Gå til innhold

Frunch80_venter_en_prinsesse.


Juliemamman

Anbefalte innlegg

Tittei.

Merker faktisk bedring i formen allerede :).

Må innrømme at idag har jeg skikkelig deppedag. Sambo er ikke akkurat flink til å ta hensyn, for å si det slik... :(. Står mer om det på 2.trimester og skravlesiden.....

Tenk, bare 9 uker igjen til dere får møte prinsessa deres :). Ukene går nok raskere enn du tror, skal du se :).

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en KJEMPE stor klem til deg som kanskje kan oppmuntre litt!

 

leste innlegget ditt på skravlesiden....og det var ikke noe oppmuntrende og hyggelig lesning. Vanskelig å si noe i en sånn situasjon for til syvende å sist er det noe du dessverre må finne ut av selv, men syntes du selv om ting er vanskelig skal prøve å sette deg ned en siste gang med han og ta en virkelig alvorsprat med han, og kanskje komme til bunns i hvorfor han "trekker" seg sånn unna, for det kan du ikke godta.

Selv er jeg ganske heldig sånn sett så er nok ikke så flink med råd, for selv om mannen min (som menn flest begynner jeg å skjønne) kan være litt lite forståelsesfull til tider, og si mye rart, er han veldig hensynsfull og prøver virkelig hvis jeg sier fra til han. Men jeg ville prøvd å få han med til psykologen din.......sånn at han kan forstå hvorfor du oppfører deg som du gjør noen ganger når ting er vanskelig for da har man (ihvertfall jeg) lett for å la det gå ut over partneren. Vi gjorde det.......mannen ble innkaldt til samtale sammen med meg da jeg gikk på rehab`n og det hadde vi veldig god effekt av for da fikk han forklart av proffe hvorfor jeg noen ganger gjorde som jeg gjorde og reagerte som jeg gjorde.....at det ikke var for å være vanskelig og at det faktisk var tøft for meg også. Etter det forstod han ting bedre og han skjønte at jeg ikke gjorde ting for å kjefte eller være vanskelig, men rett og slett fikk panikk. Han fikk også tips og råd om hvordan han kunne hjelpe meg når det skjedde osv, og etter dette har vi i MYE mindre grad kranglet, og ting har blitt SÅ mye bedre :)

bare la han forstå at han ikke skal være med for å bli satt i bås eller bli "kjefta" på, men faktisk for å forstå deg bedre, og så du kan forstå han bedre.

 

Ellers ønsker jeg deg en fin søndag. Håper du klarer å "løfte" deg selv litt opp, ikke la han knekke deg :) , og glede deg over knøttet i magen og lille-gutten din.

Og skulle det ikke gå med sambo og deg, så husk at du er verdt så mye mer.........alle mennesker fortjener vi respekt og å bli godt ivaretatt av partneren vår.

 

Stooooor klem, og håper vi chattes snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken :). Håper du kommer på msn snart...

I morgen skal jeg til psykologen, håper hun har noen gode råd da, for dette går virkelig ikke. Sambo har flere ganger hadd tilbud om å være med dit, men det nekter han. Han har jo ingen problmer!!!

Tenk om det kom en prins ridende på en hest og tok meg med til et slott langt ine i skogen der vi levde lykkelige alle våre dager... *Drømme, drømme....*

I kveld skal jeg og Corinn på trening, men kanskje jeg kommer på msn etter treningen. Hun har endelig forstått fremmadsending til kjegle nå :).

 

Stor klem til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu :)

 

pc`n hang seg da vi chatta og da jeg kom inn igjen var du logget av, så får chattes igjen snart :)

 

men uansett.....syntes du skal "kreve" at han blir med, og "kreve" at han ihvertfall prøver å snakke om føelsene sine selv om det er vanskelig....tror det også for han vil bli enklere på sikt om han klarer dette....så får det heller briste og bære, for sånn du har det nå kan det jo ikke fortsette...da kommer du til å bli kjempe deppa, og det for du ikke lov til å bli :)

 

Lykke til med Corinn i dag da.......du gjør virkelig en god jobb med henne :)

 

og det med ringen??+ det ville jeg spurt han om å få ett ærlig svar på, og hadde jaggu ikke gitt meg før jeg hadde fått ett svar :)

Noen ganger er det bedre å få vite sannheten selv om den kan såre, enn å gå rundt med vondt i magen og bare lure og lure....for da har vi lett for å spinne opp våre egene historier også....(ihvertfall jeg :) )

Og selv om sannheten kan såre, kan det ofte føre noe positivt med seg på sikt, det har jeg erfart :)

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla :).

Tenkte først det var du som skrev et laaaaangt innlegg, men det kom jo aldri, så da skjønte jeg nesten det var noe med pcn :).

Har innsett det selv at dette forholdet med sambo MÅ det gjøres noe med. Det er jo ikke bra for barna heller å vokse opp i et slikt hjem. Tror ikke jeg noen gang kommer til å få noe fornuftig svar på det med ringen - får jo ikke svar på noe annet heller.

Jeg hater å innrømme dette, men nå stoler jeg ikke på han i det hele tatt. Han er på skytetrening nå, men det er noe som sier meg at det ikke stemmer... Men nå er jeg sikkert skikkelig paranoid,da...

Men jeg kunne mye heller ha tenkt meg en vond sannhet enn å gå slik og spekulere, blir jo tullerusk av mindre.

Corinn oppførte seg eksemplarisk på trening idag. Men hun "faller fort ut" på lineføring og fri ved foten,da. Men med masse godbiter og ros, og korte økter, så håper og tror jeg det blir bedre etterhvert :).

 

Klemz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

Ja, hun er 5mnd eller? Er jo to veldig kjedelige øvelser for de, så når de er såpass unge så har de jo lett for å syntes det fort blir kjedelig for de er jo ikke så rutinerte ennå. Med ros og godbiter og tolmodig mor så blir det nok raskt bedre :)

 

uff, ja, det er det som ofte blir resultatet....at man begynner å spekulere, og kanskje får frem en "historie" som er 10 ganger værre enn sannheten...........nei, sats på ærligheten og ta det opp med han, og prøv å ikke mistro han når han er borte selv om det sikkert ikke er lett :( alltid så mye enklere å gi råd desverre :)

 

Prøve å gjør noe hyggelig sammen til helgen.......gå å kjøp noe koselig til baby`n som han kanskje kan velge ut og så gå ut å spis middag etterpå så kanskje gnisten kommer litt tilbake :)

 

Jeg for min del skal ut å prøve å få kjøpt litt julegaver i dag jeg da. Veeeeeeeeldig tidlig ute, men orker ikke ha det hengende over meg på slutten av svangerskapet.

Håper du får en fin dag, og at det er like fint vær hos dere som hos oss. Blir jo så godt humør når sola stråler inn på rommet.

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :).

Lille Corinn er 5 mnd,ja. Går jo lineføring og fri ved fot som en drøm når hun er våken og opplagt men når hun begynner å bli bittelitt lei eller sliten så daber hun av med en gang. Men slik var bearded collien min også, og hun ble veldig bra etterhvert :).

Skulle ønske jeg kunne ha fått med sambo på noe hyggelig til helgen, men han er helt "anti". Jeg husker faktisk ikke sist vi gjorde noe hyggelig sammen, og det gjør meg trist. Dere klippet jo hekk sammen helga som var - ikke engang slike "småting" vil han være med på. Lørdag skal han nok mekke bil, og søndag er det den h....... jakta!!! (Unnskyld uttrykket, men jeg er SÅ drittlei!). Men bra Jakob (sønnen min) er her denne uka da, så kan jeg iallefall gjøre noe koselig med han. Appropo Jakob så ringte de fra sfo for en times tid siden om at han hadde blitt syk (Vondt i øre og hals, og litt pjusk), så jeg måtte hente han. Da først gikk det opp for meg hvor sliten jeg er nå. For hva skjedde? Jo, jeg begynte å storgråte! Vil selvfølgelig hjelpe han når han er syk, men hadde virkelig gledd meg til å slappe av litt idag, men så ble det ikke det allikevel,da... Så nå skal vi snart til legen. Håper de kan gi en kur så han blir raskt frisk igjen. Han er jo slik en god gutt som absolutt ikke fortjener å ligge på sofaen og være syk.

 

Nyyyyyydelig vær her også idag. Fikk SÅ lyst til å ta en tur i skogen i dag tidlig da jeg så alle de nydelige fargene :). Men det får bli en annen dag...

 

Ha en fin dag så lenge :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :)

 

Håper sønnen din har blitt bedre........kom foressten inn på hjemmesiden din på pc`n nede i går, og han var jo bare kjempe søt!!

Og vofsen også da seff :)

 

koselig med litt bonderomantikk i går da, også svitsjet jeg raskt over på det danseprogrammet på tvn :)

så da ble det ikke noe mer pc i går..............

 

Nå skal jeg snart ut på senteret med en venninne......må gjøre noe for å få dagene til å gå :)

Akkurat 2mnd i dag til snuppa skal få se verden :)

 

hm....nei, syntes han samboeren din bør inkludere seg litt mer......det er jo det som er hyggelig at selv om man gjør noe kjedelig, så lenge man gjør det sammen så går det fortere og langt mere hyggelig. Hehe....mannen min og jeg er ganske tuppen og lillemor der.....gjør nesten alt av sånne oppgaver sammen. Men da går det så mye fortere :)

Foreslå en god middag og lei en film eller no på fredag, så kan han ikke snike seg unna :) så kan dere jo lage maten sammen også :)

 

Nei, får hoppe i dusjen og gå med dyra før jeg skal dra.

 

Håper du får en fin dag, og at sønnen blir fort frisk så du får ladet batteriene litt :)

 

Klem :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei :).

Tenk at du har bare 2 mnd igjen. Heldiggrisen :).

Har sortert babyklærne idag,jeg. Har så mye i str 50/56 at vi får vel ikke brukt alt heller før det er for smått. Får håpe Knerten er litt mindre enn Jakob var da han ble født - han var 53 cm :). Så nå har jeg tørket støv, og skal straks svinse over gulvene. Er da LITT husmor av og til,da :). Også er Jakob hjemme idag (fortsatt slapp og vondt i ørene), så da bare MÅ jeg finne på noe. Veldig lyst til å ut og gå tur, men kan jo ikke det da...

Må si jeg er kjempeimponert over deg og mannen din :). Det er jo så bra for forholdet også når man klarer å gjøre ting sammen. Bør vel ike si det, men akkurat på slikt savner jeg xen min av og til. Vi gjorde mye sammen - både kjedelige ting, og koselige ting. Sukk....

Har SÅ lyst til å ut og shoppe seng, vogn, stellebord og bilstol til Knerten sammen med sambo snart, men det forutseter jo at vi skal kose oss sammen med det,da. Kanskje jeg skal prøve å dra han med på en slik runde en dag han er i ok humør...?

 

I kveld skal jeg på styremøte i hundeklubben. Er en del konflikter der for tiden også, så det er jo rene krigssonen. Hehe... :).

 

Ha en fin dag,da. Og kos deg masse på shopping.

Klemz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu på morgenkvisten :)

 

Klarte ikke å sove etter kl 6 i dag morges :( så stod opp for en time siden.......

Er sånn plan fadder, så fikk ihvertfall skrevet ett brev til henne nå, så har ihvertfall fått gjort noe fornuftig så tidlig på morningen :)

 

så flink du var i går da....tørket støv og sortert klær og sånn........uff, minner meg på at jeg snart må begynne å vaske alle babyklærne, sengetøy osv. Hater å vaske klær, syntes det er så kjedelig, selv om vaskemaskinen nesten gjør hele jobben :)

Du? lurte på en ting? trenger man vaske dyner som er kjøpt helt nye til baby`n?

 

Åssen gikk det på styremøte i går?

 

Du inspirerte/ga me litt dårlig samvittighet :) siden du er så flink med Corinn, så jeg tok nå motet til meg i går, og dro ned på treninga med begge bikkjene. Taiga går så sinnsykt bra lineføring så det er kjempe gøy. Hun er bare så ivrig og syntes det er det morsomste av alt :)

Ble veeeeeeeeldig sliten og fikk endel vondt etterpå, men det var verdt det. Var så hyggelig å møte alle, og å se hvor glade mine firebente ble :)

 

Gikk det greit i går med mannen? tinet han opp litt? håper du kjeftet litt på han fra meg da :)

 

I dag skal jeg ut å kjøpe madrass til vogga, og da er jeg endelig ferdig med alle babyinnkjøpene :) Da mangler jeg bare litt ammeutstyr og sånn.

 

Er sønnen blitt bedre?

 

Håper du får en fin og rolig dag :)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu :).

Hvordan går det med shoppingen? Håper ike du renner for mye i butikkene idag nå da, med de vonde føttene dine ;).

Som jeg skrev i morgest så har jeg nå vært til legen med Jakob. Fortsatt rødt i ørene og halsen, men bakterieprøven var negativ, så da er det nok bare et virus. Men crp hadde steget fra 15 på tirsdag til 31 idag, så vi må tilbake på mandag og ta ny prøve i tilfelle det er noen basselusker som blomstrer allikevel. Uansett er det nå bestemt at mandlene skal fjernes Endelig :)! Jeg har maset om det i 3 år nå, men fikk det altså ikke igjennom før jeg byttet fastlege. Blir ganske frustrert og lei både jeg og Jakob av 5-7 antibiotikakurer pr år.

 

Styremøtet igår gikk som jeg fryktet. Det er så masse intriger at du aner det ikke! I tillegg er det en uproff leder som sitter og slenger dritt om de fleste, og det gjør jo ike saken bedre. Jeg har nå truet med å trekke meg fra styret hvis det fortsetter slik. Kan bare ikke være styremedlem under en slik leder. Men håper det blir bedre etterhvert,da :).

Ettersom det er bortimotkrig på hjemmefronten også så kan du nok tenke deg humøret mitt da jeg endelig fant senga i går kveld...? Sambo har nok fått kjeft så dt holder fra både meg og deg,ja :). Men så lenge det ikke siger inn under hjernebarken, så hjelper jo det fint lite...

 

Har forresten hadd besøk av hundemassør idag. Begge hundene storkoste seg :). Egentlig skulle hun bare massere Corinn, men ettersom hun ville ha mest mulig praksis før eksamen, så fikk Tinka drever en omgang også :).

 

Ha en fortsatt fin dag der nede i sør :).

 

Klemz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

Fikk som sagt kjøpt madrasser i går, så det var deilig :) godt med alt som er unnagjort :)

 

Håper sønnen blir bedre da, og at de ikke finner noe baskelusker i vill blomstring på mandag!

 

Men åssen hadde dere det i går? Fikk dere en hyggelig kveld? Håper virkelig han endrer seg litt nå, og det i går var i hvertfall ett skritt i riktig retning :)

Hehe.......typisk det egentlig......at det er bråk i klubben også.......ikke ett sted å gå uten at det er bråk :( kjipt, men håper det ordner seg....leit hvis du trekker deg også.

 

Kan tenke meg de koste seg ja.......taiga elsker å bli massert......selv bare av meg...da legger hun seg godt til rette og lukker øynene :) mens luna har alt for mye lopper i blod til å klare å holde seg stille :)

 

I dag skal jeg møte en gammel venninne av meg som jeg ikke har sett på 1år fordi hun har flyttet til ålesund. Fært å si det, men skulle ønske det var en annen dag, for denne uka har gått i ett, og jeg er egentlig kjempe sliten og skulle heller ønske jeg kunne vært hjemme, men blir jo hyggelig da :)

Og i morgen skal vi på middag med venninnegjengen + typer, så det kan jo bli kos, selv om jeg syntes det er litt stress med sånne opplegg for de skal jo på by`n etterpå så de sitter jo å drikker å hoier, og der sitter jeg........stor som en flodehest :)

nei, nå skal jeg slutte å syte, for det er jo egentlig kjempe kos å skulle dra litt på besøk, er bare at jeg føler meg så sliten akkurat nå: )

 

Håper du får en koselig fredag!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :).

Så kjedelig at du ikk er våken og er på msn da ;(. Gubben har dratt på jkat, og da får ikke jeg sove, så nå sitter jeg her og kjeder meg mens Jakob ser barne-tv... Ser nok ut til at sambo har skjerpet seg litt nå,ja. Som du vet var vi jo og shoppet vogn og vippestol på fredag, og i går var vi sammen hele dagen alle tre uten at han i det hele tatt nevnte sine "viktige" hobbyer. Lettere for meg å finne meg i at han er på jkat idag også, når han har vist seg fra sin bedre side tidligere i helgen :).

Hvordan hadde dere det i går kveld,da? Håper dere spiste godt og koste dere masse :). Her spiste vi hjemmelaget pizza og gløttet litt på tvn før vi la oss i 9-tiden. Ikke de helt store utskeielsene med andre ord :). Er jo SÅ kveldstrøtt for tiden, at det nesten er flaut. Er ikke lenge før Jakob er lengre oppe enn meg nå :).

Regner med vi jabbes på msn i løpet av dagen, så ha en fin dag så lenge :).

 

Ps! Knerten var skikkelig aktiv før jeg stod opp idag. Nå begynner det å kjennes godt på utsiden også når han/hun herjer som værst der inne. Gøy :)!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi.......så gøy. Blir nok enda litt mer realistisk for sambo`n din når han kan kjenne knerten også :) så gøy å høre at han har tatt seg sammen. Og som du sier: mye lettere at de stikker avgårde på jakt o.l. når man har det bra ellers........for noen hobbyer må de jo få ha stakkars :)

Mannen min har jobben :) er der i dag også..................så her sitter jeg da.

 

Men vi hadde det veldig koselig i går. Spiste tapas, nam nam.....

men jeg var ganske så trøtt og sliten og forkjøla så vi var hjemme før tolv...og jeg sovna pronte! :)

 

Høres ut som dere har hatt en veldig koselig helg sammen også, og det er så hyggelig å høre :)

Gleder meg til mr. min kommer hjem i dag, for da skal vi slappe av litt og lage taco. Ble jo ikke til det på fredag for da stressa vi så fært og var så sultene så vi spiste en baguette på smart club og da var vi begge mette da vi kom hjem.

Ble nesten ferdig med gelenderet ute i går da, så nå gjenstår bare topp planken :) så regner med vi skal gjøre ferdig det i dag.

 

Chattes vel i løpet av dagen :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titttei :).

Var det godt med taco i går da? Her spiste vi tørr hjemmelaget burger. Skikkelig kjedelig mat!

Hva gjør du idag,da? Kjeeeeeeeder meg,jeg.... Sov til halv 11 da, og det var kjempedeilig :). Så nå har jeg ringt mamma og sagt fra om at jeg ikke ønsaker mer kontakt med henne nå når hun skriver seg ut fra avrusninga. Men hun var helt likegyldig, så det var greit det. Sårt, synes jeg.

Nå kom du jo endelig på msn også, så slipper jeg å kjede meg så fælt :). Skravler litt med deg der istedet for å skrive her jeg,da :).

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittei på deg også :)

 

 

nam nam...det var super godt med taco i går :) også så vi på brokback mountain etterpå, så var en hyggelig kveld. Mamma og pappa var en tur innom også så da goflet vi i oss litt is og kjeks :)

 

Karret meg en tur opp i skogen med mannen i stad da :) kom ikke så langt da, så satt meg på en krakk inni der, mens de gikk litt videre, men fikk nå ihvertfall rørt litt på flesket :) uansett så var det deilig å komme seg ut en tur, men merker det er sinnsykt tungt for ryggen nå.

 

Klippet neglene til bikkjene i stad da.....hehe....ikke like lett å bøye seg ned over magen så forlabbene måtte vi ta mens de stod på bakbeina :)

 

Lykke til i morgen :) kjempe bra at mannen blir med, blir liksom en ekstra trygghet!

Også syntes jeg det var så flott det med at moren din fortsetter avrusinga! Sikkert godt for deg også, for når hun er der vet du at hun blir tatt vare på, og du har nok med ditt nå, med knerten i magen og alt :)

 

Ha en fin kveld!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, og gratulerer med å ha passert 40 innlegg i tillegg til chatting :). Ikke dårlig det.... :).

Hvordan er det med dere idag,da? Er det noe fres i Linnea for tiden?

Her oppe i trivelige Trøndelag er det skikelig kaldt idag. Bjørge måtte faktisk skrape is på bilen før han dro på jobb. Brrr.....!!!! Men egentlig er det litt koselig også å stå opp til kaldt hus og tenne opp i ovnen og kjene det blir varmere :).

Kl halv ti idag skal jeg til jordmor på kontroll. Like stort hver gang å høre hjertet til Knerten slå :). Også er jeg like redd hver gang også da, for at hun ikke skal finne hjertelyden Hehe....Hysterisk gravid er det nok det kalles :). Selv om jeg kjenner sparkene mer og mer tydelig nå, så klarer jeg på en måte ikke å forstå at alt er bra der inne. Men alt i alt er jeg myyyyyyyyyye mer avslappet nå når jeg vet jeg får ks da. Gleder megstort til å få vite datoen i desember en gang :). Egentlig ganske rart å vite datoen på forhånd - når jeg skulle ha Jakob var det venting, venitng og atter venting. Men han hadde nok skjønt at det var best å klamre seg fast til agility-sesongen var ferdig. Skikkelig snilt gjort av han det,da :).

Etter jordmortimen er jeg så heldig at jeg skal passe Malin. Hun er mitt fantastiske fadderbarn på 16 mnd. Kjempeherlig liten jente :)!

 

Ha en fin dag så lenge da, så chattes vi nok i løpet av dagen :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

hehe.....så tidlig du er på`n i dag da :)

 

Har sovet såååååååå dårlig i natt, værker i vær eneste del i kroppen. Vasket overmadrassen i går, så den har hengt til tørk i natt, og det var merkbart ja :) Men over til noe annet enn klaging......

 

Åssen gikk det hos jordmor? Vokser knerten som h*n skal? Herlig å høre den hjertelyden ja :) har jo sånn baby watcher jeg da, men bruker den uhyre sjeldent nå, kun hvis jeg har kjent dårlig med liv.

Litt rart, for jeg skal dit i morgen :) til jordmor assa.....

Var B med i dag eller?

Min pleier å være med til jordmor, men aldri til legen da.

 

hehe......brrrrrrrrr........kaldt hos dere ja........er nok ikke lenge før det er sånn her også, men i dag regner det da, og gaske grått og trist, men enig med deg.........er så koselig å fyre opp i ovnen og tenne stearin lys og bare kose seg!

 

Gikk det bra med bilen i går da? fikk han fiksa den?

 

Ha en flott dag, og kos deg med fadderbarnet ditt i dag :)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du våken du også,ja :)? Du sover sikkert nå ettersom du ikke er på msn. Håper du hviler iallefall, for det høres unektelig ut som om du ikke er helt i form, stakkar.... Håper du snart blir bra,da :).

Gikk bra til jm,ja :). Hjertet til Knerten slår som det skal, og magen er akkurat passe stor :). Det eneste negative er at blodtrykket er litt høyt. Undertrykk på 90 nå.... Men det har variert en del før også, så så lenge at urinprøven var fin, så tar jeg det med knusende ro foreløpig. Bjørge var ikke med idag, nei. Kunne gjerne hatenkt meg å hatt han med på jm-kontrollene, men nå har han tatt seg så mye fri fra jobben i forbindelse med disse sykehusturene mine, så da må han nesten få slippe. Må jo være grei med han nå når han har blitt så flink med meg og Knerten ellers :). Også fiksa han eksosanlegget i går etter jobb,da. Var heldigvis bare en skjøt som hadde gått opp, så det var bare å klemme det på plass igjen :).

Malin hadde blitt syk i natt hun stakkar, så da ble det ikke så hun skulle hit idag allikevel. Satser på å låne henne en dag hun er i fin form istedet :). Hun synes nok fanget til ammaen er best idag når hun er så slapp og kaster opp. Får helt vondt jeg, når hun er syk. Like bekymret for henne som jeg er for Jakob og Knerten :).

Men ettersom Malin ikke kom, så har jeg heller vært ute og gått en times tur med Corinn. Lenge siden sist jeg gikk ordentlig tur, så nå er jeg fornøyd med meg selv må du tro :). Men kjenner at det begynner å bli tyngre ja... Corinn imponerte forresten stort,da. Hun har nok tenkt litt på den avstandskommanderinga jeg har drevet og mast om, så idag gikk det veldig bra. Hun slutter nok aldri å imponere meg, tror jeg :). Også har hun lært at når hun kommer tilbake med kongen så skal hun legge den i hånda mi istedet for på bakken :). Hmmmm.... Dette ble mye skryt, men jeg er SÅ fornøyd med henne. Desidert den mest letlærte og klokeste hunden jeg har hatt, selv om jeg har hatt border før også :). Men han var jo HELT gal,da!

Så nå sitter jeg her da, og koser meg med pepperkaker og julebrus før jeg skal se om jeg finner frem husmoren i meg. Endlig har det kommet peppekaker og julebrus i butikkene her også. HURRA :)!

Snakkes senere,da...

 

God bedring :).

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu :)

 

så bra at alt stod bra til med knerten og at det gikk bra hos jordmor :) ja, det var litt høyt bt ja, tror jeg har 100/60 nå....har alltid ligget på 120/80 ellers....

 

Ja, det skjønner jeg......ikke bare bare å ta seg fri fra jobben hele tiden heller, og det er jo bedre at han er med på sykehus-samtalene da :)

Går du fast til jordmor?

Jeg går bare sånn innimellom - 3time i morgen............liker best å gå til legen jeg da :)

 

hehe...flott det var lett å fikse da, eksosanlegget assa....

skulle hatt en mekaniker nå jeg også, det er kun full fres på vifta på bilen som funker, ikke nr 1,2,3...... :(

 

Så flink hun er....og du ........skulle sendt luna til deg i posten så kunne du fått trent henne litt for meg også...hehe-.......så lite energi til det om dagen :( gøy å trene med en så engasjert hund da :)

 

I dag har jeg bare sittet å jabba med mamma :) spist lunch og kosa oss. Så dårlig med husmor tendenser i dag gitt.......kun fått vasket vinterdynene.

 

 

Kos deg med pepperkaker og julebrus du julejenta :)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, syvsover :). Neida, bra om du sover, for da får du iallefall slappet av...

Her har det vært lite søvn i natt, gitt. Knerten kjedet seg skikkelig, så han har tilbringt iallefall halva natten med å bruke blæra mi som trampoline, så jeg har vært på do mange, mange ganger. Han/hun er nok en racer på trampolinetrix umiddelbart etter ankomst til den store verden :). Tror ikke jeg sovnet skikkelig før i 4-tida inatt, men da våknet jeg av ulingen til Tinka i 5-tiden. Den hunden går meg snart på nervene! Hvis du tar Tinka tar jeg gjerne Luna en stund :). Så da ble det bare en og en halv times søvn etter det igjen, for da kom snekkeren. Ikke måte på hvor tidlig han kommer de dagene han først er her, men trøsten er at gangen blir ferdig i morgen forhåpentligvis, så da er det verdt å opp så tidlig :). Så nå har jeg spist frokos, tent opp i ovnen, og tent noen lys. Riktig så koselig :).

Været her her skikkelig guffent idag. 5 grader, og det regner og blåser. Dårlig turvær altså.... Så da kanskje jeg tar en tur og besøker bestemoren min i løpet av dagen. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært der på lenge, men har jo liksom hadd nok å drive med også da... Pluss at hun er ikke akkurat verdens koseligste kvinnemenneske, så hun er ikke den jeg hiver meg i bilen og drar til med en gang jeg kjeder meg. Men noen pliktbesøk blir det da en gang i blant ;).

Du skal vel til jm idag,du? Håper det går bra da :). Regner med vi snakkes senere idag så jeg får høre hvordan det stod til :). Ha en fin dag så lenge der nede i sør :).

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.....hei hei :)

sitter å spiser frokost jeg nå :) har sovet godt igjen i natt nå som overmadrassen er på plass igjen :) men klarte jo ikke å sove i natt. Vurderer å flytte lånet på huset til en annen bank så skal i møte med de på tirsdag og alt jeg må huske på har kværna rundt i hodet på meg i heeeeeeeeeeele natt :) typisk meg :)

 

guffent og trist her i dag også, dusk regnet i hele går også :( frister ikke akkurat å gå ut nei. Skal til jordmor halv ett, så det kan jo bli ok. Greit å oppleve noe annet enn husets fire vegger :)

 

hehe...litt av en rakker knerten din.......Linnea har ikke holdt meg våken en eneste natt så håper hun blir like eksemplarisk når hun kommer ut :)

 

Ja, besteforeldre er ikke bare bare. De jeg var glade i er døde, og så har jeg to andre, men de har jeg ikke kontakt med så det er jo greit. Fikser ikke engang no pliktbesøk der gitt.

 

Ha en flott dag da, så snakkes vi :)

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo :).

 

Inatt har faktisk Knerten vært eksemplarisk, så jeg har vært oppe bare en gang og ellers sovet som en stein. Deilig :)! Du,da? Linnea er jo en allerede veloppdragen liten prinsesse har jeg forstått ;). Sovet godt ellers da, uten å blitt liggende og gruble for mye?

Du har vel ikke funnet veien til føden vel??? Synes du var mistenkelig stille på msn i går kveld ;). Må vel huske å gi deg tlfnr mitt idag, så jeg får beskjed om du skulle finne det for godt å dra....:).

 

Idag skal jeg lakke listverk. Det frister fint lite, gitt... Liksom ikke måte på hvor mye lister som trengs til en gang, ennå den er ikke spesielt stor heller. Så tenkte jeg meg ut på en liten tur med Corinn da, men får se hva jeg orker etter lakkingen.

Hva skal du gjøre idag,da? (Dette spørsmålet gjelder ikke hvis du er på føden :)).

Ønsker deg en nydelig dag iallefall :).

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

Litt treg om morningen som alltid :) Men noe føding er det ikke på gang :) Vasket jo vinterdynene her forrige dagen, og tok de i tørketrommelen, gjett om det var deilig............men litt varmt da :)

 

Vi var på FOD i går vi da, omplasseringsstedet Taiga kommer fra, så var ikke hjemme før sånn 21-tiden, og da ble det bare til sofa og tv på oss.

 

her regner det og er grått og trist så kan ikke akkurat si det frister å gå ut nei :(

 

Nå som jordmor fant det i går, vil de jo følge meg opp hele tiden, skal jo til lege og jordmor hver uke, blir jo nesten sliten bare av tanken :)

 

Så FLINK du er :) uff, lakking hørtes utrolig kjedelig ut. Tenkte jeg skulle prøve å få vasket litt i dag, men garanterer ingenting :) Mannen skal være hjemme i helgen pga overtidsstopp, så da får vi vel gjort endel da tenker jeg, og ihvertfall blitt ferdig med rekkverket ute :)

 

Tjohoo, endelig fredag :) rart med det, selv om jeg går hjemme og suller hver dag, gleder jeg meg alltid til helg :)

Ja, må bytte tlf nr så vi kan meldes om noe skjer :)

Chattes vel etterpå?!?

 

Klem til deg og dine fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu, og tittei :)

 

skjer a? hva gjør dere på en lørdags formiddag? fått lakket ferdig?

 

Vi har vært flinke i dag vi da :) vært ute i det dårlige været og fått gjort ferdig rekkverket, vasket bilen innvendig og utvendig (inspirert av deg :) )

høstet epletrærne, og gjort klart alt til høsten ute.

 

Så nå skal vi ta oss en liten matbit, og hvis vi orker og gidder begynne på å vaske ned vaskerommet :)

 

Alt bra med dere i dag?

 

Klem *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...