Gå til innhold

Frunch80_venter_en_prinsesse.


Juliemamman

Anbefalte innlegg

hei hei :)

 

bilder av Jakob hørtes veldig lurt ut :) da blir besteforeldre glade vettu :)

er kjempe glad jeg er ferdig med det.........hehe, alltid så stress å finne ut hva man skal kjøpe.

 

Ja, håper stativet lever opp til forventningene :)

 

vi hadde det veldig koselig i går....taco falt i smak og så ble det tv og skravling resten av kvelden.........tror ikke de tro før halv ett eller no, så la meg ikke før halv to og stod opp halv ni, så kan vel si at jeg trenger litt mindre søvn enn deg hihi :)

men skjønner ikke når du sover så mye sammenhengende at du blir trøtt i kveld??? merkelig det der............. :)

 

mannen har jobbet i dag han da, så jeg har hatt besøk av en venninne, så det har vært kos, og i kveld for vi besøk igjen.......hehe.....mye besøk på oss om dagen :)

men er veldig koselig da!!

 

Hehe..........bra corinn syntes det er så festlig :)

virkelig verdt pengene da :)

 

Dere må kose dere masse på egon i kveld.......håper dere får en romantisk aften :) bare ikke sovn med en gang dere kommer hjem nå da :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :).

Sjekk klokkeslettet på dette innleget da!!! Har jeg ikke vært flink og kommet meg opp i dag :)! Bjørge dro på jakt for en liten time, så fikk ike jeg sove etterpå, så da stod jeg heller opp :).

 

Ble ingen Egon-tur på oss i går...Eller,jo, vi var der, men alle 3 egon-restaurantene i Trondheim var stapfulle. Hadde sikkert greid å presse oss ned på et bord, men blir ikke helt det samme når det er så tettitett... Så da ble det til at vi dro hjem og spiste biff istedet. Ikke helt det samme, men da ble det iallefall tidlig i seng :). Romantikk er jo uansett et fremmedord her i gården...Og fordelen med Trondheimsturen var at det jeg fikk kjøpt en del julegaver :).

 

Hva skal dere gjøre i dag,da? Mere besøk :)?

Håper du kommer på msn i lpet av dagen da, så vi kan jabbes litt :).

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

så du datt ut i går, og da logget jeg av en stund etterpå.......Lå rett ut i hele går......blitt så himla forkjøla :(

Så er skikkelig slapp, og natta har ikke vært særlig god. Drive å snu seg frem og tilbake med keiko på magen er jo det prosjektet :)

 

ellers alt bra med dere? lutefisken ble god i går? og jaktlaget forsvant etterhvert :)

 

Jeg skal til jordmor denne uken jeg da, men det er ikke før på torsdag da........ellers har jeg bare en kjedelig uke foran meg :(

tiden kommer til å gå sååååååååå sakte nå mot slutten *snufs*

 

Skal hente det stativet til bilen i dag da, så spent på om det er like fantastisk som det er oppe i hodet mitt hihi....

 

Håper du får en fin dag vennen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu :).

Hvordan står det til i dag? Forsatt like forkjøla?

Hvordan var det med stativet til bilen da? Var det like bra som du mente det skulle være :)?

 

Her har jeg ingenting nytt og berette siden sist.. Driver og maler på vogga til Knerten da, så nå skal jeg snart dra og se om jeg finner sjablonger som passer...

Var SÅ sikker på at snekkeren skulle komme idag, men det gjorde han ikke. Altså kunne jeg egentlig ha sovet nå :(. Men, men... Når jeg allikevel er oppe så kan jeg like så rett gjøre noe fornuftig :). Så hvis voggeprosjektet blir ferdig idag, så kanskje jeg pakker innoen julegaver etterpå. Fikk faktisk kjøpt 4 i går også, så nå er det ikke mange igjen :). Og det er kontoen glad for :o).

 

Hva skal du gjøre i dag da? Chattes vi, kanskje :)?

 

Ha en fin dag så lenge da, vennen :).

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

Joa, like forkjøla.... og lukter sånne rare lukter......nå lukter det på kontoret som ett strykejern står på, så håper ikke pc`n står i fyr snart........

 

Var ikke hjemme før halv ti i går jeg da.......mannen skulle jobbe overtid i går + trene, så da gadd jeg ikke dra hjem så da hentet han heller meg hos mamma og pappa når han var ferdig :) så da ble det bonderomantikk der :)

 

Hehe, har ikke fått prøvd stativet ennå for det er så mørkt om kvelden når han kommer hjem :) så er veldig spent.

 

I dag skal jeg bare være hjemme......tenkte prøve få vasket litt klær til linnea nå.........må jo begynne en gang :)

33dager igjen........

 

ringte på døra i stad da, og jeg ned pesende og lukker opp, og der står jehovas vitne.......tjohoo.........not!! men da de fikk se mine 2hårete barn som dukket opp gav de meg bare en brosjyre og sa at det ikke var noe mer :) deeeeeeilig :)

 

Ååååååååååå.........er det ikke deilig å se slutten på julegavene....Grattis!! Og lykke til med vogga. høres ut som den kommer til å bli super fin.

 

Chattes vel i løpet av dagen.

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei :).

Og gratulerer til meg selv med innlegg nr 80 :o).

Du tror sikkert jeg har blitt en morgenfugl nå, men det har jeg ikke, altså :). Men når Jakob skal på skolen og snekkeren hamrer på veggene er det ikke så mye valg... Men jeg har fått strøket duker og rammet inn et broderi nå påmorgenkvisten da, og det er jo ikke værst bare det :).

Hvordan er det med deg da? Blir du bedre eller er du fortsatt ligge "dedd i dasen"? Du skulle spurt Jehovas vitner om de kunne helbrede deg vet du. Hihi.... :).

 

Jeg fik meg en skikkelig gledelig overaskelse dajeg sekket kontoen i går,da :). På tirsdag var jeg på trydekontoret og leverte inn bekreftelse på kjøring til psykolog og sykehus, så tenkte kanskje jeg fikk et par tusen. Men neida... Nesten 5000 kr rikere ble jeg :o). Så i morgen tror jeg jeg skal shoppe stellekommode til Knerten :).

 

Nå kom jeg på at du skal til jordmor idag. Lykke til :). Må få høre etterpå hvordan det gikk da :). Selv har jeg ingen planer idag bortsett fra å vaske litt klær, så vi snakkes nok :).

 

Ha en fin dag så lenge da :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god morgen :)

endelig fredag...........fredag er ukas høydepunkt for da jobber ikke mannen overtid så da drar vi ut på shopping :)

 

Grattis, nå var det din tur til å rappe ett rundt tall :)

 

Så ikke mld din før i går kveld.......sorry.......og da ville jeg ikke sende tilbake. Jeg har nemlig mobilen min på nattbordet og våkner av mld, så tenkte at hvis du har det samme skal jeg ikke ødelegge søvnen din :)Gikk veldig bra hos jordmor...fin hjerterytme, blodtrykk var gått ned, og ikke noe protein i urin :) føler meg frisk som en fisk :) så nå skal jeg ikke tilbake til henne noe mer.......føler ikke det er noe vits. Bare stress :) går jo til legen....skal dit på mandag.

 

tjohoo......ekstra penger er alltid en glede :) da blir det juleshopping :)

Mannen fikk lønning i dag........mmmmmmmmmm......... :)

 

Hva skal du i dag da?

 

Jeg skal som sagt ut på shopping, på kvelden skal vi til ett vennepar på middag, og nå.......skal jeg bare slafe`n og vaske klær.

 

Ha en flott fredag :)

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallai :).

Hvordan er dt med dere i dag? Begynner formen å bli bedre? Og hadde dere det koselig i går kveld?

 

Her går alt sin vante gang... Corinn og jeg har vært på agilitiy-trening i dag, og det var kjempegøy :). Det var jo første gangen hennes på banen, men hun syntes det var SÅ gøy :). Lurer på om hun har litt anlegg for det jeg gitt :). Også var det en vorsteher der, som Corinn fikk løpe løs sammen med når vi var ferdige med treninga, så nå er hun sliten både fysisk og psykisk, og ligger som et slakt i senga si :).

 

Videre utover dagen blir det bare avslapning her i gården. Deilig det også :). Kanskje vi chattes i løpet av dagen :)?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

i går var det fullt kjør hos oss :)

vasket fra kl 11 og var ikke ferdig før kl 21, så da bestilte vi pizza.

Men nå er det sååååååååå rent i 2etg, så nå mangler vi bare 1etg, så den skal vi kaste oss over i dag :) har gått gjennom alle skap, klesskap og ryddet i hver krik og krok, og ikke så mye som en mm står uvasket, og alle vinduer er tatt :)

så vi var helt utmattet i går kveld så tuslet til sengs rundt midnatt.

 

Fredag hadde vi det kjempe koselig. Glante på tv og skravlet :)

Og når vi hentet fôret til luna ble vi litt der så luna fikk leke masse med en annen labrador som er ett år eldre. De er bare sååååååå perlevenner, og søte sammen :)

 

i dag som sagt skal vi kaste oss over 1etg, før vi skal til mamma og pappa å spise middag, så må henge i :) Gleder meg til endelig å være ferdige med disse voldsomme vaskeprosjektene mine, for de tar helt knekken på meg........såååååååååååååå sliten, men lykkelig :)

 

hadde dere det koselig i går da?

 

Blir nok ikke no chattings i dag, og i morgen skal jeg til legen ganske tidlig.he he.....har mye på programmet :)

 

Ha en fortsatt fin helg :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :).

Må si du virkelig har stått på i helgen. Imponert jeg :). Men du må ikke slite deg helt ut nå,da... Men kan tenke meg det er godt å bli ferdig med slike ting ja :).

 

Jeg har stort sett lugget på sofaen siden forrige innlegg. Formen er ikke helt god gitt... :(. Vondt i ryggen og magen, dundrende hodepine, og verk i resten av kroppen. Aner meg at det er en uvi på gang, så blir spennende å høre hva jordmor finner ut når jeg skal dit i dag.

 

Hadde svigers på kaffe i går ettermiddag da. Koselig det :).

 

Ellers har jeg ingenting å berette i dag heller....

Lykke til hos legen :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

skal du til jordmor i dag? Lykke til :) må fortelle meg åssen det går da.........

kjipt at du ikke har vært i form da........håper det snur seg fort :)

 

i går hadde vi nok en stressende dag........1etg ble vasket, men rakk ikke kjøkkenet så det står igjen da......men ellers skinner de andre rommene som en sol :) har til og med vasket og imprignert sofa`n :)

 

i går kveld var vi på middag hos mamma og pappa så det var veldig koselig og deilig å komme til dekka bord! men ble ganske sent da.....var vel ikke i seng før halv tolv :)

 

hehe, glemte å si at på lørdag var det ikke bare 2etg som fikk gjennomgå nei :) luna og taiga også........begge ble badet, tok ørerens, klippet klør og pusset tenna dems, så nå er de såååååååååååå rene og pene atte :) og alle teppene dems ble vaska :)

 

Lykke til i dag og god bedring :)

 

4uker igjen i dag.............

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello :).

Ferdig hos legen? Hvordan gikk det?

Må si dere har vært skikkelig effektive i helga, altså :). Tenker hundene også er fornøyde nå :).

 

Ja,nå har jeg vært hos jordmor. Gikk bra det, men ble sendt til legen etterpå pga at urinprøven var stygg. Så jeg hadde rett ja - uvi igjen :(. Så nå har jeg startet med den 4.antibiotikakuren på 5,5 mnd. Men vet av erfaring at jeg blir fort frisk da :).

Men ellers var jordmor fornøyd :). Magen vokser, og hjerteslagene til Knerten var helt fine :). Også sa hun når jeg gikk at jeg har veeeeeeeeeeeldig fin mage, og da ble jeg kjempestolt :). Jeg synes jo jeg har lagt på meg hele veien rundt, men det var hun slettes ikke enig i, og sa at det var nok mange gravide som kunne tenkt seg min fasong. Deilig å høre slikt :).

Også har jeg vært på trygdekontoret og levert søknad ang engangsstønad, så nå blir jeg vel snart "rik" :). Så lenge det varer da....

 

Stakkar Corinn plages så fælt med mgen for tiden :(. Når hun skal bæsje så klynker hun skikkelig, og det kommer bare små, harde klumper. Så nå har jeg snakket med veterinæren, og han anbefalte å bruke matolje eller medisinsk parafin i maten hennes for å få løst opp litt. Håper det hjelper da, jeg får jo helt vondt inni meg av å se og høre at hun har det så vondt. Men det er jo tross alt bedre at det kommer litt enn ingenting da, og det er bedr at det som kommer er fast enn at det er helt suppe. Da vet vi iallefall ganske sikkert at hun ikke har spist noe som ligger og stenger for.

 

Må få høre hvordan det gikk hos legen i dag da....

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :)

 

Kjipt med uvi.......håper medisinene har begynt å virke nå.

hihi..........der ser du...du ser flott ut! :) hehe, en sånn uttaelse gjør dagene fremover skikkelig gode :)

 

engangsstønad? får man ikke permisjonspenger av rehab.penger? kjipt :(

 

vi fikk nå begynt på kjøkkenet i går vi da......men etter 2,5t måtte jeg gi opp for da hadde jeg så vondt i magen, men vi fikk ihvertfall tatt alle underskapene, så godt fornøyd :)

i dag skal mannen trene, så får fortsette i morgen :)

 

ellers ikke mye spennende å meddele gitt........skal ut en tur på senter i dag..også drar jeg vel til mamma og pappa å spiser....hehe.....gidder ikke sitte hjemme alene hele kvelden.

 

Uff, stakkars rompa til corinn :( sånnt er jo så vondt........medisinsk parafin er ihvertfall veldig effektivt.

 

nei, i dag har jeg lite å meddele gitt, selv om det ble ganske langt :)

håper alt er bra med deg. I morgen skal jeg bare være hjemme, så hvis du også skal det kan vi jo chattes litt :)

hihi....har bestilt meg time til frisøren på torsdag til klipp og strip. Trenger litt forandring kjenner jeg :)

 

ha en fin dag. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu :).

Ble litt bekymret for deg når du skrev du hadde vondt i magen... :(. Var det kynnere, eller...? Håper du er bedre nå da :).

Idag har jeg vasket kjøkkenskapene, og ledd meg nesten skakk :o). Har ike vasket der siden jeg flyttet hit, så måtte rydde i det gamle rotet til Bjørge samtidig. Så mye gammel mat har jeg aldri sett samlet på et sted før. Posesupper, kakao, hermetikk osv med holdbarhetsdato som gikk ut i 2002!!! Mannfolk altså ;)! Og tilsammen 4 bæreposer med gamle kontoutskrifter, bruksanvisninger og slikt. Så skal love deg skapene ser bedre ut nå ja :).

Medisinen virker ikke helt ennå gitt, så måtte ta flere pauser i ryddinga i dag. Skikkelig slapp og uvel. men til i morgen er det nok bedre, tenker jeg :). Men at det er det samme nå som det var da jeg var innlagt på sykehuset sist, det er jeg ikke i tvil om, så nå håper jeg medisinen tar det en gang for alle.

 

Corinn sliter fortsatt med magen sin da, på tross av mengder med olje :(. Spiser dårlig gjør hun også, men er i grei form ellers. Skal se det an til torsdag nå, så hvis hun ikker er bedre til da så skal veterinæren få se på henne...

 

Men nå må jeg gjøre ferdig middagen,jeg. Håper du får en fin ettermiddag og kveld, så kanskje vi chattes i morgen :).

 

Klem.

 

Ps! Får ikke permisjonspenger av rehabiliteringspenger, nei. Men jeg skal jo over på midlertidig uføretrygd fra desember regner jeg med, så jeg får jo fortsatt det samme som nå utbetalt, men med engangsstønad i tillegg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu og god morgen :)

 

tjohoo......endelig fredag, og snart bare 3uker igjen :)

 

var så deilig å være hos frisøren i går, og ble skikkelig fornøyd. Godt å få litt forandring nå som jeg føler meg så jævlig.

 

Åssen går det med Corinn? Vi var hos dyrlegen med Luna i går, og de skrøyt av at hun var så snill og flink :) hun hadde litt øyebetennelse pga allergien, også måtte hun tømme analkjertlene, men ellers var hun i tipp topp stand :)

 

Hehe, det er digg da.........da får du både engangsstønad + penger hver mnd :)

jeg begynte i permisjon denne mnd så er spent på om utbetalinger og sånn kommer som det skal. Heldigvis får jeg penger direkte fra jobben så regner med det skal gå greit. Sist jeg snakket med de hadde de ikke klart å få rotet seg til å levere papirene, men det blir jo deres problem.

 

Tro det eller ei...........vi har ingen planer denne helgen! Føles helt rart :) ikke noe vi skal gjøre i huset, og ingen besøk. Dere da? planer for helgen?

 

Håper alt går bra med deg, og at medisinene har begynt å funke.

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu :).

 

Der ble det sannelig innlegg nr 80 også på meg gitt :).

 

Så bra at Luna var frisk og rask og snill:). Slikt er alltid gøy å få bekreftet av veterinær, synes du ikke :)?

Corinn er fortsatt hard i magen, men mye bedre enn hun var :). Men vi forer fortsatt på med Biola og matolje da, i håp om å få det enda litt bedre.

 

Idag har jeg vært hos psykologen og skrevet søknad om midlertidig uføretryg. Skal på møte med trygdekontoret neste uke, så håper det ordner seg...

Skulle egentlig ha hviledag idag, tenkte jeg, men etter at jeg kom hjem så fikk jeg ånden over meg, så nå har jeg vasket do, bad og soverom :). Også har jeg trent en runde med Corinn da :).

Har vært så glatt her i det siste, så jeg har knapt nok vært utom døra, men nå er det sol og mildvær så da tinte det fort :).

Tydelig at Corinn har fått mindre trening i det siste, for idag var hun SÅ gira :)! Egentlig fint det, men er lett for at hun blir gående litt for langt foran på lineøring og fri ved foten når hodet er fullt av sommerfugler. Men hun fikk da roet ned litt etterhvert :).

Tenkte oss kanskje en tur på agilitybanen igjen i morgen hvis været holder. Må jo være konkurransedyktig til våren, vettu... ;).

Formen min er mye bedre nå, så tydelig at medisinen virker :).

 

Bortsett fra trening i morgen har jeg ingen planer for helgen. Bjørge skal på skytestevne både i morgen og søndag, så da begrenser det seg litt. Kanskje jeg skal chatte litt med deg i helgen da, ettersom du heller ike har planer :)?

Ganske utrolig at du ikke har planer, forresten ;). Men tenker Linnea synes det er kjempegodt at mamman tar det litt med ro nå :).

 

Regner med vi chattes i dag eller i løpet av helgen da :).

Ha en flott dag så lenge :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nr 90 mener du vel? :)

 

Good morning!

 

Uff, hvordan går det med Corinn? fikk ikke chatta i går kveld skjønner du :( bør nok ta deg en tur til dyrlegen med henne.....

Luna er mye bedre i øyet allerede etter bare 2dager, så det er supert. Og i går gikk fredrik i skogen med de i over 1t så de var så fornøyde i går kveld :)

 

Uff vennen, du har vel hatt en ganske tøff helg :(

 

Vi var ute å spiste i går vi da, så det var veldig hyggelig, så fikk vi mamma og pappa til å kjøre oss bort så vi fikk satt fra oss bilen for den er på verksted i dag.

Så mamma skal kjøre oss på sykehuset etterpå for har time til både vekstkontroll og jordmor i dag.

 

Ellers så kan jeg jo meddele at det er 3.uker igjen :) gleder meg sykt mye :)

 

Ellers da? har du noen spennende planer for dagen?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu :).

 

Hihi...nr 90 var det sannelig ja :).

 

Ja, som du vet så har vi vært hos veterinæren nå, og heldigvis var det ikke så ille som jeg fryktet det var. Håper bare hun slipper å tilbake på fredag, for da kan det nok bli fryktelig dyrt :(.

Så bra at Luna ble bedre så raskt da :).

 

Hadde helt glemt at du hadde time på sykehuset i dag,jeg... Men ønsker deg masse lyke til iallefall :). Tenkk at du har bare 3 uker igjen da. Utrolig :)!

 

Har egentlig ingen planer for dagen jeg nei... Hadde egentlig tenkt å fortsette med å overtale mamma til innleggelse, men med den innstillingen hun har ender det bare med at jeg blir skuffet igjen, og etter denne helgen makter jeg ikke det i dag. Så det blir vel til at jeg suller litt her hjemme, tenker jeg :). Jakob har vokst utrolig mye på kort tid, så kanskje jeg rydder unna noe klær i klesskapet hans som har blitt for små... HIhi...,Jakob er jo SÅ god da :). Da jeg hentet han hos faren i går ble det snakk om at Corinn skulle til dyrlegen idag, og at jeg var bekymret for hvor dyrt det kunne bli. "Du får få med deg litt ekstra penger da, mamma", sa han. Så spurte jeg hvem i all verden som skulle gi meg de pengene, men det hadde han helt klart. For da svarte han at "det kan jo Bjørge gjøre, for han jobber jo hver dag, også synes jeg du fortjener det fo du er så flink til å vaske huset". Da måtte jeg le altså :).

Også har jeg veldig lyst til å begynne å bake til jul da, men egentlig er det litt for tidlig ennå, så vi får se hva det blir til.... Våknet forresten med kynnere i natt, så det kan jo hende at magen har godt av å ta det litt med ro også da :).

Og hvis Corinn er i form og jeg ikke er sliten så kanskje vi tar en tur på trening i kveld :).

 

Snakkes sikkert etterpå da, når du er ferdig med å sette på klesvaskemaskinen din og spise mat :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

hvordan går det? og med corinn?

 

taiga hadde vondt i rompestompen sin i går stakkars, så sikkert noe hun har gaflet i seg :)

 

hvordan går det med magen din? fortsatt plaget av kynnere?

 

var å fikset øyebrynene i går jeg da, også spiste jeg, broren min og nevøen min hos mamma og pappa. Mannen jobbet og trente :)

så derfor var jeg ikke noe på nett i går......

 

I dag skal jeg ut for å se om jeg kan finne en "ute" dress i str 50...bør vel nesten ha det siden hun blir født på en så kald årstid.....har i str 56, men føler hun kommer til å drukne i den........men har lett etter str 50 overalt, men finner det ikke :(

 

hehe, så søt sønnen din er.......utrolig hvor mye de får med seg og hvor omtenksomme de er :) de ordene kommer du til å huske lenge :)

 

i dag er det 19 dager igjen.......så kort, men akk så lenge :)

 

klem *

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning :).

 

Nå har jeg vært flink og gjort som du sa i går :). Ringte jm på sykehuset ang hodepina og lurte på om jeg skulle vært inne på sjekk, og det skulle jeg visst, men hun anbefalte å ta det gjennom fastlegen da.. Har jo time til han neste onsdag, men så lenge var det visst ikke forsvarlig å vente, så jeg ble beordret til å kontakte dem i dag. Pannehodepine som ikke ble bedre av paracet var visst ikke noe å kimse av. Så idag kl 2 skal jeg til legen. Gruer meg skikkelig, for har vært der så ofte i det siste, så føler meg som en hypokonder :(. Også var det en annen enn fastlegen som hadde ø-hjelp, og uansett hva jeg kommer med til han, så sier han det er psykisk :(. Men må tro han er fornuftig nok til å måle bt og ta en urinprøve da....

Jeg vabestilte tannlegetimen i dag da, for det hadde blitt bare stress å rekke det også, så den er utsett til mandag :).

 

Hihi... Det ble mye syting på morgenkvisten gitt.... Sorry :). Men bare for å svare på spørsmålet ditt så kan jeg fortelle at kynnerne blir bare værre og værre. Har våknet av det tre netter på rad nå, og idag hadde jeg skikkelige mensmurringer også :(. men nå har jeg beordret Knerten til å roe seg ned inni der, så da gjør han nok det tenker jeg :o).

 

Tenk at i dag har du bare 18 dager igjen. Heldige du :). Og ettersom du sa at du ikke hadde noen planer for dagen regner jeg med du har tenkt å være flink pike og bare slappe av....:)?

Hvis du synes 18 dager e lang tid kan du jo sende noen trøstende tanker til meg som har 89 dager til termin...;).

 

Tenker vi skravles senere i dag jeg... :). Skal snart dra på trygdekontoret jeg nå....

 

Ha en fin dag så lenge da :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu helu :)

 

åssen er din fredag morning? har du kommet hjem fra samtale?

 

jeg driver å surrer rundt som vanlig jeg vettu :) har fått lagt kamera til lading sånn at vi ikke kommer på sykehuset uten batteri.......det hadde vært kjipt.........så nå skal jeg snart hoppe i dusjen.

 

Godt det ikke var sv.forgiftning da selv om det er kjipt med bihulebetennelse også..........frk uheldig! :(

 

skal du og jakob bake i dag da?

 

venter på tlf fra venninna mi jeg da, men hun er jo alltid så treg så spent å se når hun gir lyd fra seg :)

 

uff, sover så dårlig om natta........får ikke sove når jeg går å legger meg selv om jeg er trøtt, så blir liggende i mange timer å vri på meg, og når jeg først sovner våkner jeg hver gang jeg skal skifte stilling. Ikke bare bare å få med den digre kroppen fra den ene siden til den andre :)

 

tjohoo.......helg i dag! helg er alltid deilig :)

finalen på skal vi danse i dag, og det gleder jeg meg til.

 

Ha en fin dag da, og husk: ta det med ro nå!! Er absolutt ikke bra at du har så mye kynnere, og ihvertfall ikke når du i tillegg er i ro!! Godt du skal til legen til neste uke. Jeg skal på mandag jeg da, og da er det også bare 2uker igjen :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :).

 

Hvordan står det til? Har dere hadd det fint i helgen?

Hvis mine beregninger stemmer så er det nå to uker til dere får møte Linnea - utrolig :)!

Håper det går bra når du skal til legen i dag da.... Regner med jeg får oppdatering når du har vært der.... ;)?

 

Her har det ikke skjedd mye nytt siden sist gitt...

Lørdag var vi i bursdag hos pappa da. Gruet meg skikkelig til det, men det gikk da forholdsvis bra. Også var formen min elendig, så vi kunne skylde på det og dra tidlig hjem. Så da ble det bare avslapning resten av dagen.

I går bakte jeg og Jakob de berømte pepperkakene som jeg har jabbet om en stund nå, og Jakob var storfornøyd :). Jeg hadde jo liksom sett for meg at ettersom jeg kjøpte ferdig deig, så skulle kakene bli like gode som de kjøpte, men den gang ei.... De kjøpte peppekakene er fortsatt best :). De hjemmelagede blir liksom så harde og tørre, synes jeg, mens de kjøpte er SÅ luftige. Men uansett gir det kjempegod julestemning å kjenne lukten av bakst i huset da :).

Så i går ettermiddag dro Jakob til pappan sin med litt pepperkaker til han også :). Så når han dro kl 5 fant jeg senga med en gang pga formen. Denne hodepinen slår meg virkelig helt ut, altså :(. Har bare blitt værre siden før helgen, så jeg tror nok legen bommet på bihulediagnosen gitt... Ikke SÅ ille tidlig på dagen, men på kveldene er det helt jævlig, og lyd og lys er bare å glemme. Skal ta kontakt med homeopat i dag, og håpe det er noe hjelp å få der :).

 

Hold meg oppdatert når du har vært hos legen i dag da, vennen :). Skal til tannlegen kl 10 jeg, men logger meg nok på når jeg kommer tilbake derfra....

 

Ha en fin dag så lenge :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

så trist å høre at du er så dårlig :( håper og skal krysse fingrene for at du blir fort bedre.

 

vi har hatt en fabelaktig helg :) lørdag koste vi oss hjemme med kyllingvinger og film og bare slappet av oss to, mens i går var vi i bursdag hos svigermor. Mamma, pappa og nevøen min var også der (for de passet han i helgen) så da stappet vi i oss god mat og skravlet så var vel ikke hjemme før halv elleve i går kveld.

 

Første lønn i dag med delt permisjon :( snufs-----kjedelig med mindre penger, men det er jo seff sååååååååååååååå verdt det.

 

I dag som sagt er det 2uker igjen :) og mannen og jeg har vært sammen i 5år :)

 

Nei, må komme meg i dusjen, skal til legen om 1t :)

lykke til med tannebissene, og håper virkelig formen blir raskt bedre, ellers for du komme deg til legen på nytt!!

 

Ha en fin dag :)

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, syvsover :o).

 

Var middagen i går god da? Du jafset i deg kylling, mens jeg satt her med mandarinen min. Snufs.... Neida, hihi :).

 

Her har det ikke skjedd stort siden jeg chattet med deg i går, gitt.. Men skulle jo ha svart på innlegget ditt leeeeeeeenge nå, så nå fant jeg ut det var på tide. Bedre sent enn aldri :).

 

Kl 9 skal jeg til legen da. Det blir spennende å høre om han har noe fornuftig å si om hodepinen og kynnerne da. Håper han har en mirakelkur til meg :). Og i ettermiddag skal jeg på skolen til Jakob på adventskaffe sammen med svigermor.

Planer for dagen du,da? Eller kanskje vi chattes når jeg kommer hjem fra legen....:)?

 

Ha en fin dag så lenge da, vennen :).

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

mmmmm.......ja, sovet godt :)

 

spent på åssen det gikk hos legen!! håper han hadde noe vettugt å si og at han tok masse prøver!

 

i dag skal jeg en tur bort til venninne av meg som bor to hus bortenfor. Snuppa hennes fyller 1år i dag, så har kjøpt en gave :) og i kveld skal vi innover å besøke fetteren til mannen og kona...........uff, gruer meg litt for føler meg så sliten :( men, men...........blir sikkert hyggelig da :)

 

adventskaffe hørtes koselig ut :) gleder meg sååååååå til å pynte i helgen. Vi må innover til svigermor igjen på søndag vi da for mannen skal henge opp en lampe så det var litt strek i regninga :( , men må jo hjelpe til........og jeg trenger jo ikke være med, men er jo litt selvskapssyk også vettu hihi :)

 

tenk på fredag er det 1.desember allerede. Syntes november har gått så rasende fort.........

 

Ha en fin dag da, så håper jeg at jeg får chattet med deg før jeg drar etterpå.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...