mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. desember 2006 #201 Skrevet 11. desember 2006 Et innlegg til å vi runder 200
TORO-husmor Skrevet 11. desember 2006 #202 Skrevet 11. desember 2006 Kan hermed bekrefte at det IKKE er meg...
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #203 Skrevet 11. desember 2006 ehh....200??? nå er det runda,og premien er??? hva med et hint fra vår kjære anonym?? =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #204 Skrevet 11. desember 2006 En lay-out feil. Min hovedmistenkte er ikke den med to katter... Nå leker jeg seriøst detektiv og prøver å sortere: - Klatten er sterilisert - Urtete drikker øl til kebaben - Tonetrollet har ikke hatt sex - Bæibi er for mye ute og reiser - (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne - Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger - mamma søker barn-har fått 2; hadde innlegg om mensen 22/11 ;-) - 2 store og 2 små :-) :-) har heller ikke sex... - Gubben til Northernlights har kutta strengen.(har virket i 13 mnd) - Maud tester negativt ennå og skal drikke seg full i kveld - Superlis sier hun er FERDIG - Ronja65 sier det ikke er henne - Snulder har nok med sine 5!!! :-) - Gul enke drakk vin igår og skal drikke vin idag også... - fru<3 er ferdig med små sier hun i et innlegg - dritgrei hei hei sier at det IKKE er henne - pregnanta kan kun skryte på seg et navlebrokk.... - Reveenka er tunneloperert (Det gjøres ETTER svangerskap) - 61-modell savner å være gravid og invalid - Karomamma har nettopp hatt mensen og skal ikke ha flere - Lucky7 fikk siste for tre uker siden og er neppe aktuell - Trubbel and bubbel har en på åtte uker - Velve har bekreftet at det ikke er henne - Phantomet har ad omveier også avkreftet at det er henne Så da står vi igjen med dem under som ikke har avkreftet direkte: moderen Anna Lee aries69 La Perla Foringsautomaten Little Miss Naugty hypersusmor Gla-mor TORO-husmor her@ Nr fire vart en datter Blomman MAJA-67 Tokatter_USA Pusken Sommerbarn Dream moffi Så nå vet vi hvem som er potensielle. Jeg er enda sikrere på at min mistanke er rett, men hvem vet...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #205 Skrevet 11. desember 2006 Oppdatert liste, laget av Maud og senest oppdatert av klattis :-)) - Klatten er sterilisert - Urtete drikker øl til kebaben - Tonetrollet har ikke hatt sex - Bæibi er for mye ute og reiser - (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne - Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger - mamma søker barn-har fått 2; hadde innlegg om mensen 22/11 ;-) - 2 store og 2 små :-) :-) har heller ikke sex... - Gubben til Northernlights har kutta strengen.(har virket i 13 mnd) - Maud tester negativt ennå og skal drikke seg full i kveld - Superlis sier hun er FERDIG - Ronja65 sier det ikke er henne - Snulder har nok med sine 5!!! :-) - Gul enke drakk vin igår og skal drikke vin idag også... - fru<3 er ferdig med små sier hun i et innlegg - dritgrei hei hei sier at det IKKE er henne - pregnanta kan kun skryte på seg et navlebrokk.... - Reveenka er tunneloperert (Det gjøres ETTER svangerskap) - 61-modell savner å være gravid og invalid - Karomamma har nettopp hatt mensen og skal ikke ha flere - Lucky7 fikk siste for tre uker siden og er neppe aktuell - Trubbel and bubbel har en på åtte uker - Velve har bekreftet at det ikke er henne - Phantomet har ad omveier også avkreftet at det er henne - TORO-husmor avkrefter at det er henne Så da står vi igjen med dem under som ikke har avkreftet direkte: moderen Anna Lee aries69 La Perla Foringsautomaten Little Miss Naugty hypersusmor Gla-mor her@ Nr fire vart en datter Blomman MAJA-67 Tokatter_USA Pusken Sommerbarn Dream moffi Så nå vet vi hvem som er potensielle. Jeg er enda sikrere på at min mistanke er rett, men hvem vet... Attpåklatten:-)
Superlis Skrevet 11. desember 2006 #206 Skrevet 11. desember 2006 Tenk at vi må jobbe så hardt for å få vite det,et lite taste trykk..med et lite nick..er jo bare det vi trenger... Tenk ungene må jo få litt mat innimellom,klær må vaskes,det må ryddes..alt dette må jo snart bare settes på vent....til julemysteriet er løst:=))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #207 Skrevet 11. desember 2006 Så da står vi igjen med dem under som ikke har avkreftet direkte: moderen Anna Lee aries69 La Perla Foringsautomaten Little Miss Naugty hypersusmor Gla-mor her@ Nr fire vart en datter Blomman MAJA-67 Tokatter_USA Pusken Sommerbarn Dream moffi Amiga
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #208 Skrevet 11. desember 2006 moderen Anna Lee aries69 Kommer bare på flere og flere som ikke har verken bekreftet eller avkreftet noe her inne jo!!! La Perla Foringsautomaten Little Miss Naugty hypersusmor Gla-mor her@ Nr fire vart en datter Blomman MAJA-67 Tokatter_USA Pusken Sommerbarn Dream moffi Amiga Strikkballen Ikke lett dette altså! Om bare alle de det ikke er kunne bekrefte det, så hadde saken vært biff;-))
Superlis Skrevet 11. desember 2006 #209 Skrevet 11. desember 2006 Nei vi vet vel ikke hvem det er =( Men klatten hvordan var det med søster i dag? Håper på en fin jul for dere,kos. Nei nå stikker jeg en liten stund.bumperen skal ha grøten sin til Linus i svingen...pappan er på fotball med mellom gutten..Snakkes alle sammen...om den store føljetongen..hehehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #210 Skrevet 11. desember 2006 Takk som spør:-) Hun var ikke noe særlig i form idag. Pusten er veldig svak og venter fremdeles på at sykehuset skal skaffe en anestesilege. Litt spesielt siden hun har så dårlig lungekapasitet og må i narkose.......Men vi krysse fingrene og håper....:-))
Superlis Skrevet 11. desember 2006 #211 Skrevet 11. desember 2006 huff da klatten krysser fingrene for dere..sender mange gode tanker:=) har nettopp sett Linus..dere løsningen ble jo servert før Linus begynte....Vi gidder ikke vente til 24! Vi åpner luke 24 i dag!! Ja det var lurt ikke sant du gravide:))) Eller dere?? Tenk dere hvis det er flere...oioioi!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #212 Skrevet 11. desember 2006 Noen av de som gjenstår er vel IKKE gravide og da bør de jo avkrefte evt rykter synes jeg;-))) Og nå har vi snart toppet listen over flest innlegg!!! Så kom igjen jenter!!! Vi er modne - vi er mange la oss på toppen få listen til å lande!!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #213 Skrevet 11. desember 2006 Vel, det nærmer seg, det nærmer seg. Hehehehehehehehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #214 Skrevet 11. desember 2006 Hmmm........der poppet du fram igjen ja;-)) Har du noen flere hint i dag? Dette er moro! Føler du deg som en strikk? Er du glad i sommer? Er du vanligvis aktiv her inne?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #215 Skrevet 11. desember 2006 Nei, vanligvis ikke. Ja. Er aktiv med ujevne mellomrom.
Superlis Skrevet 11. desember 2006 #216 Skrevet 11. desember 2006 Hint litt til oss da.....................
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #217 Skrevet 11. desember 2006 O lala - nå begynner det å forme seg litt her..........Føler du deg som en ball noen ganger da, en strikkball liksom;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #218 Skrevet 11. desember 2006 Takk! Og JA, la oss åpne luke 24 idag!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #219 Skrevet 11. desember 2006 Hehehehehehehehehe (skjønner hvem du sikter til). Kan vel ikke påstå det akkurat.
61-modell Skrevet 11. desember 2006 #220 Skrevet 11. desember 2006 Det er hun som heter Claire, som er på NRK2 (eller var det TV2?) i kveld, som er født med to livmorer, som ikke kunne bli gravid, men som ble gravid i begge livmødrene. Det skal jeg i hvertfall ikke se.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #221 Skrevet 11. desember 2006 Oki, da kan vi vel kanskje fjerne en til fra den listen;-)) Min datter på 13 år var med i et program på NRK1 ifjor høst, da var hun 12. Det programmet het Amigo.................er det noe kjent for deg, i litt omskrevet form kanskje............? ;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #224 Skrevet 11. desember 2006 Og der gikk vi til topps på lista:-)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #225 Skrevet 11. desember 2006 Jeg er 100 % sikker på at jeg har gjettet hvem det er!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå