Gå til innhold

Splitterny skravletråd for Molait, Cat78, svanine, Tiny, 1D m.fl.


_svana_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MJ:

Heia vennen!!!!! SEFF må du å komme..... Mo skal bestemme hvor jeg skal stå (og nei det blir ikke nederst i karl johan...hihihii.... okei kanskje med et tomt 7/11 beger i neven....må jo ha penger til englandsturen.....) Jeg følger med på deg litt også altså:) Har tenkt å ta med vann fra trondheim til deg....alle har oppe er jo gravide plutselig....

 

Åååååååå dårlig gjort å reklamere for sjokolade............................

Jeg får så lyst på is jeg da:)

 

RBK fortjente egentlig 3 p i den kampen altså

(jeg ihvertfall...siden jeg så den ferdig i stede for å få med meg starten på akutten....)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer sjokoladereklame:

 

Ta en halv rull smil, glem den i veska i bilen en sunny day, legg den så over i kjøleskapet, vållaaaa smilplate :))) Så godt atte. Litt rart, men sjokkis sklir ned.

 

Må lage meg mat jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er jeg nymfo og pervo?????

 

 

Hihihihi............. Og i tillegg er jeg ofte nypult!!!! *gnirdetskikkeliginn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herre...nå hadde Lille hottentott slik regndans her at jeg måtte bare filme magen så far får se når han kommer hjem:)) Helt utrolig å se hele magen krølle seg og ..ja ser ut som om man skulle putta ei katte i en pose/sekk. Festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe..der igjen altså? Satser på en heidundrandes aften bare gubben kommer seg hjem fra trening...og gjerne en tur innom dusjen først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihii....

 

 

Skulle ikke du lage mat, molle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, jeg syns det er dårlig gjort av rbk å tape(les ikke vinne) nå som vi har s**nekt..... Er ikke veldig blid mannen min til å begynne med også blir han enda surere av at de ikke vinner.....

Kjære gud (du er jo en fornuftig kvinne)

Kan ikke du ordne opp i dette styret????

Mannen min fortjener å være glad en gang i uka ihvertfall:)

Nå må jeg henge opp klær så han ikke truer med å ligge på sofan (glemt det sjø.....enda jeg hadde lovt han det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1D:Kan du ikke overraske gubben med en skikkelig blow job da.. "ta han" litt på senga :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle lagt seg nå eller?

 

Kjenner jeg begynner å bli småsigen selv her. Kanskje det ikke blir noen heidundrandes kveld alikevel:) (alene hjemme enda)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg, men må vel snart kaste inn håndkle :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er her da.............

Mannen min forsvant med telefonen inn på soverommet siden jeg ikke lot han se ferdig "fotballekstra" ..................... HALO det er L-word i dag!!!! Søndager med masse fotball er greit, men mandagene mine er hellige.....

 

Skal legge meg etter "Arkivet" :)

 

 

Blow**** er jo greit nok det da, men det er liksom ikke rosinen i pølsa..... Vi har jo luska litt da pådisse snart 6 ukene (er jo menneske)..... Mendeterpenetreringvisavner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gratulere Tiny før det er forsent!

 

Har ellers fnist meg gjennom tråden og må ta opp tråden(ikke meningen den der) i gjen i morgen for jeg sto opp tidlig i går og skal på blææææ jobben i morgen tidlig zzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

 

 

Vofsen må kanskje ut også

 

God natt

Snakkes i morgen folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha... måtte fnise meg gjennom mange innlegg nå!!!!!

 

Og forresten: takk for alle gratulasjoner jeg fikk igår!!! Dere er snille altså :)

Idag blir det gjester, kaker og masse pakker (håper jeg da), men først skal jeg til jordmor en tur.

 

Molle: Sånn ser magen min ut om dagen også! (sånn kattoppiensekk-ting) Den skikkelig buler ut i alle retninger og hopper masse :)

 

Og en ting til: man kan jo bli misunnelig på all den sex-praten deres altså... Må se å få satt igang gubben når han kommer hjem tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja velkommen hjem Herkules:)

 

Heidundrandes aften meg oppi......

 

Jadddda!!!!!

 

****************************************

 

Meeeen, jeg kan vel ikke sitte å være sur for det. Han hadde masse jobbegreier han måtte få gjort så la seg ikke før nærmere 3 på natten. Stakkars. Men da vel jeg helt på trynet trøtt. Litt våken, litt i søvne og snakket masse surr. Husker selv jeg lå å lurte på hva jeg sa nå. Bytta om setningsoppbygningen og bare rota..hehe. Trøtt ja. Men i kveld!!! I kveld vøtt!!!! Daaa!!!!! (sukk kanskje...)

 

Jasså, kommet deg opp av sengen du også Tiny:) JM ja, de er snart en del av interiøret der du..hihi. Håpe du får massefinehardepakker og ikke oppforde folk til å forsyne seg to ganger av kakefatet;)

 

Hvem spurte ang jm på fredag?? kom på det nå:) (husker visst ikke ALT jeg skal svare på jeg heller) Joda, vi skulle levere farskapsgreier og sambodings og sånn. Sambo var med på for første gang. Men hadde han med seg legitimasjon??? Nei da. Kjørt ned uten lappen gjorde han og. Så da må han bli med neste gang og-med leg...hehe..dustefjerten vøtt!!

Eller var alt som det skulle. Lille hottentott har snudd seg igjen da. Har god tid enda, men han kunne jo ha ligget slik han lå:) "ja..do er ikke liten..haha" sa jm etter måling. (like I didn't know!!!) Men holder meg såvidt under den "skyggen" på skjemaet så kan vel kalle meg normal..eh..ja.

 

Hjertelyden lå på 130-150. sprelle rundt så hoppet opp og ned den tellern. Hun skrev 140 på journalen. Hehe, han ble litt irritert på den dingsen, så drev å boksa til den, så var litt prob med å få målt hjertet. Gøy å høre bevegelsene og. Dunka skikkelig da han slo til den:)

 

Ellers har jeg 01 i ødem og håper virkelig jeg slipper høyere tall der!!! Skal ha fødselspraten neste gang...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok fast inventar på legesenteret ja... sukk... Men nå slipper jeg unna med vanlige kontroller fremover, for nå har blodtrykket stabilisert seg vettu :) Jm var fornøyd med at jeg var 100% sm og mente at det var det som skulle til for det derre blodtrykket mitt. Også må jeg snart ha nytt sånt skjema!!

Hodet til den "lille" ligger fortsatt ned!! men er bevegelig... (snuing forbudt i min mage!!!) Ligger forsåvidt ganske høyt på den der grafen jeg også.. 33 cm idag (33+4 uker), men vesla lider nok ikke der inne :)

 

Er det bare 1 jordmor i Fet? Min jm skal ha ferie i juli en gang og jeg skulle få nummeret til en jm i fet som hun samarbeidet med..

 

Kaker ja... Skal gjemme unna litt kaker til mine gravide medsammensvorne jeg :) kan bare stirre stygt på gjestene mine da, så kanskje de ikke tør å ta noen ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi ja gjør det. haha synes jeg ser det. De strekker seg etter et kakestykke og får DE olme blikke og trekker hånden forsiktig tilbake. mer haha.

 

Er flere jm i Fet, men tror de er hovedsakelig 2. Hun ene er man hos ETTER at babyn er født, hun andre FØR:) (hun etter er samme som for 8 år siden:) ) Hun før kan jeg ikke huske å ha sett før jeg begynte der.

 

 

Liker dem begge to jeg. Kjenner ei som ikke likte henne. Hun skal og på ferie i juli forresten... Jeg har time der 4 juli. Tror hun drar etter 10 eller 15 eller noe. Men er jo ei til der, som sikkert kan de samme tingene:)

 

Bra BT har stabilisert seg. Hva ligger du på? 100/60 har jeg hatt de siste gangene. Var lavt til å begynne med men skal visst være slik det skal nå:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jm skal og ha ferie fra 10 el noe.. Bt ligger nå på 125/65 (omtrent det samme som jeg begynte på, så jm for fornøyd)

Jaja.. er det noe gæli så er det bare å ringe på føden... er jo bare 5 minutter bort dit så..

 

Man skal ikke overvurdere en gravid kvinnes krefter!!! Ond stirring kan nok hjelpe til ja :) hihi... synes jeg ser det jeg også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...