Gå til innhold

flere fra østfold??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har bertil jeg... han har vært suveren hittil så det skal vel gå bra:)

har gått så bra så:) mamma kom å lagde lasagne til oss, så i dag fikk jeg slappe av mens noen andre lagde maten:P hehe:) deilig det altså:)

med deres besøk da? gått bra det og vel?:)

klem

Tihi.. Har bytta vekk fra bertil jeg.....

Besøket mitt jobber enda... Litt dårlig samvittighet.. Men jeg koker kaffe og gjør det jeg kan. De har jo fått middag da!!

Åssen syns du det er å bo utmed svigers da? Hvor er det dere bor egentlig? Holesåsen??

hehe:P

er ikke noe problem å bo i nærheten av de:) de er jo så kose så:D selv om de er nabo så må vi bruke bilen om vi skal på besøk:P eller... er vel heller at vi ikke gidder å gå... hehe;) bor på nabo gården sånn ca:P blir vel sånn ca midt mellom rakkestad sentrum og degernes... hehe:)

Hei. Ble no matlaging å sånn her nå, så jeg ble litt borte...

Så bra at det funker bra mellom dere å svigers da!! Det betyr mye!! Er selv fra gård, og veit hvor mye det betyr å ha ett godt forhold til de rundt seg..

Men, skal vi si i tre tia i morra da? Er ferdig på jobben kl halv3, så jeg er vel der litt før tre.. Grand cafe??

Annonse

har sett på ghost whisperer jeg da... så har vært litt vekk en stund:P kan jo si sånn ca tre ja:) på grand? får samboern til å kjøre meg, for vi har bare en bil om dagen som han låner.... grrr... hehe:) bare håper han er våken da... han jobber natta han se... fra to til elleve eller noe sånt... usj... hehe:P

neida:D ikke noe problem det:D han sa i går (eller var det i dag tidlig...hmmm...) at han skulle kjøre meg så det går nok i orden skal du se:) var egentlig ment som en liten spøk, det at jeg lurte på om han var våken da:P hehe:D

bor som sagt mellom rakkestad og degernes, så det er ingen steder jeg kunne gått til uansett:P hehe:) litt langt kan du si:P hehe:D men ordner seg det vettu:D:D når han først har sagt det så får han jaggu gjøre det og;) hehe;)

Da ses vi i morra da. Er vel på grand litt før tre. Kan jo svippe deg hjem i morra, men det kan vi jo avtale når vi treffes. Bor jo i degernes...

God natt.... Nå hopper jeg til køys...

Ehh... Sette oss på bordet lengst inn i lokalet? Jeg er litt over 170,litt tynn, har mørkt brunt hår... Da kanskje du kjenner meg igjen...

Klem

Annonse

hei hei:) koselig å høre fra deg igjen:) har ikke vært her siden mandag jeg nå for jeg var på kontroll hos legen på mandag og da begynte jeg å fossblø når han undersøkte meg... og han ville ikke si noe verken til eller fra... det han sa var at det kunne være en sa men også at det kunne hende det ikke var det... sendte meg ikke videre eller noe.... bare ba meg holde meg hjemme å slappe av.... så i dag tok jeg kontakt med sykehuset selv og fikk komme inn med en gang... de tok ul og alt stod bra til på tross av kraftige blødninger:) puuuuhhhh... deilig:) så nå tør jeg håpe igjen:) Im back:P hehe:D

klart det er mulig for gjentagelse:D bare koselig det vettu:D:D

klem fra meg som svever på skyer for øyeblikket:D:D

Å herregud... For en opplevelse. Hadde krevd å komme inn på ul tvert jeg!! Har du fått med bilder eller??

Jeg skal på sykehuset i morra jeg. Gleder meg!! Men jeg er veldig spent på om ting virkelig er iorden. Petter'n har sagt han kan væra med meg, men jeg har ikke samvittighet til at han skal bli med. Han har MASSE å gjøre på jobben, å har egentlig ikke tid, så da drar jeg heller aleine så handler jeg julegaver i samma slengen... Må jo få gjort det oxo.

Off, har så vondt av deg med tanke på den blødningen. Skikkelig ubehagelig!! Blir litt skremt av sånnt, en blir lissom klar over hvor fort ting kan skje..

Vi snakkes snart da!!

Klem klem

hun som undersøkte meg var rett og slett motbydelig!! tore lurte på hvor han skulle stå hen, ville jo se han og, men han kunne bare stå der han stod... og hun undersøkte og tok ul og sa bare her ser det bra ut... jeg måtte selv reise meg opp for å se... og hun viste meg ikke noe... jeg sa der ser jeg hjertet ja:) og hun svarte bare jaja... så selv tydelig antydning til det som skal bli armer og hode:) tror jeg da... tore spurte om vi fikk med bilde for det fikk vi de tidligere gangene, men hun sa det var ikke vits for man så ingen ting likevel... vi sa at vi så jo ikke så mye på de andre heller men morro å se at det blir større... men da begynte hun bare å mumle om et ellerannet og sa noe om at alt var i orden så vi kunne bare gå.... herregud... håper jeg slipper fler sånne folk... hehe:)

er fortsatt sykemeldt jeg da... fram til den 10. des. foreløpig... usj... men skjønner jo at det er best å holde seg i ro:D

alt er nok bra med deg og skal du se:D skal krysse fingre og tær for deg i morgen jeg:D XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

kjempemasse lykke til:D:D

skjønner at du blir skremt, blir det selv jeg... men ser jo og hvor mye lille nurket tåler... blir nesten overrasket jeg:P hehe:) og utrolig lettet da:D:D

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX krysser litt til for sikkerhets skyld jeg:D

lykke til nok en gang:D:D

klem:D:D

ALT VAR BRA!!! Er så letta! Var godt å få tatt den siste sjekken... Har roa meg mye nå. Har vært litt bekymra for farga utflod, men alt var iorden!! Det lille nurket er 1,5cm, så det stemmer ganske godt med at jeg har termin ca 9 juli tror jeg. Målte døm hvor stort ditt var når du var inne nå??? Var egentlig litt skuffa over bidene jeg fikk i da. Syns det var ett mye mere uklart bilde (Både på bildene jeg fikk og de på skjermen) nå enn de forige gangene. Jeg var i ett annet rom nå enn jeg har vært de to andre gangene...

Ellers a? Er alt fortsatt bra?? Blødd no mer??

Klem klem

sååå BRA:D:D

tror ho målte men var jo ikke råd å få vite noe av ho, annet enn at det ikke var noe galt, før vi omtrent ble kasta ut... virka jo nesten som om ho var sur fordi vi hadde kommet når alt var bra...

men men... får vel bare håpe på at man treffer hyggelige folk senere:P

ikke noe mer blod her nei:D bare litt lysebrun utflod (sorry detaljer...) men det er jo ikke farlig:D

alt er bare bra vettu:D var forresten innom østfoldhallen i dag:P var en tur hos mamma se... hehe.. så da fikk jeg meg et par nye bukser ja:) mine første mammabukser:D mye fint der faktisk... :) også ble det en ny topp og to nye bh og...(har jo gått opp godt og vel en str allerede...) så nå sitter jeg her og koser meg i mine nye bukser og bare slapper av og tar livet med ro:P føler meg mer vel med disse buksene enn å sprade rundt i joggebukser hele dagen ja... hehe:D

jaja.. nå er det vel bare å vente på ordinær ul for vår del da:D hihi:) kan tro jeg gleder meg:) ville du vite kjønn forresten? husker ikke om vi snakka om det jeg... men men.. hehe:)

klem klem

Så bra at du har slutta å blø da!! Jeg kjenner igjen det med utfloden. Har holdt på sånn sjøl i ett par uker nå.. Ganske lei, med det er bare sånn det er. Jeg har jo vært på ul å da var jo alt bra!!

Bukser ja. Jeg har vært å sett etter flere jeg oxo. Men jeg får vente til neste gang jeg skal nedover. Sjøl koser jeg meg i fleec bukser.. Ligger rett ut på sofa'n og slapper av. Er sliten!! Glad for at det blir en frihelg..

Gleder meg veldig til ul i uke 18 jeg oxo!! Skal bli spennende. Vet ikke helt om kjønn enda. Jeg har veldig følelse av at det blir gutt. HAr fått mer og mer lyst til å vite det. Men jeg har ikke snakka med min kjære om det enda, så jeg får høre med han oxo. Vis han apsolutt ikke vil vite respekterer jeg det!!

Åssen er den nye bilen forresten? Fornøyd?? Jeg skal ut å se på bil i morra. Se om jeg finner meg no jeg vil ha... Hehe... Gleder meg!!!

Klem klem

hehe:) deilig med helg nå ja:D

det var først og fremst han som vil vite kjønn her da... men har vel blitt enig etter hvert jeg og:P har veldig jentefølelse jeg da... men det spiller jo ingen rolle:D så lenge alt er bra så er jeg mer enn fornøyd:D

har ikke fått den nye bilen enda:( skulle få den i dag, men den gikk ikke gjennom EU kont. så vi får den når alt er fikset:) håper du finner en du er fornøyd med da:D hehe:)

klem

HALLA...

Går det bra?? Her er alt på topp. Har begynt å bake julekaker i dag jeg... En gang må jeg jo begynne...

Bil ja... Fant ikke no jeg ville ha egentlig. Nå har vi sett ned cheva enda mere i pris, så jeg håper at noen snart kjøper den... Er virkelig møk lei den bilen nå!! Men, ting skjer vel etter hvert..

Klem klem

hei hei:D

går bra men er sååå lei den kvalmen.... nå er det hele dagen og jeg spyr flere ganger om dagen:( sååå kjedelig!!!!

klarer ingen lukter omtrent... hehe:P det går vel over... hehe:)

i dag har vi fått bilen vår:):) sååå fin... hehe:D så nå er hvertfall bilen i orden så da er det bare å vente på å kunne handle babyting;) hihi:D

hvordan går det med deg da? håper formen din er litt (mye) bedre enn min... hehe:)

klem:D:D

Hei...

Her er alt bra!! Kvalmen kommer å går litt, men jeg har til nå slippet å spy.... Er veldig glad for det!!!

Så moro at dere har fått bilen da!! Er alltid spennende med ny bil!!! Gleder meg som en unge til vi får årning i bilgreiene vi også. Har du bestemt deg for åssen bilsete dere skal ha el?? Mye å tenke på. Ingen enkle valg...

Har du prøvd å drikke ingefær te? Det kan hjelpe mot kvalmen.. Eller ta ingefærkapsler...

Klem

hei hei:D

blir en stund mellom hver gang jeg er inne her nå... er så mye skremmende å lese om her nå.... syns jo alt dreier seg om MA og SA over alt.... usj...

bilsete ja... hmmm... er jo en stund igjen da... men har faktisk begynt å kikke litt... tenkt litt på duo logic faktisk... virker jo veldig praktisk da... hehe:) bare det er like sikkert så;) men det er det nok... men får kikke litt rundt... er jo lenge til enda og mye å tenke på:)

har hørt at ingefær ikke er så bra å ta i sv. skap jeg... hmmm... jaja.. kan jo hende det har forandret seg:)

hvordan går det ellers da?

klem klem:)

Halla...

Lar ofte være å lese de innleggene som handler om å miste jeg..Da tenker jeg så ille på forige gang, å det er ikke no moro... Samtidig som frykten jo konstant ligger der om at jeg fortsatt kan miste...

Hehe... Duo Logic har jeg sett på også. TRor det blir den!! Kjøper i sverige. Billigere der.. Skulle egentlig få vogn a mamma, men så har jeg fått ett knalltilbud på ei brukt vogn, så da tror jeg at jeg tar den, så da sa mamma at jeg kunne jo finne meg no annet, så da tenkte jeg at da kunne jeg jo ta den stolen.... Nevnete det for mamma, å ho sa at det kunne jeg jo velge selv!!...

Har foresten ikke tatt no mere ingefær sjøl, for jeg har ikke så mye kvalme nå lenger... du a???

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...