Gå til innhold

Frunch80_venter_en_prinsesse.


Juliemamman

Anbefalte innlegg

Tittentei :).

 

Guri meg, så flinke dere er :). Her har vi ikke gjort noen verdens ting bortsett fra å ha vært og handlet. Vi lå til klokka 12 i dag, faktisk. Deilig :). Men på tross av at jeg har sovet godt i hele natt, så var jeg ikke helt uthvilt, så jeg la meg igjen etter frokosten, og sov to timer til :).

Får helt dårlig samvittighet jeg, når jeg leser om effektiviteten dere har ;). Vi snakket om å gjøre ferdig listene idag, men har utsatt det til i morgen ettersom ryggen min ikke hadde helt godt av lakkingen i går. Spørs om jeg lurer Bjørge til å lakke resten alene etter jakta i morgen ;).

Nå sitter jeg og gleder meg vilt til hamburgertallerken til middag idag :). Snedig egentlig, for før jeg ble gravid spiste jeg nesten ikke burger i det hele tatt unntatt når jeg var fyllesyk ;).

 

Ha en fin dag så lenge,da, så skravles vi :)

 

Klem.

 

Ps! Gratulerer med 50 innlegg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

god kveld :)

 

hehe, 50 innlegg ja, det er ikke værst :)

 

Ja, i dag har vi vært skikkelig driftige gitt..........ble vaskerom vasking også, holdt på i 2,5t og vasket tak, vegger, gulv og alt som står der :) så nå skinner det der nede :) Skal ta resten av kjelleren i morgen. Bruker ikke kjelleren til annet enn oppbevaring av ting, roterom, matrom etc og vaskerom da, så er litt sløve med vaskingen der nede. Men den er på 70km2, så har på sikt tenkt å få pusset den opp og lagd bad og kjellerstue der nede...

 

 

Har spist kyllinglår i dag vi da :) men burger hørtes veldig godt ut. Er skikkelig fysen nå, også har vi ikke noe sjokolade i huset :( snufs.....

 

mmmm....hørtes deilig ut sove så mye :) men du har jo hatt noen dårlige netter i uka som har vært, så det var tydelig at du hadde godt av det :)

 

Pass på ryggen din vennen, er den ikke bedre så får B ta det i morgen :) hehe, men vet det er lett å si, jeg er sta som ett esel....Må bare holde på :)

 

Ha en flott kveld!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning :).

 

Nå vurderer jeg seriøst å sette inn annonse i alle landets aviser. Der skal det stå:

"Ulende, hylende, pipende drevertispe omplasseres GRATIS!!

Ønsker du å få redusert nattesøvnen betraktelig? Ja, da er dette hunden for DEG :)!

Bringer gjerne, mot garanti på at tispen ikke under noen omstendigheter sendes tilbake!

HASTER!!!!!"

 

Hehe... Nå skjønner du sikert hvordan denne natten har vært? Helt seriøst - jeg klikker snart av Tinka!!! Vet ikke hvor mange ganger hun har laget bråk inatt, men det er mange. Like før den hunden er skilsmissegrunn her i huset. Sover liksom dårlig nok allikevel enkelte netter om ikke hun skal holde meg våken også.

Unnskyld sytingen altså, men er SÅ frustrert :(. På toppen av det hele har Bjørge dratt på jakt som vanlig på en søndag. Har tatt det opp med han utallige ganger dene uka at jeg skulle ønske vi kunne gjort mere ting sammen, men det siger ikke inn. Husker faktisk ikke sist vi gjorde noe koselig sammen bortsett fra da vi kjøpte vogn og slikt. Av og til føles det som å være singel....

Skulle ønske det var her som det er hos dere, dere gjør jo ting sammen stadig vekk. Lucky you ;).

Hva skal dere gjøre i dag,da? Dere har jo snart et perfekt hus slik som dere holder på, så idag skal dere vel ike vaske :)?

Jeg har gått til "streik" nå, så listene må nok Bjørge ta ja :). Ryggen er bra igjen nå, men gidder bare ikke å lakke flere lister. Skal henge opp noen klær og brodere litt istedet idag, tenker jeg. Og hvis Corinn er heldig så kanskje jeg rusler en tur med henne. Været er skikkelig guffent, så er ikke overbevist om at det blir tur, nei :).

Og I ettermiddag skal jeg hente Jakob,da :). Han har jo vært til pappan i en uke nå, og da er det alltid godt å få han hit igjen.

Håper du kommer på msn idag,da :).

Ha en fin dag så lenge, lille venn, og hils lille Linnea fra meg :).

 

Klem.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu og god kveld :)

 

hehe, skjønner at tinka går deg noe sinnsykt på nærvene. Hadde blitt helt gal jeg.......det må da kunne gjøres noe?? kan jo ikke ha det sånn! bikkja er jo gått helt fra vette :)

 

her har det gått i ett i dag som du sikkert har skjønt.......

 

vasket resten av kjelleren i dag, tak, vegger, gulv og ryddet..........i nesten 6t......phuuu...gjett om jeg er sliiiiiiiiiiiiiiten. Og vi kastet 8søppelsekker med skrot..hehe, man sparer på alt for mye når man har god plass.

Og ikke nok med det så har vi hatt mamma og pappa på middag i dag til jegergryte. Nam nam :) Hadde egentlig satt inn en stek, men så må jeg ha rota til så når jeg kom opp fra kjelleren 2t senere hadde ovnen skrudd seg av, så da var det bare å finne noe annet i fryseren i panikk og kaste sammen noe :)

Så nå har akkurat de gått, og vi er døds slitene, så blir vel ikke lenge til vi finner veien til senga :)

 

Håper dere har hatt en koselig kveld. Skjønner det er hyggelig når Jakob kommer ja :) han ser ut som en skikkelig go`gutt :)

 

hm...kjipt det der at dere gjør ting så separat, men han har jo ihvertfall blitt litt bedre da :) så får ta ett skritt av gangen, men prøv å "overrask" med noe dere kan gjøre i stedenfor å si det, hehe...de mannfolka må ofte settes i action, og ikke fortelles har jeg erfart, da blir de bare "sure" eller så skjønner de det ikke :)

Sånn det foregår her ihvertfall :) hehe......sier at elskling, i helgen tenkte jeg vi kanskje kunne vaske sammen jeg :)

håper han er like lett å få med som min da :)

 

Ha en super kveld vennen, så håper jeg vi chattes i morgen :)

hehe, detta ble ett langt innlegg det :)

 

hehe, bikkjene er helt på styr nå, leker rundt og har gått helt fra vettet virker det som :)

 

Kleeeeeeeeeeem fra oss til dere :)

Håper knerten har det bra om dagen i mors varme deilige mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!! Nå hadde jeg skrevet DET lange innlegget til deg, men plutselig bare forsvant det :(. Men jeg prøver igjen :).

 

Good mornig, forresten :).

igår var jeg helt sikker på at du hadde dratt på føden, så lite som det var å se her inne. Men ikke du nei... Du suller jo rundt i huset sammen med din kjære mann så jeg blir rent misunnelig på effektiviteten deres :). det minner meg forreste på at vi må huske å byttet tlfnr, så vi kan holde hverandre oppdatert i tilfelle noe skulle skje ;).

Selv gjorde jeg ingen verdens ting i går bortsett fra at jeg hentet gullungen min hos pappan sin da :). Så nå skal Jakob være her i nesten to uke rpga at pappan skal på heimevernsøvelse. Desverre syns ikke Jakob det er like koselig som jeg synes da. han er en skikkelig pappagutt, og prikk like er de også. Skulle nesten ikke tro at jeg var med på produksjonen, men jeg synes tydelig jeg husker en fødsel i 2000 :).

 

Tinka har ranglet helt av,ja. Også i natt holdt hun et vanvittig leven. Grrrrrr!!!!!!!!!! Bjørge skal ta henne med til veterinæren i dag så hun får p-sprøyte. Håper for all del den roer henne ned. Om den ikke gjør det har jeg bestemt at hun skal ha sovemedisin om kveldene. Blir helt tullerusk av å få så lite søvn som jeg gjør nå. Appropo tullerusk så går jeg rundt med en dundrende hodepine døgnet rundt nå, og fingrene er som middagspølser. Håper ikke dette betyr svangerskapsforgiftning... Blir spennende å høre hva legen sier på onsdag.

 

I går kveld lakket Bjørge fedig listene. Fremskritt ;)! Han torde vel ikke annet så forbannet som jeg var på han, Tinka og jakt i går. hehe... :).

Men når han presterte å si at han angrer på at han gjorde meg gravid har jeg vel min fulle rett til å reagere, eller...? Var veldig nært å ta pikkpakket mitt å dra da ja, men er nå her ennå.

Jeg minte han bare på at når han fikk barn selv så kanskje han måtte prioritre andre ting en jakt en gang i blant, men det var visst ikke lett å forstå det nei... Av og til lurer jeg på hva mannfolk er laget av... Jern :)?Håper han forandrer innstilling når Knerten kommer da, hvis ikke skal jeg sende han nedover til drammen på kurs til deg og din flinke mann ;).

 

Men nå må jeg fyke, ser jeg. Skal til psykologen, skjøner du. Men håper vi chattes senere i dag,da :).

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morning :)

 

Må bare begynne med si at det er det frekkeste og styggeste jeg har hørt. Kan ikke si noe sånt (b assa) håper virkelig han sliiiiiter med dårlig samvittighet i dag, så mye at det gnager langt inni sjela hans!!! For det var ikke pent sagt. Håper virkelig det var noe han bare kastet ut fordi han var sur, og at dere ble venner igjen etterpå!! :)

Lenge leve optimismen :) Uff, jeg kan være litt sånn selv, men det var jo veeeeldig stygt sagt da, men ihvertfall si ting jeg vet kan såre fordi jeg er så lei meg selv............men da er det viktig å kunne si UNNSKYLD etterpå!!

 

hehe.......hold meg oppdatert på Tinka marerittet :) bra han tar henne til dylegen så kanskje de kan gi noen råd.

 

Jeg for min del er døds sliten i dag..........så glad jeg ikke har noen ting på tapeten i dag, skal bare slappe av hjemme. Er så tappet for energi, og så sliten i ryggen, men det kan jeg jo takke meg selv for.......hehe....

 

Håper du slenger deg på msn når du kommer hjem så kan vi chattes litt.......og lykke til hos psykologen.

 

Klem fra en sliten elefant :)

 

hihi.....7uker igjen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia :).

Nå er jeg hjemme igjen etter å ha vært hos psykologen, også har jeg gått nesten en times tur med Corinn :). Er på msn også jeg, og snakker til deg, men uten å få svar. *snufs*. Håper du slapper av nå da, for at du er sliten er ikke rart i det hele tatt spør du meg.

 

Bjørge er ikke den typen som ber om unnskylsning han. eller jo, han kan si unnskyld hvis jeg sier han bør gjøre det, men da høres han mest ut som en tassig tre-åring. Høres skikkelig godt at egentlig ikke mener det, og da kunne han like gjerne ha holdt kjeft synes jeg. Men vi er litt venner igjen da. Vi snakker iallefall sammen.... ;). Mannfolk er noe dritt, spør du meg! Så for min del kan både han og Tinka reise til "Gokk" for meg :)!

 

Nå kom du på msn igjen, da snakkes vi der istedet.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu :)

 

Så flink du var.......1t :) da ble corinn glad tenker jeg :)

 

Mannen er i skogen med bikkjene nå, så det er deilig. Det ble veeeeeeldig lite turer på de i helgen stakkars siden vi var så opptatte med vaskingen, så de trengte å få løpe litt nå.

 

jeg for min del har jo vært sykesøster i dag som du vet :) rigget til med teppe og puter til mamma og servert henne lunch. hehe.......hun så ganske skrall ut da hun kom :)

 

hehe, godt dere er venner igjen da vennen :) alltid kjedelig å være uvenner og krangle.......mannfolk er noen rare vesener, og noen ganger må vi bare svelge noen kameler, for de er jo tross alt veldig kjekke og ha da syntes jeg :)

hehe.......så rar som jeg er må sikkert mannen min svelge noen kameler innimellom også så trøster meg med det :)

 

Hehe, chatter med deg nå, så da sier jeg hade her og chatter med deg i stedenfor..........

 

klem klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heizann :).

Beklager at jeg avsluttet så brått i går, men like før jeg skulle logge av falt nettet ut. Tenkte å gi deg tlfnr mitt, men det rakk jeg ikke...

 

Tro det eller ei, men inatt har Tinka vært helt rolig, og jeg har sovet veldig bra, med unntak av en do-runde i 5-tida. Deilig :)!

Hvordan er det med dere idag,da? Du får nok rolige hunder idag ettersom de var ute i går ettermiddag, tenker jeg, så da kan du bare slappe av :).

Formen min er ike helt på topp idag, så får se det an om det blir tur på Corinn eller ikke. Måtte dra tidlig fra møtet igår pga at jeg plutselig ble svimmel og kvalm. Hmmmmmmmm..... Kanskje jeg er gravid? hehe :=). Men Corinn hadde hatt veldig godt av en tur idag også da...

 

Ja, disse mennene er noe for seg selv :). Selv om jeg e rasende på Bjørge forholdsvis ofte, så er han jo kjekk å ha en gang i blant :). Han er iallefall kjempeflink med Jakob :).

 

Åh, i kveld er det bonderomantikk igjen :). det er så koselig, synes jeg :). Håper de finner seg en real make alle sammen. men helt ærlig så akjønner jeg ike at folk har mot til å være med på flere tv-programmer for å finne partner. Det Hadde ikke vært noe for sjenerte meg, iallefall ;).

 

Snakkes senere idag da, lille venn :). Skal være litt husmor jeg nå.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu vennen :)

 

Den er god :) vi tar det neste gang vi chattes :)

 

Åååååååååååååååååå, så deilig. Kanskje hun skjønte alvoret hos dyrlegen i går....hihi.........

 

Så deilig at du har sovet godt! Det har derimot ikke jeg........vært våken hver eneste time, men, pytt pytt........får ta det igjen i natt :)

Uff, kjipt at du er i dårlig form i dag. Da må du love meg å ta det med ro i dag.........Corinn skjønner vettu :)

 

Hvordan gikk det på møtet i går da?

 

Jeg skal snart stikke jeg da.........skal en tur til mamma på lunch, og så skal mannen og jeg i det bankmøte. Gleder meg og spent på hva de har å si :)

og i kveld er jeg benket foran tv skjermen til bonderomantikk som deg :) syntes det er såååååå koselig. Men enig med du....jeg hadde ALDRI meldt meg på noe sånnt.......uansett...........mange ting jeg kunne tenkt å være med på, men er det kamera i mils omkrets lar jeg vær :)

 

chatts kanskje i ettermiddag?

 

ha en flott dag, og ta vare på deg selv!

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med innlegg 60 :=).

I morgen skal jeg til legen. er litt spent på det... Har netopp trosset formen nå, og vært ute en liten time med Corinn. Er så deilig å se at hun slapper helt av etter slike turer :).

Håper det går bra med dere i banken da, venter spent på referat ;). Stå på krava deres :)! Også lunch etterpå da, heldiggrisen :).

Jeg hadde egntlig tenkt å ta meg en tur til mamma i kveld, men vet rett og slett ikke om jeg gidder. Hadde vært godt å bare vært hjemme og slappet av... men time will show :).

Men ettersom du allikevel er på msn nå, så kan vi jo jabbes der istedet:).

 

See u :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, thanks :)

 

Jeg skal også til legen i morgen........kl 11. Spent på det jeg også.......må snakkes i morgen kveld :)

 

Så flink du var, men pass på helsa nå vennen...........men regner med Corinn ble veldig glad da :)

 

Banken gikk super bra, så blir nok bytte ja........forteller mer på chatten.

 

Hvordan ble det med tur til moren din? bare husk på føelsene dine oppi det hele............at du besøker henne fordi du har lyst og ikke fordi du føler du bør og må. Du er sterk du :) så du tar nok de riktige valgene :)

 

hihi......nå er det snart cæsar og så bonderomantikk.........tjohoo :) er så koselig :) tirsdag er en bra tv dag........er jo danseprogrammet også på tvn (tror jeg) , men det får jo ikke du sett :(

 

snakkes............

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittei :).

Hvordan gikk det hos legen? Håper det gikk like bra med deg som det gjorde med meg....

Helt utrolig at blodtrykket mitt har gått ned siden sist, så mye sint som jeg har vært i det siste. begynner vel å bli herdet. Hihi :).

 

Besøkte mamma etterpå. Gikk faktisk veldig bra det også. Mange år siden jeg har sett henne så frisk og oppegående som hun var i dag :) Hun smilte og lo, og viste stolt frem genseren hun driver og strikker til Jakob. Synes det er helt utrolig jeg :).

 

Når jeg endelig kom hjem så trente jeg en runde med Corinn. begynner å få skikk på lineføringa nå :). Men noen tur blir det ikke på henne idag, men kanskje om jeg i morgen hvis jeg gidder.

 

Må få høre hvordan det gikk med deg i dag,da...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu

 

snakket med deg i stad så du er jo ganske så oppdatert :)

 

ligger nå å slasker meg på sofa`n jeg da og vurderer hvordan jeg skal klare å holde meg i ro :( no dritt det der........

og jeg som hadde tenkt å trene bikkjene i dag også...........

 

koselig å høre om moren din :) får virkelig håpe det går rette veien nå, og at hun kvitter seg med han typen sin hvis han ikke er så flink.

 

ellers ikke mye nytt å meddele gitt...........stapp mett av kake :(

 

kjeeeeeeeeeeeeder meg allerede :(

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :).

Murmeldyret kaller :)!

Tro det eller ei men Tinka har faktisk vært rolig i hele natt. Kanskje sprøyta virket allikevel :)? Eller kanskje hun er like overrasket som meg over all snøen som har lavet ned her i løpet av natten. Det snør, det snør, tidelibom :). Er ikke så glad i snøen jeg da, men den kommer jo uansett hvert år, så har på en måte innfunnet meg med det. Er høst-menneske jeg, så kunne gjerne hadd høst hele året, og sett på de vakre fargene. Vinteren er kald, våren er jeg full av allergi, sommeren er for varm, men høsten er perfekt :).

 

Hvordan er det med dere i dag da? Kommet noe snø der nede?

Før jeg sto opp idag så lå jeg og tenkte på rommet til Linnea. Kanskje du sender meg bilde idag :)?

 

Skal snart sende Jakob på skolen jeg nå. Og gjett hva jeg har planer om etterpå? Jo, sove :)! (Iallefall et par timer....). Også ser det ut til at jeg må vaske golv idag også. Hundene drar inn så fryktelig mye skitt for tiden. Men SÅ kommer jeg sikkert inn på msn etterhvert så vi kan skravles der :).

 

Snakkes da, vennen :).

 

Klem fra murmeldyret i Trøndelag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! : )

 

Åssen går det oppe i snø-trøndelag?

 

Her skinner faktisk sola nå, men er meldt dårlig vær og snø i dag, så vi la om til vinterdekk i går.

Var ikke hjemme før kvart over ti i går kveld. Dro ut da vi chatta og dro på cafe med mamma og pappa, så møtte jeg mannen og vi handla mat til bursdagen, så var det mat til dyra som skulle kjøpes inn, ny ovn osv osv osv.......og etterpå dro vi bort til mamma og pappa og skiftet dekk og spiste pizza så da gikk klokka gitt...........

 

Gjorde dere noe spennende i går da?

klarte du holde deg oppe litt lenger :) ?

 

Mannen er på jobb han nå da, og senere i dag skal han på reunion med ungdomsskolen så skal kjøre han og så skal jeg møte bestevenninna mi som er hjemme denne helgen...........bor i danmark.........så det gleder jeg meg masse masse til :)

 

Håper dere får en flott dag :)

 

Klem *

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :).

Tro det eller ei, men nå har jeg tatt min første tlf til føden. Har hadd mensmurringer i ryggen siden i gårkveld, og det utartet seg til kraftige kynnere, så jeg var redd det skulle bli rier av det. Så fikk beskjed om å komme inn om det ikke ble bedre snart eller om det ble forandringer. Men heldigvis ser det ut til å roe seg litt nå :). Kan jo bli skremt av mindre...

Men ellers har vi det bra oppe i kalde nord :). 3 kuldegrader og sol, så været er i allefall strålende :).

 

Hadde dere det koselig i gårkveld,da? Er alltid hyggelig å møte folk man ikke har sett på lenge, synes jeg :).

 

Ellers har jeg ikke så mye å berette denne gagen. Kanskje vi skravles på msn senere idag :)?

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :)

 

har jo chatta med deg så vet at formen er bedre :) og det er jeg kjempe glad for. Men fortsett å ta det rolig så det ikke kommer tilbake. Nå er det bare sofa`n som teller :) !!

 

Vi var jo som sagt ute med svigers og spiste i går, og det var kjempe koselig. Deilig å få i seg ett skikkelig godt måltid :)

 

her snødde det faktisk litt i går, men det smeltet like fort som det kom, men vi har trapp ned til inngangspartiet og da vi kom hjem i går var det kommet ett kjempe tynt tynt islag på denne, og ned der deiset selvfølgelig jeg. Så nå har jeg vondt i kneet........au :( men ellers tror jeg det gikk greit gitt, kneet tok den værste støyten og tulla sparker jo :)

 

Hadde det veldig hyggelig på lørdag også.............men ble veldig sent så var veldig sliten i går. Følte meg nesten fyllesyk vettu hehe, og det vet jeg mannen følte seg :)

 

Håper dere har hatt en fin helg og kost dere masse tross alle plagene.

 

Chattes.........klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, syvsover :).

Og gratulerer kjempemasse med dagen :). Hipp, hipp hurra for deg :)!

 

Jaggu klarte ikke mannen din å fikse dataen min i går. Helt imponert jeg :). Betryggende å vite at ingen kommer seg inn på nettet vårt, synes jeg. Du må hilse masse og takke for hjelpen :).

 

Da jeg våknet i morges kjente jeg noe rart jeg bare MÅ fortelle deg. Våknet med ubehag i venstre siden, ganske langt ned, og spekulerte på hva i all verden det der skulle bety. Men så: "dunk. Dunk-dunk. Dunk-dunk-dunk-dunk", akkurat der ubehaget var. Det var jo bare Knerten som drev og kickbokset litt. Hihi :)! Nesten så jeg ble bekymret for at det er to allikevel slik som det dunket og smalt der... ;). Men kjempegøy :)! Det er første gangen jeg kjenner bevegelsene til Knerten SÅ godt :).

 

Her oppe i kalde nord snør det MASSE idag. Lyst til å dele litt snø med oss :)? SVÆRE filler, på størrelse med snømenn som kommer dalende. Helt grusomt! Selv om de ikke er SÅ store da, så er detiallefall masse, og Bjørge måtte nesten grave frem bilen sin da han dro idag.

Hadde egentlig tenkt å legge meg litt når Jakob drar på skolen idag, ble jo litt sent i går ;). Men den planen gikk i vasken gitt. Må nok ivei og kjøpe boblebukse til englebarnet mitt så han kan baske litt i snøen :).

 

Håper vi chattes senere i dag da, bursdagsbarnet :).

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :) bursdagsjenta har vært våken en stund nå :)

 

hihi, rappa innlegg nr 70 også jeg :)

 

hehe, spent på om du klarer å komme deg hjem fra butikken nå......eller om snøen setter en stopper for det. Hehe, du får ta med deg akebrett i bilen om dagen :)

 

Hehe, knerten begynner å bli sterk vettu :) sparke mamma`n sin litt om morningen er morro :)

tuppa mi begynner å få skikkelig regelmessige tokter der inne :) så koselig :) men enda mer koselig blir det når hun kommer ut :)

 

hihi, var stolt av hvor lenge du var oppe i går. Kanskje det er det som er resepten...du må chatte med mannen min om kveldene :)

Ikke glem å ta det opp på torsdag da :) hehe.......stakkars deg, jeg maaaaaaaaaaaaaaser såååååååååååååååååååååååååå mye på deg :)

 

Etterpå skal jeg begynne å stryke duk, forbredre maten og gjøre det koselig her til vi skal ha besøk. Mannen kom seg opp tidlig på jobb i dag...var på jobb til kl 6, så da kan han komme hjem til kl 14, og det er litt deilig, så får jeg litt hjelp og kanskje det vanker en tur i skogen på bikkjene.

 

Chatttes senere.

 

Klem :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning :).

Og gratulerer med inlegg nr 70:).

 

Beklager tregt svar altså, men jeg har jo chattet med deg i mellomtiden da, så vi er vel ganske så oppdaterte begge to :).

 

Hvordan hadde dere det i går kveld da? Håper dere koset dere masse :). Synes du og Fredrik er SÅ flinke til å gjøre ting sammen, at jeg blir rent misunnelig ;).

Her var det bare avslapning i går kveld. Så Alt for Rognan på TV2, og når det var ferdig kl 9 var det rett i seng, og sov som en stein i hele natt. Deilig :)! Og når Jakob drar på skolen nå snart skal jeg sove enda et par timer til :).

 

Ønsker deg masse lykke til på sykehuset idag :). Også må du huske å spørre om det vi snakket om i går,da :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

har jo oppdatert deg på sykehuset og de tingene så ikke mye å berette om det :)

 

ellers har vi nesten akkurat kommet hjem. Vært å handla litt til vi får besøk i kveld :) så nå ligger jeg rett ut på sofa`n mens mr skal støvsuge :) ryggen er helt knekt om dagen :( men fikk jo vasket litt klær og sånn i dag da..........men noe julegavepakking ble det ikke hehe......får ta det til neste uke gitt. Også må jeg jo snart få ut finger`n å få vasket litt baby klær og sånn........

 

Ellers ikke mye spennende gitt..........

 

Kos dere i kveld da, og masse i morgen når dere skal ut :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps: glemte fortelle at vi har vært å bestilt sånn thule stativ til bilen i dag da.......har jo ikke plass til barnevogna i bilen tross stasjonsvogn :) bikkjeburene tar jo hele bagasjerommet nesten :)

så fant ett sånn stativ som man kan ha sykler etc på fra thule, som man også kan kjøpe en sånn kurv til, så bak på der skal vi ha barnevogna da.....hehe........men fy f......2650,- for det jævla stativet......så håper virkelig det er like fantastisk som jeg innbiller meg oppe i mitt hode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei :).

Et slikt stativ hørts jo helt genialt ut :). Men fy søren for en pris da!!!!

Hadde dere det koselig i går kveld da? Her fikk vi bare sett Skal vi Danse, også var jeg sengeferdig. Så jeg la meg altså litt over halv ti i går kveld, og sov mer eller mindre sammenhengende til klokka var kvart på et idag. Deilig :)! Hihi... Nesten skummelt å fortelle deg slikt, for kan jo nesten risikere at du ringer meg for å vekke meg når du mener det er på tide å stå opp :o).

Så snart skal vi ut på en liten shopping, også blir det biff på Egon til middag :). Ha jo drevet og ridd hodet mitt på hva folk skal få i julegaver, men så kom jeg på at jeg har jo så mange bilder av Jakob som ble tatt i barnehagen i vår, og på skolen nå i høst, så det skal besteforeldre og annen nær slekt få :).

Jeg fortalte deg jo i går at Corinn endelig har fattet brettspillet sitt :). Hun fattet det ganske kjapt at hun måtte løfte opp klossene, men hun fik det rett og slett ikke til. Så ble hun litt frustrert og ivrig, så hun reiste seg opp (hun lå først), og da ble alt mye enklere :). Det syntes hun var SÅ kult, så da jeg la spillet under stuebordet når vi var ferdige, så var hun der og rev det ned. Da måtte jeg sette det inn i et skap, og det så hun, og satt leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge og stirret på skapet etterpå i håp om å lure ut spillet. Hun er bare så utrolig gøy :)!

 

Har ikke så mye mer og berett siden sist jeg da, men håper dere koser dere masse idag også :). Også må du være forsiktig med ryggen din da, vennen. Du kan ike regne med at du er supersprek lengre nå, vet du, når det er bare noen få uker igjen :o).

 

Ha en flott dag da :).

 

Klem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...