Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Helt ny fersk tråd fra Mrs Cruise og den hemmelige babyen:p Evt vampyrklubben, fritt valg! Her er en spennende tråd dere, håper maaaaange fra Drammen blir med asså! http://www.barnimagen.com/forum/thread/6761692 Hvordan er det å ha fått keiserinnen hjem Thea? Du har kanskje ikke tid til å svare engang? Håper alt er bra med dere! Hebbie, Mona og jeg har slarva om deg, fnis fnis;) Hun påstår kakene dine er veldig gode hun asså! Og jeg har fått bekrefta at minimuffinsene var en suksess! Mayken, prøv brusetablettene fra Midelfart med Cvitamin og rød solhatt, pleier å ta knekken på det meste snusket det, og de er nesten gode til og med! (merk NESTEN) Pinnsvin; ble det kaffebuffet eller? Hehe... Ikke lenge igjen til dere er ferdig nå? Og du vet jo plutselig når babyen kommer, det er IKKE lenge til, er spent! Litjpia, Maybeme; står til med dere? Noen spennende nyheter å berette? Nanna, du holdes aktiv av gutta dine! Ikke lenge til bursdag nå, har du begynt å glede deg litt over dagen ennå? Hvis ikke så har dama til pappa en fin sms hun sender for å glede. Det er en hun fikk npr hun fylte 40 ig hun sender den når andre som er yngre klager over dagen for å minne om at hey, du er ennå ung:) " Gratulerer med dagen, nå er det snart så mye lys på kaka at det er fare for at det bare smaker stearin" Så Nanna, egentlig er det jo ikke så ille, før kaka smaker stearin, og innen du når en alder hvor det skjer har du nok slutta m lys på kaka;) Hihi... Resten av gjengen; Kiiiiiiiinamat, jeg LOVER å skjerpe meg på disse treffene, planlegge bedre og komme meg dit. Promise asså...
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Holloien... altfor mye frøløse druer... suuuuuuur i magen. Men blid ellers altså!!! Pappaene kommed flere timers mellomrom, så kaffebuffen utgikk. Min pappa ville desuten ikke ha kaffe, til orientering! Hadde egentlig tenkt å legge med tidlig i kveld, og da jeg i tillegg sovnet i badekaret nettopp var vel det en bekreftelse på at det var en lur ide, men ligger jeg i sengen min? Neida... her sitter jeg og dytter enda flere druer, de er skrekkelig vanedannende, de grønne uten fnus i. Tror jeg må ta en liten sjokoladebit for å dempe surheten. (Aner ikke om det hjelper, men det skader jo ikke å prøve ) Burde sikkert kuttet bra ned på søstaker nå, magen har nå nådd nye og helt hinsides dimensjoner... Michelinbaby!!! Tror det var alt fra Hedensrud i kveld... I morgen er det min tur til å sove lenge, så man skal ikek se bort ifra at jeg gjør nettopp det, så til da; Tuttelifjoing!
Thea og Erle Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Hei på dere. Ååå som jeg koser meg hjemme med lille Erle. Var en tur å handlet uten henne og da savnet jeg henne stort. Hun vil nå bare ha et bryst det såkalte favorittbrystet. Det andre kommer til å slutte med produksjon tenker jeg. Ellers er hun så fornøyd at. Er som å bli forelsket igjen. Håper på en trilletur i morgen. Dere har sååå mye å glede dere til. Kanskje jeg får til en liten historie i morgen. Ikke mye tid nå merker jeg. Var annerledes når jeg gikk gravid. Ikke har jeg noen smerter heller. Alt er blitt så komplett nå. Lykke-lykkelig føler vi oss nå. Skal du pinnsvin ha ks? Hebbie- bare å komme det?
Chiquita Bananas Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Jammen er du aktiv på tråden din Mrs.Cruise ;o) Jasså - skravla om meg dere....kan ikke være så spennende kveld altså ;op hahaha....siden dere valgte meg som samtaleemne..tiihiii.... Kakene smakte godt - sikkert fordi dem var fra pose. Hadde jeg laget dem fra scratch så er det en annen ting. Hehehe....lagde noen hjemmelagde boller da vi hadde visning på huset og sendte med noen med sambo fordi han skulle levere Zita til Mona, lite jeg ble flau da jeg smakte på dem selv etterpå. Smakte godt, men må være noe galt med gjæren som jeg tror var gammel - fordi dem virket som dem ikke hadde hevet ordentlig og var ikke skikkelig stekt. Kjipt for dem som tok på visning og ikke turde å kaste dem ;o) Fant likte dem da ) hahaha..... Jeg visste ikke om jeg skulle fortelle deg at jeg kjente til Lailaelin som fødde for litt siden fordi hun var søstera til Mona som jeg regnet med du kjente. Fordi sambo har fortalt om alle de plassene hun pleier å være og at hun kjenner ganske mange på disse utestedene - og når du fortalte hvor du gikk og kjente folk så tenkte jeg at dere måtte jo bare kjenne hverandre.... Var i Sverige da du sendte melding - bekkenet trua seriøst med å falle fra hverandre. Hadde såå vondt av å gå så masse - klarte ikke sitte på en benk fordi det verket så mye. Så flere Sverigeturer som sambo vil før jeg føder er lite trolig. Blir bare verre og verre. Mista båten så vi kjørte om Oslo og stoppet for noe Dim Sum - nam nam.... Trenger ikke be meg to ganger Theaokt - kommer jeg ) Må se - bare må se Erle igjen ;op Æsj - Fant ligger på gulvet og spiser en hundechips som ikke var sprø. Ser rimelig seig ut fordi han tygger for harde livet og skummet står ut... Bra jeg ikke spiser mat nå - puuuuuke !!
Chiquita Bananas Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Sliter litt Tillab - vet ikke om jeg skal kalle deg Mrs. Cruise eller vampyren Tillab..... uff ( Hadde vært litt kult å kunne kalle deg en vampyr da ;op
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Skal vi se; jeg har laaaaaange negler, blodrøde som sådan, 90% av garderoben min er sort, jeg har faktisk spisse hjørnetenner, jeg trives best om natten og i høstens mulm og mørke... Jeg er født om natten, det samme er vampyrbabyen... Vi tar den vi, heller enn scientologgærning;) hehe... Skal dra frem den sorte lange kåpa når vi skal på Mirawa tror jeg;) hehe... Jeg har jo pjatta masse med Laila her inne da, ble kjnt med henne her faktisk! Ble litt sjokka når hun plutselig visste så innmari mye om meg og jeg ingenting om henne:) hehe
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Får jeg slenge meg på her eller?? Fra øvre eiker jeg da =)
2nj♥ Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg vil også ha baby nå...... 41 dager til termin nå og jeg er kjempeklar. Rart at det skifter så raskt; hadde allverdens god tid for noen dager siden..... Får vel begynne seriøs gåing til uka.... Så flott at du er i så bra form etter KS da Thea. Gleder meg til å kjenne den deilige babylukta og kose-kose med min lille baby. Sov så godt i natt forresten, våknet ikke å måtte på do engang. Og jeg som har sovet så dårlig den siste tiden, våknet masse og ikke funnet noen god stilling. -Deilig å endelig få en god natt søvn ja.
Mayken Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 God morgen piker. Hvordan er formen i dag? Var inne å sjekket treffsiden vår, ser vi er 5 som skal på Mirawa på tirsdag, sitter og lurer på om jeg skal ringe å bestille bord i morgen, men det er vel strengt tatt ikke nødvendig, er vel ikke så mye folk der kl 13.00 på en tirsdag, eller hva tror dere? Tillab; takk for tipset. Se hva jeg får tak i av c-vitamin i morgen. Men halsen begynner å bli bedre, er bare hodet som er fult av bomull, og snyteskaftet som er fult av andre ekkle ting. Hjalp nok å slappe av litt i går, får fortsette med det i dag også. Sambo har jo klaga over at han synes jeg stresser for mye rundt og slapper for lite av, så han går bare rundt med en sånn, "det var jo det jeg forsøkte å si deg" mine. Irriterende når han får rett altså. Pinnsvin: kjørte forbi hos dere i går, er skikkelig flombelysning på stua deres for tiden, ser ut som dere har kommet langt da:) Sambo blir ferdig med gulvet i dag, da er det bare noen gulvlister og det eletriske igjen, og det fikser han jo på 1 2 3. Gleder meg faktisk til å få vasket ned ordentlig nå, og ikke minst å få skruddsammen babyseng og kommode:)
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 Heisann sveisann! Mayken: Ja... det er litt flombelyst, men det er enten det eller ikkeno, har ikke strøm i stua, og det er like greit å bare plugge inn snekkernbes arbeidslamper i stikket på kjøkkenet... Desuten har Andreas holdt på å sparkle og male lister rundt vinduene,blir så fint så. Får flytte tilbake i stua til helgen... Blir jo stadig flyttet etpar dager fremover, men nå ser vi jo enden, og jeg mener, ting kan jo bare ta så lang tid. Fra snekkernes siden er det bare hjørnelister og fotlister som mangler, men taket må males ferdig og brannmuren skal pusses. Vi flytter inn så fort taket er malt, da... Ellers har vi det bare bra, sår hals og gørr i snabelen her også, men det er vel sånn om høsten... Håper Ragnar orker barnehagen i morra, da... så tuklete å måtte gjete han rundt her så han ikke går i veien for snekkerne og sånn... Her dessuten et kurs på jobben,men det er ikke så inmari viktig altså... Det er morro når ting faller på plass da! Gleder meg helt sinsykt til å begynne å skru møbler og sånn jeg også, og til å få ting i orden igjen. Vi snakkes plutslig da! I alle fall på tirsdag, hvis ikke du har bestemt deg for å nedkomme innen da ;p Ha det godt da!
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 hei hei damer....tillab ja de gutta holder meg gående he he alltid når det er noe jeg vil på er det enten foreldre møter el nå er det feiring av fn dagen da på tirsdag...men hvis jeg rekker komme en tur på mirawa så kommer jeg en tur innom hvis det er greit da...men da sender jeg en av dere en mel for jeg ser jo ingen jeg for tiden he he...må nesten vere m å se de små ha underholdning oxo skal de ha forskjellige mat m seg oxo..he he uff ja bursdag i morgen da er jeg rundet 30 år ikke mer i 20 årene jeg da..da skal stefaren min ta meg m ut å spise banan splitt nam. er egentlig ille det å bli 30 da halveis til 60 og da er jeg sikkert pansjonert el hva det kalles hi hi...ellers så går det greit her pusen har et hull i hodet da,men ser ut som det går bedre nå..mayken går det bra m deg da.pinnsvinet ja er flom belysning hos deg langt på kvelden kjører forbi hver dag der jeg da..ellers så er jeg 14 uker i dag da så går fremover dette...dere andre damer da går dt bra sånn at jeg har husket alle nå... og som sagt så håper jeg at jeg kan fortsette bli m dere på treff selv om dere alle har født,kanskje vi kan ta et hjemme hos meg oxo etter hvert..ha en fin søndag da klemmer fra meg nyte den siste dagen som 29 åring he he...
Chiquita Bananas Skrevet 22. oktober 2006 #13 Skrevet 22. oktober 2006 Hehehe....alle vet om deg Vampyren Tillab ) Lurte på en ting - hvis alle dere tre eller fire bor i nærheten av hverandre, kan dere ikke kjøre sånn car pool på tirsdag ? Tenkte siden det er to stk som ikke har lappen og bil. Her borte så kjører Thea og Naboen sammen - jeg er dårlig på det fordi jeg liker å friheten til å dra når jeg vil og jeg har alltid måttet gjøre et æren etter treffene. Satt og så film helt til kl.3 i natt - og var så deppa og snakket med sambo helt til rundt 5-6 om morgenen. Stakkars måtte trøste meg - hehe....fikk helt anfall over hvor stor jeg har blitt ( Fått jur som henger, magen buuuuuler ut, cellulitter, strekkmerker og blodårer er overalt.....får jo tårer i øynene hver gang jeg ser meg i speilet. Så i dag er jeg sløv - som vanlig, men håper på å få satt sammen senga og stellekommodene så jeg kan velge hvilken vi skal bruke.
Chiquita Bananas Skrevet 22. oktober 2006 #14 Skrevet 22. oktober 2006 Fra nå av heter jeg "Strekkoden" pga. alle strekkmerkene jeg har på magen !!!!
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #15 Skrevet 22. oktober 2006 kunne gått sittet på m meg men jeg vet jo ikke om jeg kommer helt enda,for skal på skolen m gutta først vet ikke når det slutter..og hvis jeg kommer så skal jeg oxo prøve å handle litt flere gaver før jeg henter gutta på sfo kl 1515-1530...men det går jo ann på et annet treff oxo det at noen sitter på med meg da..vi bor jo samlet alle vi da
Chiquita Bananas Skrevet 22. oktober 2006 #16 Skrevet 22. oktober 2006 så flott uansett at du tenkte slikt. For det er så mye greiere siden det er noen som ikke har tilgang til bil fordi mannen har den - ikke alle har egen bil og da er det jo greit å dra samlet siden man er fra samme plass - skal til samme sted og hjem på likt. Men jeg kunne uansett dra innom og hente Vampyren ) Som jeg sa til henne. Men må enten dra tilbake kl 3 for at jeg skal rekke å svippe henne hjem før jeg skal til hokksund eller så får jeg dratt rundt halv 4 og rett til hokksund.
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #17 Skrevet 22. oktober 2006 ja men denne gangen vet jeg jo som sagt ikke enda for da drar jeg eventuelt rett fre skolen de går på brandenga,men senere kan det jo gå ann da.
Thea og Erle Skrevet 22. oktober 2006 #18 Skrevet 22. oktober 2006 Hei jenter, Er det treff på tirsdag? Hvor og når? Kanskje jeg kan bli med ?? Hmm disse kiloenen de kiloene. Even sa til meg at siden det ikke er baby i magen din hvorfor er den stor da? Ærlig han.En annen på sykehuset spurte om jeg var gravid.Så meg i et øyeblikk der jeg ikke trillet lille. Nei nå må jeg ha hjelp av litt erstatning- ikke nok melk og kjempesår. Det er litt av noen mugger med spreng. Veide HELE 99kg på sykehuset. Gått ned 14 siden tirsdag. De første kiloene raser jo av: babyen, morkaka, fosternann og vann etc. Men da er det fort stopp. Orker ikke tenke på det helt enda. Deilig å få puste skikkelig og og bøye seg. Himmelsk. Men det beste av alt ligge hud mot hud med lille Erle.
ninni82*Sander* Skrevet 22. oktober 2006 #19 Skrevet 22. oktober 2006 Hei alle sammen:-) må jo kikke innom å lese hvordan det går med dere! Har vært en slitsom helg, holdt på i leiligheten min som skal selges etter jul...endelig får jeg slappet av på sofaen..er støl(!) i beina etter gårsdagen, sier vel litt om formen kroppen min er i. Gleder meg til å komme i form igjen!! Theaokt: Gratulerer så mye med lille Erle:-) hun er sikkert en nydelig liten jente! Må være så deilig å endelig ha blitt mamma, gleder meg bare mer og mer.. 56 dager igjen til terminen min i dag forresten. Ha en fin søndag, jeg skal ligge på sofaen og sløve helt til sambo kommer hjem, så blir det laks til middag. Venter forresten på at bøssebærere skal komme på døra, vil gjerne støtte Leger Uten Grenser!
Chiquita Bananas Skrevet 22. oktober 2006 #20 Skrevet 22. oktober 2006 Har sett tidenes verste horrorfilm. Merkelige romvesen som knuller og dreper - trodde det var parodi, ufattelig dårlig og teit.... En av bøssebærerne kom på døra så jeg snek meg oppi pengebøssen til sambo og fant frem noen kroner. Hehehe....han vet ikke at han har støttet Leger uten grenser ;op
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 22. oktober 2006 #21 Skrevet 22. oktober 2006 Kan kanskje fortelle litt om meg selv jeg da =) Er 24 år, gift og har 2 barn. En gutt på 19mnd, og ei lita tulle på 10dager. Jeg kommer opprinnelig fra Arendal, men har bodd i Øvre Eiker i snart 4år nå (wow, så lenge allerede) Hm, noe mer å si tro..
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #22 Skrevet 22. oktober 2006 Kanskje bli med og treffe oss på tirsdag? jeg skal ha med meg Embla i allefall så bare ta med dine:)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 22. oktober 2006 #23 Skrevet 22. oktober 2006 Når på tirsdag er dette da?? Og hvor? Har bare minsten på 10dager hjemme om dagen. Eldstemann er på ferie hos mormor, da vi har fått et barn som ligger med pute, og hadde en del å sette oss inn i i starten
2nj♥ Skrevet 23. oktober 2006 #24 Skrevet 23. oktober 2006 Hei. Treffet er på Mirawa klokka 13.00. Hadde vært kjekt om dere tok en tur!
2nj♥ Skrevet 23. oktober 2006 #25 Skrevet 23. oktober 2006 God morgen alle sammen! Var visst et engangstilfelle med den gode søvnen igår natt, for inatt har det vært tilbake til normalen......opp på do, problemer med å sovne, ligger å vrir meg uten å finne noen stilling som er god, baby som romsterer inni magen og armer som dovner vekk...... I helga begynte (endelig!!) mannen med oppussingen av det siste rommet som skal pusses opp her.....vaskerom/do, så idag skal jeg ta en tur på Ikea og kjøpe nytt speil og litt småtteri. Har så lyst å ta en tur til Bærums verk snart også, men tror jeg skal vente til 12.november (da får jeg endelig lønn igjen) slik at jeg har litt mer å bruke..... Er sååååå koselig der da. Har vært der noen ganger før jul når det er julepyntet, og da kommer man iallfall i julestemning "ho-ho-ho" Ble så irritert på svigermor igår. Vi har hele tiden sagt at vi har lyst å ha samme julaften hos de som broren til mannen og hans samboer og lille gutt......-er jo kjekt for barna etterhvert. Men så hadde hun avtalt med dem at de skulle være der denne julen, når vi skal til Molde. Vi prøvde å legge frem vårt ønske igjen, men de mente at det var jo andre dager i jula også......og skulle vi ha samme julaften, ble de alene annenhver jul med bare yngste broren.... Æsj, men det er jo tilfelle for mine foreldre også og samboer til mannens bror... -Og dessuten er svigermor sykepleier så hun jobber jo innimellom på julaften også da.... Grrrrrrrrrrrrrrr.... Jaja, jeg er iallfall:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå