Gå til innhold

Frunch80_venter_en_prinsesse.


Juliemamman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen :).

Og gratulerer masse med innlegg nr 100 :o)!

 

Hvordan hade dere det i går da? Skjønner godt at du føler deg sliten, vennen.... Men hold ut, i morgen er det bare en uke til du skal innskrives på sykehuset :). Men synes du er overraskende aktiv til å være så høygravid jeg da. Du farter jo rundt på både det ene og det andre hele tiden :).

 

Som du vet så fikk jeg engangsstønaden i går. Fantastisk følelse å ringe kontofonen og høre at det var så masse penge på kontoen :). Så på lørdag skal jeg kjøpe stellekommode og sengeklær til Knerten :).

Ser du den vognen som er avertert til 3999 kr på Barnas hus-reklamen? Aner meg at den er prikk lik den vi kjøpte, men vi betalte 6999. Det er litt surt da.... Kunne jo ha spart masse penger på og ventet litt.

 

Var kjempekoselig på adventskaffe i går, forresten :). Både jeg, svigermor og x-dama til pappa var der sammen med Jakob, så Jakob var også i kjempehumør. Dro litt tidligere enn de andre jeg da, for hodepina tok meg skikkelig :(. Men etter at jeg dro vant Jakob silkemaling, så nå gleder jeg meg til vi skal prøve den :).

 

Jeg innbilter meg skikkelig at jeg skulle til homeopaten kl 10 i dag, men så var det ikke før kl 14. Så før det skal jeg tørke støv og stryke adventsduker og gardiner til i morgen :). Kjekt å kunne gjøre slikt i dag, så blir det ikke så mye stress i morgen. Kanskje jeg sparer meg selv for kynnere da :)?

 

Regner med vi chattes i løpet av dagen da :). Ha en fin dag så lenge :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og god kveld :)

 

åssen går det? hvordan gikk det hos homopaten? spent :)

 

hehe.......mannen fikk fikset space knappen på pc`n så nå er alt i sin skjønneste orden igjen :)

 

har vært ute å handlet store mengder mat vi nå da :) handlet litt til 1.juledag også, av det som skal fryses, øl, godis, nøtter og småkaker (litt flaut å si at jeg kjøper det når du er så himla flink til å bake..........skulle gjerne hatt litt overskudd til å bakt 1/10 del av alle de julekakene du har bakt, for de høres sååååå gode ut :)

 

vi hadde det veldig koselig i går forresten.......spiste god mat og skravla, også hadde de kjøpt en liten ting til linnea hihi :)

 

så bra dere hygget dere på adventskaffen og at jakob koste seg :) det er viktig :)

 

hehe,,,,,,,,,,,misunner deg ett så stort beløp på kontoen ja.....og særlig hvis du får komme over på den nye ordningen sånn at du får penger fortsatt......det hadde jo vært supert. Når er det du får beskjed om det?

Jeg har jo begynt på permisjonslønn nå, og det merkes :( men selfølgelig ikke en tanke som slår meg når jeg tenker på at jeg får mulighet til å være lenge hjemme med snuppa mi :)

 

Og tok opp det med julegavene med svigermor og hun var heeeeelt enig så det gikk over all forventning. Er så koselig, hun begynner å bli ganske gira på den lille som kommer og har fått så godt forhold så det er hyggelig :)

 

Ha en flott kveld!

skal bare være hjemme i morgen så kanskje vi chattes.........

 

Klem :)

 

ps: jeg har vært julenisse i dag, for nå er det min tur, men tar nok litt tid før jeg får rotet meg på posten :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, syvsover :o).

 

Hurra for deg, idag har du bare en uke igjen :)! Mens jeg har ennå 10 uker til jeg får møte Knerten.... (11 til termin).

 

Gikk bra hos homeopaten på torsdag,ja. Hun har jo blitt akupunktør og soden sist jeg var der, så jeg ble stukket litt i også. Og tro det eller ei, men etter at jeg var der har ikke hodepinen vært SÅ intens som den var :). Skal tilbake idag også, og få en ny runde med nåler :).

 

Som jeg fortalte i går så var vi og handlet på lørdag :). Deilig å få gjort unna stellekommoden til Knerten :). Og i morgen skal jeg jo på sykehuset, så da blir det nok til at jeg faller for fristelsen og kjøper det lammeskinnet jeg snakket om, og sengesett til Knerten :). Også må jeg se om jeg finner en god og varm lue han/hun kan ha på når vi skal hjem fra sykehuset. Har sett på noen, men jeg synes de ser så store ut, så må lete litt mer...

Og i går var Bjørge kjempeflink og heiv ut tepper, sofaputer og slikt og vasket golv. Ble helt imponert jeg ;). Mens jeg satt stort sett bare og sløvet innimellom noen småoppdrag...

 

Vet ikke helt når jeg får beskjed om jeg får innvilget midlertidig uføretryg, men om det blir en stund å vente får jeg rehabiliteringspenger frem til da :). I flg psykologen og hun jeg snakket med på trygdekontoret er det iallefall ingenting som tilsier at jeg ikke kan få uføretrygd. Har diagnose PTSD og atypisk anoreksi, og det går under "alvorlige diagnoser" hos trygdekontoret.

 

Hva skal du gjøre i dag da, frøken effektiv? Planer om å chatte litt med meg kanskje :)?

 

Skal gå og gjøre Jakob klar til skolen jeg nå. Ha en fin dag så lenge da :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu :)

 

nå ligger jeg på sofa`n og syntes synd på meg selv :( au au au....har nok overdrevet litt i dag :(

 

tjohoo, var så glad for å høre at du fikk time til ks :) hehe...8dager før, akkurat som meg :)

hvordan gikk det på møtet?

 

jeg som sagt var jo hos dyrlegen med luna.......glad de kan operere ut de analkjertlene om det ikke skulle bli bedre sånn at vi slipper gå å tømme de hele tiden.............også håper jeg øynene hennes blir bedre nå som hun kommer til å få medisiner fast. Fikk masse skryt av henne hos dyrlegen da......de syntes hun var så snill og søt :) og det gjør en mamma stolt :)

 

flott å høre at bjørge virkelig satte inn støtet i helgen da :) snille mannen :)

jeg har akkurat sendt min ut på tur med dyra.......og så stikker han på trening.

 

Gikk det bra på treningen med corinn i går da? du tok det pent ikke sant?

sendte du mail til han karen i dag da?

 

Nei, nå skal jeg slutte å mase og heller gjøre noe fornuftig, lage litt mat til mannen før han stikker på trening :)

i kveld blir det kebab når svigermor kommer fra jobb........tror ikke jeg har spist det på over ett år.

 

Chattes soon.......i morgen skal ihvertfall jeg bare være hjemme :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei :o).

 

Hvordan står det til? Håper bekkenet ditt er litt bedre nå.....?

 

Beklager at jeg plutselig ble borte i går altså, men formen ble skikkelig elendig, så jeg fant senga like etter at Jakob hadde lagt seg. Men idag er den bedre :). Utrolig hvor godt det gjør seg med en natts god søvn og noen paracet :).

Må innrømme jeg er litt gretten da. Snekkeren skulle ha fri til over helgen, sa han på onsdag, så da Jakob dro idag tenkte jeg å få et par ekstra timer med søvn. Men den gang ei... Hadde akkurat begynt å duppe, så hørte jeg snekkeren kom, så da var det bare å stå opp igjen da. Håndtverkere er en merkelig rase. Snekkeren kommer til og med når han egentlig har fri, mens den ...... trappemakeren lar vente på seg, selv om trappa skulle ha vært her senest på tirsdag. Men det er jo bra at snakeren står på også da, så kanskje vi blir ferdige en gang :).

 

Treningen med Corinn på mandag gikk kjempebra ja :). Hun er jo rene naturtalentet. Hihi.... :o). Blir jo litt stolt da, når folk som ikke kjenner osskommer bort og spør hvor gammel hun er. Så når jeg forteller at hun er bare 7 mnd svarer de "og så flink allerede?!?!??", og jeg må innrømme at jo, hun er nok ganske bra for alderen selv om jeg ikke har trent spesielt mye med henne.

Gleder meg skikkelig til å begynne å konkurrere med henne til våren ja :). Men vi sliter med innkalling med stå da. Hun er jo så underdandig stakkar, at hun legger seg ned og tisser på seg når jeg sier "stå", selv om jeg ikke synes jeg høres streng ut heller. Men vi får vel bare jobbe med det, så bli det vel en gang :).

 

Hva skal du gjøre idag da? Imponerende at du har bare 4 dager igjen synes jeg :). Om kun 4 dager er du mamma :o)!!!! Nesten litt urettferdig ettersom jeg skal gå og ruge enda noen mnd ;). Men det er vel fortjent da, for du har jo ruget lenge nå :).

 

Skal til frisøren kl 1330 idag jeg da, men kasnkje vi chattes enten før eller etter den tid :)?

 

Ha en kjempefin dag så lege da, vennen :).

 

Stor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei :)

 

da er det min tur til å si din syvsover :)

 

Er ganske spent på i dag kan man si så våknet halv seks og klarte ikke sove etter det........så her sitter jeg da :)

Spent på hva de sier i dag, og om det er noe legekontroll av noe slag....

 

hehe, ikke greit med disse håndverkerene, men tross alt bedre at de kommer uventet enn ikke komme i det hele tatt, for det er jo det som er mest normalt :) skal krysse fingrene for at trappa deres kommer snart.

 

begynner å bli litt forkjøla jeg da, så det bekymrer meg litt :( skikkelig tett i ørene og vondt i hodet..og slimete i halsen :( men det går vel det også :)

håper formen din er bedre :)

 

vi var jo hos broren min og hans familie og spiste i går....var kjempe koselig og litt rart å tenke på at det var siste gang vi så de før det store skal skje.

Fikk låne skiboks da, så nå er vi klare for juleferie med barnevognstativ bakpå og skiboks på taket :)

 

så flink som du er med corinn og til å trene disse 4bente, så skal du se at det er ikke lenge til hun mestrer det også..får helt dårlig samvittighet ovenfor mine når du forteller hvor flink du er...har ikke blitt mye trening på de de siste månedene.

Du får komme ned å trene de litt for meg tror jeg hihi :)

 

Håper du får en super dag :)

Chattes vel syvsover`n :)

 

Har du noen spesielle planer for dagen da?

 

Klem fra en speeeeeeeeeeeeeeeeent "tjukkas" :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu :).

 

Nå har du bare to dager igjen. Utrolig :)! Synes ikke det er lenge siden du drev og klaget over at du hadde SÅ lenge igjen jeg, men nå er du plutselig i mål :)!

Har jo jabbet med deg etter at du var på journalskriving i går, så det vet jeg gikk bra :). Regner med du styrer værre enn værst med husvask, bilvask og gudene vet alt du skulle gjøre i helgen nå, ettersom du ikke er på msn. Ikke slit deg helt ut nå da, vennen :).

 

Selv er jeg ikke helt i form idag, så jeg er mer sengeliggende enn oppegående. Feber, uggen og svimmel. Dritt!!!! Håer det retter utover dagen så jeg kan bli med Jakob på bowling :). Blir laaaaaaaaaaaaange dager til han når det er slik. Men heldigvis er Bjørge flink med han da, så nå er guttene mine ute og mekker bilen til svigermor :).

 

Skal slenge med nedpå igjen jeg nå. Men ettersom dette snnsynligvis er det siste innlegget fra meg her før Linnea kommer, benytter jeg sjansen til å ønske dere masse lykke til :). Og på mandag må jeg ringe telenor og få oppdatert tlf min så jeg får tatt imot bilde av Linnea når du forhåpentligvis sender det :). Er jo Så spent jeg også, vet du :).

 

Ha en fin dag så lenge da :).

 

Stor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

mitt siste innlegg før jeg blir mamma :)

 

synd å lese at du ikke er i form :(

håper ihvertfall du er bedre i dag :) og at kuren hjelper så du er fort på beina igjen..

 

her har vi hatt en travel dag ja............har ordna litt inne og sånn, og satt på lys på trærne ute før mannen skulle ta med seg dyra i skogen og jeg skulle ta meg en lang og deilig dusj. Etter 1t tid ringte han og taiga var sporløst forsvunnet, så da var det jo bare for meg å kle på meg og komme meg opp i skogen.....fikk så vondt at jeg tenkte at nåååååååååå føøøøøøøøøøøøøøder jeg hehe, men det gjorde jeg ikke :) også ringte telefonen og en mann hadde funnet henne midt i 3felts veien ett stykke fra oss, hun var helt stressa og skjønte ingenting...så nå har vi hentet henne :) var godt å få henne hjem, begynte å bli litt bekymret, siden hun var borte noen timer...

og så har jeg vært på politistasjonen og fått meg midlertidig kjørebevis.....hehe, typisk at alt må skj i dag liksom :)

så resten av dagen skal jeg ordne og fikse, pynte til jul og prøve å ta det litt med ro, men kan ikke garantere noe :)

 

i går fikk vi vasket bilen utvendig og innvendig og hele huset :) så deilig å ha det unnagjort ihvertfall :)

 

gruer meg ikke så mye i dag som i går så det er deilig ihvertfall :) gleder meg såååååååå mye til å se det lille nurket :) men klarer nesten ikke forstå det ennå :)

 

vi snakkes snart da vennen :)

 

Stor klem fra soon to be mom :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benytter sjansen her også jeg, til å gratulere dere som nybakte foreldre :). For en herlig følelse det må være :). Håper alt gikk bra da....

At du har vært nervøs til denne dagen har jeg full forståelse for. I ren sympati med dere har jeg også sovet dårlig i natt. Hver gang jeg har vært våken har jeg tenkt på dere :). Og det første jeg sa til Bjørge i morgest var at "idag kommer Linnea" :). Skulle nesten tro jeg hadde kjent deg i mange år. Hihi.... :).

 

I morgen er det nøyaktig 2 mnd til Knerten kommer også :). Helt til idag har jeg tenkt at jøss, det er jo snart, men når jeg tenker på at du sannsynligvis har fått Linnea nå, så føles det uendelig lenge til det er min tur.

 

Du har jo ikke akkurat benyttet dagene til å slappe av og samle krefter,da. Men begynner å kjenne deg litt nå, så det kom jo ikke som noe sjokk akkurat :). Håpløse du :). Men da vet du iallefall at alt er rent og pent og ryddet til dere kommer hjem fra sykehuset, og det må jo være betryggende :).

 

Formen min er ikke helt på topp ennå, men mye bedre enn den var. Så i helgen har jeg sovet ennå mer enn det jeg pleier. Utrolig, ikke sant :)!

 

Håper dere koser dere masse i tiden fremover, så snakkes vi når du er hjemme fra sykehuset og har kommet deg til hektene igjen :).

 

Stoooooooooooooooooor klem fra meg :).

 

Ps! Bare så det er nevnt så kommer jeg til å sitte omtrent oppå tlf til jeg får mld om hvordan det gikk og hvor stor hun var osv :). Blir jo helt tussete av dette jeg. Hehe.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...