Gå til innhold

Presentasjon av oss selv etter hvert som vi blir medlem her...:)


Chjoppen får to tette 03.06.07

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Er 36 år og samboer med en fantastisk mann. Han har ikke barn fra før, men jeg har to store kjekke jenter. Yngste jenta mi skal konfirmeres neste år og blir storesøster omtrent på 15 års dagen sin!

Er utrolig spent på dette svangerskaper, nesten som å være førstegangsgravid. Har glemt mye eller så er denne graviditeten annerledes. Var ikke kvalm med jentene...

Vi bor i Nord-Rogaland og jeg jobber som ingeniør. Må bar ta med at vi har en nydelig golden retriever som sørger for at jeg får litt mosjon:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 39 år og har to barn fra før. En på 4 og ei på 2. Jobber som lærer, og venter spent på timen hos legen 2. november. Har bestemt meg for fosterdiagnostikk og er spent på hva de vil tilby meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år og har 3 barn fra før. (4,8 og 11 år gamle) Her blir det liv i heimen.:0))

Vi bor i Drammen og jeg jobber som sykepleier.

Min termin er utregnet til 270607. Så får vi se hva UL-termin osv viser etterhvert.

Venter med lengsel på time hos lege i slutten av nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29. Blir 30 i mars. Har 2 gutter fra før (f 97 & 98) De bor 50 % hos meg og X. Er student for tiden. 2 katter og 2 rotter hører også med i familien. Og bor i Oslo :-) Tremin er vel 16 juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er 25 og min kjære 24 gifta oss i juni i år,har ein gutt på 6 og jente på 3,me bur på vestlande har termin ca 22 juni 07 gleder oss,etter ein ma og ein sa krysse fingra for spira vår har festa seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 39 og venter mitt fjerde barn. jeg har en på 17 og en på 15 mnd pluss en som ville vært 6 år. utdannet lærer jobber i barneskolen. gravid og venter 23. juni hvis alt går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 30 år, samboer på 36, vi har en pjokk som er 3 år i dag, har termin (iflg. terminberegningen her) 20. juni.. Har en sønn på 10 1/2 år, gubben har to gutter på 9 og 11 år, som vi har annen hver helg.. Gutten min på 10 1/2 år fikk diagnosen diabetes sommeren -04.. Vi flyttet til Levanger etter dette for å være nærmere sykehuset og lettere å få jobb.. Jeg studerer til barne- og undomsarbeider, gubben kjører opp til langtransport, dere vet store gutter og store leketøy hehe ;) Tror dette skulle dekke det meste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :-)

 

Jeg er 35 år, mamma til to gutter på 8 og 9 år. Dette er mitt første barn sammen med sambo (han har ingen fra før) og vi gleder oss helt utrolig mye! Arbeider som sekretær i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på jeg også:

Er 30 år. Venter mitt første barn i midten av juni. Hatt en sa og to ma før så dette er nesten for spennende.

Jobber i avis og bor i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 23 år og er forlovet med verdens beste samboer, har ei datter på snart 3 år. Har termin 18 juni. Bor i kalde nord, i Narvik. skal til legen i dag på første kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen=)

 

Nå har visst jeg fått samme beskjed som alle andre her...

 

21 år, 22 nå straks... Venter mitt første barn:O De sier så ihvertfall.. vanskelig å tro... termin i juni, 22 for å være nøyaktig... ingen barn fra før, men samboer på straks 24 har ei datter på 3 1/2 år. Gleder meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og min kjære er 30år, vi venter vårt første barn i slutten av juni :) Jeg er føskolelærer og jobber i bhg (småbarsavdeling) er spendt på hvordan det går etterhvert.

Men gleder meg masse til tiden fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg 20 år samboer 24.. venter vår første 20 juni. har jo en "liten" rottweiler også da:) vi bor i oslo. jeg jobber på skole og SFO. gleder meg til dagene som kommer og spesielt til den lille kommer.. også gleder jeg meg veldig til jeg ikke er dårlig mere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei:)

 

Jeg er 22, samboer og forlovet med en god gutt på 25 år, og vi har ei datter på 16 mnd. Vi venter nå nr 2 29.juni, så det blir ganske så nøyaktig 2 år mellom barna våre:)

Vi bor på Evje i Setesdalen(6 mil nord for Kristiansand).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år er gift og har 4 barn fra før. barna er 9 år 8 år 5 år og 2 år. Har termin 29 juni og det gleder vi oss til. blir nok den siste dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 28 år født og oppvokst i oslo. er samboer og vi har verdens nydeligste lille jente på 16 mnd:)

jeg er utdannet blomsterdekoratør..jeg har termin 23 juni og vi gleder oss kjempe masse til å bli fire:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg gjør dette rett, jeg vil også være med i klubben, jeg har termin på min egen bursdag i juni. artig. Er dette riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja nå skjønte jeg det :) Jeg er 34 og bor i oslo, jobber som salgssjef og har en gutt på 14 fra før...begynner litt på nytt kan en si ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:) Ja så var d min tur igjen! Jeg er 26 år, er gift, har to gutter på 2 og 7 og venter altså nå nr tre! Foreløpig termin er 28-29.juni. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle junidamer!

 

Jeg er 28 år, fra Sandnes Rogaland, gift og venter vårt lille under i juni en gang. vet ikke helt når, for har ikke fått noen termin dato.

Håper dette går bra, for jeg har nylig hatt en SA.

 

Ønsker alle lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg er 35, samboer og har 2 gutter på 8 og 9 år fra forrige forhold. Dette er samboeren min sitt første barn, og vi gleder oss veldig!

Vi bor i Tromsø (fyttikatta det er kaldt her i dag!!!!), hvor jeg jobber som sekretær.

Termindato er 26.6.07. Grunnet en tidligere graviditet i en eggleder, håper jeg å komme inn til en tidlig UL i denne eller neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 26, forlova men en herlig mann på 31

. venter vårt første barn, hans tredje.

Er student og trønder.

termin 22.06.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, gift og bor nær Oslo. Har en gutt som nettopp har fylt ett år, så det blir to tette her. Bra for sønnen min, han trenger noen å leke med/dele oppmerksomhet med! Har termin 15.juni, har ikke fått time til ul enda:). Gleder meg masse til å bli tobarnsmamma, da er familien vår en ordentlig familie føler jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...