Gå til innhold

flere fra østfold??


lisemor;)29.06.07<3

Anbefalte innlegg

Takk for ett hyggelig treff!!! Håper det går bra med deg! Så ikke no godt ut med de bekkenplagene!!

 

Hva sa kæll'n når du kom hjem med klær da?? hehe... Syns de var så nydelige!!

 

Du får ha en fortatt fin kveld! Så snakkes vi snart igjen!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk i like måte:D

 

går så bra så:D sitter på to puter og koser meg:P hehe:P

 

han sa ikke stort akkurat... men tror han syns de var fine:) han var litt opptatt med noen oppgaver fra jobben eller noe sånt... hehe:P

 

ha en fin kveld du og:D

 

klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!!

hva sa jm, var bekkenet ja... off.. ikke no sæli det, men føler med deg...

må prøve å få komme deg til fysioterapi så får du lært en delø velser som er bra.... hjelper litt iallefall...;-)

 

et tips jeg fikk er å tenke symetrisk med kroppen din hele tiden... passe på å snu hele deg når du snur deg ikke bena først å kroppen etter som vi gjør til vanlig... å ikke gå eller stå eller sitte for lenge av gangen... når du merker det bynner å komme ordentilg så bytt bevegelse... sett deg når du kjenner du må sitte ikke tving deg til å gå videre.. det hjelper ikke noen... :-) prøver bare å hjelpe jeg.!

 

natta klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

 

var nok det ja:( ho skrev til legen at han skulle henvise meg videre til fysio... så fikk jeg tilbud om vann trening og masse anbefalninger om hva jeg burde og ikke burde gjøre... men det kommer jo som sagt noe godt ut av det:P takk for oppmuntring og tips:D er super takknemlig for tips om alt som kan hjelpe:D

 

sove godt da:)

 

nattaklem til deg og:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lise!!

 

Håper det er bra med deg og kæll'n, og at du har hatt ei fin helg.. Sitter her og skal se på håndballkamp jeg nå. Vært i sarp og besøkt ei venninne og handla i dag. Deilig. Har hatt fri se..

 

Håper magen forsatt vokser og beveger seg hos deg!! Tenker ofte på deg om dagen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:D

 

magen vokser for hver dag:P hehe:P kjenner sterkere og sterkere bevegelser nå:D er mye lettere å forholde seg til at ting er i orden nå som jeg merker at den lille sier i fra:P

 

deilig med litt fri i blandt:D bare slappe av å tenke på seg selv:P hehe:P men det kan bli for mye av det gode og... når man har ufrivillig fri for eksempel:P hehe;)

 

ellers er alt helt supert:D har begynt hos fysio, så skal på andre time i morgen:) håper ho kan hjelpe:D:D hehe:)

 

med dere da? alt bra?

 

klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åssen går det med deg?? Åssen gikk det på fysio?

 

Tenkte jeg måtte si til deg at det i morra og lørdag er 75% på barneklea hos liten og stor...

 

Ellers er alt bare bra her. Godt at gradestokken ikke er under 10 minus, så da blir det deilig å kunne gå ut med barna i bhg..

 

Ellers venter jeg fortsatt på innkallelse til sykehuset. Er spent på hva døm sier. Han jeg skal til har jeg skikkelig tro på, så jeg gleder meg egentlig! Begynner å glede meg til å bli gravid igjen. Er spent på åssen det kommer til å bli da!! Men kjenner at vi skal vente litt til. Men har lissom skikkelig troa på at det kommer itl å gå bra!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:D

 

det går så bra så:D fysio er helt ok, men veldig slitsomt... tar et par timer før jeg kommer i gang igjen etterpå... hehe:P

 

barneklær har vi forsåvidt nok av foreløpig... søskenbarnet til kælln fikk tvillinger, gutt og jente, i fjor sommer, så klea ligger bare å venter på at vi henter de:D:D så får nesten vente med å kjøpe så mye før vi har sett hva ho har av interesse:D regner med at vi drar å kikker etter UL... fått time til det 8.feb:D:D gleder meg:D:D

 

så bra at alt er bra med deg:D flott at dere får oppfølging nå:) og supert at du har troa på at det går bra:) dere fortjener virkelig masse flaks nå:D

 

du får kose deg i snøen med barna:P hehe:D

 

klem klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Hatt en fin helg??

 

VI hadde besøk av ei vennine av meg med følge i går vi. Kjempe koselig! De har blitt sammen for ett par mnd sea, så vi kjenner ikke han så godt.Men han var bare så koselig!! Det er bra!

 

Var hos jm på fredag. Var rart. Men det var veldig godt å snakke med ho!! Godt å få letta hjertet til non utenforstående!! Ho har lova meg skikkelig oppfølging neste gang, å det var bare å ringe vis det var no. Både før og etter at jeg var gravid vis jeg ville...

 

Så bra at du er igang med fysio da! Hvor er du?? Får virkelig håpe at det hjelper! Er slitsomt å gå ett svangerskap med skikkelig bekkenløsning kan jeg tenke meg. Håper jeg slipper det!!

 

Vi snakkes snart igjen!

 

Klem fra anna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:D:D

 

en stund siden sist nå... hehe:) så bra at møtet med Jm gikk bra:) deilig å ha noen andre å snakke med i blandt:) kjempefint at ho lova deg ekstra oppfølging og:D

 

går i fysio hos ei på fysikalske... som også driver hjemme, så er litt hjemme hos ho og litt på senteret... hjelper og hjelper... får styrka muskulaturen litt da hvertfall:) så jeg orker litt mer:)

 

i dag har vi bestilt seng til nurket som vi skal hente i morgen... litt tidlig enda, men det var siste dag til den prisen i dag, men så kunne vi hente den i morgen da:D komplett med sengetøy, dyne, pute, sengekant, himmel og madrass til 1300kr... januarsalg vettu... hehe:) vanligvis var det pris for kun seng med madrass... så syns ikke det var så ille...

 

håper alt er bra med deg:D snakkes gjør vi vettu:D:D

 

klem:D:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj... Nå var det virkelig lenge sea jeg har vært her inne. Data'n lever litt sitt eget liv, å nå begynner jeg å bli smålei av å krangle med den...

 

Åssen går det med deg om dagen da?? Fornøyd med senga? Så spennende når en begynner å kjøpe inn utstyr!! Åssen ble det foresten med den vogna? Husker du preka om den...

 

Ho som du går hos fysio hos, heter ho Ellen??

 

Her går det bare bra!! Jobber nå 100%, og kommer nok til å gjøre det fram til sommeren. Til torsdagen skal vi ha karneval i bhg, jeg og ei til skal kle oss ut som karius og baktus.. hehe.. Kommer til å bli så sinnsykt moro å se ungene når de får de oss da!!

 

Ellers går jeg å venter på å få innkallelse til sykehuset. Gleder meg til å komme ned å få prat litt med han om hva han tenker å syns! Syns det er så godt at de tar så godt vare på meg! Betyr mye det!!

 

Snakkes snart igjen!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:D

 

begynte å lure på hvor det ble av deg nå... hehe:P

 

her går det så bra som det kunne gått:) er nesten bare hjemme å tar det med ro da... så det er ikke så mye jeg gjør akkurat... hehe:P

 

senga er sååå fin:D er kjempefornøyd:) vogna får vi i løpet av måneden tror jeg:) så går bare å gleder meg om dagen jeg nå... og gleder meg veldig til feriepenger og sånn kommer... hehe:) da blir det mye shopping da:P hehe:D morro å begynne å handle inn litt:D

 

ja det stemmer det... ho heter Ellen...

 

så morro:D karneval er gøy... hehe:)

 

det er bra du blir tatt vare på:D godt å ha noen andre å snakke med og tenker jeg:)

 

ellers da?? bare jobber og sliter? hehe:D

 

skal på sykehuset til torsdag jeg:) ordinær UL:D:D gleder meg som en unge:D:D

 

snakkes:D

 

klem klem:D:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

 

Nå er jeg innom en tur igjen...

 

Så moro at senga sto til forventningene!! Moro å kunne begynne å kjøpe inn babyutstyr!! Spennende!!....

 

Ho Ellen har jeg gått mye hos. Ho er kjempe flink. Ho har vært i kina og utdanna seg. Søstra hennes har jeg jobba mye for. Ho har griser. Bor på innsia foreldra til TJ. Der det er det store hvite fjøset..

 

Karnevalet gikk veldig bra! Desverre var det mange av barna som var syke. Men det er sånn det bare er..

 

Åssen gikk det på sykehuset? Fått vite kjønn? Husker ikke hva dere ville.. Går sjøl å venter på innkallelse til sykehuset. Gleder meg. Skal bli så godt å få snakk med de. Lurer egentlig litt på om den mensen jeg har nå er normal, eller om det i det heletatt er mensen. Blødde ca tre dager, så slutta det helt opp noen dager. Å i går så begynte jeg å "blø" igjen. Ser ikke ut som blod. Bare brun og ekkel utflod... Skjønner ikkeno jeg...

 

Eller er det mye jobbing om dagen. Tenker at det er jo greit, da jeg tenker jo på at jeg skal bli gravid igjen... Men jeg kjenner det at når helga kommer, da er jeg sliten. Men, det er veldig godt når lønninga kommer da... :-)

 

Håper ting ellers går bra med deg!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann:D

 

er kjempefornøyd med timene hos Ellen selv jeg:D ho er kjempeflink:) føler at jeg får trent og stramma opp litt, selv om ikke det hjelper stort på vondtene da... hehe:P

 

gikk kjempe fint på sykehuset:) alt var helt perfekt og babyen var en superlivlig liten krabat:) sunn og frisk:D JM lette lenge etter kjønn, men så ikke noe før helt på slutten... da sa ho at det kunne se ut som ei jente:) men tar ikke det så altfor bokstavelig... hehe:P skal bestille 3D til uka tenker jeg... og håpe at vi får det rundt uke 26-28... litt moro å få med seg:P dessuten skulle visst mamma betale litt av det:D:D hehe:D

 

har du fått noen innkallelse enda da? hvordan går det med deg ellers da? fått noe forklaring på blødninger og sånn??

 

her sparker det i vilden sky om dagen:P TJ kjente tydelige spark utapå for første gang i dag... han har bare kjent hint og strykninger tidligere:P ååå det er såå koselig:) slipper liksom å bekymre meg mer og:D

 

men blødningene mine er en historie for seg selv fortsatt... gir seg ikke altså... men alt er bra og sist kontroll fikk jeg beskjed om at det var bare å slappe av og ikke bekymre meg så lenge jeg kjenner liv:) blør visst bare fra utrolige skjøre slimhinner eller noe... fikk skikkelig undersøkelse sist, så mormunnen er lukket og alt er fint... så da får vi bare slå oss til ro med at det er sånn da... hehe:)

 

gjør ikke noe å få litt ekstra i lønnings kassa i blandt nei:P hehe:D selv om man da helst skulle sovet hele helga etterpå:P hehe:)

 

ha en fin dag:D

 

klem klem:D:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

 

Så moro å høre at det gikk bra på ul!! Spennede å se hva de sier ang kjønn når du skal på 3D da... Hvor bestiller du? Har lyst til å ha det jeg også, når den tiden kommer... Må få høre åssen det går med deg og se bilder!!

 

Her går det bare bra om dagen. Venter på brev fra sykehuset. Skulle jo inn etter 1 ril 2 mnd. Så jeg ringte for halvannen uke siden, for jeg hadde ikke fått no innkallelse enda, og da viser det seg at det ikke stod noe sted at jeg skulle få komme inn igjen.. Da var det ei som ble litt lettere forbanna kan du si. Men jeg greide å styre meg. Så ho dama sa ho skulle legge inn en lapp til han jeg i såfall skal til, så skulle han svare på om jeg skulle få komme inn igjen. Så da venter jeg på brev fra sykehuset om jeg får komme inn eller ikke. Å vis det står på det brevet at jeg ikke får komme inn, så blir det KRIG. Da kommer jeg til å ringe til ho jordmora som jeg hadde på sykehuset å spørre hva slags tull detta er.. Å vis jeg ikke får no hjelp av ho kommer jeg itl å snakke med ho jordmora på rakkestad å høre hva jeg kan gjøre, eller evt ringe han jeg skl til å sykehuset og spørre rett ut hvorfor han ikke ville at jeg skulle komme ned..

 

Off kjenner jeg blir litt sinna når jeg skriver detta, for det er ett ømt tema... Blir bare så sinna når jeg ikke får det jeg har blitt lova.. syns det hadde vært greit å fått sjekka om ting ser bra ut der nede nå som jeg ikke er gravid også...

 

Har foresten sydd bæresjal. Vil du ha??? Syns det er så moro å sy se.. :-)

 

Ellers er ting bare bra her! Er en del å gjøre her hjemme om dagen. Min kjære driver å gjør om garasjen til verksted, så i dag har jeg hjelpa han der nede. I morra skal jeg på jobb kl halv7, så det blir en tidlig morgen...

 

Ha en fin uke da.Så snakkes vi snart igjen!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

der var du igjen jo:D

 

3D ul bestiller jeg på knøttet ultralyd i moss... koster 1000kr...

 

uffda... da hadde nok jeg blitt lettere forbanna og,... heregud,... har man først blitt lova oppfølging så skal man for F****H**** ha det og.... å merker jeg blir irritert på dine vegne... grrr.-...

 

hva skal du ha for bæresjalet da? hadde nemlig tenkt å skaffe det etterhvert.. hehe:)

 

alt er bra her og... fremdeles sykemeldt, men klarer jo ikke kjøre bil engang så kan ikke si jeg har det gøy om dagen:P hehe:P

 

TJ har jo pøvd å lære ny-bilen å klatre i trær da... så nå har vi ingen stasjonsvogn lenger... den er tålig herpa kan du si... hehe:P men heldigvis hadde vi full kasko, så vi fikk igjen bortimot det vi hadde gitt da... :) så nå kjøper vi heller nyere bil nærmere sommeren... hehe:P

 

ellers har jeg så godt som sperra meg selv inne fram til det ikke er mer snø:P hehe:) syns virkelig det kan gi seg nå:P er jo mars snart jo... grrrrr.... hehe:)

 

ha en fin uke du og:D

 

snakkes:)

klem klem:D:D

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg ja... Ikke helt borte se...

 

Har vært i begravelsen til farfar i dag. Tøffe greier..

 

Tenkte jeg skulle ringe sykehuset i morra. Er så lei av å vente. Har enda ikke fått no brev... Lei av å vente på det dumme sykehuset nå ja!!

 

Kan ikke jeg bare sy ett sjal da? Så kan du se på det og si hva du syns... Har sydd ett, så jeg skal prøve det ut litt og se åssen det funker...

 

HAr stuss litt over at jeg ikke har sett bilen deres se. Åssen fikk JT til det a?? Skal lissom væra no.. Det gikk bra med han da??

 

Tenkte på det, vis du vil kan jeg jo stikke innom deg en dag. Hvorfor kan du ikke kjøre bil?? Vondt??

 

God bedring da!

 

Snakkes snart!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fort svar er lenge siden jeg har fått:P hehe:)

 

huffda... begravelse er aldri noe særlig... kondolerer...

 

ja du får ringe å purre på de.. hehe:P de er ikke alltid til å stole helt på... men litt mas hjelper alltid:)

 

bare å sy det:P

 

joda... det kom et dyr i veien da vettu... så svinga han unna, og når han skulle rette opp igjen så gikk det rett mot et tre, og selv om han svinga alt han klarte, så gikk det like rett fram,... litt glatt klokka tre om morran vettu... hehe:P han fikk ikke en skramme han... flaks som vanlig:P

 

kjøre bil ja... ehhh... prøvde å kjøre fra rakkestad å hjem før et par uker siden og da lå jeg rett ut i to dager etterpå... og det var automat og.. hehe:P så jeg klarer ikke stort om dagen... hehe:P men overlever og tar det med et smil og tenker på at det kommer noe godt ut av det:D

 

nå er jeg barnevakt for min egen katt her og... han skulle kastereres i dag han se... men så fant ho bare en testikkel, så da ligger den andre i buken, så vi må inn til større inngrep til uka... for testiklene tåler vistnok ikke varme, så når den ikke er der den skal, kan den utvikle seg og bli ondarta ifølge vetrinæren.... så da var det narkose til ingen nytte i dag.... :( stakar lille gullet mitt... er helt fjern stakar...

 

joda... om du har lyst så er det bare å stikke innom det:) sitter nå bare her jeg:P alltid koselig med litt besøk:)

 

snakkes:)

 

klemklem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Gjett hvem som har fått legetime på sykehuset. Den 13.Mars. Og legen som jeg skal til har ikke timer på gyn.pol. i mars... Hehe.. Var ei som var litt forbanna og irritert, og det hjalp visst.... :-)

 

Synd det dere med bilkjøring da!! Du får si ifra vis du trenger å bli kjørt no sted eller no, så skal jeg prøve å hjelp til!!

 

Åssen går det med katten di a?? Synd den måtte opperers!! Har vært med på den slags operasjoner på gris flerre ganger. Det gjøres jo på ett litt annet "stadie", men det går jo ut på det samme...

 

Kommer nok innom deg en dag!! Jobber hver dag denna uka. Har bare senvakter, og det er jo litt kjedelig. Da er det lissom ikke igjen noe av dagen...

 

Men nå skal jeg hoppe i køya..

 

Vi snakkes snart igjen!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:D

 

så bra at ting ordner seg:D gjør som regel det om man bare maser litt ekstra:P

 

nå er jo TJ hjemme på dagtid så akkurat nå er jeg storfornøyd med at han jobber nattan:P hehe:) får jo hele dagen sammen:D

 

pus har det bra foreløpig... skal til dyrlegen i morra... skal levere han klokka elleve...:( men alt blir bra etter det da:)

 

nå skal jeg finne senga også:) må klare å stå opp i morra jo... hehe:)

 

snakkes:)

 

klem klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

 

Nå sitter jeg her og er spent på åssen det kommer til å gå når jeg skal på sykehuset... Begynner å bli ferdig med tr nå, godt å slippe det vis han skal ta noen undersøkelser.... Prøver å tenke på alt jeg skal huske å spørre om osv... Blir spennende!!

 

Åssen går det med deg om dagen da?? Fortsatt bra med pus?

 

I dag har jeg vært å kjørt 4-hjuling. Det er så moro!! Har så lyst til at vi skal kjøpe vår egen. Men det koster så sinnsykt mye!! Jeg var med sjefen min i dag. Døm har 3 stykker. En liten som han på 2,5år kjører, en 90cc og en 150cc. ingen store men mye fart eller no, men det er jo pokker'n så moro for det!!

 

Nå i kveld har petter'n og jeg vært å bada i askim. Det var SÅ deilig!! Etterpå var vi å spiste på askim kroa. Kosa oss skikkelig!! Det er ikke ofte vi er utpå å gjør no bare vi to, så det var deilig med litt kvalitetstid!!!

 

Håper du har hatt en fin helg!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

 

fin og fin helg... var innlagt på sykehuset fra fredag til lørdag pga rier og blødninger fra mormunnen... men heldigvis hadde ikke riene noen effekt... ho målte og sånn og alt var fint. men de ville ha meg natta over ++ for overvåkning siden jeg blødde fra mormunnen og for å passe på om det ble værre sammentrekninger... fikk lov å dra hjem i går da, med streng beskjed om å holde meg helt i ro og må tilbake på kontroll på fredag... men alt er bra nå:) tar det helt med ro:) det eneste som plager meg litt er at jeg får kynnere bare jeg snur meg... men de er jo ikke vonde da, så det er jo bra:)

 

pus har det veldig bra:) er nok litt snurt for at vi var borte i helga, men nå begynner han å bli blid igjen:P hehe:)

 

deilig å ha litt tid sammen alene i blandt og ja:P

du får ha masse lykke til på tirsdag:) så snakkes vi vel:)

 

klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Ser du har vært på sykehuset.. Åssen går det med deg?? Hva sa de om fredagen? Ikke no moro, men det er godt de tar deg på alvor da, og vil sjekke skikkelig opp i det!

 

JEg kjørte bomtur om tirsdagen jeg da.... Dama jeg prata med på tlf sa at jeg hadde time den 13. men det var visst den 21. jeg hadde time. Leste ikke så nøye på det brevet jeg fikk, for ho hadde jo sagt den 13. å da regna jeg med at det stemte... Litt iritert da, men det var det jo ikke så mye å få gjort no med. Så da får jeg prøve igjen til onsdagen...

 

Håper du har hatt en fin helg! Det har jeg. Hadde han jeg hadde med meg på butikken da jeg møtte dere her i helga. Fra lørdag til søndag. Vi kosa oss veldig!! Deilig med døm små altså!!

 

Skriver mere siden. Nå skal jeg hoppe til køys...

 

God natt!!

 

Klem fra anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:D

 

her går det bra:) må ta det med ro pga kynnerne kan gå over til rier hvis jeg stresser, men kjenner det heldgvis på kroppen når det ikke går mer... hehe:) så nå er det ikke så ille lenger... deilig å kunne gjøre litt når jeg går hjemme uten å være super engstelig... hehe:)

 

fikk mld av venninna mi på torsdag kveld og da hadde dem fått jenta si:) kvart på åtte kom ho:) så på fredag når vi var på sykehuset til kontroll (som gikk veldig bra) så var vi en tur oppe på føden og besøkte de etterpå da vettu:) sååå nydelig lita jente da:) også hadde ho MASSE hår... hehe:) ordentlig vakker:) så nå gleder jeg meg bare enda mer:D:D

 

herregud.. er det mulig a?? jaja... du har nå i hvertfall time snart:P hadde vært verre om du egentlig hadde time uka før liksom... morro når folk ikke klarer å si riktig.... nei...

 

i helga har jeg vært på fest faktisk... hehe:) syns liksom vi måtte ta en tur når vi først ble invitert:) og i går var vi å bada samme noen venner(superdeilig for vondten min:D), og så var vi en tur på kino , bare vi to:) koselig å finne på noe alene i blandt og:)

 

så koselig da:D er morro med de små ja:D

 

ha en fin uke da:D

 

klem klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...