Gå til innhold

Presentasjon av oss selv etter hvert som vi blir medlem her...:)


Chjoppen får to tette 03.06.07

Anbefalte innlegg

Jeg er 34 år, gift og har et barn på snart 2 år. Dette blir vårt siste barn. Er rogalending og jobber som selvstendig næringsdrivende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 32 år og bor i Skien. Gift med en sørlending og sammen har vi en herlig gutt på 3 år. Jobber som sykepleier på legevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, hei

 

Jeg har kalt meg vil-ha-liten og vert på bli gravid i ca 1 år. Har hatt flere s.a så for meg er d ikke bare kjekt å vere gravid men veldi skummelt også.

 

Jeg er 24 år og går andre året på førskolelærer i Bergen

Jeg er forlovet med en helt fantastisk mann og vi har nettopp kjøpt en fin leilighet der d er plass nok til alle tre:-)

 

Siden jeg har hatt flere s.a går jeg til spesialist og jeg skal få UL 23 okt. Det gleder jeg meg Veldig til!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heej jeg heter Marianne er 30år og har en liten prinsesse Julie på snart 2år. Jeg har termin d.6/6-2007 og STOR gleder meg/oss.

Ellers er jeg bosat i Danmark og er sykepleier på en barselsavd. Så hvis det hele ikke er helt norsk må dere unnskylde- mitt språk er splittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år, sosionom fra Stavanger, to jenter fra før på 6 og 8 år, samboer. Termin 9.6, men hadde en SA nylig så jeg tør ikke glede meg for mye ennå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24år og mannen min er 25år. Vi har en datter på 2år og 8mnd. Testet positivt idag tidlig! Hvis jeg hadde EL 20.Sept skal jeg ha termin 16.06!! Det er bursdagen min!) Jobber som freelance fotograf, bor i Vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21, samboer er 27... Vi bor på toppen av Norge og hakker tenner:P

Jeg er vekter og sambo er elektriker:)

Har ingen barn fra før! Så dette er den første lille:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Jeg er 24 år, sykepleier . Sambo og jeg bor utenfor Tønsberg, vi har ei tulle med øyne blå, på 2 år.

termin 3.6. 07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg fyller 24 om tre uker. Samboer fyller 28. Vært sammen i 3 år, samboere i 2 år. Jeg er utdannet sykepleier og jobber på ortopedisk traume. Han jobber i sportsbutikk.. Bor i Oppland fylke helt inntil Buskerud, så jeg skal føde på Ringerike ;) Dette er vårt første barn, og jammen klaffet det i 2pp.

 

Termin 080607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er ei jente på 26 år fra Tønsberg som er nyutdannet førskolelærer.

Samboeren min er 31år og snekker. Sammen har vi tvillinger på 3 år og han har ei datter på 10 år fra før av. Så fant vi ut at det var en til på vei, ikke planlagt men velkomment! Foreløpig termindato er 03.06.07, på dagen 4 år siden jeg fødte de andre:)

 

Gratulerer med spirer alle sammen:)

 

Hilsen Nettnett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20 utdannet hudterapeut og massør. han er atomasjons ingeniør.

har termin 3 juni og dette blir vårt første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 30 år, er partner med ei jente på 28. Jeg jobber på en bensinstasjon som nestleder, kona mi utdanner seg til barne og omsorgsarbeider. Vi har ei datter som ble født i mai 2004.

 

Har temin foreløpig 3 juni 2007!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jente 26 år, en "liten gutt" fra før. ( 4.5 år) Har prøvd i to år. Hatt 4 svangerskap som ikke har gått bra, og har positiv test igjen i dag!!! GLEDER MEG SÅ MASSE!!!

 

Jobber meb barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg er 25 år, sambo og jeg bor i Buskerud. Testet positivt i går, og er bare overlykkelig!! :) Jobber som pedagogisk leder i barnehage. Vi har ingen barn fra før..

 

Gratulerer til alle her! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år, bosatt i Oslo sammen med verdens snilleste mann på snart 28år. Det er vår første lille spire så vi er veldig spent og lykkelige.

 

Har bare lyst å ønske alle lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år (i dag faktisk! :o) ), gift og har ei datter på 19 mnd. Er sykepleier og bor i nærheten av Oslo.

 

Vi venter nr 2 rundt 9. juni. Og jeg håper det går bra, har hatt en MA tidligere og det var ikke morsomt. Klarer nok ikke slappe ordentlig av før jeg ser det lille hjertet slå på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 og mannen min 30. Har vært gift i 4 år. Vi er bosatt i Tønsberg-området, men jeg er akershusjente. Er student/pleieassistent. Dette er vår første og gleden er stor!

Termin et sted mellom 4-10 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter:o)

ja jeg er 31 år og det er min mann også. vi venter nå vårt barn nr 3, med en forløbig termin 15. juni. fra før har vi to døttre på 11(12 i des)år og 6(7 nå i okt)år. vi har vært gift nå i 6 år, men vært sammen i 13 år.

jeg jobber som sykepleier i hjemmesykepleien og min mann er kokk og jobber på restaurant.

vi bor ca 2 timer utenfor Ålesund i eget hus, som vi kjøpte for 8 år siden. ellers har vi en fugl og en gullfisk. ja det må vel være omtrent alt som er og fortelle om oss.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 30 år, har ei datter på 6 1/2 som lengter forferdelig etter å bli storesøster...

 

min sambo er ikke hennes far, men hun har nesten ikke kontakt med sin egen far, og ønsker sterkt å få lov til å si pappa til sin stefar. Det skal hun få lov til nå!

 

jeg er lærer på en ungdomsskole i vestfold:) har ønsket en liten til i to år, har prøvd til og fra i ett- og endelig klaffet det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år, gift og har en gutt på 3 år...

Bor i Akershus og studerer for å bli interiørarkitekt :)

 

Spira satt på første forsøk så jeg ble litt paff da jeg testet idag!!!!

 

Gleder meg til å være her !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og samboer 25, vi bor i trøndelag. Jeg er student og håper på å være ferdig lærer til sommeren. Dette blir vårt første barn og jeg krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen (har hatt ma og sa tidligere i år)

Gleder meg til magen vokser jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, samboeren min er 26 og vi bor i Bergen. Vi skal egentlig gifte oss 28.juli 2007, men etter at jeg testa positivt i dag, må vi nok finne en ny dato:) Vi gleder oss veldig til vårt første barn:)

Han er utadnnet lærer og jeg holder på (2år igjen på UiB). Jobber i hjemmesykepleien ved siden av studiene.

 

Åh, så kjekt dette blir!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21, sambo 23.

Har en gutt på 13 mnd. fra før. Sambo er ferdig student og søker jobb, jeg må vel ta opp studier igjen nå for at vi skal få noe mer å leve av :)

Hadde en uplanlagt SA i januar, og har prøvd siden mars.

 

Gleder meg utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, mannen min 25 år. Vi har vært gift i 3 år. Venter nr. 1. Termin 05.06.07 :-).

Jeg er lærling (rekker akkurat å bli ferdig) og han er sivilingeniør.

 

Vi gleder oss meget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...