Gå til innhold

Splitterny skravletråd for Molait, Cat78, svanine, Tiny, 1D m.fl.


_svana_

Anbefalte innlegg

hehe rare ble kanskje litt feil. Nei husker deg jo fra tilbake på bligravid. Hamar ja...nei ringte ingen bjelle nå heller..hehe. Men da vet jeg det da. Er ikke på andre siden av "votten" men et stykke alikevel. FRa oss andre altså. (Ja ikke du 1D, du bor pokkerivold og langt unna alle du. Fløtt!!) Du får gi lyd fra deg Simba, om du skulle befinne deg i nærheten:)

 

Er ikke så gæli i dag da Tiny? Noe overskyet og. Regner med det er ganske likt hos deg som hos meg. Bekkenet ditt tåler vel å sette på vaskemaskina? Henge opp kan det bli værre med. Derfor har vi menn og/eller tørketromler:)

 

Må le da..spør på en av de andre forumene. Som om tråden vår er et eget forum?? Skjønt det virker slik til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke så altfor ille nå nei, men det blir jo så innmari varmt utover kvelden da... Og ja, det er faktisk noen skydotter oppe på det blå...

Og bekkenet tålte å sette på vaskemaskina ja :) Og ja, tørketrommel er en vidunderlig sak!!! Samme med oppvaskmaskin!!! Fine oppfinnelser som jeg ALDRI hadde klart meg uten (lenge leve latskapen!!)

 

Er ikke dette et eget forum?? Nei nå har jeg misforstått ja.. Trenger nesten ikke noe annet forum enn denne tråden jeg.. Kan jo bare spørre, så får man jo et svar da.. Også er vi jo så spredt på terminer, så man vet jo litt alle sammen!!!

 

Men kanskje begynne på ny tråd snart?? Denne begynner å bli meget lang da... På bare 1 uke og da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel på tide. Lenge leve latskapen ja for jeg gidder ikke..hehe. Nå har det blitt fler som skriver her og. En uke er lenge det da:) Vet ikke om det er noen som skulle ha svart på ting lenger opp jeg. Ikke helt oversikten. Sånn i forhold til ny tråd.

 

Blir litt som eget forum. Vi har ingen 30+ her da. Utenom gubben min, men hva vet han liksom?! hehe. Ellers har vi ingen i 1tri lenger. Men pøtt. Og 2 flergangs har vi her og. Mangler noen som skal ha tvillinger...men får nå se om 2 dager (hvordan vet jeg det er 2 dager igjen tro?) så kan det være vi har ei med tvillinger her og;) Vi har vel vært igjennom og diskutert det meste. Nei hemorider tror jeg faktisk vi ikke har tatt opp ennå. Jeg har ingen, kan ikke hjelpe:)

 

Sliten jeg. Har vært effektiviteten selv i dag. Enda er det masse amn skulle ha gjort. Pes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt igang en vaskemaskin (skal sette på 1 til), vært innom mamma og nå skal jeg på kafe med en venninne.. Så noe fornuftig har det jo blitt ut av dagen da :)

 

Hemorider har jeg heller ikke erfaringer med (håper de ikke kommer heller), men utflod derimot er jeg plaget med (hvis noen var interessert i å vite det), så det kan jeg noe om da...

Det hadde vært ganske moro om svanine ventet tvillinger da :) hihi... Ellers er det som du sier en blandet gjeng..

 

wuæææh... bare 39 dager igjen til ul-termin!!!!!

 

Også har jeg spist 1 is da :) Blir sikkert mer når jeg skal på kafe, men først skal jeg ha mat!!! Jeg er sulten!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der gikk is nr. 2 ned på høykant:D Og der var fryseren tom:( Eller har noen sånne små saftisposer. Shøpeshøpemeeeer!!

 

Jeg har bare gjort kjedelige ting i dag jeg, men nyttige. Blir aldri direkte gøy med husvask og rydd. I dag gikk det lettere enn ellers. Vil og på kafe!! og spise is!! ..men venninna mi har ikke tid til meg i hennes fullstappede skjema..*snufs*

 

hehe venninna mi faktisk..jeg har mer enn en assa:)

 

Ja du nærmer deg med stormskritt nå Tiny. Hva gjenstår å ordne da? Du får si ifra om du trenger hjelp til noe:)

 

Selv trenger jeg hjelp til å tapetsere, male, sy, ta en tur på Ikea + en del smågreier...dersom noen har lyst til å tilby seg..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikea er jo moro da, sy er jeg dårlig på så det er mammas jobb. Tapetsere er jeg heller ikke god på, så da må du nok sette igang gubben. hmm... ufattelig lite hjelp det var i meg da..

 

Får si ifra om du vil ut å spise is en dag da.. Og jeg tror det meste skal være i hus snart. Skal å hente vogna imorgen, da blir det sikkert litt småshopping av andre ting vi trenger også.. Mangler gardiner da..

 

Da stikker jeg på kafe jeg (ædabæda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sliten at jeg er glad til for å slippe å dra på kafe. Is derimot..

 

Lagd meg jordbærmilkshake jeg:D Det var gøttere enn Prim!! Hottentott likte det og, eller kan være en halvliter kald sukkerlake som fikk ham i humør:) Er så ufattelig tørst i dag. Aner ikke hvor mange liter jeg har drukket. Bælma nedpå ved hver en spring. (..ja..har nå bare to stk..) Merklig nok må jeg ikke på do. Har vel vært 2-3 turer siden i dag tidlig.

 

Jaaaaaaaaaaa, vi kan spise is Tiny. Hah!! Har flere venner jeg cat;) Mangler alt til seng/gardin jeg. Har madrass, pute og dyne. Har ikke seng heller når jeg tenker etter, men vet hvilken og hvordan vi skal ha. Meeen hva man gjør med himmel, gardin, sengetøy... Har noe sengetøy fra sist, men vil ha 1 sett som matcher:) Lurte litt på "blå hjerter" eller hva det heter fra Babydan. Veldig nøytralt, guttete og babyete uten for mye kliss. Hva tycks? (finne en link senere, men du/dere har vel kanskje sett det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter;)

 

Dette er helt klart et eget forum!!!!

Forum for (godt) voksne, (lite) ansvarsbeviste, (noe) fornuftige, (mest) omtenksome, (nesten) sunne, (over) ivrige jenter som deler på det meste av detaljer om nært og kjært;)

Herved døpt til

SKRAVLETRÅDEN

for

Molle (med Bolle),

Cat (med hatt),

svanine (med pine),

Tiny (med ....y),

1D (med tre`),

og alle andre kjente og kjære;)

 

Jeg skal på bim treff om en halv time.... spent ja kan du si.... Aner jo virkelig ikke hvilke andre som gjemmer seg der ute....og som jeg nå skal få gleden av å møte (kan jo være fa`li jo...enn om de ikke liker meg da???)

 

Håper på trøst når jeg kommer tilbake;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj - skal se dere har vært aktive i dag!

 

Jeg har kjeda meg skikkelig på jobb. Vel, jeg har gjort mye, men dagen var ulidelig kjedelig. Tror det er månedsvis siden det har vært så kjedelig... og så lang... sukk. Håper det er bedre i morra.

 

Jeg er missunnelig på de som kan nyte sommerdagene ute! Ja, missunnelig. For jeg liker sol og varme, nemlig. Men nå har jeg nesten bare verandasingletter, altså singletter som knapt nok rekker til navlen, så jeg må nok kjøpe meg noen som jeg kan ha på meg når jeg er blant folk.

 

Men det var litt _vel_ mye vind i dag. Tre blomsterpotter blåste ned og jeg måtte redde de inn for en stund. Fram med støvsugeren (der var temaet igjen ja) for å få bort det verste. Sukk.

 

Vet dere hva? Jeg har ikke spist is i dag! Vel, dvs. jeg har ikke spist is sålangt i dag... hehe. Det kan ikke gå en dag uten is. Sambo er på båttur med jobben (det var derfor vi ikke kunne dra på ul i dag) så det spørs vel om jeg må ta en is ja :-)

 

Var det Herkules som spurte hvilken bok jeg leste? Vel, det var Unni Lindell, Orkestergraven. Ikke skyt meg om noen av dere har lest den og synes det er "den beste boka i hele verden".

 

Dere kan forresten også stryke meg ut av hemorideklubben.

 

Ellers så kan jeg fortelle at jeg har kjøpt støttestrømper. De har tilbud på Vitus apotek og de koster 129,- Aner ikke kvalitetet og sånn, men skal ut å fly et par ganger i sommer så jeg tenkte at det kunne være kjekt å ha.

 

Og tvillinger er det ikke! Det er bare én der inne! Synes dere at jeg er tjukk eller?

 

Trøste meg med en is nå kanskje...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuuuuuuuh, endelig er det min tur til å skrive et innlegg!! Har omtrent ikke sittet på rompa siden jeg sto opp i dag.. vært på jobben og kjøpt maling, vært litt barnevakt og shoppet 5-6 timer med mamma!!! Det siste var slitsomt men veeeeeeldig lønnsomt :)))

Fant endelig en mammabukse på lindex som passet. Så har jeg fått sko, skjørt, tunika og 5 topper/ singleter og babytøy til lille-snupp :o))

 

Digg med litt nytt tøy da og særlig når mamma betalte alt, sånn er det å være gullungen og ha bursdag i morgen :o))

 

Jeg er hjemme noen timer på dagen i morgen Molle, hvis du vil komme en tur. Rekker ikke å bake noe, men skal jammen klare å kjøpe inn noe godt å spise alikevel jeg!!

 

Og jeg har faktisk ikke spist en eneste is i dag!!! Men dagen er ikke over enda da ;P

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svanine med pine???

 

Greit nok at jeg har litt vondt i ryggen i dag, men det får da være måte på... eller var det svanine er pine? Hmm...

 

Lykke til på treffet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk snuppa:)

 

 

 

Ville aldri referert til deg som en pine.... det bare rimte lissom.... litt ihvertfall;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter man å kjeder vettet av seg, får et sinnsykttrøtt-anfall og legger seg på senga siden ikke er noe liv her lell. Jahaja.

 

Hvem skal du på treff med a 1D? Fortelle masse når du kommer tilbake:)

 

Pine..hehe synes den var bra jeg. Hvordan du velger å tolke det svanine kan du få velge. Du får gjennomgå litt. Det støvsugergreiene blir du nok ikke kvitt på en synd, for festlig å bruke ennå-sorry. Har det blitt nevnt tvillinger før siden du spør om du ser fet ut?? Neimen om jeg vet altså!

 

Når dro du fra jobb i dag da? Også båttur!!!! Her ser man prioriteringer ja!! (hadde gjort det samme selv...) Jo digg å kunne være ute, men å stå der alene i hagen da. Hysterisk festlig det liksom. Alle andre er jo borte. Går i bare bikinitopp jeg:) Ja og noe under og da. Billige topper på H&M i flere farger (mest sort og hvit) til 79,- tror jeg det var. Dæggærn np glemte jeg jo den buksegreia du kunne prøve. Jaja.

 

Takker for tips ang støttestrømper-handle i morgen. (baljen har nå fast plass under kjøkkenbordet)

 

Ingen med hemorider her eller??

 

 

Cat: nei du har ikke vært den mest aktive her i det siste. Maling? Er det dere maler a? Orket du å handle i 5 timer??!! impo med det bekkenet. Ikke noe stress assa, å finne på noe mener jeg. Trodde du(dere) skulle sitte på ræva meste av ferien jeg. Skulle ikke du til øh..Kløfta? a? Kankjse senere det. Skal Mr.T på dagen i morgen da?

 

Skylder deg konfekt og jeg. Du skulle ta med blomster og jeg konfekt, remember? Vel nå er jeg oppe i 2 blomster så da skal du ratt ha 2 konfekter da eller?? Nå er det vel ikke første date lenger...

 

Nei men seriøst, kan finne på noe senere vi ass, hvis det er masse stress og ordnings. Ellers skal jeg vel ikke noe spes på dagen. Skoleavslutning på ettermiddagen bare.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. T er hjemme i morgen han, men enten ser han fotball på tv eller så skulle han vaske bilen eller noe, så han surrer vel rundt på tomta et sted :o))

Tenkte at siden det er dagen i morgen så kunne jeg ha litt kake/is på formiddagen. Li har også ferie fra studiene, så mulig hun stikker innom i løpet av formiddagen også.. vet ikke jeg, har ikke pratet med henne om det. Har liksom ikke giddet å legge så mye planer på den ene dagen jeg liksom har "fri". Kløfta ble nemlig flyttet til torsdag.

 

Shopping i 5 timer var slitsomt, men vi hadde vel et par tre spise pauser da :o)) Var helt gåen når jeg kom hjem og krabbet bokstavlig talt inn døra... men etter litt hvile på sofaen så er jeg nesten, men bare nesten så god som ny...

 

Var og kjøpte maling til mamma, da de driver og maler huset :))

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...