Gå til innhold

Presentasjon av oss selv etter hvert som vi blir medlem her...:)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 29, og samboeren min er 29 han også. Vi har to gutter i sammen på snart 5 og 3 år. Vi bor på vestlandet nærmere bestemt sogn og fjordane --->sogn

Vi ville bli ferdige med barn før vi ble 30, så da måtte vi sette opp farta litt, og vi rekker det vi, for terminen er 6/7 og 30 års dagene våre er i august.

Fortsetter under...

jeg er ei jente på 29 som har tre barn fra før. Jente på 5 og 10 år og en gutt på 8. Barnefaren er 34 og vi har det topp sammen :) Har termin 20 juni 07 og alle sammen gleder seg. Jeg jobber i et utradisjonelt yrke, så må ha svangerskapspermisjon i svangerskapet pga hard jobb. Men da kanskje jeg får tid til å strikke litt :)

Hei:)

Jeg er 30 år og bor i Oslo. Er gift, og har ingen barn fra før. Jeg har hatt SA og MA, så er veldig spent og litt nervøs denne gangen. Har termin 9. juni i flg. legens beregning, men 7. juni i flg. ultralyd i 8. uke. Holder meg til sistnevnte jeg:)

Gleder meg enormt til 1. trimester er over!

Hei jenter:)

Jeg er 24 år og gift med en tyrkisk mann på 25 år. Jeg kommer fra Hamar, men bor i Akershus. Jeg har utdannelse under hotell- og reiseliv, og jobber som mellomleder på hotell. Vi venter vårt første barn 24 juni.

Lykke til alle sammen!

Hilsen meg

Annonse

Jeg og min samboer venter vårt første barn. Vi bor i Trondheim, hvor jeg jobber som sykepleier. Dette er kjempespennende! Håper vi kommer oss gjennom 1.trimester - og at kvalmen snart gir seg :) Termin i slutten av juni.

Hei alle sammen :)

Jeg bor i Stavanger sammen med min kjære. Jeg er 22, og han 26. Vi venter nå vår første bejbi. Vi gleder oss såååååååå utrulig mye, blir heilt fantastisk med en liten sommerbejbi :)

Jobber som sykepleier, og trives godt med det.

Lykke til med svangerskapet alle sammen:)

Klem fra meg

hei. eg er 30 år og vert gift i 6 år.har ein gutt på 4 og ei jente på 6mnd. har oppdaget att 3. er på vei i slutten av juni,vert 13mnd mellom dei to minste."sjokket" er me over så no gleder me oss til ein liten til!!

er naturlig nok i mammaperm no, men jobber i fiskeindustri utenfor bergen til vanlig.

andre med to tette?

Jeg er 31 år, smboer og dette er det første barnet for begge. Vi mistet to små for 3 mnd siden men er kjapt på den igjen. Vært på Ul og dett hærligheten. Bor i Tønsberg og jobber som spesialpedagog. Termin den 24 juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...