Gå til innhold

Presentasjon av oss selv etter hvert som vi blir medlem her...:)


Chjoppen får to tette 03.06.07

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år, gift og har en gutt på 10mnd. Det blir da 19mnd mellom mine to. Jeg bor uten for Bergen. Jeg er førskolelærer og jobber i barnehage.

 

Kommer ikke på noe mer....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o)

 

Jeg er 31 år, gift og har to nydelige jenter. Hun eldste er 6 år og lillesøster er 11 mndr. Jeg er ferdig som danser og prøver meg nå som webstudent. Bor i Larvik. Er overlykkelig over ny baby. Men vi tror vi må kjøpe syvseter siden barnesetene er så brede hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 29 år om to uker og er samboer med verdens beste mann på 32 år. Vi har ingen barn fra før, så dette blir omveltning:o)

Vi bor på sørlandet, men kommer opprinnelig fra hhv øst- og vestlandet.

Jeg er sosionom og jobber på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer er begge 29 år. vi har en gutt på 3 år og han ønsker seg søsken.... ;-)

Vi bor på østlandet og jeg er ingeniørstudent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, gift med en snill mann og har en datter på snart 4 år. Bor i Os, utenfor Bergen. Forteller evt mer når det er offentlig at jeg er gravid :)

 

Har termin 31.mai, men valgte å melde meg inn i juniklubben slik at jeg ikke er helt forbipassert av de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merrily kaller jeg meg. 32 år og bor nå i Tønsberg. Har termin 1.juni. Har en gutt på 2 1/2 fra før- han ble født fjorten dager på overtid , igangsatt 32 timer lang fødsel.

Jeg har vært hjemme med ham fram til nå. Har ikke jobb nå. Gikk på hovedfag da jeg ble gravid, fikk ikke fullført. Er litt usikker på hva jeg skal ta meg til for å få tiden til å gå. Kurs, jobb, hobbyer,- har lyst til å starte noe eget etterhvert.

Er en lesehest, elsker krim...er opptatt av selvutvikling. Og mye annet....

Lenke til kommentar