2nj♥ Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 God morgen damer. Da begynte den gamle tråden å bli rimelig lang, så det er vel greit å starte helga med en ny??? Jeg sitter og samler energi til en skikkelig fredagshusvask her......selv om det som frister mest er å forsvinne inn under dyna *zzzzz*. Våknet så mye i natt, det er så slitsomt..... Men her trengs virkelig en vask, så det er igrunn ingen bønn! Så hvordan går det med alle? Thea: noe som tyder på fødsel før 19.okt. eller? Når skal vi kjøre igang med litt juleverksted da?
2nj♥ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har forresten 50 dager igjen idag..... Et lite jubileum her ja. *tihi*
Thea og Erle Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Gratulerer 2nj. Nå går det fort. Kanskje det hjelper å tenke på at det er flere somskal få skikkelig halsbrann etter å ha stått med hode i vaskebøtta i hele dagen. Dagen i går var helt utrolig. Det var somå jobbe som sentralborddame. Satt og ringte rundt for en venninne av meg somhar kjøpt leilighet som det blemasse tull med. Rintre forbrukerombudet og rådet og norsk eiendomsmegelrforbund og jurist( hi hi broren min. eneste gang han er til nytte) Det hele ordnet seg delvis, men midt oppi det hele så er det en del familiegreier. Ikke bråk, men litt skurr pålinja. Kan jo fort bli mer må bare ikke gjøre store overtramp, noe jeg har lett for da jeg blir så sint. 12345678910 det hjelper. Pappa har fått alzheimer i forholdsvis ung alder-og blir vel stakkars mann fort overkjørt. Bla bla masse mas. Ellers er det 7 dager igjen- glemte å bytte nick. Dro inn til svigermor på kvelden for litt avlastning til ungene. Dro så på shopping til Sandvika på et sted som heter rom ser vice. Masse kuult der assa, men det ble litt for dyrt- så her blir det havregrøt resten av mnd. bu hu. Fikk kjøpt litt mer babyklær. Så rart å tenke på at det erde siste dagenen i mitt liv derjeg skal gå gravid. Aldri skal jeg etter den 19 kjenne spark i magen igjen. Snufs. Nå kjenne sdet vel greit ut,men blir nok litt nysgjerrig da. Får bytte nick og komme meg i barnehagen:) Tar vaskepause her inne etterpå 2nj.
Thea og Erle Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Trodde jeg skulle føde i går. Masse tette kynnere. Har egentlig hatt lite av det hele sv. Tror nok vi får si 6 dager til ks.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 hvordan går det med maybeme???
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Ville bare slenge meg på den nye tråden, og ønske alle riktig god helg. Spesielt til dere med stuer og soffaer, dere vet ikke hvor heldige dere er!!! Stor klem
2nj♥ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2006 *puuuhf* Det er ikke bare bare å bøye seg ned til vaskebøtta i ett sett. Helt svett jeg. En liten pause her nå, så tar jeg siste rest før det blir en dusj med dr.Greve. Ja, det må være litt rart å tenke at det er siste gang. Vi er vel i utgangspunktet fornøyd med 2 barn her i gården, men jeg greier ikke helt å tenke at dette er siste gang likevel. Skal nok virkelig NYTE babytiden denne gangen, for det går jo så utrolig fort. Thea og andre med barn i barnehage.....: hvilken parkdress anbefaler dere? Har en troll-dress til Trym, men den er for stor enda, så må kjøpe en han kan bruke nå..... Rom Ser vice...... er det klesbutikk? Ligger den i Sandvika sentrum eller?
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Nanna, Mayken og pinnsvin (og dama m 6 mnd eh uker babyen;) Tuuuuuuuusen takk for hyggelig kakespising! Mayken, du er bra på kakelaging:) *nam* Var kjempekos i dag!
Thea og Erle Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Det heter faktisk rom sør vis og det er en interiørbutikk ved elva i Sandvika( skrev feil i sted). Masse fint der- het før Hilmers hus. Jo nå er jeg også straks ferdig med å vaske. Fått hjelp av mannen min da jeg erskikkelig sliten nå. Så håper jeg på å sette i gang fødselsiden han fikk seg et lite nupp i sted. Ja nå vet alle det- skikkelig greit å vite eller? Får se om det funker. Skal lage indisk her i dag også så da kan det bli futt på sakenen.Prøve å sparke litt fotball med guttenen mine i dag-alle tre. Ellers i helgen blir det å reise til Tønsberg da mannen min skal jobbe. Kjeder meg sånn da. Søsteren min skal ha lillegutt fra lørdag og det er jo deilig. Blir mye barnevakt nå på slutten merker jeg. Hva skjer hos dere. Skulle ta en kikkerude rundt vi 2nj. -men vente til rett etter 19 okt. Har litt vondt i ryggen. Så da skal jeg gå til du føder. Hi hi..
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, det var nammenam og veldig koslig. Takk for innvitasjonen, Mayken.
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 Nå er jeg babyløs til i morgen ettermiddag! *panikk* Det er skikkelig rart at hun ikke er her asså, er sånn at jeg nesten lurte på om jeg hadde glemt henne i bilen:p Nå skal jeg honkle meg i dusjen, på med miniskjørtet og frem med vinen. Hmmm, lurer på om det går med mer enn 2 glass før jeg er boooooooorte borte... Ha en fortreffelig kveld damer, mager og huleboere! Hehe.
Chiquita Bananas Skrevet 13. oktober 2006 #12 Skrevet 13. oktober 2006 Hei jenter !! Pass på det er fredag den 13nde i dag !!! Men i dag har det vært en lykkedag ) Var hos legen og alt gikk kjempebra. Han starta med å spørre meg ut om alt om jobben og om det ikke var mulighet for å jobbe 50 % etc. Men han skrev sykemelding fra 28 august og ut oktober måned - da skal jeg inn på kontroll og få ny sykemelding for november. Blir litt mye kontroller da ;o) Skal på svangerskapskontroll hos JM 23 okt og hos legen 31 okt - men jeg gadd ikke si noe på det siden jeg fikk sykemeldingen i orden. Han var veldig ok og behjelpelig i dag og jeg måtte bare gi beskjed når rekvisisjonen på behandlingen går ut for da skulle jeg få ny ) Så nå smiler livet til meg igjen jenter ) I dag lagde jeg Dim Sum - delikatesse fra Kina....og jammen ble dem ikke dritgode !!! Gubben elska dem og var godkjent med tanke på dem han elsker på restauranten ) Har vært hos optiker i dag for å få meg dag og natt linser ) Fikk vite at synet mitt har blitt litt dårligere på 2 år !! Før var jeg -1.5 og -1.75, men nå er jeg -2 og -2.25 .....men det kunne ha med graviditeten for mange ble mer nærsynt i slutten av svangerskapet... Skremmende å se hvordan jeg så per i dag og hvordan jeg burde se...Myser til og med når jeg bruker briller. Blir greit å ikke stresse med briller som er i veien og som faller av og jeg går rundt og leter etter dem og ikke ser dem fordi dem er mest glass. Tror jeg skal skrive på krus på juleverksted - kom over noen fine krus til 5 kr stk på Dag's marked. Må kjøpe meg maling og glitter på Panduro da. Så er jeg klar for juleverksted. Hvis ingen stiller opp så kan vi godt ha det hos meg, men jeg har ikke så stort bord som noen andre har da. Vi kan sitte på fanget til hverandre ;o)
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #13 Skrevet 13. oktober 2006 mayken,tillab og pinnsvinet oh hun andre tusen takk for en kjempe koselig dag...tillab embla var jo så skjønn da... og kose deg i kveld...mayken du er flink til å lage kake den var innmari gd ha en fin kveld damer klem
Thea og Erle Skrevet 13. oktober 2006 #14 Skrevet 13. oktober 2006 Å å Hebbie nå ble jeg glad. det ble mye surr igår. Men håper at det er greit nå.. Kanskje vi kunne funnet pånoe en dag før ks. Orker ikke sitte så mye dag jeg har så vondt i ryggen. Gått tur med allegutta mine nå.Tror ikke det kommer til å sette i gang noe. Hadde masse kynnere da jeg skulle ha første mann,men ikke så mye nå.I går derimot trodde jeg at det kunne skje noe. Deilig med fredagskveld.I dag bølir det bare å kose oss. Så blir det til mamsog papsen i morgen. Skal prøve å sette oss ned å finne jentenavn idag vi da- blir gøy. Kos dere i kveld.
Chiquita Bananas Skrevet 13. oktober 2006 #15 Skrevet 13. oktober 2006 Du er snill du Theaokt !! Du stiller 110 % for alle og det er ikke alltid bra da - du sliter deg ut. Leste at du ringte rundt for ei venninne og ordnet opp med familieting også. Spesielt nå siden du er høygravid - så da må du ta litt hensyn til deg selv og slappe litt av ) Det er godt å ha deg da - du har alltid et svar og viser engasjement ) Hadde tenkt å sende deg melding etter legen, men jeg har såklart gått tom for peng på mobilen ( Hva om du kom og vasket ned huset hos meg ??? Hadde satt igang kynnere ?? Gubben skal dra meg med på Elektromessen i Lillestrøm i morgen - gruer meg litt til det. Må ta på meg joggesko ellers dør jeg... Kanskje du burde også - da får du sikkert så masse kynnere av all gåinga og må føde på stedet ;op Håper du får en skikkelig kosekveld og en fin dag hos foreldrene dine imorgen. Finner dere ikke et navn så kan dere baaaaare bruke mitt ;op hehehe.....unner ikke noen det navnet. Et tydelig tegn på at mora mi ville alt vondt med meg !!!!
2nj♥ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 13. oktober 2006 Supert at det har ordnet seg Hebbie! Spist taco ikveld vi. Trym har fått 2.runde med forkjølelse etter at han begynte i barnehagen. Hoster endel på natta og er kjempesnørrete..... -Må vel regne med en del omganger med diverse når de begynner i barnehage ja. Godt føde-starte-forslag Hebbie. Samme dag som Trym ble født var jeg og mannen på Boligmesse i Oslo, og på vei hjem en liten tur innom Liertoppen. Og en halv time etter at jeg kom hjem gikk slimproppen og så kom det kraftige rier.....-og jeg besvimte. -Men iallfall, poenget er: Å gå på messe er nok tingen. Ser det er Boligmesse i Drammen første helga i november, så jeg kan jo prøve meg der denne gangen....
Chiquita Bananas Skrevet 13. oktober 2006 #17 Skrevet 13. oktober 2006 hahahahaha.....kanskje legge det ut som et tips på skravlesiden og plutselig ser man en overflod av høygravide kjerringer på alle messene som går for den store gullmedaljen og som faller som fluer og skal føde ;op Uff da - må være slitsomt med sykt barn. Broren min sliter en del med eldstemann som jeg tror er 4 år - han er veldig mye syk. Håper Trym blir frisk snart da... Jeg kan ikke spise taco ( Er allergisk mot krydderet så da må jeg ha et annet krydder på - liker godt taco smaken da...... Vi har ikke hørt noe fra MaybeMe og Litjpia på en god stund..... MaybeMe var ihvertfall veldig klar for juleverksted - så jeg får høre hvordan det går med dem og om dem er med......
Mayken Skrevet 13. oktober 2006 #18 Skrevet 13. oktober 2006 Så det er her dere gjemmer dere? Hadde ikke fått med meg at det var startet ny tråd jeg, men syntes det var litt for utrolig til å være sant at det ikke var noen innom den andre. Pinnsvin, nanna og tilla, var koselig i dag, håper vi kan ha masse kakebesøk o.l når pinnsvinet og jeg har poppet magene våre. Tilla: Embla var bare så søt da, er gode lunger og pust i den unge dama ja, og så så lite takknemlig å tisse ned mamma'n sin da gitt...hehehe. Håper du har det koselig i kveld da, og husk at du lovet å ta et glass for meg i kveld. Er helt utslitt og skrall i bekkenet i dag, ble nok litt for mye bytrasking og shopping på meg i går, for ikke å snakke om vasking. Men er deilig å ha det reint rundt seg da. Theaokt: du må forsøke å ta det litt med ro også, så du ikke er helt utslitt innen prinsessa kommer. Hebbie: så bra at alt ordner seg nå. Hva skjer forresten med Piadi? Lenge siden hun har vært her nå, på tide hun får fikset den maskina si.
Chiquita Bananas Skrevet 13. oktober 2006 #19 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har så lyst å se den filmen med Meryl Streep - The Devil wears Prada.....
Mayken Skrevet 13. oktober 2006 #20 Skrevet 13. oktober 2006 Åhhh...det vil jeg også. Skulle vi tatt et kinotreff til uka kanskje?
Chiquita Bananas Skrevet 13. oktober 2006 #21 Skrevet 13. oktober 2006 ja det burde vi !! Ærlig talt ;o) Er jo skikkelig jentefilm og regner ikke med at gubben vil være med på den !! Eller aldri si aldri.....
Chiquita Bananas Skrevet 14. oktober 2006 #22 Skrevet 14. oktober 2006 Er så drittlei - la meg halv 3 i natt.....og jammen våknet jeg ikke i 7 tida og fikk bare ikke sove igjen. Jeg får bare ikke sove lengre enn maks 3-4 t om gangen slik at jeg er konstant småtrøtt pga. mangel på skikkelig søvn. Og det blir ikke akkurat bedre om 2 måneder ( Men uansett ville bare si at Tine sin Appelsinyoghurt ruler !! Kjøpte den på Smart club i forgårs og har nå bare en igjen ( Den er såååå frisk og god og jeg vil ha den hele tiden - sviskeyoghurt...gå hjem og vogg ! Men den er så god for magen min...... Og det nye Brelett smøret med yoghurt er så god og frisk enn vanlig smør - så den må jeg også ha nå.... Har begynt å bli småkvalm og rar i magen for tida - føler meg liksom sulten, kvalm og dårlig ikke lenge etter jeg har spist og bare ha lyst på et eller annet å trykke i trynet...... Siden jeg skal på elektromessen og den hallen er stooooor - så lurte jeg på om jeg skulle pakke en ryggsekk med masse mat og drikke (nødproviant) og en campingstol for når jeg ble sliten - hørtes ikke det greit ut ?? IPOD'en må jeg huske....Det største problemet er jo do da !! Fins jo ikke busker for den konstant fulle blæra mi som trykker og er vond etter X-antall skritt eller tid....Kateter ?? eller det der greiene man bruker på sykehus. Gubben kom med forslag om å kjøre meg rundt i rullestol - som om jeg vil se ut som en krøpling ??!! Og han hadde vel brukt meg til å kjøre ned folk som sto i veien hans.......uff...... Jenter jenter jenter......er det ikke noen som er våkne ?? Dere har jo barn som skal opp tidlig og starte dagen - hvor er dere ?? Hehehe....til og med hunden ligger inne på rommet og snorker og har ikke planer om å bevege seg før i 12-1 tiden. Han er førstemann til å slenge seg på madrassen lenge før oss når soveromsdøra er åpen og må vekkes på formiddagen...... Jajaja.....da var det atter en gang skravling fra bare meg. Og typisk nok siden jeg skal være borte fra BIM hele dagen helt til i kveld så er dere vel kjempeaktive frem til kvelden når jeg er tilbake. Bør jeg kanskje ta et hint ? siden dere alltid er aktive når jeg er borte ? når katta er borte danser musa på bordet !!!! Sier det dere noe ??!! Hæ ?? Ingen problem !! Jeg har ikke noe imot å skravle med meg selv - gjør det hele tiden og ler meg skvett i hjel. Forresten nå er bilen min i tipptopp stand - så hvis dere kjenner noen som vil ha ny bil så er den til salgs. Det er en chrysler cabriolet 98 modell og er EU godkjent nå i oktober og har fått nye bremseskiver og klosser. Har vært på verksted hos en fyr til overhaling. Har bare gått 102305 km. Spread the word girls...... Nei få tusle tilbake til senga da.
Thea og Erle Skrevet 14. oktober 2006 #23 Skrevet 14. oktober 2006 Hei. Sliter meg ikke ut- det gjør babyen. Den ligger så merkelig til- og det gjør så vondt. Skal til Tønsberg nå snart. Kommer til å ta meg en bytur der da. Baby kom ut, baby kom ut!!!! Har vondt nå uansett hva jeg gjør. Det er noe på gang, men hn kommer ikke så lagt ned i bekkenet. Veldig høy mage ennå. Kos deg på messe Hebbie. Burde ha vært med der ja. Har tømt en hel pepperkakeboks alene!!!!!!!!!!!! Men den 20 er det slutt på morroa.
Mayken Skrevet 14. oktober 2006 #24 Skrevet 14. oktober 2006 Ja, jenter når vil dere på kino? Hva med onsdag, kl 18.30? Den går 21.30 også, men det er kanskje litt for sent? Skal hive meg i dusjen jeg nå, så skal sambo og jeg en tur på Magasinet. Kjøpte meg ei kosebukse på H&M her om dagen, til sykehusbaggen, men angrer på at jeg ikke kjøpte jakka også. Også må jeg ha noen singletter og t-skjorter eller ammetopper, et eller annet sånt. Shopping er gøy:) Snart klart å bruke opp lønninga igjen, og den fikk jeg for bare 2 dager siden, er jo så mye man trenger.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 14. oktober 2006 #25 Skrevet 14. oktober 2006 JIPPI : ) Kom meg inn.. Nå er det mange dager siden sist altså !! Håper alle kommer på treff på mandag, siden jeg ikke får snakket noe særlig med dere her inne for tiden ! : ( *snufs* Jeg har 23 dager igjen og er snart fødeklar.. SÆRLIG !!! Hehe : ) Testa maybeme positivt på torsdag eller ? Har ikke tid til å oppdatere meg... Hebbie: Så at du har ringt noen ganger.. Har dessverre ikke penger på telefonen så får ikke ringt deg tilbake.. Men har en tlf jeg kan sende mld fra så om du sender mld fra nettet så kan jeg svare i alle fall : ) Snakkes forhåpentligvis snart jenter : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå