Mayken Skrevet 26. januar 2007 #76 Skrevet 26. januar 2007 Da er det helt rent her hjemme:) Stod opp kl 7 i dag og ryddet og vasket, holdt på til kl litt før 10, rakk akkurat å få dusja, kledd på meg og snuppa før takstmannen kom. Blir spennende å se om vi får innvilget lånet vi vil ha:) Da blir det visning på søndag...hihihi. I kveld skal jeg og min kjære ut å spise uten det lille trollet vårt for første gang. Svigermor og hennes mann kommer hit for å være barnevakt....er spent på hvordan det går. Ina tar jo ikke smukk og heller ikke flaske, og på kvelden går det i pupp, pupp og atter pupp. Tror de kommer til å få kjørt seg litt, men det har de bare godt av, kanskje det blir litt mindre mas da:) hehehe Hva skal dere gjøre i helgen da? Sambo skal på treningskampen til Godset på lørdag, lurer på om jeg skal pakke tulla ned i vognen og bli med, har til og med kjøpt meg godset t-skjorte:) Hysj, ikke si noe til foreldrene mine, da blir jeg arveløs. Og på søndag blir det visning og så bare å slappe av tenker jeg.
2nj♥ Skrevet 26. januar 2007 #77 Skrevet 26. januar 2007 God morgen! Da har vi vært ute og gått over 10 000 skritt, så da er den i boks. Noen som skal på kino på tirsdag. Romantisk komedie på babykino
Thea og Erle Skrevet 26. januar 2007 #78 Skrevet 26. januar 2007 Jo her blir det vask i dag også. Så begynne på kjelleren. Til uka begynner vi å rydde det rommet hvor vi skal hakke opp gamle fliser å legge på nye.Så skal det bli et tøft gutterom til en som er klar for skolen snart. Hjeeeelp han blir så stor så fort. Nei nå må jeg gjøre bitte litt til før lille jenta mi våkner. I morgen på dagen må jeg finne på noe med gutta mine siden mannen min jobber. Ake eller svømmehall tenker jeg. Nå snør det jo litt så blir vel litt aking da. Flink du er 2nj. Har ikke gått de siste dagenen men tar det opp igjen for fullt til uka:)
2nj♥ Skrevet 26. januar 2007 #79 Skrevet 26. januar 2007 Skal vi satse på felles gåtur på onsdag eller?? Må nå si jeg synes dere vaskere er veldig flinke jeg da. Burde nok hatt litt mere "go" på det området jeg også, men æsj så kjedelig da gitt.
Chiquita Bananas Skrevet 26. januar 2007 #80 Skrevet 26. januar 2007 I dag har vi vært på politistasjonen for å fikse pass til Fredrik, måtte fikse passbilde først. Er visst en klesbutikk her i Sande som gjør det - måtte le da det faktisk var sant. Trodde sambo kødda. Men det var ikke så lett å få bilde av Fredrik - han sov jo drittungt !! Jeg måtte ta kaldt vann i ansiktet, men det dreit han i. Rista i han - ingenting. Så prøvde vi da og sambo holdt Fredrik opp etter veggen og blåste i ansiktet og da våknet han omsider. Men øynene er halvåpne - så vi får se om bildet blir godkjent. Og etterpå dro vi innom banken og oppretta sparekonto og sparing i fond. Så om 18 år så får han rundt 100.000 kr - bra startkapital det ) Vil helst at pengene ikke skal røres før 18 år så han har noe å starte livet med. Vi setter inn penger hver måned. Lailaelin - ENDELIG har du kommet inn her da !! Tenkte å sende melding til deg og spørre når tid du gadd stikke innom her. Leste meldingen du sendte sambo igår - men satt i telefonen i 3 timer med ei venninne og fikk ikke skrevet her inne på tråden. Sambo har lyst å prøve dette og - få inn litt sunt kosthold. Men siden det er for å få ut vann og avfall i kroppen - går det an å bruke Biodrain ? Vet du det ? Det er jo samme greiene bare at det er en kur. Har lest at den skal være bra, men vet ikke hvordan det er å ta i forhold til amming. Hvis jeg blir kvitt noen kilo så er det en bra push til å få meg til å fortsette ;o) Akkurat nå går det enten oppover eller står stille.... Skal få nr av sambo så jeg får tatt kontakt med deg når jeg er i stavanger - hadde vært gøy å treffes og skravle litt.
Thea og Erle Skrevet 26. januar 2007 #81 Skrevet 26. januar 2007 Ja da var det helg da. Sitter bare med en bil siden den andre må på verksted.Et eller annet som røy på den i dag. Noe skitt det assa.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #82 Skrevet 26. januar 2007 Hei hei jenter Har nesten ikke vært her inne i dag jeg, og det er Heeelt unormalt ! Bruker å ha denne siden oppe hele dagen jeg I helga er storesnuppa hos mamma og koser seg, kjenner ørene mine trenger en pause nå.. Hun krever så mye oppmerksomhet at dere aner ikke..Hun snakker i ett sett.. Slitsomt i lengden! Håper det går over snart.. Denne uken har hun ikke vært ute sammen med vennene heller. Da går vi tur på onsdag.. Vaske hva er det liksom ?? ;o) Thea : Hvor lang tid bruker du fra deg og til tønsberg nå på gammelveien ? Mayken : blir spennende å høre om salg og kjøp, har dere nytt hus i sikte ? Hebbie: Husker ikke hva du skrev jeg.. men måtte liksom ha deg med her Hvordan tror du Fant reagerer på en liten guttevalp forresten ?
2nj♥ Skrevet 26. januar 2007 #83 Skrevet 26. januar 2007 Deilig med helg! Sitter her alene jeg da. Barna er i seng og mannen er ute med en kompis. Truls ligger og kaver med hendene oppi ansiktet, så jeg må opp og gi han smokken litt innimellom, men håper han sovner snart Trøtt selv jeg så tror ikke det blir så sent før jeg køyer nei.... Skal til kiropraktor på mandag, så da håper jeg han kan utrette mirakler på ryggen min.....hehe Hva skal dere spise i helga da jenter?? Vært så godissyk idag at jeg sprakk litt da jeg var i butikken for andre gang idag......-litt smågodt, og det var faktisk bare litt også. Skulle gjerne hatt MYE mer!!!! Trodde suget hadde gitt seg jeg, men neida.....
2nj♥ Skrevet 26. januar 2007 #84 Skrevet 26. januar 2007 Ja, her var det liv gitt..... Er vel bare meg som sitter med laptop i fanget og "kjeder" meg en fredagskveld. Kjeder meg egentlig ikke da, men..... Masse jeg kunne gjort, men jeg har ikke gidd. Tror nesten Truls har hatt øking på dagen idag....spist hver 2. time og da ble det jo bare tull med vårt E.A.S.Y-opplegg. Men-men, han må vel bare få styre det litt han også hehe
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #85 Skrevet 26. januar 2007 Jeg sitter her med laptopen og har fint lite å ta meg til *kikke på bomberotete leilighet og konkluderer med at det er fiiiiiint i sofaen*
2nj♥ Skrevet 26. januar 2007 #86 Skrevet 26. januar 2007 hehe....ganske likt som her da vil jeg tro.... jaja, deilig i sofaen!!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #88 Skrevet 26. januar 2007 Æ også hahaha... Nå har lillesnuppa drukke mme = ) jippi ! Måtte nan til, for denna snuppa vil IKKE ha collett... Men drakk bare 60 ml da..
Thea og Erle Skrevet 26. januar 2007 #89 Skrevet 26. januar 2007 Erle er litt pjuskete og snørrat. Peder hadde 39.5 i feber og fikk en paracet. Pleier ikke gi før det går over 39,5. blir sikkert en artig natt og morgendag. Nå mater jeg med en hånd og skriver med den andre. Effektiv:) Øyvind jobber på dagen i morgen. Så er det jo bare en bil her for øyeblikket. Kiipt. Er lissom vant med å ha 2 hele tiden og slippe å planlegge hele tiden. Håper barna snart blir kvitt infeksjonen i øyet. Bla bla ka dere gjør i morgen. Har vasket litt i dag også så da gjenstår bare kjelleren som jeg tar på dagen i morgen. Gosh og jeg misliker husabeid, selv om det ikke høres slik ut. Ikke hver uke jeg tar det nøye lengre. Heller annen hver mnd. Tar jo ukesvask, men i et langt kjappere tempo da ja. Ska fra mandag begynne å bli flink med mar og slikt igjen. Hatt en uke med sååå utskeiellse. En annen ting Hebbie- du med dine glupe ideer. Hvordan få klær tilå vaske seg selv, henge opp seg selv og brettes pent i skuffen av seg selv. Er så lei av å vaske klær.
Thea og Erle Skrevet 27. januar 2007 #90 Skrevet 27. januar 2007 Jo her var det jo aktivitet. Tok tid å lese seg gjennom det fra i går:) Mayken - gikk det fint i gårmed barnevakt. Koselig å finne på noe bare dere eller klarte du ikke og slappe av? Måtte nok opp i natt. Erle var sulten og hun pleier jo å sove hele natta- sikkert siden det ble litt urytme med antall måltid. Håper ikke denne forkjølelsen snur opp ned på døgnrytmen hennes. Husker jo at det kan gå litt i perioder med hvor flinke de er på natta til å sove. Forte meg ålage MM til Erle før hun våkner samt henge opp litt tøy. Hvert minutt må utnyttes:)
Chiquita Bananas Skrevet 27. januar 2007 #91 Skrevet 27. januar 2007 Var på besøk igår og kom hjem sent - var så koselig. Men det som tok slik tid var at Fredrik ville ha mat hele tiden !! Hjalp ikke med flaska jeg tok - den forsvant med en gang vi kom der. Så jeg måtte frem med puppen to ganger - og gjett hvem som ville ha mer da vi kom hjem og flere ganger i natt ???? Så i dag skal han til svigers - nå gidder jeg ikke mer !!! Hahaha...neida - han skal der fordi det er så lenge siden dem har passa ham og vi SKAL ha en ryddesjau hjemme og da er det greit å ikke stresse med Fredrik - ikke med den matorgien han har for tida. Har laget maaaasse erstatning itilfelle ;op Skulle skrive her i går men det ble så sent og jeg ble så trøtt. Jeg har fått julepynten på nicket mitt igjen ;o) Savna det og har lett lenge etter pynten, og nå fikk jeg det til i dag ) Sto opp halv 8 etter å ha ammet Fredrik og da fikk jeg kick og måtte rydde det bomba stuebordet fra igår og kjøkkenet. Sambo har blitt kjempeflink og rydder masse - etter meg. Så da har jeg snudd helt og begynt å rote - kjempesmart !! Så nå skulle jeg fjerne dritten og rydde opp etter meg.... Noe dere skal gjøre da jenter ?? Filmkvelllllllld...........
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #92 Skrevet 27. januar 2007 Ja når skal vi ha filmkveld ??
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #93 Skrevet 27. januar 2007 God morgen jenter =) Nå sitter jeg her med morgenteen min og koser meg med innlegg fra dere.. Enig med du Thea.. Ikke mye action her nei.. ! Har også vært våken i natt.. Men fikk sove i 5 timer først så da er det greit liksom.. Hun spiser litt og sover videre, tar max 15 min så er hun ferdig I det siste har hun sovet 7 timer hver natt så er jo blitt fryktelig bortskjemt..! I dag har vi storesøsterfri så skal vel ta med valpen og lillesnuppa ut og gå tur tenker jeg Hadde lyst å låne skrekkfilm også, så det gjør vi kanskje.. Har så lyst til å se Ondskapens Hotell. Noen som vet hvor de har den tro ?
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #94 Skrevet 27. januar 2007 I dag har jeg lånt bort veslemor litt så min stakkars mann får sove littegrann. Han kommer hjem kl 8 hver morgen og står opp senest kl 13. Snn har han holdt på siden mandag, utrolig hva den mannen klarer... Så i dag har jeg tid til å bare være snill og god med ham, det har han fortjent! Men kommer sikkert til å snoke rundt her inne i kveld.
Thea og Erle Skrevet 27. januar 2007 #95 Skrevet 27. januar 2007 Ja da ble det brått endring i planene. Siden vi kun har en bil i øyeblikket og han har den til jobb med vogna i ( noe jeg ba han 4 ganger om å ta ut slik at jeg kan finne på noe ute med guttene) Mannfolk!!!!!!!!!!!!! Ja ja da får jeg være kreativ inne i det fine været da. Sitte med Erle på faget og sniffer nn den gode luktn av henne. Herregud og jeg digger den lukta. Litt karamell lukt:) Lurer på om lukten varer lenge. Synes jo det lukter godt av guttene også, men ikke denne babylukten. Blir jo litt rusa. Filmkveld til uka bør da passe. Se på det i løpet av dagen.
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #96 Skrevet 27. januar 2007 hei på dere jenter....ser dere skriver masse..her går det fremover flytter snart over til 3 trimester nå og beg å kjenne paniken stige her..noen som vet om noen fine røde topper et sted som ikke koster så mye skal i barnedåp men har ike noe å ha på overkroppen da...ellers så er jeg mega trøtt ijen sover stort sett på formidagen når unga er på skolen.. dere får ha en fin helg ihvertfal klrm fra meg
Thea og Erle Skrevet 27. januar 2007 #97 Skrevet 27. januar 2007 Vaska i går , men når dagslyset flommer inn gjennom vinduet ser jeg at det er noen steder som ikke har sett vaskeklut på en stund. Deprimerende! Ellers så tror jeg det er dritekonkurranse her i dag. Kommer ned fra badet med Peder og da ligger Erle for andre gang og skiter. Peder hadde noe ekle greier han også. Nå ble det mye bæsjesnakk, men det er jo det vi slenger rundt oss om dagen
2nj♥ Skrevet 27. januar 2007 #98 Skrevet 27. januar 2007 God dag! Vært ute i det fine været og lekt med Trym. Truls har ligget i vogna og sovet. I natt spiste han bare en gang mellom 19 og 0630, håper det blir en ny trend Nå sover begge gutta da. Litt deilig. Mannen har vært på dugnad i bhg. Når Trym våkner tenker jeg at vi tar en tur på Sandvika storsenter. Masse bæsj her i huset også....hahha Blir vel slik med 2 bleiebarn
lana<3 Skrevet 27. januar 2007 #99 Skrevet 27. januar 2007 Er ikke så mye inne på tråden her inne lenger, har så mye energi for tiden at jeg suser rundt i huset på dagen trenger ikke siesta på dagen lenger og på kvelden sovner jeg som en stein, så kommer meg ikke inn her for å skrive. Føler at kosten har gjort meg til en ny person... En annen ting er at eksemet til Letizia ikke er så hissig lenger heller, ikke vet jeg om det er for hun nærmer seg 4 mnd el om det er kostendringene mine føler meg så lett for tiden at.... Nj: Hva er grunnen til at du har vondt i ryggen? Ser at du går på lignende medisiner som meg pga av ryggvondtet. Min kiropraktor spesialiserer seg på kost i tillegg til kiropraktikk og mye av grunnen til at min rygg var så vond var kosten min. Har prøvdå få tak i den sløve søsteren min for å spørre om hamsteren men hun har ikke funnet fram til svarttasten enda.... Hebbie: Se her om biodrain: http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5744 Sørg for riktig sammensetning av energikildene, dvs. minst 50 % karbohydrater, ca. 30 % fett og 20 % protein! Begrens inntaket av sukker til maksimalt 10 % av det totale energiinntaket. Blant tiltak som bidrar til å redusere sukkerinntaket er restriksjon i forhold til kaker, brus, sjokolade, is og desserter. I ”gamle dager” var det en god regel om godteri på lørdager. Reduser fettmengden og spesielt mettet fett ved å fjerne synlig fett på matvarer. Skjær av fettstripen på kotelettene etc. Vær bevisst fettinnholdet som er angitt i varedeklarasjonen på matvarer, slik som på kjøttvarer, pølser, oster etc. Bruk karbonadedeig i stedet for kjøttdeig. Bruk myk margarin eller olje i matlagingen. Vet dere at ved å kutte ut sukker kan man bedre migrene, astma, sopp i kroppen, luftveisinfeksjoner. Og ved å kutte gluten/hvete og melk kan man bedre depresjoner, vann i kroppen, ryggvondt.
lana<3 Skrevet 27. januar 2007 #100 Skrevet 27. januar 2007 Og opps nj2 trodde det var du som hadde hamsteren....men nei leste feil der.... Hadde egentlig tenkt å komme til drammen i februar men det kommer an på hvordan formen på moren min er...hun er ganske syk blitt og trenger muligens hjelp og da kan jeg ikke reise noenplass....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå