Gå til innhold

Til keisersnittnr3


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Heihei!

I kveld har jeg sittet og pakket inn små julegaver som ungene skal få på kalenderen:) Tenk at det er første desember på fredag:)))

Julevasken er det ikke blitt så mye av, men mannen min snakker om at han skal vaske ned kjøkkenet i morgen - tror det ike før jeg får se det da men:) Her er generelt ganske rent og pent (jeg har litt sånn "støv på hjernen" som de sier, hehe)

Ble en lang arbeidsdag i dag, og jeg kjenner det godt i beina og i ryggen:/ I morgen blir likedan, men jeg får bare holde ut... Er nødt til å ta en del ekstra disse dagene pga en kollega mistet 2 familiemedlemmer i ulykken som var i Sveio i går. Helt utrolig tragisk! Så hun trenger litt fri, og da er det bare rett og rimelig at vi andre stiller opp.

Nei, nå får jeg se til å komme meg i seng! Er litt småkvalm, og helt vanvittig sliten!!! Håper jeg sovner med en gang, kunne trengt det:))

Natti!!!! Snakkis, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja eg hørte om den ulykken,synst det alltid skjer sånne ting like oppunder jul. Det er fint du stiller opp, ho trenger sikkert litt tid,det er jo heilt forferdelig når sånne ting skjer.

Men du må huske å ta vare på deg sjølv og:)

I morra tar eg pause i bim til lørdag kveld. Skal på familietur til bergen å sjå putti putti plott, det skal bli koselig.

Ønsker dåke ei fin helg c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempetur til bergen!!!!!

Jeg skal bare jobbe til kl 14 i dag, og så er det en etterlengtet FRIHELG! Skal bli fantastisk godt:)

Ungene fikk pakke i kalenderen i dag, og det var stor stas! I kveld skal vi henge opp julestjernen i vinduet, og pynte litt i hagen med lys. Håper det værste regnet gir seg til dess:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Det var trist å høyra om bilulykka i sveio. Å miste 2 familiemedlemmer på en gang må vera heilt grusomt..

 

I dag har eg faktisk fått gjort litt fornuftige ting. Da va jo opplett, så eg har vert i hagen å klypt ned på vissne blomster og buskar, og tatt inn urner og liknande. Var godt å vera litt ute. Hunden har og fått seg ein dusj i dag, og ligger fornøyd og sover :)

 

Tenkte eg skulle pakka inn litt julegaver no, og prøva å få rydda opp litt her, sånn at adventstaken og julestjerna kan få lov til å koma fram.

 

Ha ei god helg jenter!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. No har me komt heim igjen fra bergen. Har kost oss masse, showet vart bra,ungane koste seg masse:) Einaste minuset var at på hotel norge var det 800 stk som var på julebord,og vi hadde rom etasjen over der dansen var, så eg var våken til halv tre i natt,heldigvis våkna ikkje ungane:)

No skal eg henge opp julestjernene og så skal vi kose oss med jul i svingen,fikk jo ikkje med oss 1 episode.)

(fikk tak i nokre mammaklær og,som eg kan ha på meg i jula c",) )

 

Ha ein koseleg kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:)

Jeg var på 40-årsfest hos sjefen i går, og var ikke hjemme før nesten halv 4!!! Sov til klokka var nesten 12 i dag, og det var helt skjønt:) Det var så morro i går at tiden bare føyk! Vi var 17 damer samlet hjemme hos sjefen. Der fikk vi koltbord (som jeg elsker!), kaker, kaffe, vin++ Skikkelig gøy! Ble selvsagt mozell på meg da, hehe! Utrolig moro å være endru faktisk, får lixom med meg alt da:)

Nå står mannen på kjøkkenet og lager middag. Blir visst koteletter i dag. Kanskje jeg snart skal komme opp av sofaen og få på meg noen klær..hehe! Ligger her i morgenkåpa fremdeles... SKIKKELIG søndag i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo damer. c",)

 

Skikkeleg deilig med ein søndag der du bare kan ligge å slappe av til langt på dag:) Det har ikkje eg gjort, skulle bare bytte på sengene,men så fikk vi da for oss at me sku ta julavasken på loftet,så der gjekk heile formiddagen,men deilig når du er ferdig,(da er ryggen min og)

Sku til å eta middag,då eg fekk beskjed om at ein av mine ansatte,var havna på sjukehus i natt, hadde svelgt masse tabletter,så det var rett på pumping, ho blir visst sjukemeldt ei stund,uff ekle greier sånne ting. Håper det går bra med ho.

Så det blir masse jobbing på meg fram til jul,med ei mindre på jobb,men får søke inn ei ekstra til jul,så klare me oss sikkert:)

 

Over til noke anna:

Neste helg skal eg på julabord med mannen,då blir det vel mozell til meg og, men det er sant som du seier Graviden, du får med deg alt som skjer,og du kan ha det like morsomt når du er edru,pluss at du er heilt fin dagen derpå:)

Ha ein fortsatt fin søndag jenter,skal snart bort på jobben ein tur:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter

 

Me skal ha julebord med jobben på torsdag. Eg er med i julebordskomiteen, så eg MÅ berre vera i form til å delta.

Blir sikkert kjekt. E jo veldig kjekt å møta kollegar i ein litt anna setting.

 

Koss e da med magane dåkas? Begynne det å visa godt? Eg har fått ein del komentara på at eg er "blitt stor" i da sista. E jo litt kjekt når da vise.

Får og mange spørsmål om eg "kjenner noko", men eg trur ikkje eg har kjent noko enda. Veit jo ikkje heilt ka eg skal kjenna etter, siden det er første gangen..

Lurte meg innom jordmor her ein dag (ho har kontor i sama bygget som eg jobber), for å høyra hjartelyden ein gang til. Å da va so godt å høyra at "han var der enda". Eg kunne lagt å høyrt på den heile dagen :)

 

No nærme det seg tid for ultralyd. Har time den 14. Blir spanandes da. Har dåke vert på ultralyd?

 

Ha ein fin kveld. Kosa dåke!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camhella!

 

Gøy når magen vises ja! På meg er det ikke tvil om hva som er på ferde:))) Jeg er begynt å kjenne liv -helt fantastisk - jeg hadde helt glemt hvordan det var:) Nå ligger jeg i sengen hver kveld og "koser" med magen, og det er så godt å få "respons"! Jeg kan ikke lenger ligge på magen -da blir jeg dårlig. Det føles som jeg ligger på en stein!

Jeg skal på ul på torsdag (er da 19+6), og vi gleder oss begge to:) Alltid spesielt å få se nurket, dessuten vil vi gjerne vite kjønnet dersom det er mulig. Det viktigste er self at alt står bra til, og at nurket er friskt. Og så er jeg veldig spent på terminen min..tror nok den blir flyttet. Time will show!

Du er heldig som har hørt hjertelyden, jeg har ikke det enda jeg! Men i og med at jeg kjenner liv og røre regner jeg med at alt er bra i magen:)

Ha en fin kveld!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Skal ikkje på ul før 28 des. Gleder meg masse, har såvidt begynt å kjenne litt bobling i magen,skikkeleg deilig følelse:) skal til jordmor 19 des,så då får eg høre hjertelyden for første gong. Har begynt å få litt mage og må ha strikk i buksa no,så då er det vel snart fram med mammabukser igjen:)

 

Er det noken av dåke som skal vite kva det blir?

Eg er veldig usikker,mannen har lyst ,men det hadde vore spennende å vente og da. Men det kommer jo an på om Bruckner seier at han ser kva det er og om vi vil veta da:)

 

No er det fotballkamp på tv,så det blir litt bimming på meg i kveld.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har veldig lyst å vite kjønnet på ungen dersom det er mulig. Vi har visst det begge de to andre gangene, så det er det mest "naturlige" for oss:)

Gleder meg skikkeli til torsdag altså

Og så er det så deilig, jeg kjenner tydlige spark nå:) Godt å vite at det er liv der inne:))

Nå er det øyeblikk CSI Miami, det må jeg ha med meg.

-snakkis-

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg trur me har bestemt oss for å veta ka kjønn det er. E jo litt enklare å kjøpa klær og sånt til babyen når me veit ka da blir. Syns dei fleste klærna e enten heilt jentete eller heilt gutete.

 

No har eg sett Gray`s Anatomi. Va skikkelig spanandes i dag. Ser noken av dåke på da?

 

Ha ei god natt!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Graviden:)

 

Lurte på når du fekk veta kjønnet, kor mange % var da du sannsynlegvis fekk:) Har ei venninne som fekk vite at det var 80% for at det var ei jente:)

 

Lykke til på ul i morra, må gje ein lyd når du kjeme heim igjen, Var det bruckner du og sku te? Synst han er så flink,lever seg inn i da kvar gong eg har vore hos han.

 

Ha ein fin kveld jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

 

Begynner å glede meg skikkelig til i morgen nå ja:)) Men er LITT nervøs også...alltid litt bekymret for at noe skal være galt, selv om det mest sannsynlig ikke er det:/

Jeg skal til Brukner ja...har alltid gått til han:) Han er UTROLIG flink.

Da jeg fikk gutten min var det ca 70% sjangs for gutt sa han, og sist fikk vi over 80% sjangs for jente -og jente ble det:)

Jeg har vært på 2-3 ul i begge de to andre sv.skapene pga noe foranliggende morkake...så er spent på om han vil ha med tilbake også denne gangen:)

Skriver igjen i morgen, og forteller hvordan det gikk:))))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ser det er fleire her eg veit kven er, to iallefall :) Graviden og camhella. Korti harr dåke termin? Sjøl har eg 23 mai, kjekt å sjå at det er nåken stordabuar her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Eg er ikje stordabu,men kvinhhering:) Har termin 28 mai, Kjekkt å sjå andre som eg kanskje møter på føden:)

Me har snakka om bim treff på strod etter jul, lyst til å være med du og?

 

 

Graviden:)

 

Koss gjekk da idag:) Er så spent no, fekk du vite kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!!

 

Ja da var ul vel overstått, og det var herlig å "endelig" få hilse litt på nurket:) Vi skal ha en liten gutt!!!!!! Gjett om sønnnen min er stolt da?!? Hehe! Terminen ble, veldig overraskende, skrudd frem til 28. april...så da skal jeg vel over i april-klubben da...? Kommer nok til å være her inne også:):)

Fikk selvfølgelig med bilder som jeg sitter og studerer, prøver å sammenligne med de ul bildene jeg har fra før, om han er lik på broren eller søsteren..hehe. Ligner nok mest på søsteren:)

I natt skal jeg sove kjempegodt, vel vitende om at gutten min i magen har det superfint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Ja, det er eg, du veit kem eg er og. Me var i bryllup i lag i fjor sommar, då sat me på same bord. Di vennine gifta seg med min bror;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Silje!!!!!:)) Hei!!!!

Traff Kristine for ikke lenge siden, og da fortalte hun at dere skulle ha enda en:))) Hadde du termin 23. mai?? Dagen før min bursdag -hehe!

Gøy å være gravid igjen?? Jeg nyter det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Heldig du som vart flytta fram ei veke,eg har hatt mens termin og ul termin på samme dag med begge mine,så det blir spennende når eg skal i romjula:)

 

Ha ein riktig fin kveld jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter

 

Graviden: Å kor kjekt! :) Eg gleder meg VELDIG til me skal på ultralyd på torsdag.

 

s-83: Hei. Kjenner eg deg frå korpset? Eg har føreløbig termin ca 10 mai.

 

Eg traff ein kollega i dag som skal ha baby i midten av januar. Var egentlig overraska over at ikkje magen var større. Men da e vell forskjelligt frå person til person...

 

Ha ein fin kveld alle sammen.

 

Klem frå meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

 

Ja, kjekt å vera gravid jenn, iallefall no når kvalmen har nesten gitt seg:) Ikkje kjekt å vera dårli, men glømme da nesten me ein gong da går øve;)

 

Du kjenne meg nok fra korpset ja, hehe det er lenge si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei...

Hjemme igjen fra jobb, søndagsåpent i dag, noe som i mine øyne egentlig er helt bortkastet! Menmen...ble 4 timer med 100 % vertfall, noe som kan komme godt med i januar:) Blir 4 timer neste søndag oxo...

Tenk at det bare er 14 dager til jul:) Var på julebord på Arena i går og spiste pinnekjøtt (nam!) og såg på Salhus Vinskvetten:)) Lo så jeg grein!!! Skikkelig moro!!!! Gleder meg ordentlig til jul nå, ser frem til å bli ferdig med dette før-jul-stresset. Skal bli så godt med fri, og bare ikke skulle noen ting. Spise godteri og se på tv med ungene blir stas:)

Har faktisk bare 1 fridag før jul, og det er på lørdag. og har nå jobbet 7 dager i strekk allerede...så er litt lei.

Eneste fordelen er jo at tiden fyker, og at det kommer en skikkelig go og feit lønning i januar, noe som kan komme godt med:)

Yes, yes...da får jeg få noen unger i seng, og så slå i hel et par timer fremfor tv`en. Lurer på om jeg skal kjøre og leige en film og snope litt faktisk..? Hmm, får vel se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...