Gå til innhold

Splitterny skravletråd for Molait, Cat78, svanine, Tiny, 1D m.fl.

Anbefalte innlegg

hihi ja...etter rundt halvtimen sier de vel noe slikt som "nei..får vel kanskje komme seg hjem, huff så sent det har blitt"

Jeg må bare spørre her jeg. Synes det er så rart. Jepp er noget flaut. Kan trøkke inn anonymknappen men har liten tro på dens virkning;)

Dersom jeg sitter en stund (noen ganger lenge, andre ganger kort) dovner det ene låret mitt bort og det stikker og gjør vondt!! Blir faktisk skikkelig vondt. som om man har brent seg. Ingen forvarsel med svak prikking. Går fra kjenneringenting til æææævve!! Må da stå eller gjøre noe. Bare høyrelår. Og ikke låret liksom men helt øverst, på fremsiden av låret, nesten opp mot hofta. Hva er det?????

Prøvde å spørre savine, hun spurte bare om jeg hadde sølt te på meg...

Jo, det var jo ikke så flaut, men har et spm. til i samme slengen...

og ..hmm litt flaut altså, men har aldri opplevd sik før...altså...er det normalt at eh..ja..reproduksjonsorganet sover?? Altså jeg trudde jeg skulle dette over ende av undring i helgen!! Trodde jeg hadde satt meg i noe vått og at klærne hadde klistra seg liksom...men nei da, hele sulamitten SOV!!!

eh..er det normalt?

helt sykt å gå, liksom ingen følelse/nummen fra ..ja..bak til forran. Har skjedd flere ganger...

tja hvorfor ikke. Trykker på den anonymknappen jeg, om ikke annet for å bevise at den ikke fungerer;) (jo det vil nok stå anonym der ja, men hva hjelper det..hehe)

Fortsetter under...

mm må jo være noe sånt. Men tar så lang tid før det går over. Og det i låret kommer nesten hver gang jeg sitter nå.

Det andre er meg et mysterium. Jeg må jo klemme ihjel en hel haug nerver for å lamme meste av underdelen;)

Jeg hakke peiling på sånn derre nevroting jeg altså... Det er rare ting den kroppen vår skal gjennom når vi er gravide... Synes det er nok at vi skal se ut som vandrende flodhester jeg, men så skal jaggu meg kroppen begynne med krangling... hmrf.. Noen som vil bytte litt rygg/bekken med meg??? Kan få det ganske billig assa.. Men det funker til ingenting da :/

I dag skal vi spise burjare:D Såå enkelt. Såå raskt. Såå godt. Såå akseptert av gutt alder 8 år.

Får gå å sette meg med 2 klasse lekser jeg da..hehe. Når man endelig er ferdig er det på'n igjen.

Annonse

Ble et par grillpølser til middag for meg..hadde bare lyst på noe enkelt og gubben tilbød seg å påta seg den harde jobben :o))

Skal på visning på Kløfta etterpå da.. enebolig..

Dæven så mye dere har skrevet da!!! Ble helt sliten altså...

Fant et par spørsmål jeg også kan svare på: Jeg er ikke hestejente, men er en vannmann som av og til rir litt likevel... ;-)

Var hos jordmor i dag, gikk så bra atte. Feiret med å kjøpe litt babytøy, så nusselig vettu...

Må ha mat NÅ!!!

PS. Vørterølen slo an gitt! Tippeligarunden velger jeg å ikke kommentere....

Take care!

Anonym: Beklager at jeg sa at jeg spurte om at du hadde sølt varm te på deg, og ikke tok nervoproblemene på alvor. Var visst litt opptatt. Men nå tror jeg at jeg har fiksa navnet mitt på msn'en min, du får ta en sjekk!

Så til litt klaging:

#1 Jeg er pottetett i nesa. Vanskelig å puste! Og det hjalp ikke med love hearts og kindersjokolade. Og jeg som trodde det...

#2 Kynnere! Blæh. Har nå i flere uke trodd at det var "noe" annet, men når magen på mystisk vis forvandles til en medisinball flere ganger om dagen begynner jeg å bli litt lei. Våkner om natta av at jeg slappe av i magen. Hallo??! Jeg sover jo - går det an å slappe mer av da???

#3 Jeg kom hjem fra jobb og gledet meg til å sette meg på verandaen og nyte de siste solstrålene. Varma den gode thai-suppa som sambo lagde i helga og skulle sette meg ned å kose meg. Vet dere hva jeg klarte å gjøre? Joda, jeg velta (eller er det vælva dere sier her sør?) hele greia. Ikke en smak av god sterk suppe på meg. Åh så trist jeg ble. Har ikke helt gått over enda.

Men en ting som er bra er at vi fikk "kost" oss litt i går kveld da :-) Nå kan jeg krysse av "1-2 ganger hver 14. dag" på mor og barn-undersøkelsen!

(små mål, små mål... kanskje det blir bedre etterhvert...)

Nei, nå nyste je

hoppa et svar lenger opp, for da slapp jeg den klippoglim greia.

1. Trøst deg med at som gravid varer som regel forkjølelsene i 2 uker i forhold til de 3 dagene det vanligvis tar.

2. Du er FOR slapp. Ta et hint liksom. Når kroppen din sier ifra slik. Kanskje på tide å begynne å røre seg?? Nei men seriøst, for noen hjelper det å reise seg, for andre å legge seg ned. Prøv å reise deg kjapt opp og rør på deg.

3. Altså her i huset heter det VELTET!! (makan til slæng du sku komme me a...) Ja slik går det når man kløner, trist, men slik er livet. (skal komme å lage chicken-soup til deg jeg;) Funker mot alt, bare spør amerikanerne..)

4.? (hva skjedde med 4??)

Så heldig var da altså ikke jeg i går. Men i dag:D:D:D hmmm... grattis med avkryssning i skjema. (føler snart jeg heller mot den der "har hatt sex i løpet av svangerskapet"- sett kryss.) Neida er ikke så ille, bare føles slik til tider. Men alt har vært så hektisk og hatt masse besøk og jobbing og kurs og og og...

Simba...husker ikke om du spurte om noe lenger opp her jeg, eller om du bare svarte på ting:)

J..... møkka drit pc sånn nå er jeg ferdig med det - den slettet hele mitt så velformulerte innlegg-

Så først et samle svar til dere

Jeg er 28 snart og Kreps bor i Bæum og har ridd i mang mange år men nå begynner det å bli en stund siden På steinseth var jeg kun i begynnelsen av 90 tallet

tiny Har vel besøk idag og spiser masse deili KAKE å jeg har så lyst på kake namm

Spania var digg ikke tvil om det.

Så kommer oppdatering fra meg:

Vel min kjære deilige mann hadde stått på her mens jeg var borte med hjelp av mor sin har nå barnerommet blitt helt ferdig med ny vask, lister er på plass nytt gulv og malte vegger.Det har blitt så fint sukk

Han hadde også skrudd sammen sengen sukk.

Ellers har de gjort ferdig kjøkkenet dvs malt alle skapene og hele rommet og to dører og flislagt over benk

Så kan ikke klage på mann eller svigemor her nei.

Ja og så har jeg grublet fælt ¨på om jeg har UVI noen som har hatt det?

Hadde noe + greier på testen forrige kontroll men legen tok det ikke så tungt når jeg ikke hadde noen UVI symptomer

noe jeg har nå tror jeg

Jeg ringte Legen i dag og spurte om jeg skulle komme ned eller om jeg skulle ha time. Legesekretæren kikka på resultatene av forrige prøve og så "ja du har vel gått på en kur nå siden du har UVI og lurer vel på om du er bra?"

Jeg ble litt paff og sa nei da sa hun at hun skulle be legen ringe, Jeg rakk sef. ikke telefonen når han ringte dag ugh og han prøver jo ikke igjen - Han er jo lege!!!

Ble litt bekymra jeg nå da og litt forbløffet

dagens oppdatering fra meg

Annonse

Makan til gribber som har vært på besøk her altså!!!! De tok til seg som om de ikke hadde sett mat på flere dager!!! Må dessverre skuffe dere og si at det ikke blir noen kakerester til helga nei :( Men kan jo alltids finne ånden og bake ei ny kake :)

Som sagt så har det nå vært endel mennesker her ja (stooor familie og det er godt alle ikke kom for det er ikke plass her til alle!!) Men fikk da noen pakker da!!! Litt penger, gavekort, et fleecepledd til tulla i magen også har jeg fått bærbar pc!!! Får den ikke før i morgen da...

Var det noe mer da??hmm.. sex var det visst snakk om ja... det skorter litt der om dagen må jeg si... men kommer sterkere tilbake :)

Har tatt ut musa i streik jeg også :)

Har gaktisk opplevd dette problemet jeg også Anonym.......

Det er fult mulig;)

Blir det litt som å ikke gjøre det med seg selv ("stranger" as they call it.....) hvis man gjør det da?????????????????

Bruker anonym knappen jeg også:) Så slipper fremmede som leser her inne å vite hvem jeg er ihvertfall!!!

Som en som bare stakk innom tråden for å kikke litt..jeg synes den setningen der oppe var vanskelig jeg. Som å ikke gjøre det med seg selv om man gjør det hva da gjør med seg selv hvordan hæææ???

*følerseglittdumnå*

Velger å besvare med nick.

Grattis med pulings, Molle!!

Ehh.. kanskje fler jeg må gratulere?? Svanine?? :o))))

Tror det er et par dager siden vi har pult faktisk, så må nok "forføre" min kjære i kveld :o))

Hallo du anonyme?? Jeg skjønte ikke hva du mente!! :))

Enten er det så og si helt stille her, eller så rekker man ikke trykke F5 før man allerede henger langt etter.

svanine, går det bra eller? Hjemme i dag og? Du pleier å ha logga deg på til kl 10 shø;)

Solen skinner og jeg sitter på ræva inne. Lurte på å ta meg en tur ned på sats, men kjennes ut som om det blir i morgen i stedenfor.

Gjør du i dag a Tiny?

Det var jeg og. Ikke sjåfør men i seng kl 3. Eller sov vel rundt da. La meg sent, men Hottentott skulle IKKE sove. Jeg sovner ellers med litt knyffing, men 2 timer med lekestue? Får da være måte på!! Var oppe 07.30. Få barn på skolen.

Gubben spilte fotball i går og tråkka over eller noe. Trodde han hadde brekt noe jeg. Var den gigakulen på foten. Hevelsen var gått ned litt i dag men han klarer jo ikke gå. Men på jobb dro han. Trygt å kjøre bil med en høyrefot som ikke funker. "men det er dieselbil, så den går liksom av seg selv. Trenger ikke trykke mye på gassen" Hallooooo'ooo, tenkte mer på bremsing jeg da, ikke gassing liksom. Og hender jo man må skifte gir og. Fetsund-Strømmen på 1 gir-woho!

Nei sånn går det når oldboys skal leke idrettsutøvere sier jeg bare!!

Måtte lage mat til ham og. Og skifte sokker på'n. Man kan da ikke gå rundt på jobb med tåa hengende ut!! Ikke sikkert han kan gå med sko på hele dagen. Fikk beskjed om at jeg var altfor opptatt av appearance. Snøft!!

Hvilke babynutikker har vi rundt på Romerike egentlig?

Fru Lyng- Strømmen SS

Rudo- Strømmen

Babyshop- Lørenskog

Er det fler? Har jo den inne på Alna og. Men er det noen på Triaden eller Metro f.eks? Eller i det hele tatt? Hvor/hvilke i Oslo (untatt Alna) er store el med bra utvalg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...