Gå til innhold

Splitterny skravletråd for Molait, Cat78, svanine, Tiny, 1D m.fl.


_svana_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har både kortermede og langermede så er nok sikret :) Tror ikke jeg skal kjøpe så mye mer klær før lille snupp har kommet og jeg vet mer hva vi trenger.. Selvom det er ganske vanskelig å gå forbi små nusselig klær da..

 

Vi har ikke pinneis, men masse vaniljeis da.. Og vannmelon!!! Det er nam nam det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

 

Ja har liksom falt helt ut her jeg da:(

Jeg var ikke på nett på fradag da det tydeligvis var datastreik her i gården , og i går så var jo seff nesten ingen av dere her siden dere var hos TINY

 

Ja så godt at det gikk greit med Nazi da tenkt fælt på dere Molait den dagen, Stakkars pusen din har ikke hatt det godt da, men håper han er pigg igjen snart.

 

I går var en rar dag, Jeg var nemmlig alene hjemme og det skjer ikke ofte skal jeg love dere, Kjørte gubben på Sånn derre utdrikningslag kl 0930 De skulle møtes på nationalteateret og så viste de ikke så mye mer Da hadde han som planla dette laget en så genial ide om at de som møttes der (ikke han for han kjørte for å hente brudgomen) skulle ta taxi til Drøbakk!

 

Ja det er lett å bruke andres penger skjønner jeg for den sniken kjørte jo egen bil.

 

Så jeg kjørte likeså godt gutta jeg og ble sjåfør på deler av planene.

 

 

men etter på var jeg så alene her stakars meg he he ikke vant til det nemmlig, Ikke var det noe på TV heller så

 

 

 

 

Jeg har spist en saftis i dag og har tenkt til å spise mye is idag eller kanskje jordbær Det er det beste jeg vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godvær over hele landet i dag da, er så stille her;)

 

Akkurat kommet hjem fra tur i marka....nesten 1 mil faktisk i dag. Sliten spør du da: neidaikkeidetheletatt..... Har ikke lyst til å lage middag nå nei....

 

Ingen skryt å få av spacet mitt heller............. Fornærma ja..... Skulle bare mengle fra dere søte jenter som har meg på msn i hvertfall......skjønner at herkules og simba ikke har komentert lissom;)

 

 

Ut å legge seg på sol seng tror jeg...........(f**n mangler solseng....lete-lete-lete etter teppe å ligge på...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taxi fra Oslo S til Drøbak er noe drøyt da!! Hadde vært bedre å si møt opp i Drøbak. Kunne folk tatt toget, eller skaffet seg sjåfør. Snilt av deg å kjøre:) Sikkert litt artig og? Spørs vel hvilke deler av planene du var med på. Hvordan kommer gubben seg hjem da? Skal du kjøre til Drøbak i natt liksom?? Hvor lang tid tar det egentlig fra deg til Drøbak forresten?? (ikke så geografisk jeg heller 1D..hehe..men dog mye bedre enn deg:P )

 

Pusen er helt i toppform han. Er et hull i armen hans, men gror så pent atte. Får hale og dra i labben for å titte også. Han bare ser dumt på oss. Sitter stille å tar medisinene sin. Ridter på hodet så det spruter gul guff etterpå men..hehe. Nå har han fattet at medisin betyr gourmet-mat eller kokt skinke etterpå:))

 

Solseng tenkte jeg og på i går. Teppe på bakken er ikke godt å ligge på lenger. Prosjekt å komme seg opp igjen og!! Var på Jysk på lørdag, men endte faktisk opp uten solseng. Men vi pratet om det. Er jo et lite stykke på vei da:)

 

Når det gjelder space..var å kikket på det..hmm.. i går natt kanskje? jo var vel det (ojoj nå turnes det inni her!!! ) så greit ut det, men fikk ikke opp noen bilder så ble noget skuffet. Regner med at det er under oppdatering og utvikling. (slik som mitt som har levd sitt eget liv i mange år uten inblanding..hehe) Kanskje jeg skulle få lagt ut noen nyere bilder der..hmm..får bli en dag jeg virkelig kjeder meg.

 

Jasså, så du har vannmelon du Tiny..ja værsågod;)

 

Spist Båtis i dag jeg. Gøtt!! Og dro på Mækkær'n. Digg å slippe å lage og rydde opp etter mat hjemme.

 

Du a svanine? du gjort i dag? Så du logga på nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja man blir overvåka skjønner jeg :-)

 

Takk for i går jenter, det var veldig koselig. Grillmat er alltid godt og den svære bollen med jordbær... *drømme* Ja, også var det selvfølgelig artig å skravle litt. Snakka jeg virkelig lite? Måtte tenke over det... men men. Bruker ikke være noe i veien med skravla da.

 

Hva jeg har gjort i dag? Jeg har tilbragt store deler av dagen på verandaen. Jeg liker sola jeg :-) Også gikk vi en times tur etter frokost.

 

Det var det fine.

 

Så oppdaga vi jeg avløpet på badet var tett. Så sambo måtte dykke nedi avløpet og fiska opp noe grusomme greier. Langt ned i røret var det gørr fra en annen verden. Æsj! Som om ikke det var nok så fant vaskemaskinen ut at den ikke skulle kvitte seg med vannet. Slangen var i klem så da måtte mannen i huset til pers igjen (henge den fast). Hehe. Voldsomt mye styr på en gang.

 

Også måtte jeg lage brunsausjevning tre ganger fordi jeg første gang klarte å brenne den og andre gang klarte jeg å klumpe den til.

 

Og det var vel egentlig min dag. Har også tvunget meg til å lese ferdig en utrolig elendig bok som jeg begynte å lese i jula... at det er mulig å skrive så mye pjatt og selge så bra???

 

Også har jeg spist to iser da.

 

1D: Hva er egentlig msn-greia di da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært deilig ute idag ja har gått en times tur det holdt i varmen sitti litt ute også spist is både saft is og sånn derrre 2 litre

 

 

vel gutta dro fra drøbakk i båt til byn igjen etter at de hadde kost seg på vannet så jeg hentan i byn

 

 

Det var ca 5 mil fra meg til Drøbak. jeg fikk være med å se brudgommen hoppe i fallskjerm Så kult ut!!

 

 

Gubben var utslitt kl 01.30 så da var det henting og så sov han til 15 i dag! OG så er han kjempe solbrent da:)

 

 

 

 

nå er det på tide med noe for tror det blir noe kjøpe mat greier

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ligget på sofaen ute og sett på fotball og spist sjokolade. Ikke fler is igjen :o((

Ja også har vi selvfølgelig p*** da.. hehe.. må ha det, bare må ha det :P

 

Formen har faktisk vært ganske bra i dag og ryggen har holdt nesten hele dagen, bare verket bittelitt innimellom.

 

Har ferie fra i morgen da, både jeg og gubben. Deilig!! Skal bare nyte finværet som er meldt flere dager fremover :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvåka og overvåka..popper nå opp et slikt vindu som sier du logger deg på. (menbarepassdegjegserdegoveraltoglatdugjørALT)

 

Du ble ganske tyst etter at vi gikk bort fra tema støvsugere faktisk. For all del, du må da ikke si noe hele tiden:)

 

Kjønnsrollene er riktig fordelt ser jeg, han tømmer sluk mens du svir saus. Veldig greit. Vil heller lage saus 3 ganger enn å stå med all den slukgørra. Går utfra at du er av samme oppfatning.

 

Plumbo?? Lite tips;)

 

Hvorfor bruke av tiden sin til å lese en bok man ikke liker? Går sikkert reprise av Ricky Lake på tv;) Nei men hallo, les en annen bok da vel!

 

Den msngreia ble litt rot i går. Inv. 1D til vår samtale men du kom istedenfor til "min og 1D" sin. Og jeg trodde vel du måtte akseptere før du ble kastet inn slik. Så ut til at det gikk greit for var nok av lesestoff da jeg satte meg. (bakisnakke meg for at jeg skal kunne lese det etterpå?? og hva f mener du med liten?? Og hvilken mage??)

svanine

 

Herkules: Er ikke så langt da, men synes 5 mil tar jo sin tid det og. Fallskjerm ja, kunne du tenkt deg å prøve? Prøvd paragliding selv, men blir jo ikke det kicket og fritt fall der.

 

 

Cat:

Det er så stille på mailen:(( SE det været du har ferie i a!!! Når har du lyst på en formiddagsis a?

Noe annet du skulle ha utført i LS el omegn? Noe vi ikke skulle ha utført, men som vi har lyst til å finne på alikevel? Klarer du tur ut da? Ingen senger på torvet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp

ne i 5 mil er ikke så langt men det er dyrt (med taxi) jeg kjørte gjerne jeg Skal vist samme rute omtrent i morgen altfor tidlig, på noe lederseminar. Og da er det kø inn til byn så jeg må opp TIDLIG BLÆÆ

 

I dag har jeg snakket med tk- er så lei at de snakker så gebrokkent der at jeg ikke forstår og at de i tillegg skal svare så innviklet.

 

Vel konklusjonen var at jeg friskmelder meg neste gang jeg er hos legen og så satser jeg på full SM senere og ferie.

Hvis ikke så taper jeg masse penger Teit system.

 

Tar meg en dag off på fredag så reiser jeg til Kragerø håper på fortsatt fint vær

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallvær å ha ferie i ja :o))))))

 

Men tid til is??? Tja... må sjekke timeplanen først..

Herregud, jeg og gubben har måttet lage et skjema vi med klokkeslett og oversikt over hva vi skal hver dag. Er så j***** mye mas og kjas at du aner ikke!! I dag var vi oppe tidlig og dro av sted, og knapt nok kommet inn døra nå... og sånn er det nesten hver dag hele ferien!!!!! Har tusen ting som må ordnes også mases det fra den ene familien etter den andre!!!! Stress!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Men har spist 3 is i dag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er poenget med ferie da? Bedre å sitte å slappe av på jobb.

 

Også atte jammen is med meg da??? Hva er det egentlig dere driver med? Jo altså det er alltids slikt å gjøre og slikt å føre, men så streng planlegging? Blir jo litt nysgjerrig! Og hva er det alle maser på deg om? (bortsettfra meg som maser om is da, men is er jo bare kos det:) )

 

Såååå stille på mail i dag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cat: Den ferien din høres ut som noe slit? Hvorfor slikt mas? Stiller meg litt undrende til det.

 

Molle: Når det er søndag og sluken er tett og butikken er stengt, så må man prøve seg uten plumbo. Salmiakk rensa opp en del da.

 

Ja, det er nok litt teit å tvinge seg selv til å lese ei bok man ikke liker. Men nå er jeg ferdig med den, og har satt den fint på plass i hylla. Det føles litt som en personlig seier... eller noe i den duren. Noen ganger må man gjøre ting man ikke liker, ikke sant? Og boka tok seg litt opp mot slutten.

 

Dro du på stranda forresten?

 

Herku: Fri på fredag høres digg ut, tror været skal bli dårligere midt i uka, og bedre til helga. Det er det jeg har hørt da...

Ellers synes jeg trygdekontorfolka skal prate sånn at man forstår.

 

1D: Du har ikke sagt noe i hele dag!

 

I dag har jeg hatt en ganske rolig dag på jobb, og det føles helt greit. Har også vært flink og trent, og ligger/sitter nå i soffan med mør rygg. Liker å tro at så lenge det ikke er vondt så blir ryggen styrket.

 

Var det noe mer jeg skulle ha sagt?

 

Ja, det er 3 dager til UL og jeg har bare spist 2 is i dag :-)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld damer!

 

Nå begynner det endelig å bli en mer behagelig og levelig tempratur her... Har holdt på å renne bort idag jeg. Og ikke har det hjulpet å spise is (jeg har prøvd det da) og det hjalp litt med vannmelon, men svetten bare renner den... Skal ikke klage over at vi endelig har fått fint vær da :) Har sitti ute og nytt litt av været da ihvertfall.

Også har jeg endelig fått ræva i gir og bestilt time til nye linser.. Kanskje på tide...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det faktisk ikke spesielt varmt inne om dagene. Lurer på hvorfor... Kanskje du skulle kjøre inn til byen og bruke leiligheta vår som feriehus når vi er på jobb? Hehe. Jaja, du kan være her når vi er hjemme også når jeg tenker over det. Trivelig det også :)

 

Sola er bra - sola er toppen - sola er god og den bruner på kroppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så værst å sitte inne her heller, men det er noe med at man bør jo sitte ute og nyte sola når den er her.. Ikke bare sitte inne..

Håper tulla i magen ikke drøyer så lenge med å ville komme ut da.. Så kan vi få litt sommer sammen alle sammen!!! Bare 34 dager igjen til mens-termin og 40 til ul-termin, så får se hva som er riktig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Har et sånt nord-norge-gen skjønner du. Det innebærer at er det fint vær så må man være ute. Er man inne blir man fylt av noe kalt "dårlig samvittighet". Så derfor er jeg ute når det er fint vær.

 

Det er jo bare en drøy måned til da - det er jo ikke lenge i det hele tatt!

 

Jeg er glad for at jeg er sånn omtrent halvveis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei;)

 

Herreguuuuu så godt det er med fint vær!!!!!! Jeg elsker sol og sommer;)

 

Må innrømme at jeg ikke er såååå glad i å jobbe i det fine været da, men heller det enn at det er dritvær;)

 

Har vært stille fra denne kanten ja Svanine... Sprang på ei gammel klasse-venninne etter jobb og slo av en prat med henne...tok jo plutselig 3 t.....rart det der.... Og det var jo ikke bare å gå inn i finværet heller....

 

Men her er jeg!!!

 

Molle: de droppa deg jo fra samtalen jo... du var innaktiv sto det....

 

Jeg har forresten vært å tissa hele 5 dråper fordelt på 10 turer på do i dag..... helve*** lita blæra ble over natta da:(

Håper det går over snart hvis ikke blir jeg LITT lei tror jeg......

 

Jeg har spist Cielo is i dag også jeg....den er så god også har de kommet med ny smak: Rom og Rosin!! (Noen som husker yogurten???? Deilig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bok leste du da svanie?

 

Håper fint vær ja til helgen

 

egentlig sånn ute i det fine været person jeg også men er flinkere når jeg er ved sjøen

 

Nå ma jeg sove

 

 

God natt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiny: Har tenkt på deg i dag. Hvordan i alle har du overlevd denne varmen. Sliti bra selv. Satt med balje med kaldt vann i under bordet med føttene oppi under hele middagen. Gubben ble litt forstryrra. Plaskelyder under middagen, finn en feil liksom.

 

1D: Ja man blir "kastet ut" etter en stund inaktiv. Var dusj og legg av barn, gjøre klart til dagen etter og div++ Snakket dere lenge etter det da?? Noe jeg ikke fikk med meg?? Nysgjerrig?? Jaaa!!

 

 

Svanine: Vi har plumbo i skapet vi.

 

Joda personlig seier-gratulerer med vel anvent tid..hmm ;)

 

Vært på stranden i dag jeg. Måtte bare bøye meg i støvet og krype til korset. Varmen vant. Den vant over selvbilde. Vant over strekkmerker. Vant over 1cm lang navle. Vant over fleskepølsene på ryggen. Vant over all for form dignity!! Og den "sargongen" var jo en stor spøk. Den gikk nesten to ganger rundt før, nå fikk jeg den igjen-men med sprekk i siden. DET så dumt ut det. Så på med bikini. Jeg så ikke om jeg hadde noen bukse på, håper andre så det-massesukk!! Var ganske varmt i vannet faktisk. Er langgrundt der. Blåste en del der også så fikk en pause fra nesten-svime-av-pga-varmen.

 

Spist bare 4 is i dag!!! OG masse vannmelon (hadde med på stranda) Kjole har jeg gått i i dag og. Frøken fjong:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker bare kjapt innom for å si fra at jeg ikke har smeltet, selv om det kjennes sånn ut noen ganger....

 

Var på svangerskapskurs i går. Det var vel i grunnen greit nok, så film om fødsel og slikt. Siste runde blir neste mandag, må huske å lese ammeboka mi først da...

 

Har kjøpt meg nytt vidundermiddel mot pollenallergi. Orker ikke den snørra lenger! Håper det virker fort!!

 

Det er varmt, ja! Balje med kaldt vann til bena er fint, brukes flittig her også.

 

 

Spist forbausende få is de siste dagene....

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens første is nå:)

 

Vært så flittig i dag. Funnet ut at skal man orke å gjøre noe i dette huset må det gjøres før 12-14. Etter det er det badstu her inne. Var godt i gang 08.15. Fått unna masse som har hengt over meg. Deilig. Og støvsugd litt, teit som jeg er. Snart kjennes det ut som om bekkenet detter fra hverandre. Rart det ikke gjør vondt mens man står på. Vel uansett orker jeg ikke å vasse i kaniner.

 

Er ikke så trykkende hete i dag. En del vind, det hjelper godt.

 

Simba, beklager å være så distre, men hvor bor du igjen? Til mitt forsvar spurte jeg om dette hos Tiny, men ingen av de 3 andre husket heller. Husker alt mulig annet rart om deg men ikke bosted altså:)

 

Vet noen her hvor mye støttestrømper koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Hamar.

Hvilke rare ting er det du husker om meg da? Ble litt nysgjerrig, jeg nå... ;-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overlever såvidt i denne heten ja... Men blir det varmere nå så er jeg nødt til å skremme denne babyen ut, for jeg orker ikke så mye varme i 35-40 dager til!!!!!! Da smelter jeg......

 

Har ikke peiling på hva støttestrømper koster jeg... Spør på noen av de andre forumene kanskje??

 

Her i huset er det ingen som orker noen ting. vi er såååå late og det er sååå digg!!!!! Skal se om jeg kanskje kan få gjort noe fornuftig idag da.. sette på vaskemaskina kanksje?? hmm.. får se hva bekkenet mittt tåler av belastning da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...