Gå til innhold

Splitterny skravletråd for Molait, Cat78, svanine, Tiny, 1D m.fl.


_svana_

Anbefalte innlegg

Det er nok ikke noen spennede butikker i oslo heller. Vet de har Rudo, men den finner du jo på strømmen. Ellers så vet jeg faktisk ikke om noen andre enn de kjedene jeg...

 

Den lille i magen min er ganske snill og har et kjempesøvnmønster om dagen (mor er fornøyd ja). Hun er ganske rolig på kvelden, bare dulter litt også blir det stille... Så kjenner jeg ikke noe utover natta, men når jeg står opp å tisser eller våkner, da våkner hun også!! Snill jente det :) Men nå begynner det å bli ganske trangt tror jeg for nå buler det ut kroppsdeler i alle retninger snart!!!

 

Spille fotball ja, det er fali det.... Det går gæli det når old boys spiller ja :) Du får pleie han så godt du kan da!! Og ja, appearance er viktig når man skal på jobb!!! så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oldboys ja.. hahahahahaha den var god!!

 

Babyshop i lillestrøm også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo men det er nå samme kjede og de er små. Mer utvalg på Lørenskog:)

 

Tenk at jeg måtte krangle med gubben for at han skulle ha på seg hele sokker!! Helt utrolig. Og at jeg måtte skifte dem for det gadd ahn ikke for det var jo ikke så nøye. "Tenk om noen sure kunder ber om å få snakke med ansvarlig, eller det kommer noen "viktigfolk" og så hopper du rundt med tåa ute?!"

 

Nei skal man dra seg ned til butikken snart da? Enda ikke vaska det badet jeg skrøyt til cat av at jeg skulle vaske i stad heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da fikk Molle telefon så da kan jeg skrive litt her.

 

Er hjemme syk i dag også, forkjøla og vondt i hodet, skikkelig kjipe greier.

 

Sov til klokka halv ett og det gjorde ikke akkurat saken bedre... argh.

 

I dag vil jeg ha spaghetti bolognese til middag!

 

Nedtelling til ul: 1 uke!

 

Antall is i fryseren: Mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke sånn kjemeputvalg av babybutikker rundt omkring.. Det er disse kjedene da, enten dritdyre eller litt billigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg er her og!!

 

Antall is i fryseren: 1 mindre:D

Fant en slik pinup, men med jordbæris inni ikke vanilje. Gøtt!

 

Kan noen gi den dama spagetti snart?!

 

 

Det jeg skulle si cat som jeg så så var skrevet helt feil: det er samme kjede og den på LS er liten i forhold:)

 

Den på alna er ganske stor da. Fikk litt panikkangst da jeg gikk inn der. (lørdag i pinsen, jaja vet jeg er dum men gutta var på toys 'r us)

 

Nåååå skal jeg vaske badet!! *sukkeuffemeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Værmelding for helgen: SOL OG VARMT!!!!!!!!!!!!! ååå så digg!!!!

 

Noen spesielle ønsker når det gjelder tilbehør på lørdag? Tenkte jeg skulle gjøre som Molle, lage en salat og fikse noe potetgreier. Dere tar med dere kjøtt og drikke :) Jeg skal handle munkholm ihvertfall!!!! mmmm...kald "øl".....

 

Antall is i denne fryseren: 3 halvfulle 2 litere, ingen pinneis. Men har masse kanelboller da:)

 

Og vi skal ha spaghetti til middag!!! *ertesvaninelitt*

 

Babyshopen på løreskog er nok hakket bedre enn den i LS + bedre parkering.. Barneverden på Alna er en bra butikk det! Kanskje jeg må dit en tur snart??? Mangler himmel til senga og det er så sinnsykt dyrt overalt!!!! Også mangler jeg gardiner... Noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slutt å gjøre annet i den 50% tiden du ikke skal gjøre annet!!

 

Får håpe det bare er god gammal magasjau da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hva skulle det være tro. Vannmelom er digg da. Skal jeg grafse med meg en stor eller?

 

Gardiner: Ferdigsydd el? Billigst på Kid tenker jeg, men spørs hva du vil ha for mønster da. Ellers har de på Ikea og alle disse gardinbutikkene. Er du selv den typen, eller har en mor/svigermor som er det kan du kjøpe stoff. Da har du fler valgmuligheter. Har du noe tema? Border? Vil du ha samme i gardin og himmel? mulighet for likt sengetøy som himmel? Rommet var gult? Hele rommet? Kanskje noe sommerlig og pikete? Lette tynne med sommerfugler på? Hadde ikke du malt noe Ole Brum? Masser av brumgardiner på markedet. Kan lettere uttale om tips etter lørdag sikkert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuusen min!!!!!!!!!

 

Nazi er skada. "står" og sover i kurven sin. Er masse størkna blod under et sted. Jeg får ikke lov å se. Venter på at M skal komme hjem. Vil ikke kanskje sprekke opp noe uten hjelp her. Får klappe ham på hodet, men han får helt noia og gauler om jeg nærmer meg under magen. Huff sånt er så fælt:(

 

Håper M kommer snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakar Nazi!!!!!! Har han sloss nå?

 

Vannmelon er godt det da :) Ta med en stor en du :)

 

Har ikke titta så innmari mye enda, men de på kid var ikke noe særlig.. Må nok dra med meg mamma på en stoffbutikk så hun får sy noe ja... Tenkte kanskje jeg skulle fått himmel og gardiner i samme jeg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, altså. Håper Nazi ikke er hardt skada!

 

Gleder meg litt til jeg kommer i gang med innkjøpene. Men først er det UL, etter det kan jeg forhåpentligvis 'go mad'.

 

Tror jeg må ta meg en is. Det skal være sunt før middag? Eller?

 

*sendeovertrøstekostilmolaitognazi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg venter og venter...Hmm burde kanskje ringe ned til vet. og sjekke at det er noen der. Men pleier det på kveldene. Ååå for dette har vi råd til nå-not!! Blir fort borti 1000,- hos de gribbene.

 

Is er alltid sunt. Går som en av de 5 om dagen. Inne på is, poden og jeg var innom Spar i stad. Kjøpte med oss to isbokser. En med slike sjokoladepinner (pinup lignende, kjekt og billig) og en pakke med O'boy-is. Den var god!! Smakt den noen?? Sjokkotrekk utenpå og sjokkis inni. Ikke for sterk, ikke for søt. Ikke dum i det hele tatt:)

 

hehe synes jeg ser deg go mad ;) Tenk om det er to, da kan du gå dobbel så mye mad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med lille nazi'n min ??? Må tante Cat komme å blåse???

 

Har ikke vondt i magen lenger :o)))

La meg på sofaen og hvile litt og nå er jeg mye bedre :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at is teller som en av de fem om dagen. Da ligger jeg nemlig godt an. Har spist en is, en nektarin, en aprikos, et glass fanta og en yoghurt m/mango. Da har jeg klart alle fem! Hurra!

 

Har ikke smakt oboy-is, men noterer det som et godt tips :-)

 

Og tsk tsk - det er nok bare én der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått time hos vet. kl 20.00. Han lever da, men rører seg ikke. Ikke gjort det på mange timer nå. Prøvde å se, men var så faretruende gauling at vi lot det være. Må vel ned til vet uansett og da får han ta det der. Kjipern å skulle inn igjen om kort tid for å ta ballene på'n. Hadde vært greit å få tatt de i samme slengen. Billigere og.

 

Bra du er bedre cat:)

 

Det kjipe for deg nå svana, er at du har klart alle de fem. For det betyr jo no more ice for you!!

 

Da skal jeg gå å spise chicken curry jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med lille-nazi'n min, han er jo så skjønn!!

 

Alt dette is-pratet... *gåroghentermegenis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle du tenkt på før du døtta i deg en is, en nektarin, en aprikos, et glass fanta og en yoghurt m/mango!! Tror du kan stryke fanta fra listen. Der var du bare usunn. woho, plass til dessert alikevel.

 

Ja og det holdt jeg helt på å glemme...når man er syk er det ubegrenset inntak av is:))

 

Hvor mange is er du oppe i nå a cat?

 

Lurer på å hente meg en is jeg...hvor kan det ha kommet fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk første isen i dag, men har spist marsinpankake tidligere da :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du var kjapp:)

 

Splitterny og splitterny tråd svanine...

 

Huff sitter bare å venter på at kl skal ble 20. Men den kurven han ligger i nå er underdelen på reiseburet, som står oppi overdelen og alle delene til å klikke dem sammen ligger under teppe han ligger på. Og han vil IKKE flyttes på. Taskig. Prøve å kjøre ham ned slik han ligger. Han er jo ikke redd for å kjøre bil, tror jeg. Men kanskje nå. Jaja han er jo ikke så står, får ta på arbeidshansker.

 

Åffer har du fått kake a? Sa det i stad jeg, at jeg hadde lyst på kake. Det ville M og ha. Lurte faktsik på om jeg skulle bake. Hvordan baker man kake a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma inviterte meg på kaffe og kake borte på senteret i sta. Var deilig det :)))

 

Lag en sjokoladekake det er lettvint!!! Ja om du har alle ingrediensene da, hvis ikke blir det fort litt verre :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæggær'n, sitter du på F5 eller??

 

Nei har ikke Toro pose i skapet;) Eh..har ikke egg engang jeg. Jeg kan laaage..laaage...jeg går å henter en is til dem jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...