temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Klatten er sterilisert Urtete drikker øl til kebaben Tonetrollet har ikke hatt sex Bæibi er for mye ute og reiser ..... Flere?
Urtete Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 HAHAHAHAHAHA!!!!!!!! Nå ler jeg godt her!:-))))))))))))))))))))))))
Urtete Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Under kebab-innlegget mitt kan dere se at det er enda en grunn til at det ikke kan være meg! )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Gummelillan Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Ha, ha, ha, Legg meg til lista. Det er jo grenser for hvor mange unger Tårnfrid rekker over ;-) Og ikke står det på lista heller...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Klatten er sterilisert Urtete drikker øl til kebaben Tonetrollet har ikke hatt sex Bæibi er for mye ute og reiser (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger ........ Flere?
Superlis Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Ville vært helt utrolig,står på vent for sterilisering og avstår til det er trygt..praktiserer sikker sex altså,eller heter det ikke sex..hehe
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 Klatten er sterilisert Urtete drikker øl til kebaben Tonetrollet har ikke hatt sex Bæibi er for mye ute og reiser (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger mamma søker barn-har fått 2; hadde innlegg om mensen 22/11 ;-) (hadde henne øverst på lista mi ;-( ) ........ Flere?
Småbarnsmor og mormor Skrevet 9. desember 2006 #10 Skrevet 9. desember 2006 Ikke meg heller...... Har ikke hatt sex på en stund(har hatt nok å gruble på) Klarer meg med de 4 jeg har og familieforøkelsen som kommer utenom hos meg:-) (he,he,,,,røpte jeg noe nå, om meg selv)
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #11 Skrevet 9. desember 2006 Akkurat DET har vi gjettet for leeeeenge siden! Klem :-)
Northernlights Skrevet 9. desember 2006 #12 Skrevet 9. desember 2006 Northernlights har en snippetisnippa kaill!
Gummelillan Skrevet 9. desember 2006 #13 Skrevet 9. desember 2006 Jepp, da fikk vi avklart det også ;-) Gratulerer!!!
Småbarnsmor og mormor Skrevet 9. desember 2006 #14 Skrevet 9. desember 2006 Hmmmmmmmmmmmmmm, snakker dere om meg når jeg ikke er her????:-):-) (he,he,he)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #15 Skrevet 9. desember 2006 Klatten er sterilisert Urtete drikker øl til kebaben Tonetrollet har ikke hatt sex Bæibi er for mye ute og reiser (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger mamma søker barn-har fått 2; hadde innlegg om mensen 22/11 ;-) (hadde henne øverst på lista mi ;-( ) 2 store og 2 små :-) :-) har heller ikke sex... ........ Flere?
Maud Skrevet 9. desember 2006 #16 Skrevet 9. desember 2006 Klatten er sterilisert Urtete drikker øl til kebaben Tonetrollet har ikke hatt sex Bæibi er for mye ute og reiser (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger mamma søker barn-har fått 2; hadde innlegg om mensen 22/11 ;-) (hadde henne øverst på lista mi ;-( ) 2 store og 2 små :-) :-) har heller ikke sex... Gubben til Nothernlights har kuttet strengen (tror jeg hun mente...) Maud tester negativt ennå og skal drikke seg full i kveld.
Northernlights Skrevet 9. desember 2006 #17 Skrevet 9. desember 2006 Litt trøtt på morran her jeg sitter....trodde det sto "KATTEN er sterilisert"! hehehe..
Gummelillan Skrevet 9. desember 2006 #18 Skrevet 9. desember 2006 Huff, detta blir vanskelig skjønner jeg, for du var min hovedmistenkte ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #21 Skrevet 9. desember 2006 Hehe... Næhæida... For vi er jo IKKE nysgjerrige :-)
Maud Skrevet 9. desember 2006 #22 Skrevet 9. desember 2006 Jeg hadde mistanke om at jeg kunne være mistenkt. Har avholdt meg fra kommentarer noen dager, men nå vet dere altså at det ikke er meg. Jeg har to i kikkerten. Dette er spennende...
Northernlights Skrevet 9. desember 2006 #23 Skrevet 9. desember 2006 Inkludert de befruktede egg???? ;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #24 Skrevet 9. desember 2006 Jeg hadde Maud på lista først men så har jeg sett henne inne på ei anna side og skjønte at overrasket ville hun ikke vært.... Klem til deg Maud ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå