Babyonboard ;-) Skrevet 11. desember 2006 #176 Skrevet 11. desember 2006 Jeg sier nå enda at det er ikke så mange som omtaler mannen/samboern som far...............................................
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 #177 Skrevet 11. desember 2006 Babyonboard er god Det er ikke meg!!! Jeg har nettopp hatt mensen (værsågod for opplysningen!), vi skal ikke ikke ha flere og ikke hadde det blitt to tette og i badehette heller....
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 #178 Skrevet 11. desember 2006 Eh... jeg mente ei badehetter. Men da kommer i hvert fall innlegget lenger opp på lista!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #179 Skrevet 11. desember 2006 Dette blir mer og mer morsomt. Hehehehehehe...
Gummelillan Skrevet 11. desember 2006 #180 Skrevet 11. desember 2006 Nehei! For dette blir jo så spennende at jeg får da ikke gjort noe fornuftig lengre ;-)
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 #181 Skrevet 11. desember 2006 Helt enig! Har sååååååå mye å gjøre på jobb for tiden, men det får bare vente. Nå må denne saken følges opp altså! Hvis det hadde vært meg, hadde jeg ALDRI klart å holde meg så lenge. Da jeg var gravid med Karosnuppa, hadde jeg egentlig tenkt å vente til Karopappa kom hjem fra jobb, men den planen holdt i ca 5 minutter. Jeg ringte ham på mobilen og så ringte jeg til mamma, pappa og søstera mi i løpet av det neste kvarteret. Etter to uker hadde jeg fortalt det til alle jeg kjente og på jobben... Erfaringsmessig gjelder det samme en god del av de taletrengte her inne, hi hi hi....
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 #182 Skrevet 11. desember 2006 Noen få svar til, så hopper tråden her opp på 3. plass....
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #183 Skrevet 11. desember 2006 to tette i ei badehette er jo ufattelig tett da... ikke kommer de seg noen vei, og ikke får de puste... nei to tette i ei badehette er vel ikke å anbefale karomamman.... :-)
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 #184 Skrevet 11. desember 2006 Ja ja, de kan jo få hver sin badehette, da. Jøssenampåtrappa!
fru <3 Skrevet 11. desember 2006 #185 Skrevet 11. desember 2006 Oi..oi..oi.eller Haou..Haou, Haou eller hva det nå er julenissen sier... Kanskje den anonyme vil avsløre sin identitet på selveste julaften, jenter! En ting er iallefall sikkert hun koser seg nok når hun ser hvor laaaaang denne tråden har blitt! Stå på jenter, kanskje vi havner i Guiness rekordbok om et par år, alt etter hvor lenge det går før den anonyme avslører seg.... :0)
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 #186 Skrevet 11. desember 2006 He he he, Karosnuppa har akkurat lært å si HO HO HO når mamma spør hva julenissen sier! Er hun ikke glup, bare halvannet år!!!! Rene Wolfgang Amadeus, spør dere meg Hmmmm... kanskje jeg skulle få en til likevel.....
Superlis Skrevet 11. desember 2006 #187 Skrevet 11. desember 2006 Nå må vi snart få et bitte lite hint,bare et bitte bitte lite:)))))
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #189 Skrevet 11. desember 2006 Skjulte hint har dere fått. Et tips kan jo være å lese GAMLE innlegg igjen, men da vil det vel være langt utpå nyåret før dere er ferdige? Hehehehehehehehehehehe Kan det være farlig med så mye latterkrampe tro?
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #190 Skrevet 11. desember 2006 neida, babyen blir bare dritgod på bumping... ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #191 Skrevet 11. desember 2006 Hmmm.........tror ikke vi har fått noen skjulte hint nei:-) Da hadde vi garantert visst det for lengst - for vi har lest innlegg på kryss og tvers etter spor:-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #192 Skrevet 11. desember 2006 Dessuten lider vi av ammetåken hele gjengen her så vi husker eh........eh..............hva var det jeg snakket om igjen??
Superlis Skrevet 11. desember 2006 #193 Skrevet 11. desember 2006 Nei har prøvd å lese gamle innlegg...men måtte bare gi meg..hadde ikke blitt ferdig før neste jul...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #194 Skrevet 11. desember 2006 Må ikke gi deg Superlis!!! Jeg må snart stikke - skal til søsteren min, men ikke gi deg da!
Maud Skrevet 11. desember 2006 #195 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har også lest gamle innlegg. Husket at det ble spørsmål for noen uker siden om det var flere enn meg som tenkte tanken på en til og at det var en som lurte på om hun var for gammel for en til. Ingen av de trådene ga meg noe helt klart svar, men jeg har altså min hovedmistenkte...
Maud Skrevet 11. desember 2006 #196 Skrevet 11. desember 2006 Nå leker jeg seriøst detektiv og prøver å sortere: - Klatten er sterilisert - Urtete drikker øl til kebaben - Tonetrollet har ikke hatt sex - Bæibi er for mye ute og reiser - (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne - Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger - mamma søker barn-har fått 2; hadde innlegg om mensen 22/11 ;-) - 2 store og 2 små :-) :-) har heller ikke sex... - Gubben til Northernlights har kutta strengen.(har virket i 13 mnd) - Maud tester negativt ennå og skal drikke seg full i kveld - Superlis sier hun er FERDIG - Ronja65 sier det ikke er henne - Snulder har nok med sine 5!!! :-) - Gul enke drakk vin igår og skal drikke vin idag også... - fru<3 er ferdig med små sier hun i et innlegg - dritgrei hei hei sier at det IKKE er henne - pregnanta kan kun skryte på seg et navlebrokk.... - Reveenka er tunneloperert (Det gjøres ETTER svangerskap) - 61-modell savner å være gravid og invalid - Karomamma har nettopp hatt mensen og skal ikke ha flere - Lucky7 fikk siste for tre uker siden og er neppe aktuell - Trubbel and bubbel har en på åtte uker Velve deltar i debatten, men har aldri sagt det ikke er henne Andr nick som ikke har avkreftet direkte: Phantomet har ikke kommentert debatten moderen Anna Lee aries69 La Perla Foringsautomaten Little Miss Naugty hypersusmor Gla-mor TORO-husmor her@ Nr fire vart en datter Blomman MAJA-67 Så nå vet vi hvem som er potensielle. Jeg er enda sikrere på at min mistanke er rett, men hvem vet... Tokatter_USA
Maud Skrevet 11. desember 2006 #197 Skrevet 11. desember 2006 En lay-out feil. Min hovedmistenkte er ikke den med to katter... Nå leker jeg seriøst detektiv og prøver å sortere: - Klatten er sterilisert - Urtete drikker øl til kebaben - Tonetrollet har ikke hatt sex - Bæibi er for mye ute og reiser - (0= attpåklatt "en gogutt" =0) blånekter for at det er henne - Tårnfrid (Gummelillan) rekker ikke over flere unger - mamma søker barn-har fått 2; hadde innlegg om mensen 22/11 ;-) - 2 store og 2 små :-) :-) har heller ikke sex... - Gubben til Northernlights har kutta strengen.(har virket i 13 mnd) - Maud tester negativt ennå og skal drikke seg full i kveld - Superlis sier hun er FERDIG - Ronja65 sier det ikke er henne - Snulder har nok med sine 5!!! :-) - Gul enke drakk vin igår og skal drikke vin idag også... - fru<3 er ferdig med små sier hun i et innlegg - dritgrei hei hei sier at det IKKE er henne - pregnanta kan kun skryte på seg et navlebrokk.... - Reveenka er tunneloperert (Det gjøres ETTER svangerskap) - 61-modell savner å være gravid og invalid - Karomamma har nettopp hatt mensen og skal ikke ha flere - Lucky7 fikk siste for tre uker siden og er neppe aktuell - Trubbel and bubbel har en på åtte uker Velve deltar i debatten, men har aldri sagt det ikke er henne Andr nick som ikke har avkreftet direkte: Phantomet har ikke kommentert debatten moderen Anna Lee aries69 La Perla Foringsautomaten Little Miss Naugty hypersusmor Gla-mor TORO-husmor her@ Nr fire vart en datter Blomman MAJA-67 Tokatter_USA Så nå vet vi hvem som er potensielle. Jeg er enda sikrere på at min mistanke er rett, men hvem vet...
Urtete Skrevet 11. desember 2006 #198 Skrevet 11. desember 2006 Hahahahahaha, jeg kan levende forestille meg hvor morsomt vår gravide jente må ha det for tiden!:-)))
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #199 Skrevet 11. desember 2006 Nå synes jeg vi snart må få vite sannheten her! For hver dag som går så ser det mer og mer ut som om jeg har et alkoholproblem ;o) Så for mitt gode ryktes skyld må du anonyme gravide bare tilstå snart! ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. desember 2006 #200 Skrevet 11. desember 2006 Hvis alle som helt sikkert ikke er gravide kan skrive seg på en liste, så ville det blitt mye enklere for oss lurer så fælt..... Så kan vi trekke lodd om de som ikke skriver seg på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå