Gå til innhold

flere fra østfold??


lisemor;)29.06.07<3

Anbefalte innlegg

hvor i østfold? alder? termin?

hadde vært gøy å vite hvor mange som er herfra:)

 

selv er jeg fra indre østfold, nærmere bestemt rakkestad:)

dere da??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

koselig å se at det er flere i nærheten da:) hvordan føler dere det da? har det gått opp skikkelig for dere enda? det har det ikke for meg... ikke helt... selv om jeg t.o.m har sett hjertet slå på den lille... tror nok ikke det går helt opp for meg før magen vokser og jeg kjenner de første bevegelsene... hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er fra Mysen 26 år og venter min 3. Har foreløpig termin 2 juli. Føler meg gravid den ene dagen og ikke den andre dagen. Skal på ul til mandag og håper på å se hjertet slå.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heyyy... Jeg er oxo fra rakkestad.. Nærmere bestemt degernes...

 

Jeg er 22 og venter 1. mann... Er 6+5 i dag... Har vært på ul pga exu sist svangerskap, så til mandag'n skal jeg på ul igjen... Da håper jeg hjertet slår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanna, gravid igjen:-D

flytta fra degernes til rakkrstad i mai vi... men jeg er jo opprinnelig fra fredrikstad da... men trives mye bedre her:-D hehe:)

var på ul når jeg var 6+5 jeg... og så hjertet slå som bare det:-D (er 7

+4 nå:-D) du får ha lykke til på mandag da:-D:-D

klem:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lisemor....

 

Fint i rakkestad!!! hehe... Har bodd her hele livet jeg. rart å treffe noen her inne fra lille rakkestad.... Masse lykke til!! Kanskje vi skulle laga våre egene bim treff for rakkestad.... Hehe...

 

Klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Nanna, gravid igjen:-D

 

hadde ikke akkurat ventet å treffe noen fra rakkestad her inne jeg heller nei;) kanskje vi skulle det ja:P men det er vel ikke fler her fra rakkestad tenker jeg:P hehe:)

er jo nesten like gamle og vi;) hehe:) koselig:D

 

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

 

Ja vi er nesten like gamle, å vis vi får nurka våre når de skal komme så havner vi sikkert i samme barselgruppe oxo... Hehe... :-D

 

Har du flytta hit sammen med noen eller pga noen? Jeg har som sagt bodd her siden jeg ble født, og jeg har gifta meg med en fra Fredrikstad, så vi har kjøpt oss hus og greier her.. Han har fått seg jobb her og jeg jobber i bhg på rakkestad,så her kommer vi til å bli til vi blir gamle og grå... :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) koselig det da:D

jeg flytta hit pga samboeren min har bodd i rakkestad hele livet og jeg trivdes ikke så godt i fredrikstad heller:P derfor var det like greit at jeg flytta hit;) billigere å bo her er det og:D hehe:D jeg håper på å få jobb i rakkestad etter hvert, men for tiden er jeg lærling og det var ingen ledige plasser i rakkestad, men når jeg er ferdig med det så håper jeg på noe her:D så blir nok boende her vi og:P

 

hvordan er formen din da? jeg er desverre sykemeldt jeg da... så blir nok ikke ferdig med lærlingtiden før nurket kommer, men det er jo fullt mulig å ta det opp igjen:D var liksom ikke noe alternativ å prøve på nytt senere for å fullføre først, selv om det nok var det sjefen min hadde i tankene... men sånn ble det heldigvis ikke:D og sjefen støtter meg visst fordet:) men det er ikke lett å skjønne det siden hun ikke har eller her lyst på barn selv... tror nok hun hadde et ønske om at jeg skulle være som henne...men hun sier hun skjønner og respekterer avgjørelsen min, og det er det viktigste:D

 

har tenkt litt på det du sa om bim treff... kunne jo kanskje vært artig det da... men blir jo kanskje ikke det i den forstand da... hehe:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

 

I dag har jeg vært på ul!!! Hjertet slo!!! Det var deilig å se!! Føler meg lettet over det.. Men jeg tror jeg er litt kortere på vei enn det jeg tror selv. Nurket var bare ca 5mm langt.. Skal på ny ul neste torsdag. Gleder meg som en liten unge... hehe... Håper at kæll'n har mulighet til å væra med da. Han visste ikke helt enda, for døm haddde en jobb som skulle leveres den dagen. Har sagt at han bør være med på ul'n i uke 18. Ekke bare min unge detta her, og jeg tror han kommer til å få ett litt annet syn på ting når han får se det lille nurket som leer seg inni der...

 

Hvorfor er du sykemeldt???

 

Ellers er formen min på topp!! Har litt ømme pupper og litt småkvalm inni mellom, men bortsett fra det er formen bra!! Har vært å kjøpt meg mammabukse i dag, fant på salg på h&m på østfoldhallen, å de var så deilige å ha på seg. Har seg nemmelig sånn at jeg har arvet min mor, og vi får fort mage!!! Litt kjedelig at buksene mine har blitt så ubehagelige å ha på seg rundt maga'n, men der er bare sånn det er!

 

Vi kunne jo treffes en dag på grand cafe eller no. Kan jo skrive det opp inne på bim treff, så kanskje noen flere henger seg på.... Off, blir nysjerig på hvem du er jeg nå, nå som jeg vet at du er sammen med en rakkestad gutt...

 

Snakkes snart, nå skal jeg krype til køys....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig å høre fra deg:)

har vært bekymra jeg nå:P t.o.m skrevet eget innlegg til deg:P

sååå glad for å høre at alt er bra:D når jeg var 6+5 var nurket 8,2mm...

men kan jo være forskjell fra person til person da:P

 

er sykemeldt pga smerter og blødninger... derfor jeg har hatt tidlig UL også...

 

var på H&M for å se på mammabukse jeg, for her går det bare i joggebukse om dagen... men fant ingen under 500kr jo.... hehe... buksene har begynt å bli litt vel trange kan du si:P

 

hehe:) nysgjerrig ja:P det er sundt det:P hehe:) er nok litt nysgjerrig selv ja:P men kan jo selfølgelig prøve å få til et møte snart... jeg er jo foreløpig bare sykemeldt ut denne uka da... og ellers jobber jeg til åtte, så kanskje prøve å få til noe denne uka?:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!!!

 

Her er jeg igjen... Skjedde litt mye i går, så jeg stakk bare innom en liten tur for å oppdatere dere..

 

Hehe... Mammabukser ja.. Struter rundt i det ene paret mitt nå.. Deilig!!! Apsolutt å anbefale!! Skal du kjøpe mammaklær på h&m vil jeg anbefale østfoldhallen eller mosseporten. Det er de to som har mest utvalg...

 

Vis vi skal treffes denne uka må det bli torsdag. vi får besøk av svigers i morra, så skal vi på julebord på fredag... Off, fulle uker kan du si...

 

Ja, du får si ifra hva som passer for deg!!

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel det som passer best her også... hehe:) får besøk av mamma i morgen vi da:P svigers er nabo så de ser vi ganske ofte... hehe:) men er jo bare koselig det da:D når på dagen passer det for deg da?

 

var på h&M på storbyen vi da... ikke store utvalget der nei... og dyrt var det og... blæh... hvis det skal være sånne priser over alt så blir det joggebukser på meg resten av tiden hvertfall:P hehe:)

 

hvordan er formen i kveld da? akkurat spist litt jeg da, så sitter her små kvalm og uggen... usj... trodde det var MORGENkvalme jeg..... hmmmm... hehe:P

 

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en ny østfolding her:-) 25,5 år, gift siden 2004 og førstegangsgravid. Alt er nytt og spennende. Skal på første lege besøk først til tirsdag, så forholder meg kun til 2 positive hjemme tester, symptomer og terminbergning på nett foreløpig. 5+2 idag ifølge terminberegning og termin 25.juli 07.... :-) En ny og spennende tid...tvi tvi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla...

 

Her er det bare bra!! Svigermor sitter oppe og årnes regnskap for min kjære, mens han og svigerfar driver i verkstedet og snekerer... Så siden jeg er ferdig med å rydde etter middagen er det stille og rolig..

 

Ang å treffes i morra. Har du mulig i tre tia? På grand? eller har du no annet forslag?

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...