Gå til innhold

Presentasjon av oss selv etter hvert som vi blir medlem her...:)


Chjoppen får to tette 03.06.07

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år, gift og har en gutt på 10mnd. Det blir da 19mnd mellom mine to. Jeg bor uten for Bergen. Jeg er førskolelærer og jobber i barnehage.

 

Kommer ikke på noe mer....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o)

 

Jeg er 31 år, gift og har to nydelige jenter. Hun eldste er 6 år og lillesøster er 11 mndr. Jeg er ferdig som danser og prøver meg nå som webstudent. Bor i Larvik. Er overlykkelig over ny baby. Men vi tror vi må kjøpe syvseter siden barnesetene er så brede hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 29 år om to uker og er samboer med verdens beste mann på 32 år. Vi har ingen barn fra før, så dette blir omveltning:o)

Vi bor på sørlandet, men kommer opprinnelig fra hhv øst- og vestlandet.

Jeg er sosionom og jobber på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer er begge 29 år. vi har en gutt på 3 år og han ønsker seg søsken.... ;-)

Vi bor på østlandet og jeg er ingeniørstudent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, gift med en snill mann og har en datter på snart 4 år. Bor i Os, utenfor Bergen. Forteller evt mer når det er offentlig at jeg er gravid :)

 

Har termin 31.mai, men valgte å melde meg inn i juniklubben slik at jeg ikke er helt forbipassert av de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merrily kaller jeg meg. 32 år og bor nå i Tønsberg. Har termin 1.juni. Har en gutt på 2 1/2 fra før- han ble født fjorten dager på overtid , igangsatt 32 timer lang fødsel.

Jeg har vært hjemme med ham fram til nå. Har ikke jobb nå. Gikk på hovedfag da jeg ble gravid, fikk ikke fullført. Er litt usikker på hva jeg skal ta meg til for å få tiden til å gå. Kurs, jobb, hobbyer,- har lyst til å starte noe eget etterhvert.

Er en lesehest, elsker krim...er opptatt av selvutvikling. Og mye annet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 28 snart 29 år. Samboer men skal gifte oss neste år 3 mnd etter fødsel. Jobber i en Oslo avis og bor i lørenskog. Dette er første barn og føler virkelig at det er min tur då jeg har hatt en MA og en SA.

Ting har ikke godt som planlagt, men alle gode ting er tre:-)

 

Pillis 08.06.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, samboer og bor i Porsgrunn. Samboeren min har en datter på 10 år fra før av. Er sykepleier og jobber i hjemmesykepleien og holder på med videre utdanning ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og har termin enten 31.mai eller 1.juni. Tror egentlig selv at det er 1.juni men har hørt at dette endres flere ganger gjennom svangerskapet så det det ikke så alt for nøye.

 

Jeg er utdannet sykepleier men jobber i butikk. Trives kjempe bra med det. Gift 1 år, ingen barn fra før. Bor i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 31 år, gift(giftet oss for et år siden) og har to gutter (5 og 2 år) Har termin 31/5. Jeg er utdannet lege og arbeider på sykehus. Har hatt to normale og fine svangerskap før og gleder meg over å være gravid igjen. Regner med ette er siste gang, så nå skal jeg kose meg. Har lett for å legge på meg når jeg er gravid så jeg skal ikke kose meg altfor mye.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle "juni" mammaer :-)

Jeg og min mann venter vårt første lille nurk rundt 31.mai. Melder meg inn her siden jeg sikkert går over da dette er vårt første barn :-) Vi har vært gift et drøyt år, og har i mellomtiden kjøpt oss et flott hus med utsikt over sjøen en liten halvtime fra Drammen :-) Jeg er 25 og min mann 26, og vi gleder oss som små barn begge to (har til og med tyv startet litt med shoopinga) Skal bli hyggelig å bli kjent med dere alle sammen, og håper vi alle for et godt, sundt og ikke minst 9 mnd langt svangerskap :-) Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, forlovet, og vi har en gutt på 20 mnd fra før, blir 2 år og 5 mnd mellom dem.. Vi bor i Trondheim, hvor jeg jobber som servitør... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 24 år- sambo er 32 og vi har to barn på tre år.

Termin er fåreløbig 7 juni:)

jeg er student- andre året førskolelærer.

Han er vernepleier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 31 år (32 i oktober) er ny gift og har to barn fra tideligere jente på 12 og en gutt på 10. Er fra Rogaland og jobber som hjemmehjelp.

 

gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 26 år og mannen min er 32. Vi har vært gift i litt over 1 år og vi venter nå barn nr. 2. Dessverre døde vår lille jente bare 2 dager etter fødselen (30.03.06) av oksygenmangel under fødselen. Så vi er sååå takknemlige for at det har klaffet igjen. Er litt engstelig, men håper og tror at det skal gå bra! Siste svangerskap var forresten helt perfekt og jeg gikk til termin uten plager.

Kelebek med termin 08.06.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 29 år og har ein gutt på tre år. Vi har ønska oss ein liten til. Hadde spontan abort i juni så no håper vi alle. Er berre 4 + 1 veker på vei, men har alle tegna på ein graviditet. Termin 8. juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet mannen i mitt liv og han jeg ønsker skal være far til mine barn. Jeg blir mamma for første gang, 32 år, og fra Vestlandet. For tiden bor min kjære, som blir pappa for første gang, og jeg i Nordnorge. Vi har termin 6. juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år, ble gift med verdens flotteste i august iår etter 4,5 flotte år sammen. Vi venter vårt første barn i begynnelsen av juni, termin den 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og sambo er 30. Vi har vært samboere i 8 år og har liksom vært fornuftige og sikret utdannelse, karierre, hus og økonomi før barn...

Nå venter vi førstemann og jeg håper bebisen vår holder ut hos meg i 9 mnd og blir frisk og fin.

Har termin 8. juni.

Jeg jobber som salgssjef innenfor reiselivsbransjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 og er ganske sikker på at jeg skal ha nr tre 5. juni..... Er ikke gått helt opp for meg enda. Har en på 11 og ei på 7 sammen med samboeren min gjennom 18 år...

Jobber som lærer og håper jeg kan vente lenge med å fortelle det til noen. Vikarstopp er ingen god situasjon. Har ikke sagt det til noen enda. Bor langt nord i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg er 21 år, og samboer er 33. Vi bor i Fetsund, men flytter snart til Sørumsand! Termin 1-2. juni!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Gratulerer til dere alle som har termin samme måned som oss! Jeg er 36 år, og jeg er gift med en fantastisk mann. Vi venter barn, og det blir nummer fire for meg og nummer 3 for han. Termin er 11. juni. Jeg er førskolelærer av yrke, men jobber mest administrativt slik at jeg ikke trenger å tenke så mye på fysisk tungt arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...