Gå til innhold

Presentasjon av oss selv etter hvert som vi blir medlem her...:)


Chjoppen får to tette 03.06.07

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei Vestfold-jente på 28 år, samboeren min er 30, vi venter vår første. Jeg ble gravid på første prøveperiode, etter p-pille-slutt, og er fortsatt litt paff over at det gikk så fort... Tror nok det tar litt tid før det går ordentlig opp for meg/oss. Termin er i begynnelsen av juni, så da rekker jeg ikke å følge klassen min helt fram til sommerferien (jeg jobber som lærer i ungdomsskolen), men, men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Var tidligere med på februar-klubben, men denne ble avbrutt med en MA. Har nå blitt gravid igjen og venter første barn ca 15. juni.

Jeg er 27, min mann 29. Vi gleder oss veldig. Var hardt å miste, håper det går bedre denne gangen. Er fra Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er ei 31 år gammel trønderpie som bor utenfor Gjøvik. Her bor jeg sammen med min skjønne forlovede og vi venter vårt første barn 06.06.07. Gleder oss stort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, gift, bor i Bærum, venter nr. 3.

Jobber i helsevesenet, trener 4-5 ganger i uken og er utrolig fornøyd med livet! Er veldig spent på hvordan det vil bli å være mamma til 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vikar på en barneskole og er utdannet som adjunkt. Jeg er 27 år og gift. Vi har ingen barn og jeg har foreløpig termin 22.6.07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 1/2 år og sambo er 36. Vi har en åtteåring og ei på 3 1/2 år fra før. Venter vårt tredje barn 8.juni ca. Har ikke sagt det til mange enda. Vil spare nyheten litt lenger. Vi bor i sørtrøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 (28 i des). Har vært gift med min kjære i 3 år. Vi har en sønn på 10,5 mnd fra før og bor i Tønsbergområdet. Er snart ferdig med fødselspermisjon og skal begynne så smått å jobbe i november-desember en gang...hvis vi får tak i dagmamma og formen ikke er altfor dårlig... :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge 24år, vi er forlovet og dette er vårt første barn! :)

 

Jeg jobber som førskolelærer og vi bor i Buskerud, termin 22. Juni.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 24 år og har ingen barn fra før. Jeg gleder meg kjempemasse til å bli mamma. Jeg har samboer på 30, og vi har det kjempefint sammen:)

 

Ellers er jeg ferdig med lærerskolen, men har ikke fått fast jobb enda, men er heldig å går i et vikariat som 100% lærer på fådelt skole og har ansvaret for 8 elever i 1.-4. klasse.

 

Jeg vil gjærne komme i kontakt med alle dere her, for jeg synes dette er utrolig spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år,gift, har ei jente på 2 og ei på 1 og nå er vi igang med sistemann(13mnd i mellom de to første). Jobber i blomsterbutikk innimellom bleieskiftene. Det var vel alt tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen.

 

Jeg og mannen min har ei lita herlig tulle på litt over året og venter nestemann i mai/juni 2007. Vi bor i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 26 år fra Møre.Bor her sammen med forloveden,gutten min på 8år og vår felles gutt på 2år:)Nå er nr 3 på vei og ventes på burdagen til minstemann:)blir spennende:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei ;)

 

Jeg er 24 år, født og oppvokst i skien og bor fremdeles her sammen med min samboer gjennom 5år. Vi venter vårt første barn 16juni!!

 

Jeg gleder meg som en 3åring på julaften!! Dette har jeg ventet på lenge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!!

 

Trønderjente på 29 år som bor i Oslo sammen med kjæresten.

Vi har vært sammen i mer enn 10 år, så det var vel på tide med baby.

 

Jeg gleder meg jeg og, men er veldig usikker og litt nervøs.

Tilbringer masse tid foran pc og suger til meg all info om babyer, jeg vet jo ingen ting om barn. Jeg har masse å lære, men har allerede fanget opp en del tips og råd.

 

Termin 14.juni

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

Jeg er 22 år, samboer og bor i stavanger. Vi har ingen barn fra før av, så vi gleder oss SÅ mye til dette. Jobber som hjelpepleier i PUH-bolig. Termin 22 juni....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei der:o)

 

ser ut som om jeg er yngst da- er 19 år,samboer er 23.vi venter vår første 24 juni (menstermin).jeg jobber som hjelpepleier/pleiemedarbeider.og som ringevikar andre steder.vi har planlagt dette et år,og prøvde 2pp.gleder oss noe enormt,og driver nå å gjør i stand huset vårt til den lille kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, gift og har ei jente på tre. Jeg bor i Troms og arbeider som vernepleier i en bolig for mennesker med psykisk utviklingshemming og alvorlige psykiske lidelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen...

 

 

jeg er 21år(blir 22neste mnd)

har en september 05 gutt og venter 9 juni 07.blir 21 mnd mellom mine.

er forlovet og er utdannet og jobber som kokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest de øvrige presentasjonene her føler jeg meg jammen litt gammel, og det kom nesten litt overraskende på. Er 29 1/2 år, samboer, ingen barn, gravid på første forsøk, jobber som lærer på en videregående skole. Kan ingen ting om babyer eller barn, men gleder meg til å lære. Er veldig spent, og håper at alt går bra (da det å bli gravid på første forsøk nesten er for godt til å være sant). Termin den 19.06 og det er uutholdelig lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 29 år i februar.Er samboer på 10.året.Har en sønn som fyllte et år i går(18.okt) og er 7 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...