Gå til innhold

Splitterny skravletråd for Molait, Cat78, svanine, Tiny, 1D m.fl.


_svana_

Anbefalte innlegg

Velkommen til min verden........... Utflodverden ja...........

Dette har vært min hverdag i noen år nå!!!! Er uuuuutrolig dritt lei av hele greia....... og spesielt når jeg ikke kan bruke den til noe morsomt lenger heller............................................... Jeg slipper hvertfall vond i ryggen jeg da............. TRØSTE trøste!

 

hvem heier du på forresten??? Jeg tror jeg heier på england jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm vet ikke helt hvem jeg heier på enda.. men liker mange spillere fra England, Italia, Portugal + at jeg har familie i Nederland så heier alltid litt på de også :))

 

Fyller for pokker meg ørten truseinnlegg om dagen jo!!!!! Jada.. veit det er detaljer, men er dere ikke vant til det fra meg nå, så kan det være det samme!!!

Har da aldri vært plaget med sånne mengder før!! Er helt utrolig, hvor kommer det fra lissom??? Akkurat som snørra, formerer seg, renner og er bare til besvær!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så det er ikke bare meg som har den irriterende utfloden?? Dog bare i den grad av jeg slipper truseinnleggene da.. Kjennes mer ut som man er litt svett liksom... Men det store spørsmålet er nok: Hvor kommer alt dette fra??? Noen som har glupe svar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flodbølgen trekker seg tilbake. Gjorde iaf det her:) Egentlig periodebølge. Føler seg ganske ulekker. "mange kvinner blir tørrere i skjeden..." leste jeg her et sted. Yeah right. hehe

 

Molait har planlagt å legge deg til i mange dager 1D. Problemet er bare at det ble med planen. Og det å gidde å lete opp tråden for å finne igjen den bortgjemt inni setningen adr. di:) Kan vi ikke gjøre det enkelt (for hvem? meg såklart!) at du bare slenger på @hotmail bak nicket mitt så er vi igang. Iiiiik!!!!!! Da får du jo se meg og..hehehehe. Men når alle andre har sett meg så er det vel egentlig samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørrere i skjeden??? Har aldri vært et problem assa.. snarere tvert om!!!

Kunne satt meg på afrika under tørken jeg assa og da hadde det blitt grønt!!!

 

Hvis noen vil legge meg til msn så er det clnj også det hotmail-greiene bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhehehehehehehehehehhehehehehehehehe................

 

 

 

LEr s å jeg griner;))))))))

 

 

 

 

 

 

Afrika grønt lissom.....

 

 

 

er ikke sikkert planter gror så godt i sopp (for min del) men man vet jo aldri;)

 

 

 

Her skal det leggestil, med en gang;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molait: Vet ikke om de har noe anbefalt opphold mellom narkosene, du får nesten høre med dem. Kjekt å få tatt ballene på'n, ellers vil han antagelig komme hjem i samme tilstand flere ganger. De ville antagelig ikke tatt de nå uansett, flere inngrep på en gang gjør jo at narkosen blir unødvendig lang.

Synes nesten veterinæren deres er "rimelig" i forhold til den vi bruker altså, hmm... Men det koster å ha slike nusselige dyr uansett gitt! Simba har vært dyr i drift, han har ertet på seg mange slosskjemper til tross for kastreringen. Endte med at veterinæren ga ham noen hormoner, og det hjalp! Når det gjelder Simba, gjør jeg hva som helst. Han er lillegutten vår, og da vi fikk ham var jeg veldig syk, men den lille pusen virket nesten som en slags medisin. *takke snille pusen sin*

 

Dritt med den bekkenløsninga, Cat! Kanskje vi skal danne klubb? Lure meg dro på utendørsteater med kun harde trebenker å sitte på i kveld...skikkelig godt, ja... Men forestillingen var bra da!

 

Håper dere får det fint hos Tiny i morgen!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o))

 

Er ikke plaget av sopp heller, så kan ikke skylde på det..

 

Da har jeg "akseptert" deg på msn.. og det tok ikke meg en uke!!! *hinthint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på kino jeg. Sett X-Men, synes den var kul :-)

 

Men fy så vondt jeg fikk i mage/rygg + halsbrann! Tror jeg er blitt allergisk mot kino... hjalp ikke veldig av vi gikk fra Ryen og hjem (20 min) kjempetissetrengt og kynnerhelvette. Jaja. Det var dett. Dytta i meg litt love hearts nå, + vært på do, og ligger i soffan, så da blir alt så mye bedre.

 

Ingen tørke her heller. Kjipe greier.

 

Men skal jeg bare klage? Hm. Svarer på det en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lillepusen etter den ma'n vi hadde i juli i fjor. Godt å ha noen som tok bort tankene. Er utrolig mye selkap i puser. Må få barbert den store røde snart og. Han er ikke så tovete, men har den værste ullpelsen. Blir så varmt for ham. Skal se personlighetsforandreing når vi får av litt hår.

 

Den narkosen varte lenge uansett synes jeg. Hadde fint rukket å nabbe baller. Det tar jo bare 5 min. Snitt-klem-vri-pudder. Men sikkert greit for pus å ikke ha vondt i hele kroppen på en gang etterpå. Fordelen er hadde vært at skulle det bli betent el noe så får han jo allerede medisin:)

 

Du får leie film (laste ned?) neste gang svanine. Ligge på sofaen, pause ved dopauser, ha hjelp tilgjengelig ved halsbrann, slippe å gå noe som helst. Blir ikke helt samme opplevelsen som kino, men ikke dumt lell. Og kan svare deg, ser ut til at du bare skulle klage:)

 

Er fint med nett. Man er så anonym. Kan skrive detaljert om utfloden sin og få tips, råd eller bare få klaga litt uten at noen vet hvem du er eller du møter vedkommende. Ses i kveld jenter ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda!!! England leder etter drøye 3 minutter :o)) Dette lover bra!!

Blir spennede å se hvordan det går med Sverige i dag da.

 

Alle klare til i kveld?? Tydeligvis fint vær overalt siden det er så stille inne på tråden vår :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sitter på verandan og tar det heeeelt med ro :-)

Tok frem en av fjordårets singletter, og den dekker ikke akkurat hele magen lenger, nei. Jaja. Hva gjør det når man sitter på verandan?

 

Så deilig at det endelig har blitt sommer!!! Får med meg kampen også, for tven står på i bakgrunnen.Og is har jeg selvfølgelig spist, og melon og fersken, og jada - det er en fin dag :-)

 

Om jeg er klar til i kveld? Joda, er ikke mange timer til nå. Må vel se om jeg får printa ut den veibeskrivelsen, og ta på meg noe som dekker magen først.Og så var det sannelig pause i kampen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på Jysk og handla trepersienner vi. Vi dritlei av å våkne med solen klokken 5, snu meg oppned i senga, våkne litt senere og snu seg tilbake.

 

Varmt ute!! Prøvde ny is i stad jeg. Royal banansplit. Litt søt, men helt gri. Smakte ikke så intenst banan så god sånn sett.

 

Ja dere har fortsatt bil svanine? Lurer på om jeg skal prøve meg på veien uten å printe ut jeg. Hva skal dere cat? Bare sånn for å leve litt på kanten:)

 

Må gå å ta meg et mellommåltid jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva hadde livet vært uten mellommåltider sier nå jeg.

 

Den isen høres ikke heeeelt ut som min favoritt, men så er også jeg saft-isens venn.

 

Jepp, vi har fortsatt bil. Planen er å kjøpe egen veldig raskt nå - må bare sjekke over finansene når skatte-og feriepengene er i havn. Det har jeg vel kanskje sagt før. Men veibeskrivelse trenger vi nok uansett.

 

SKikkelig vanskelig å skrive når jeg nesten ikke ser hva som står på skjermen.... det er minuset med å ha pc med på verandan. Solen skal ikke hindre meg å være på tråden, neeeida.

 

(humm.. være på tråden. Har hørt om å være lett på tråden, men å være på tråden... *tygge litt på den*)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Printern funker ikke, så blir nok uten veibeskrivelse her også.. Må ha litt spenning i hverdagen vettu :o))

 

Bare spist en is i dag jeg, men har spist masse potetgull og melkesjokolade også.. Drakk et stort glass med vann i sta, slik at jeg kan helle i meg brus med litt bedre samvittighet :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: I går hadde jeg 150 dager igjen *fanfare*

 

Men jeg 'oppdaga' det ikke før i dag, og nå er det 149... Jaja. Ny sjanse når det er 100 dager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jammen vi har vært supersnille nå jeg :) Siden det er så fint vær mener jeg!!!

 

Svanine: grattis med 149 dager igjen :)

 

Nå er kjøleskapet fylt opp med munkholm og jordbær!!! Salaten er ferdig, da er det bare de potetene igjen... MÅ ha pause jeg.. SLITEN OG VARM!!!!! Må vel snart ut å snu på bordet og gjøre istand, så vi kan sitte ute og kose oss!!

 

Antall is i min mage: 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter også ute i finværet!! Har bært tv'en ut på terrassen, for her skal ikke gubben gå glipp av et minutt av fotball VM :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En her hjemme som skulle kjørt noen gutter til barnepass. Rart hvordan han fikk sulla seg klar til det 2 min. etter at englandkampen skulle vært ferdig. Nå skulle vel de egentlig vært kjørt før hele kampen startet!

 

Er ikke noen banasplit o.l. fan selv. Er i slik "alt skal prøves" humør for tiden. Tenk om jeg går glipp av noe godt:))

 

Har med stor grønn rund!!!!

 

Huff, klær som dekker ja. Kan jeg ikke bare komme i bh'n altså?? Det som var så kjølig og godt å gå i...

 

Er det mye mygg hos deg el Tiny? Her er det helt jævlig fra 18 og utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter;)

 

Håper dere koser dere der hjemme hos tiny;)

Jeg har vært ute i finværet i hele dag nesten....svigersen er her og det tar på litt, men de er jo så koselige at jeg nesten blir kvelm........

 

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei jenter....

 

Må bare skryte av meg selv...hihihih

etter litt mobb fra Molle har jeg gått så langt som å opprette en profil (var ikke sikker på hva det var når hun spurte...men kom på det etterhvert;)

Videre har jeg lagt til litt på spacet mitt..... der oppdaget jeg at jeg ikke kan laste opp bilder uten int.ex. 6........... og har derfor oppdatert til versjon 7 seff.....

Morsomt;)

 

Nå skal jeg legge meg:) (hørtes kjent ut forresten....må begynne å bli i bedre form)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for igår jenter!! Det var kjempe koselig :)

Er helt utslitt og uff og æsj idag jeg... Vet ikke hvorfor, men det er bare en sånn dag.. Det er vel sånn det er å være høygravid??

 

Kos dere masse i sola idag da jenter :) Og spis masse is (har nemlig høret at det er sunt jeg, 5 om dagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo i like måde, Tiny!! Vi hadde det kjempe koselig og jeg synes jammen vi er en artig gjeng :o)))

 

Noen dager er bare dritt sånn er det bare, og finnes sånne dager selv om man ikke er gravid også vettu :o))

Men er kanskje lettere å få sånne dager om man er høygravid og sliten og det er varmt både ute og inne.

 

Is er det sunneste man kan spise! Helt sant!! Nyere forskning viser det, husker bare ikke helt hvor jeg leste det hen :P

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, kjempekoselig kveld. Jaggu ble man ikke overstappmett denne gangen og. Også hvilke hauger med jordbær!!! Skulle tro en hadde kommet til himmelen:)

 

Har en motsatt dag av deg i dag jeg Tiny. Veldig klar for alt av sprell og moro og ikke verker beina ennå heller. Har pussa noe plater og gubben maler karmer. Et størk til i kveld og de kan setter opp i morgen. Samme med nattborda og hyllene. Fått litt ny giv etter at jeg så de pent sammenbrettede klærne i skuffen. Jeg vil også ha pent sammenbrettede klær i skuffen:) Tenkte på det, hvis en del av de bodyne er kortermet er det liten vits i å kjøpe sommerpysj da. Sover så godt i bodyn atte:)

 

Du får sette deg med bena høyt og bare nyte det å slappe av:)

 

Er ikke varmt inne hos oss. Varmt i sola, men er litt bris så behagelig å være ute. Får vel bevege seg mot fryseren for dagens første is...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...