Gå til innhold

flere fra østfold??


lisemor;)29.06.07<3

Anbefalte innlegg

du var her ja:) hehe:D

 

hva ligger prisen på på den stolen da? har ikke sett noen priser noen steder... men jeg titter bare på nettet da... kanskje ikke meninga å vise prisene?? hehe:P

 

har sååå lyst til å handle om dagen... hehe:D gleder meg såå veldig:) men hver gang jeg nevner noe for mamma osv så hører jeg bare "må ikke handle noe til babyen enda" hehe:) men men... de er sikkert bare redde for at det skal bli hardt om det går galt... men jeg har troen oppe jeg nå... så mye jeg har vært igjennom og at "bitteliten min" fortsatt er på plass er jo et tegn i seg selv vil jeg si... hehe:D

 

formen er litt bedre... kan faktisk spise igjen nå... og lage maten selv... hehe... men fortsatt diverse lukter og sånn jeg reagerer veldig på... men men... er jo et godt tegn da:D

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halla!!!

 

JEG HAR KJØP NY BIL!!!! Eller vi har kjøpt, men jeg var å så på den alene!! Kjøpt oss volvo v40.... Skal hente den på mandag!! Gleder meg!!! JIPPI!!! Er så glad!!!

 

Ang det sete så kosta det 3500ca på den babyshoppen som ligger innerst på gamle svinesund... Men regner med at det kommer til å gå ned en del i pris over nyttår pga at det er så nytt... Fordelen med det er jo det at man slipper å kjøpe tre seter, Man slipper jo å kjøpe det middt i mellom setet, bare detta og det siste setet....

 

Jeg har en mamma som allerede har handla til meg jeg, + at jeg ghar kjøpt no sjøl når jeg ahr kommet over no fint på salg... Kjøpte to bodyer og en bukse til 100kr...

 

Å jeg spydde FOR FØRSTE GANG om torsdagen. Men det har heldigvis bare blitt til den ene gangen... HAr blitt forandring i spisevanene mine, så har det gått bra...

 

Åssen er det med deg om dagen da??

 

KLem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil da:D hehe:)

 

skal en tur til nordby i dag så da kommer jeg til å titte litt på priser og sånn tenker jeg:P hehe:)

 

snakka med mamma for et par dager siden jeg da... og ho har jo sagt til meg at jeg ikke må handle noe... og da forteller ho at ho har vært å sett på møbler og sånn som ho skal ha til babyen hjemme hos seg da... jaja tenkte jeg.. det er jo lov å titte.... så sier ho... også har jeg bestilt seng til babyen... hmmmm... og så får ikke jeg handle?? merkelig... hehe:P

 

spy er ikke deilig!!! hehe... føler jeg gjør det hele tiden jeg:( men det går vel over... hehe... men ellers går det jo bra, bortsett fra at jeg er bekymra døgnet rundt da... grrr... hehe... men det hjelper vel etter hvert det også...

 

hvordan er det ellers da? hatt en fin helg?

 

klem:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har hatt ei fin helg!! Har vært full fart fra morgen til kveld i hele går. Den bilen står på nøtterøy, som ligger på nedsia tønsberg... Var på en liten kjøretur i går...

 

Mødere er ikke alltid til å forstå seg på. De er vel redd for oss vel, er vel der det ligger. Mamma har begynt å strikke ho nå.. Veldig klar for å bli bestemor kan du si....

 

Vis du skal til sverige vil jeg anbefale deg å kjøre inn på det gamle svnesundsområdet å se i babybutikken der... Vis du ikke vet hvor den er så kjører du inn på området og til høyre i rundkjøringa, så kjører du bort i enden, så ligger det på høyre sia. Det er billigere der enn på nordby og tøksfors sier døm som har greie på'tt....

 

Kos deg på tur i dag da!!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen nanna:D

 

da var jeg hjemme igjen etter en koselig sverigetur:P ble dårlig med titting i baby butikker gitt... ble mer julegaver... hehe:D og TJ klarte jo ikke å la være når han så den tøffe skinn jakka i baby str da... måtte bare ha den... hehe... skikkelig tøff gutte jakke... jag sa til han at vi er jo ikke sikker på hva det blir enda men da bare lo han og sa at da har vi til vi får en gutt eventuelt... hehe:P han er litt søt og... hehe...

 

men nå er jeg passe sliten så nå skal jeg bare sitte her og sløve å kose meg resten av kvelden... hehe:D

 

klem klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei BlueAngel Gravid!!

 

Så moro at vi er flere fra østfold som er smelt på tjukka da!!! hehe... Håper du har ett fint sv.skap!! Det er virkelig no for seg sjøl å væra gravid.....

 

Lisemor...

 

Så moro at dere hadde det fint i sverige da!! Godt å få tatt unna noen julegaver!! Kan tenke meg det var godt å ha med jt, og at han enasjerer seg såppas! Det betyr mye!!

 

I morra drar jeg å henter bilen. Som jeg gleder meg!! det skal bli moro!! Er så lei av å kjøre 240'n. Følte lissom ikke at jeg kunne stole på den... Men det kommer nok til å bli bedre nå...

 

Du får ha en fin kveld da!!

 

Masse store klemmer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

hvordan går det? har dere fått henta bilen? er du fornøyd?

hvordan er formen om dagen da? jeg har faktisk blitt bedre:D jippi:D:D

 

prøver å være litt sosial om dagen og så jeg er ikke her så ofte lenger... hehe :) men er jo innom i blandt da:D

 

ha en fin kveld:D

 

klem klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lisemor!!

 

Jada. Har henta bilen. Kjempefornøyd!!!! Er så god å kjøre...

 

Hilsa på kæll'n din i dag også.. På tur i stasjonsvogn.. tihi... kan ikke skjønne det..... :-D

 

Så moro å høre at du er i bedre form da!! Det fortjener du nå etter å ha vært dårlig så lenge....

 

Ellers er alt på topp!! Har vaska i huset i dag sammen med svigermor. Deilig å få litt hjelp!! Men jeg merker at jeg blir fort sliten kjenner jeg. Kanskje jeg jobber mye om dagen også. Åssen går det med deg og jobbing a?? hjemme enda?? Nå gleder jeg meg som en unge til romjula jeg! Da skal jeg slappe av og kose meg sammen med den kommende pappa'n.. tihi. Det blir deilig!!

 

Skal vi prøve å få til ett bim-treff i begynnelsen av nyåret? Det hadde vært moro!!! Snakke litt om voksende mager og sånn...

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:D

 

så bra at dere er fornøyde:D viktig at bilen er god å kjøre ja:D hehe:P

 

får ikke lov av legen å gjøre noen ting omtrent nå:( sykemeldt ut året... kjedelig men tydeligvis nødvendig... var å farta litt rundt i går, prøvde å få orden på resten av julegavene... nesten helt ferdig nå... bare to småting igjen... dermed lå jeg rett ut resten av kvelden... med vondt i hoftene og ryggen... og så for å toppe det hele begynte jeg jo selvfølgelig å blø litt igjen da... nå som det har holdt seg unna et par uker liksom... men men... får bare ta det med ro og ikke stresse så mye... hehe:P

 

hadde vært morro om vi hadde fått til noe ja:P nå vet jo ikke jeg når/om jeg begynner å jobbe igjen da... men vi kan jo snakkes nærmere og da:P hehe:)

 

klem klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Nå er det lenge sea jeg har vært her. Har vært ei "helvettesuke". Masse jobbing, og de siste forbredelsene før jul. Petter'n har bursdag 3.juledag, så vi har selskap her 2. juledag... Var hjemme her halv ett i natt. Jobba fra 7 på morra'n til 12 på natta i går. Utenom ett par timer som jeg avr å handla mat som jeg kjørte hjem.. Puu, gjett om det var godt å finne senga da a..

 

Åssen går det med deg nå? Har blødningene gitt seg?? Off, må væra slitsomt å hele tia gå å tenke på at det kan komme blod. Men det er jo sånn som du sier at det bare er å ta det med ro. Det er jo vært det....

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann:D

 

huff... det hørtes slitomt ut ja:P akkurat fått i orden det siste selv vi... så nå kan vi ta det med ro og kose oss:D

 

blødde igjen på mandag... satt på do og det bare rant... så vi ringte sykehuset og fikk komme å se:D alt stod bra til med det lille gullet våres:D så tydelig at det var en liten baby nå ja:) hehe:) sprella og hoppa inni der:D og nå er jeg jo endelig over 12 uker og kan puste litt lettere:D

 

hvordan er formen din nå da? går veldig opp og ned her... er spent på julematen i morra ja... lukt og sånn... hehe:) men det går vel bra vel:P

 

dere får ha en GOD JUL og kose dere masse:D

 

juleklem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla.

 

Da var bursdagselskapet overstått..Puh.... Nei, jeg skal ikke klage, alt har gått på skinner med god hjelp fra svigers og mamma...

 

Ellers er formen bra her. Det har vært godt å slippe å jobbe noen dager nå. Kjente at jeg begynte å bli skikkelig sliten, men det har nå blitt bedre. Skal dere no i kveld eller? Åssen er formen din forresten? Har jula gått bra??

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Måtte innom en tur for å ønske deg ett godt nytt år!!! Håper du har hatt en fin julefeiring!!

 

Fest med måte i morra da... HAHAHA....

 

Håper alt er bra med deg ellers!!!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:D

 

godt nytt år ja:D er kjempefornøyd med julen jeg... hehe:D du da?

 

ble ikke så mye festing på oss i går akkurat nei... hehehehe:P men det gjør absolutt ingen ting:D

 

ellers er alt bra... kvalmen slipper mer og mer taket nå:D:D deilig!!! og er overbevist om at jeg kjenner bevegelse om dagen faktisk:D morro:P hvordan er det med deg sånn ellers da??

 

klem:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..... termin samme dag vi....! min ble flytta en dag fram så nå er det 25.juli til meg å... kanskej vi ses på føden da!!! hehe.. er 24 år fra kristiansund, men nå bor jeg i fredriksatd da min samboer kommer herfra, kjøpt oss hus i trolldalen. førstegangsgravid jeg å. er vell i 12 uke du å nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.... jeg bor å i fredrikstad, 24 år 11+0 på vei:D termin 25juli jeg da, men kan jo forandre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, vi blir bare flere og flere fra østfold vi jo!! Så bra!! Det er godt vi er noen som skal fylle opp sykhuset i juli oxo!!!!

 

lise: Halla...

 

Nå hadde jeg begynt å lure på åssen det gikk med deg... Så da var det godt å komme inn hit å se at du hadde vært innom..

 

Har går ting veldig bra!! Har begynt å jobbe igjen, så i dag har jeg vært på kurs. Det har vært plandag, så da har det blitt arangert felles kurs for mange kommuner. Masse folk, og masse sitting.. Egentlig ganske langtråkig... Men det var lærerikt da..

 

Julen ja.. Hadde en veldig fin jul!! Veldig koselig!! Fikk masse fint! Var også moro å kunne fortelle til døm jeg er tante for at de skal få ett søskenbarn. De ble veldig glad!!! Det var godt. Lurte på hvorfor døm ikke hadde fått vite det før, så sa jeg at jeg hadde lyst til at de skulle få vite det av oss, face to face... Å det satte de pris på..

 

Så bra at kvalmen slipper da!! Det er godt å se at magen vokser, men å føle seg topp ellers!! Ikke no moro å væra kvalm.. Usj, glad for at jeg er ferdig med det nå...

 

Så spennede at du har kjent bevegelser da!! Venter spent på det jeg også.. Åssen føler du det. Jeg venter og venter. Gleder seg enormt til å kjenne at det er liv i det lille som ligger i magen min!!!

 

Klem klem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:D

 

går så bra med meg så:D vært hos legen i dag og er sykemeldt en måned til:( men alt for lille nurket:D

 

det er morro å fortelle når de blir så glade:) her visste jo alle det før jeg var 7 uker da... men morro likevel:D hihi:)

 

bevegelsene føles vel mest som bobler som sprekker på overflaten, hvis du skjønner hva jeg mener... og noen ganger som sildrende vann... en to-tre ganger har det vært mer kraft i de... er morro, men også litt rart... hehe:P det er bare å glede seg:D

 

men tenker litt på om vi kanskje skal ta en tur på grand snart jeg:) er en stund siden nå:P hehe:D trur også kælln ville blitt glad for det, så mye han hører om vondt her og blod der osv om dagen... hehe:)

 

men vi snakkes vel utover... er jo her titt og ofte jeg:P

 

klem klem:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Mizz-Lene...

 

hvis du ser innlegget jeg har skrevet før, så står det at jeg er overbevist om at jeg kjenner bevegelse, og da mener jeg ikke at jeg er 100% sikker... det kan jo sikkert være luft også, men har aldri kjent luftbobler på den måten før... :) er bare min måte å skrive ting på som kan mistolkes kanskje? :)

 

synes også det virker tidlig, for andre kjenner jo ikke noe før i uke 17-18, men de jeg har snakket med mener og at det kan være den lille, etter måten jeg har forklart følelsen på... så kanskje jeg bare er heldig;) ikke vet jeg...

 

ha en fin kveld:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...