Gå til innhold

flere fra østfold??


lisemor;)29.06.07<3

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Det er ikke lett og komme inn og si detta. Men i går var jeg inne og fikk satt igang fødselen... Fosteret var desverre dødt, og jeg var for langt på vei til å få utskrapning. Begynte å blø tirsdags kvelden. Måtte til utskrapning etter at fosteret hadde kommet ut. Dette fordi det satt rester igjen i livmora....

 

Skriver mere siden, vis du vil.

 

Snakkes!!

 

Klem anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å herregud...

vet ikke hva jeg skal si engang jeg... så fælt... føler med deg... det finnes jo ikke ord for sånt... dette fortjente dere absolutt ikke!!! håper det ordner seg for dere snart igjen:)

 

stor trøsteklem:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Bertelure:)

 

gratulerer så mye og kos deg masse med den lille som vokser i magen:D er det din første? morro er det uansett:D

 

klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke akkurat sånn vi hadde planlagt at det skulle gå nei. MEn glad det ble oppdaga nå, ikke på ul i uke 18...

 

Magen er vond i dadg. Liker ikke det... Får avvente og se, vis det ikke gir seg får jeg ring ned på sykehuset. Er jo ferdig med etter-rier og sånn så det kan jo ikke væra det heller. Jaja, Tiden får se. Kan jo væra at kroppen ikke er helt fornøyd med alt som har skjedd med den i det siste....

 

Vi snakkes. Tårene triller nå... Tøft detta,,,

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

 

Håper ikke jeg har skremt deg for mye... Vet du har hatt det tøft med alle disse blødningene... Ville vel egentlig bare si at jeg tenker mye på deg, og har virkelig troa på at du kommer til å sitte med en liten baby i armene om noen mnd.. Vis du vil treffes igjen så er jeg med på det!! selvom det ikke er en liten en inni magen min lenger..

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei:)

 

det er jo selvfølgelig litt skremmende å høre når sånne ting skjer, men prøver jo å ta det med ro fordet... har en del vondt om dagen så det er litt skummelt det og... men håper på det beste og prøver å ikke tenke så alt for mye på hva som kan gå galt...

 

tenker mye på deg og, og håper det går bra, omstendighetene tatt i betraktning... hvis ikke du føler det blir feil så vil jeg gjerne møte deg igjen også:)

 

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, har vondt av deg jeg!! Fått sjekka no i det sist eller?? Vært hos lege/jm?? Er ikke no moro når ting ikker er helt på topp... Vet du egentlig hva som gjør at du har de blødningene? Ligger morkaka forran livmorhalsen? Det at du har vondt kan jo være at livmora strekker seg da..

 

Her tusler det å går om dagen. Jeg jobber, men er litt i tvil om hvor tilstedeværende jeg egentlig er på jobben... Men, det går, er tøft, men det er vel sånn det skal være..

 

Til uka jobber jeg tidelig, kanskje vi kan treffes da. Er jo ferdig på jobben halv3 da..

 

Stor "tenker på deg" klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går nok bra skal du se:P skal til jordmor til uka så håper ho lytter etter hjertet da, for sikkerhetsskyld... ho jeg snakka med på s.huset sa noe om at det var mulig jeg blødde fordi morkaka lå foran, men ho snakka ikke helt rent norsk så det var litt vanskelig å forstå om ho mente at den lå foran eller om den kunne gjøre det... men skal jo ha ekstra oppfølging uansett da... regner med at det gjør vondt fordi livmora strekker seg, for det burde vært mye værre smerter om det skulle være noe galt, hvertfall når jeg har kommet så langt som jeg har nå... dessuten er jeg ganske sikker på at jeg kjenner bevegelse så da er det vel i orden med bitteliten min og;)

 

huff... skjønner godt om du ikke er helt tilstede om dagen ja... vet ikke hvordan jeg selv hadde vært men hadde nok ikke vært tilsnakkelig på et par dager(uker) nei...

 

har ikke noen bestemte planer til uka jeg, bortsett fra torsdag... så det er bare å si fra når det passer for deg:D

 

klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka ikke helt norsk, vet du om ho hete noe som -aza. I såfaller det ei dame med utenlansk opprinnelse, Litt høy og grov, med mørkt halvlangt hår.. Kan det stemme??? Vil tro at det er morkaka som gjør at du har blødningene. Det var det jeg håpa at det var.. I de fleste tilfeller vil ho flytte seg vekk fra åpningen ettersom livmora vokser. Det er i allefall det jeg har lest...

 

Vis det var noe galt og du hadde holdt på å miste ville du nok hatt rier. De riene jeg hadde var vonde når smertestillende begynte å virke dårligere, så vis du skulle hatt sånne rier ville du hatt skikkelig vondt. De ga jo meg smertestillende hele tia, så jeg kjente jo ikke riene skikkelig, men ettersom styrken på de ble sterkere begynte det å gjøre vondt for å si det sånn, å for meg var det jo ikke smerter som kom til å føre til no godt, så jeg var ikke så veldig opptatt av å slippe smertestillende...

 

Kan vi ikke snakkes i løpet av helga eller no,a?? Så kan vi avtale nærmere da. Jobber sent tirsdag, og skal til svigers mandag. Men det er på ettermiddagen. Vis vi møtes på grand så kan jeg jo kjøre deg hjem etterpå...

 

Klem fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho var kineser eller noe sånt... hehe:) lita dame detta...

 

har lest om dette at morkaka sannsynligvis flytter seg etter hvert, og håper jo det skjer:) men vet også at tanta mi hadde det problemet, og ho fikk ikke oppfølging... ho fikk ikke vite det selv engang når ho var på UL, så når ho trodde vannet gikk var det morkaka som sprakk og ho blødde, så både ho og babyen holdt på å dø, ho svimte av før de var kommet i bilen omtrent, så det var godt de bare bodde noen min unna s.huset... så mamma har gitt meg streng beskjed om at hvis det er tilfelle med meg så har jeg å bo hos ho fra to-tre uker før fødsel og fram til nurket kommer, for da blir det for langt å kjøre helt fra rakkestad liksom...

 

jeg vet jo ikke helt hvordan smerter det ville vært, men regner med at det ville vært mer krampe lignende hvis noe var galt... men det er det jo ikke... det er mer som om jeg har hold bare at det sitter mye lenger ned da:P så det går forhåpentlig bra:) er vel bare litt overbekymret... og sånn kommer det vel til å være resten av livet nå;) hehe:)

 

kan snakkes i løpet av helga vi:D passer jo som regel alltid for meg... hehe:P

 

og hva slags tull er det med været om dagen da??? hallo?? trodde vi skulle slippe den dritten i år jeg... hehe:P

 

klem klem:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho tror jeg ikke jeg har vært borti.. Hmm... Ikke som jeg husker i allefall... Det er godt det at man får oppfølging ja... Jeg har sett utrolig pris på all den støtten og hjelpa je ghar fått på sjukehuset. Selvom ting har vært vondt og leit, vet jeg at ting har blitt gjort på den måten som har vært best for meg...

 

Tror nok de smertene du har er livmora som strekker seg. Syns det høres sånn ut i forhold til hva jeg har lært...

 

Syns foresten at det var deilig at det kom litt snø. Iallefall vis den blir liggende... Er så deilig for da engasjerer ungene seg skikkelig... Da bruker de opp masse energi. Kæll'n til sjefen sa det at han trodde jeg hadde mere moro av snøen den det ungene hadde... :-D

 

Bra ellers a?? Sitter å vurderer om jeg skal gå å legge meg nå,eller om jeg skal se csi først.. Vet hvor trøtt jeg blir i morra vis jeg blir oppe, men det er så moro å se på... hehe.. Litt a ett problem... :-D

 

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er en jente på 23 år fra fredrikstad, venter barn nummer to, har foreløpelig termin den 25 juli, gleder meg masse! Du får ha lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xisix og je@nette23: gratulerer til dere begge to, og masse lykke til:D

 

Nanna:-D: hva ble det til her om dagen? ble det csi eller? hehe:P har du tenkt litt på når det passer for deg enda da? passer jo som sagt alltid nesten for meg:P

 

jaja... ble ikke den lengste avhandlingen dette men... fortsatt god helg da:)

 

klem klem:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det blei csi... Off, det har holdt meg lenge oppe mange ganger. Er så moro... Hatt en fin dag?? Er på vei i seng jeg. Trøtt nå egentlig..

 

Hvem dag ja... Hva med onsdag??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen:D

 

hmmm... nå har det seg sånn at men bedre halvdel skal jobbe dagen i morgen hvertfall, og om det blir sånn resten av uken så har ikke jeg noe bil... så da er det litt verre for meg å komme meg ut... hehe:P men på torsdag så skal vi jo til jm, og da håper jeg jo han kan bli med, men uansett så er jeg jo da ferdig der rundt tre, hvis det er passe tid og dag for deg??

 

hvordan har helgen vært ellers da?

 

 

klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan jo treffes etter at du har bært hos jm. Passer helt fint for meg det!! Sjøl skal jeg til jm fredag kl 3. Prate litt med ho ang prevansjon og sånn. Tror vi kommer itl å vente til april\mai før vi prøver igjen. Har ikke lyst til å f å baby i desember lissom...

 

 

Helga mi har vært kjempe fin!! Lørdag var svigers her, så da fikk jeg hjelp til å stryke og sånn, jeg hater nemmelig det, mens svigermor syns det er helt greit. Svigerfar var i verkste' og isolerte. Veldig kjekt med hjelp inni mellom!!!

 

'I går var jeg og to venninner ute og gikk tur. Det blåste no forferderlig, så vi gikk i skogen. Men bikkja var fornøyd da!! Fikk den turen!!

 

Du a? Kosa deg i helga??

 

Klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi si det sånn da? rundt tre på grand?

 

i helga har jeg bare slappet av som vanlig... hadde noen venner på middag på lørdag, og holdt på å krepere når jeg stod å lagde maten... vondt i rygg/hofter eller noe sånt... vanskelig å forklare hvor det sitter... så den nattan sov jeg ikke så godt kan du si... måtte bytte stilling hele tiden for at det ikke skulle gjøre vondt pluss at jeg måtte ha hjelp for å snu meg uten at det skulle gjøre vondt... så jeg håper jm har et svar på hva det er... så som du skjønner har jeg bare tatt det med ro resten av tiden... hehe:P men det går bra:D veit jeg overlever så:P hehe:D

 

klem klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Jepp, tre på grand høres bra ut!! Har sendt tlfnr mitt til profilen din, så bare å ringe vis det skulle bli no forandringer...

 

Gleder meg!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei lisemor...

 

jeg måtte bare skrive til deg når jeg så du prøvde å beskrive de smertene i rygg/hoft..... det er nok bekkenløsning det, desverre. jeg har hatt det en stund nå å skal vell ha det en rimelig lang stund til... hehe.... d er noen merkelige smerter i bekkenet. det er vondt når du ligger å står å går, hoftene er liksom ikke med i det hele tatt. nå vet ikke jeg hvor mye plaget du har enda, men får håpe det ikke bli værre. jeg går til fysioterapi 1 gang i uka.

 

håper du slipper å få så store plager, for det er ikke noe gøy.

men om det skulle bli værre, så er det eneste jeg kan trøste deg med er at mann venner seg til det.....

 

lykke til videre, jeg sender en liten tanke til alle som skulle være så uheldig å få bekkenløsning så tili...

 

masse "bekken"-klemmer.......hehehe;-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei mone83...

 

ikke si sånn da... hehe:) huff... skal til jm i morgen så kanskje ho finner ut av det... vet ikke om jeg er så veldig ille, men det blir sånn når jeg står lenge eller går mye... og så kommer det plutselig når jeg legger meg ned, uavhengig om jeg har vært mye i aktivitet... er jo foreløpig sykemeldt pga andre ting, men kan jo tenke meg at det ikke blir så mye jobb på meg framover da... siden jeg jobber som frisør, noe som innebærer "en smule" ståing og gåing... hehe:)

 

men men... man får jo ta det med et smil da, om det er det... for vi vet jo at det kommer noe godt ut av det:D:D

 

klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Har du sett tlfnr?? Det ligger i postkassa di inne på profilen din... Skal i allefall gjøre det!! Håper det går bra med deg og bekkenet ditt!! Skal tenke på deg når du er hos jm i morra!!

 

Gleder meg til å se deg igjen! Kan godt slippe deg av på vei hjem i morra, så slipper du å bry kæll'n....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:D

 

jada har sett og lagret:D hehe:P

 

skal bli koselig å treffes igjen:D hadde vært fint om jeg kunne sitte på hjem ja:) så slipper han å komme før jeg er klar:P (som han gjorde sist)... hehe:)

 

hyggelig å bli tenkt på:P sitter her på to store puter for ikke å ha vondt... hehe:P blir sånn når jeg sitter her for lenge av gangen... hehe...

men det er verdt det:D

 

klem klem:D:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...