Gå til innhold

Hvem det helt sikkert ikke er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kanskje ikke 61-modell har lest gjennom alle innleggene:-) Vi har jo kommet opp med x-antall kandidater, så hun tror kanskje det er en av dem..........og det kan jo hende;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha ha!!!! Vet ikke helt om jeg hadde sett på det som et under, heller et mislykket inngrep av kirurgen.............hahahahah!!!!!!!

Skrevet

Åttende plass jenter!!!!!! Stå på ;-)

Skrevet

Og vi ler og dytter:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

ja det gjør vi :-))))))))))))

Skrevet

faktisk!!!!!

hiv og hoi!!!!!!

Skrevet

Ikke juks - bare hard jobbing!!!!!!!!

Skrevet

jukser ikke ,vi er bare så veldig nyskjerrige...thihihi

Skrevet

Og nå er det bare 94 innlegg som skal til så topper me heile driden!!!!!!!!!

Skrevet

Vi teller nedover 93 igjen,og det bør vi klare denne førjulskveld! Glade jul!

Skrevet

Hellige jul, du glade moder kom frem fra skjul!!!!!!!!!!!!11

Skrevet

Kom med 11 der det skuller det ikke være..hehehe

Skrevet

Ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!! Kanskje det er tingen - rett og slett synge henne frem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå er den hellige time - vi står i stjerneskinn.......................!!!

Skrevet

.....og hører klokkene kime

NÅ RINGES DEN GRAVIDE INN (siste strofe synge litt fort for å få med alle ord;-)

Skrevet

og høyt i toppen den gulligste moder,ja hun skal skinne,ja hun skal fortelle,om hvem hun er om hvem hun er.....

Skrevet

Nå ser nok de fleste her på Linus..jeg ser på Linus og skriver.....koslig serie!! Og koslig og være her inne :=)))))

Skrevet

He he he he he he.................hun må jo bare la seg lokke frem fra bjørnehiet sitt nå:-) Kan jo ikke gå helt i dvale?

Men nå må jeg ta en pause fra dibb;-))

En liten frøken som har herjet med storesøstrene og to venninner i 2 timer nå og er helt segneferdig:-)

Stå på da!!!

Skrevet

Får jobbe på nå..har badet bumpibjørnen,pappan har skjønt at mor har viktig jobb her inne, så han har gitt grøt og gir melk nå også er det natti natt for en sliten bumper,tar på å bumpe...og skrive.....

Skrevet

Og lille frøken Hannah sovnet nesten før grøtmåltidet var over hun! Var tydeligvis utslitt etter å ha herjet med alle de andre jentene her idag;-))

Skrevet

Her er minstemann i ferd med å avslutte badet sammen med pappa'n. Sliten han også.

Jeg legger merke til at to av de nokså faste glimrer med sitt fravær de siste dagene. Jeg har klart mine mistenkte og det er ikke butleren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...