Velve Skrevet 9. desember 2006 #26 Skrevet 9. desember 2006 Var det ingen som tenkte på urinprøver på siste dibbefest? "Tiss her før ankomst"....da hadde vi hatt svaret!
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #27 Skrevet 9. desember 2006 Hmmmm... Hvem drakk IKKE på festen???
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #28 Skrevet 9. desember 2006 Klatten er sterilisert Urtete drikker øl til kebaben Tonetrollet har ikke hatt sex Bæibi er for mye ute og reiser (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger mamma søker barn-har fått 2; hadde innlegg om mensen 22/11 ;-) (hadde henne øverst på lista mi ;-( ) 2 store og 2 små :-) :-) har heller ikke sex... Gubben til Nothernlights har kuttet strengen (tror jeg hun mente...) Maud tester negativt ennå og skal drikke seg full i kveld. Pregnanta later ihvertfall som at det ikke er henne... Superlis sier hun er FERDIG Ronja65 sier det ikke er henne Snulder???
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #29 Skrevet 9. desember 2006 Klatten er sterilisert Urtete drikker øl til kebaben Tonetrollet har ikke hatt sex Bæibi er for mye ute og reiser (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger mamma søker barn-har fått 2; hadde innlegg om mensen 22/11 ;-) (hadde henne øverst på lista mi ;-( ) 2 store og 2 små :-) :-) har heller ikke sex... Gubben til Nothernlights har kuttet strengen (tror jeg hun mente...) Maud tester negativt ennå og skal drikke seg full i kveld. Pregnanta later ihvertfall som at det ikke er henne... Superlis sier hun er FERDIG Ronja65 sier det ikke er henne Snulder har nok med sine 5!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #30 Skrevet 9. desember 2006 Hmmmm, hva med Dritgrei, hei,hei....kan det være henne mon tro?
ettbarnsmammaen Skrevet 9. desember 2006 #31 Skrevet 9. desember 2006 En ting er i hvert fall sikkert: Pregnanta drakk ikke alkohol på festen!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #32 Skrevet 9. desember 2006 Og med det mener du??? Hehe.... *fisker*
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #33 Skrevet 9. desember 2006 Tror ikke det.... Ikke spør meg hvorfor jeg ikke tror det... Her i gården går det mye i magefølelsen ;-)
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #34 Skrevet 9. desember 2006 kom igjen nå jenter =) dette er rene julenøtta,hehe =0) å den heldige vinneren er...............???? (ikke søren om jeg er nyskjerrig nei....ikke bittelitt heller,heheh)
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #35 Skrevet 9. desember 2006 Skulle nesten ønske det var meg jeg... Tenk hvor moro hun har det nå!!!!! ;-)))
ettbarnsmammaen Skrevet 9. desember 2006 #36 Skrevet 9. desember 2006 Kanskje der ER deg, Bbyonboard? Kanskje det er du som sitter og ler nå.....
♥Snulder Skrevet 9. desember 2006 #37 Skrevet 9. desember 2006 Blææææhhhh..... jeg trodde det var Maud jeg:)) Hmmm...da har jeg ingen anelse altså!!! Meg er det ganske sikkert ikke!
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #38 Skrevet 9. desember 2006 Hehe...eliminasjonsmetoden virker kanskje...;o) Jeg drakk et glass vin i går og planlegger å ta minst et glass i kveld, så meg er det ikke! )
Babyonboard ;-) Skrevet 9. desember 2006 #39 Skrevet 9. desember 2006 Klatten er sterilisert Urtete drikker øl til kebaben Tonetrollet har ikke hatt sex Bæibi er for mye ute og reiser (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger mamma søker barn-har fått 2; hadde innlegg om mensen 22/11 ;-) (hadde henne øverst på lista mi ;-( ) 2 store og 2 små :-) :-) har heller ikke sex... Gubben til Nothernlights har kuttet strengen (tror jeg hun mente...) Maud tester negativt ennå og skal drikke seg full i kveld Superlis sier hun er FERDIG Ronja65 sier det ikke er henne Snulder har nok med sine 5!!! :-) Gul enke drakk vin igår og skal drikke vin idag også... Pregnanta prøver å legge mistanken over på Babyonboard.... Hmmmm
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #40 Skrevet 9. desember 2006 Hehehehehehehihihihihihohohohohoho Tror jeg ler meg ihjel her altså! Hadde ærlig talt ikke tenkt over at innlegget mitt skulle føre til SÅ mye spekulering!!!
Velve Skrevet 9. desember 2006 #41 Skrevet 9. desember 2006 Morro med julenøtter! Kan bli gravert av slikt! Er det ingen av oss som har tid til å lete etter spor på bim? jeg skal etterpå. hvis lillegutt sovner......he-he....
Urtete Skrevet 9. desember 2006 #43 Skrevet 9. desember 2006 Ja-a, enkelte er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig stille............ :-)))))))))))
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #44 Skrevet 9. desember 2006 Ihvert fall ikke meg! Med 3 uker gammel baby, ingen mann, og operasjonssår i veien for enhver mann ) + m 7 barn har jeg det ikke akkurat travelt :-)
Northernlights Skrevet 9. desember 2006 #45 Skrevet 9. desember 2006 Forventer nesten et anonymt aldri så lite "titt-titt!" fra den det gjelder...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #46 Skrevet 9. desember 2006 Klatten er sterilisert Urtete drikker øl til kebaben Tonetrollet har ikke hatt sex Bæibi er for mye ute og reiser (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger mamma søker barn-har fått 2; hadde innlegg om mensen 22/11 ;-) (hadde henne øverst på lista mi ;-( ) 2 store og 2 små :-) :-) har heller ikke sex... Gubben til Nothernlights har kuttet strengen (tror jeg hun mente...) Maud tester negativt ennå og skal drikke seg full i kveld Superlis sier hun er FERDIG Ronja65 sier det ikke er henne Snulder har nok med sine 5!!! :-) Gul enke drakk vin igår og skal drikke vin idag også... fru<3 er ferdig med små sier hun i et innlegg men hva med moffi? Hun ønsker seg flere og har vært på ferie. Og tilfeldigvis inne på denne siden idag......hmmmm...... Pregnanta prøver å legge mistanken over på Babyonboard.... Hmmmm
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. desember 2006 #47 Skrevet 9. desember 2006 Ha ha ha ha - dette er bare helt utrolig da!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ler så jeg griner her!!!!!! Dere er bare herlige!
dritgrei hei hei! Skrevet 9. desember 2006 #48 Skrevet 9. desember 2006 jeg lover dere............. det er ikke meg! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. desember 2006 #49 Skrevet 9. desember 2006 Da må du kopiere og legge deg inn på lista! Ellers går vi jo helt i surr må skjønne:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå