Gå til innhold

Drammenogomegntråden nr 3 Ny 21.jan.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld tok det 1 time før hun sovnet, fy søren så sint hun er på meg mens det pågår, hun kjefter og raser noe vannvittig.

Er spent på om det holder hele natten, slik som sist.

2nj: hvor lang tid tok det før Truls sovnet uten trøbbel?

Er jo så slitsomt å holde på sånn.

og får jo så dårlig samvittighet når hun raser sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dramme BUL er lagt, Eller drammen bonde ungdoms lag om du vil... '

(driting i kvled jah, på byen med mammaklubben med hey, de forsvant så jeg endte opp på jobben for der er det gratis drikke.

Skrevet

Hei hei. Nå sitter jeg her og koser meg med kanelboller og helnøtt. Nam nam. Tenkte å gå en liten tur, men vet ikke om jeg skal være forsiktig med å trille vogn siden jeg har antydning til senebetennelse i armen. Hadde såååå vondt i nakken i går kveld at jeg tok en somadril. Da ble jeg trøtt assa, men sov bedre en på lenge.

Hakke hakke i dag også, men skal vi en liten tur i senga og dulle litt med lille jenta vår.

Skrevet

Mayken: Tror det gikk ei uke ca, men tok raskt kortere tid før han roet seg i vugga. Vi delte på det her da, eller mannen tok vel egentlig mest siden jeg satt der inne og ammet i 30-40 min først. Synes nesten det går lettest når han legger :) Også begynte vi å legge han på lammeskinn slik at det ble lunere i vugga.

Ligger hun i sprinkelseng? Gjør du noe for å lage det trangere? Babyene liker jo å ha det lunt og trangt når de sover.

Igår spiste jeg godis!!!! Måtte skjeie ut siden det var stopp etter nyttår. Tror det funker bedre med godis hver lørdag for da er det ikke helt slutt liksom.....-blir jo bare sur og deppa og kjempesugen av det.

Gått en times tur hele familien idag.

Tror nesten jeg skal begynne å gå til Liertoppen regelmessig. Synes den turen er så bra trim. :)

Bakt kake nå for vi skal feire bursdag for svigermor her idag. Men først er det laks til middag, nam-nam ...

Skrevet

Laks er godt. Lurer på ka det blir til middag her. Noe lettvint kanskje, siden mannen min skal på jobb.

Har så skitt vondt i armen. Æsj assa. Tror kanskje jeg skulle dratt en tur til Tønsberg. Bli varta opp litt med litt middag. Tja pes å ta med alle mann også:)

Skrevet

2nj: har lammeskinn i senga hennes og sprinkelbeskytter.

Har ikke gjort den noe trangere, men nå har hun sovet der 2 netter på rad og 2 ganger i løpet av dagen, ser ut til å gå greit, bortsett fra at hun ikke vil legge seg på kvelden...hehehe...på dagtid sovner hun der av seg selv innen 10min som oftes. Tror hun er en liten kveldsrangler:)

Har faktisk fått snuppa til å sutte litt på tåteflasken i dag. Hun klarte å få ut noen ml også, er storfornøyd jeg....går rette veien dette nå gitt:)

Ellers har vi gått tur i det fine været i dag, mens sambo har vært hjemme og listet i gangen. Ble ferdig med å tapetsere i går.

Ikke mye igjen nå

Skrevet

side 2. skrive mer etterpå tv nå

Skrevet

Mayken: OK, men da kan hun jo hvis hun vil.... :) Bare det ordner seg med legging så blir det jo bra.

Skrevet

Nå har jeg funnet spisebord jeg vil ha også, fra Skovby (dansk selvfølgelig......masse fint som er dansk ja). Så da er spisestuen i boks, iallfall i hodet mitt.

Spist masse kake og vafler, så nå sitter jeg og tenker ut turer for uka....haha

Må prøve å få til en dag med styrketrening også for nå er ryggen nesten 100% igjen. Håper hånda de blir bedre raskt da theaokt. Vondt med senebetennelse.....

Imorgen skal jeg til kiropraktor igjen. Regner med at det blir siste gang for føler det er blitt nesten bra nå.

Håper Trym kan i bhg snart også, må bare tørke inn alle koppene først, men er godt igang da.

Gjort noe spennende i helga da damer??

Skrevet

Jo armen er ikke spesielt vond nå. Tror ikke det kan ha vært senebetennelse for da hadde det vel vart lengre? Hva med styrketrening på torsdag og en liertur på onsdag. Den turen du tenkte ut. Da blir det kanskje flere med også eller hur? Er så kvalm. sikkert fordi jeg har tyllet i meg såå mye i helgen at eg har blitt det. Hvordan skal jeg bli kvitt den hamsteren.? Er det ingen som kjenner noen som kunne tenke seg den??????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

hei hei uff er noen som kaller seg nesten det samme som meg inne på bim nå.arg..hun kaller seg nanna 1976,å hvorfor kan de ikke finne et annet navn da...elers går det bra m dere her inne el klem

Skrevet

Theaokt: høres ut som en plan :) Hvem er med på tur på onsdag?????

Ang. neste uke så må vi få til et treff, men IKKE mandag eller tirsdag for da kan ikke jeg :)

Har hatt senebetennelse i håndleddet en gang og det var skikkelig vondt og varte ganske lenge ja.

Hva gjør dere i finværet da? Jeg har vært hos kiro. Nå får Truls mat og Trym ligger utenfor og sover. Mannen er på jobb idag og kommer hjem med bildene våre etterpå. Så spent!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...