Gå til innhold

Presentasjon av oss selv etter hvert som vi blir medlem her...:)


Chjoppen får to tette 03.06.07

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ei jente på 29, og samboeren min er 29 han også. Vi har to gutter i sammen på snart 5 og 3 år. Vi bor på vestlandet nærmere bestemt sogn og fjordane --->sogn

Vi ville bli ferdige med barn før vi ble 30, så da måtte vi sette opp farta litt, og vi rekker det vi, for terminen er 6/7 og 30 års dagene våre er i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ei jente på 29 som har tre barn fra før. Jente på 5 og 10 år og en gutt på 8. Barnefaren er 34 og vi har det topp sammen :) Har termin 20 juni 07 og alle sammen gleder seg. Jeg jobber i et utradisjonelt yrke, så må ha svangerskapspermisjon i svangerskapet pga hard jobb. Men da kanskje jeg får tid til å strikke litt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er 30 år og bor i Oslo. Er gift, og har ingen barn fra før. Jeg har hatt SA og MA, så er veldig spent og litt nervøs denne gangen. Har termin 9. juni i flg. legens beregning, men 7. juni i flg. ultralyd i 8. uke. Holder meg til sistnevnte jeg:)

Gleder meg enormt til 1. trimester er over!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest julimamma

Hei! Jeg er 26 år, er gift med en fantastisk mann og vi har to gutter på 7 og 2. Bor i Mo i Rana. Gleder meg stort til nr.3, bare håper på at det går bra!:) Termin 28.juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei jenter:)

Jeg er 24 år og gift med en tyrkisk mann på 25 år. Jeg kommer fra Hamar, men bor i Akershus. Jeg har utdannelse under hotell- og reiseliv, og jobber som mellomleder på hotell. Vi venter vårt første barn 24 juni.

 

Lykke til alle sammen!

 

Hilsen meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

jeg er 32 år, gift, har en gutt på 8 år.

Jeg bor på Skedsmo.

Akkurat nå er jeg arb. ledig men har jobbet i barnehage - avdelingsleder, og jobbet i flere år som sekretær

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min samboer venter vårt første barn. Vi bor i Trondheim, hvor jeg jobber som sykepleier. Dette er kjempespennende! Håper vi kommer oss gjennom 1.trimester - og at kvalmen snart gir seg :) Termin i slutten av juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg bor i Stavanger sammen med min kjære. Jeg er 22, og han 26. Vi venter nå vår første bejbi. Vi gleder oss såååååååå utrulig mye, blir heilt fantastisk med en liten sommerbejbi :)

Jobber som sykepleier, og trives godt med det.

 

Lykke til med svangerskapet alle sammen:)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. eg er 30 år og vert gift i 6 år.har ein gutt på 4 og ei jente på 6mnd. har oppdaget att 3. er på vei i slutten av juni,vert 13mnd mellom dei to minste."sjokket" er me over så no gleder me oss til ein liten til!!

er naturlig nok i mammaperm no, men jobber i fiskeindustri utenfor bergen til vanlig.

 

andre med to tette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år, gift og bor i Tronheim. Har to snille gutter på 8 og 5. Jobber som konsulent i adm. Har termin 16 juni (det er bursdagen til min eldste sønn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år, smboer og dette er det første barnet for begge. Vi mistet to små for 3 mnd siden men er kjapt på den igjen. Vært på Ul og dett hærligheten. Bor i Tønsberg og jobber som spesialpedagog. Termin den 24 juni.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...