Gå til innhold

flere fra østfold??


lisemor;)29.06.07<3

Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Åssen går det med deg??

 

Ja... Forrige onsdag var jeg på sykehuset da. Han sa at kroppen min var fysisk klar for å begynne å prøve igjen, og at jeg kommer til å få god oppfølging med ul'er osv. Så nå står det egentlig bare på oss. Preka litt med kæll'n når jeg kom hjem, og vi får se hva som skjer utover sommeren...

 

Så moro med venninna de da!! Er så spennede med de små nurka... gleder meg bare veldig masse når jeg ser døm.

 

I helga var vi å besøkte søstre til petter'n med familie. Spilte innebandy med ungana både lørdag og søndag. Er støl enda... Men det var veldig hyggelig da!!

 

Ha en fortsatt fin uke!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei:D

 

her er alt bare bra:) tar det med ro og nyter den lille som romsterer i magen:) selv om det kan bli litt vel mye til tider:P men bedre med for mye enn for lite:)

 

fikk sånn smålig sjokk her om dagen og... fant ut at det er bare ca 3mndr igjen nå... plutselig fikk man veldig dårlig tid... hehe:) men nå er jo alt det store i hus da... fikk vogna her om dagen og har kjøpt stellekommode, så nå mangler vi bare litt småtteri... men føler likevel at tiden flyr fra meg... hehe:)

 

i går startet vi grillsesongen:D mmmm:) de grillpølsene var noe av det beste jeg har smakt ever!!! hehe:P

 

så fint at det gikk bra på sykehuset da:) har jo tenkt mye på deg:) supert at du får ekstra oppfølging å sånn når den tid kommer:D

 

innebandy ja... hehe:) morro å få lea litt på seg:P hehe:) jeg kan vel bare drømme om å løpe rundt, hvertfall 3 mndr til... men men:P overlever vel:P

 

hvordan står det til ellers da? mye å gjøre før påske?? hehe:) TJ har henta skiltene til veteranen vår i dag, så nå blir det cruising framover:D:D det er vår:D:D

 

ha en fin uke du og:D:D

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!!

 

Sitter her med litt dårlig samvittighet nå... Har ikke vært her på ei stønn jeg...

 

Åssen går det med deg?? Vokser magen seg fortsatt stor og rund??

 

Her er det full fart med "vår-ting" om dagen. Masse maling+++. Skal jo bygge på huset også, så det blir visst nok å henge fingrene i.

 

Ellers skjer det lite. Sliter fortsatt med en litt trå kæll, som jeg skulle ønske at snart ønske kunne gi meg ett lite hint om baby igjen. Han sier ingenting, å jeg har ikke så lyst til å preke for mye om det, for jeg vet at han kommer til å bruke enda lenger tid vis jeg pusher på for mye. Ikke lett, men jeg troor kanskje det å miste ungane har gått mere inn på han en jeg greier å forestille seg. Jeg føler igrunn ikke at jeg er så redd for å prøve igjen. Vet ikke åssen jeg kommer til å bli når jeg blir gravid, men tenker nå at det går som det går. Får ikke gjort no fra eller til uansett....

 

Håper du har hatt en fin dag!!

 

Klem fra anna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:D

 

har lurt litt på hvor det har blitt av deg se:P hehe;) fint å høre at det går bra med deg:) synd at han ikke er helt klar ende da, men det kommer nok:) bare å ta tiden til hjelp vettu:)

 

her går det helt suverent om dagen:D magen blir bare større og større for hver dag:P tar bilder sånn ca annenhver uke for å se forandringa nå:P er jo bare 9 uker igjen:D:D hihi:D

 

ellers har vi tatt skrittet å kjøpt oss leilighet vi da, så nå er det fullt styr... hehe:) overtar i dag, så da blir det å begynne så smått å male karmer å tapetsere... er helt nytt, så vi må gjøre det selv for å få det sånn vi vil ha det:D så nå kommer nok tiden til å fly fort framover:D:D

 

nå skal jeg en tur til fysio, så snakkes vi vel utover:)

 

klemklem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei..

 

Så moro med leilighet da!! Høres jo kjempespennende ut!! Sjøl skal vi kanskje bygge nytt hus. Veldig spennde, men det er jo en stor prosess å skulle rive og bygge nytt da. Men det kommer antagligvis til å bli like dyrt å bygge på å gjøre de omgjøringene som vi ønsker, som å bygge nytt...

 

 

Håper forresten jeg snart kommer etter deg, for nå hadde vi sex både i går og i dag UTEN prev.... Plutselig så var det greit for kæll'n. Lå å "kosa" oss på sofa'n, å etterhvert begynte han å nevne prev, som da lå på soverommet, så da sa jeg bare at det var opp til han.. Hehe... Må nesten le litt her jeg sitter, for det ble uten prev... hehe... så dusja vi i sammen i stad, å da ble det visst en gang til gitt... da snakka vi litt om det å bli gravid igjen, å da sa jeg at jeg at det ikke ble no mer vis han ikke var klar, hehe.. Men han forsikra meg om at han ikke hadde gjort det vis han ikke ville... hehe... Så nå håper jeg ikke han trekker seg. Er ikke typen til det, men man vet jo aldri... Vi får se hva som skjer framover..

 

Håper at alt fortsatt er bra med deg, og at magen vokser seg stor og fin!!

 

Klem fra anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

 

det blir gøy det:) har begynt å tapetsere å sånn nå:) eller, ikke jeg da... for jeg får ikke lov å gjøre tunge ting om dagen... ble lagt inn igjen forrige helg med premature rier som de heldigvis fikk stoppa, så nå er det bare å ta det med ro igjen... men nå har jeg jo fått lungemodning og alt så de stopper det ikke om vi skulle komme inn igjen... og babyen ligger i sete, så om den kommer før tiden så blir det mest sannsynlig KS... og det vil jeg helst slippe... skal på jevnlige kontroller å sånn nå da, for å se om h*n snur seg eller om de skal snu h*n eller om de må måle bekkenet å se om jeg kan føde normalt om h*n ikke snur seg...

har ikke akkurat flaks i sv.sk syns jeg:P hehe:) men nå har jeg faktisk ikke blødd på over 1 mnd da:D:D det er litt deilig kan du si:D

 

oioioi:) kanskje det kommer en liten spire snart da:) spennende:) krysse alt jeg har av fingre å tær for at det skal gå bra for dere nåxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

:D:D

masse lykke til:D:D

 

klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen...

 

Sitter her og får ikke sove. Sov til halv 12 i dag, så da skal tydligvis ikke ole lokkøye komme å hilse på når han burde i kveld.... Å jeg som skal på jobb i morra.. Huff og huff...

 

Høres forfererlig slitsomt ut med rier og greier. Det er ikke no godt!! Godt døm behandler deg skikkelig da! Spennede å skulle ha ett lite nurk snart.. Du får si ifra når det har skjedd no!! Ei venninne av meg hadde seteleie. Det ble ks, de fant det nemlig ut etter 28timer med rier og 3cm åpning, uten at noe skjedde... Ho syns det var helt greit, mye fordi ho ikke hadde lyst til å fortsette etter så lang tid, men ho var, etter forholda, i toppform etterpå. Man vet jo hva som er den beste veien å komme ut, det er jo ikke det, men heller ks enn prob lissom... HAr dere fått greie på kjønn? Husker ikke åssen det var og dere ville vite det eller ikke....

 

Her går jeg rundt med ett stort smil om dagen. Gleder meg veldig til å bli gravid igjen. Ser lissom ett lys i tunnellen nå som kæll'n har blitt litt mere samarbeidsvillig... Merker også at sexlysten øker litt... Så nå håper jeg eggløsninga kommer snart... hehe... ÅÅÅÅÅ, jeg gleder meg sånn!! Har en følelse av at det kommer til å gå bra nå.. Man vet jo aldri, men en gang må det jo gå bra for oss også... Vet jeg kommer til å få god oppfølging av både jm og sykehuset, og det er deilig!! Det står i journalen min at jeg bare skulle ringe ned så skla jeg få time til ul ho øyvind svendsen.. Har du vært borti han?? Hadde han flere ganger siste graviditet, og han var jeg hos når jeg var nede å snakka med sykehuset. Har vært kjempfornøyd med han. Føler meg veldig trygg på han. Tar meg seriøst, og det er godt...

 

Nei nå får jeg ta meg en tur opp i senga igjen, og se om jeg greier å få sove litt før jeg skal på jobb igjen...

 

Masse lykke til videre!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fort er det lenge siden du har svart:P hehe:)

 

selvfølgelig sier jeg i fra når det har skjedd noe:) bedre med KS enn komplikasjoner ja:) men vil jo helst føde normalt:D hehe:)

 

håper virkelig det går bra for dere nå:D fortjener virkelig det altså:)

 

var han som skrev meg ut på tirsdag det:P kjempekoselig han:) var veldig påpasselig med at jeg måtte ikke gjøre så mye og at jeg bare måtte ringe med en gang det skjedde noe uvanlig... bedre å ringe en gang for mye liksom:) og så rolig og behagelig han er:) ikke noe stress liksom:D

 

håper du fikk sove litt i natt da:P hehe:) ha en fin dag:D

 

klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

 

Åssen står det til med magen?? Håper at alt er bra og at h*n fortsatt er inni der...

 

Her er alt bare bra. Hoster og har romlemage om dagen, men håper at det snart går over. Ellers håper jeg at jeg har ett voksende litte embryo inni meg. El er nok over for denne gang, så jeg håper den sitter. HAr egentlig mine tvil pga at jeg har vært endel sjuk denna uka, så det har ikke blitt helt optimalt med "senge-kos"...

 

I dag har vært en skikkelig deilig dag. Jeg har for det meste bare slappa av og kosa meg. Deilig!! Vi var en tur hos sviger i kveld. Koselig. HAr dere foresten kjøpt dere ny bil? Tenkte på at det er lenge sea jeg har sett den hvite bilen nå... Åssen går det med leiligheten foresten? Hvor er det dere har kjøpt den henn?

 

Du får ha ei fin uke framover! Nå må jeg hoppe til køys, for jeg skal på jobb til halv 7 i morra...

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei:D

 

her går det bare bra:D har hatt litt vondter og nedpress i det siste, men var til kontroll på s.huset på fredag (pga seteleie) og da sa de at hvis baby skulle komme nå var det ingen fare, og jeg kunne føde normalt selv om den ligger i sete... men etter uke 36 burde den ha snudd seg, hvis ikke ville de gjøre målinger og sånn for å se om jeg kan føde normalt da... men de mente det mest sannsynlig ville bli KS om h*n ikke har snudd seg... så vi fikk dra hjem igjen med beskjed om å ta kontakt om det ble vondere eller jevnt mellomrom mellom vondtene...noe det ikke har blitt enda, men det har ikke gitt seg heller... så vi får bare se det an:D

 

nå er vi nesten klar til å flytte inn i leilighet også:D har bare litt igjen å male, og legge noen fliser, så kan vi begynne å flytte inn:D:D skla bli deilig å komme i orden der nå ja:D

 

hvordan går det med deg da? håper du har hatt en fin uke:) og at spiren snart sitter:D

 

klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...