Gå til innhold

Heisann.Tenkte jeg skulle dra igang en presentasjonsrunde jeg for de som hører til her inne, med termin i januar!


Lillypia

Anbefalte innlegg

Hei hei..

 

Jeg er ei jente på 26 år fra vestlandet. Samboer og lykkelig forelsket :P

Venter barn 04.januar,så det blir en spennende jul/nyttår.

 

Nå håper jeg bare så INDERLIG at alt går bra og at vi får en fin,velskapt og frisk baby i januar :) GLEDER OSS MASSE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. jeg er 24 blir 25 til Tirsdag, sambo er 29 blir 30 på torsdag.Vi venter vårt første barn 1.1.07. Vi bor i Vestfold. Gleder oss så utrolig masse. LYKKETIL ALLE SAMMEN...........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 24 aar, bor i Australia lamme foloveden min som er 27, vaar lille gutt som blir 2aar i juli og ei lita pusikatt. Vi har termin 30.Januar og vi er utrolig glade, bare haaper alt gaar bra naa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 22 år og har ingen barn fra før, så dette blir vår første

har termin 30.01 og jeg og samboeren min på 24 gleder oss kjempemasse. Bor i Arendal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er 34 år, og gift med en mann på 29. Vi har termin 3. januar, fastsatt på UL. Gleder oss villt til å møte den lille spiren som vi bare så hjerteslagene til! Er vårt første barn.

 

Vi er bosatt på kysten av Finnmark, så her er det heller ikke så veldig mange som går gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, er ei jente på 27 år, har samboer på 37 år, ingen barn fra før. han har da to fra tidligere. bor i lofoten, har termin 5 januar om alt går bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! Trivelig med en slik presentasjonsrunde :-)

Jeg er 24 (blir snart 25) og samboer er 26. Bor i Ofoten-distriktet, men kommer opprinnelig fra Møre og Romsdal.

Vi har ingen barn fra før og er veldig glad og spent på vår "førstemann". Hadde sa i april, men ble gravid før jeg rakk å få mensen igjen! Føler at spira sitter som et skudd denne gangen :o) Har en katt fra før, og har ingen planer om å kvitte oss med den. Passer på å vaske hendene godt etter å ha kosa med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er 32 år og har samboer på 36 år. Vi bor like utenfor Trondheim, og har ingen barn fra før (bare 2 pusekatter). Vi har tidligere vært uheldige med uønskede aborter, men denne gangen har jeg virkelig på følelsen at det skal gå bra! Symptomene er ihvertfall på plass! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Ja jeg kan vel også presentere meg. Jeg er 28 år, gift bosatt i Nord Norge, også har vi ei datter på snart 2 år. Har termin 3. januar. Gleder oss veldig til å få oppleve alt dette på nytt. Hadde et herlig svangerskap sist, så krysser fingrene for reprise!

 

Gratulerer alle der som endelig har testet + !!!! Det er jaggu en herlig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

jeg blir 23 om fire uker, sambo er 25, dette er vaar foerste og vidunderet ventes 14.januar. har bodd i australia (som flere andre her saa jeg) de siste 3 aara, men 2.juli flytter vi hjem (eller rettere sagt jeg flytter hjem, mens han flytter til) norge og vestfold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 27 år og bor i Kristiansand sammen med min forlovede. Er i 6. uke, har termin 29.01.07, så det blir vel gjerne i februar, men likevel. Vi gleder oss utrolig til å bli foreldre. Er spent og har mange tanker i hodet. Sånn er det vel for de fleste, og kanskje særlig for oss førstegangsfødende. Det blir mange ting på en gang for oss, full jobb, stort oppussingsprosjekt og bryllupsplaner, men det skal nok gå fint.

 

Vi er lykkelige! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heija!

æ e ei jenta på 25 fra finnmark,som fikk vite igår at mitt første barn er på vei:D i følge terminkalk.så skal jeg ha 22 januar.

æ har en vidunderlig kjærest på 23 år,som æ har vært sammen med i 5 år!!

vi begynte å prøve i oktober,å endelig klaffet d!!æ ber til høyere makter om at alt går bra m mæ!!å selfølgelig dåkker andre åsså!

 

æ kunne gjærne tenkt mæ å kommet i kontakt m andre i samme situasjon;) æ e jo helt"grønn"på området,å treng noen å dele erfaringer med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann...

Jeg er 27 år og bor sammen med min samboer rett utenfor Bergen.... Vi venter vår første prins/prinsesse 24. januar :).....Vi gleder oss masse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - og gratulerer til dere alle sammen! :D

 

Etter å ha fått en lei beskjed fra Doc om at mine sjangser for å bli gravid ikke var så store, fant vi ut at det i hvertfall ikke var nødvendig å kaste bort penger på prevensjon!

 

Så gikk det tre uker, og på første eggløsning satt'n gitt! Min tiltro til legestanden er ikke som før...:/

 

Mannen er 39, jeg er 30, og om ikke lenge flytter vi til Vestfold. Mye nytt på en gang: huskjøp, ny jobb for han, pendling for meg, folovelse, bryllup - og nå foreldre! Hva mer kan skje dette året? Beskjed om at det er tvilinger!?

 

Jeg han enda ikke "skjønt det"...men er godt fornøyd med tilværelsen! :)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

Jente på 26 år her, som bor i Fredrikstad. Samboer er 29 år, dette er hans første barn, og mitt tredje. Vi har daglig omsorgen for de to andre.

Terminen ble etter UL idag satt til 3.januar.Bedre det enn julaften som det var etter mens-beregning. Så er da 9+1 på vei md en liten vilter krabat:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alal:

hvis du har termin 3 januar er du i din 10.uke, altså 9+ettellerannet..

står det 6+4 er de 6 fullgåtte uker, og fire fullgåtte ddager, altså i 7.uke:D

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 27 år, bor i Akershus (Jessheim/Kløfta-området) med rimelig fersk samboer. Første gang for oss, kom litt brått på det her, men vi har så vidt vendt oss til nyheten og gleder oss ;) Termin 25.jan ifølge BIM-kalkulator.

 

Er i uke 7 nå, kvalm, uvel, sykt trøtt, og synes i grunn ikke det er noe moro i det hele tatt.... men satser på det blir bedre ;)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle sammen!

 

Termin 21. januar (jeg begynner med det viktigste :o) Jeg er straks 31 og befinner meg i Buskerud sammen med min samboer på 33. Vi har en gutt fra før som er 19 måneder, av og til synes vi han er så fantastisk at vi nesten ikke kan tro det.

 

Vi begynte så smått å prøve oss på nummer to rundt årskifte, men det klaffet ikke med en gang (førstemann ble unnfanget 5 dager etter at jeg sluttet på pillen, vi hadde egentlig tenkt å vente et halvt år, så der røk en Galapagos tur). Så bestemte vi oss for å vente med nestemann, vi skal nemlig begynne å bygge hus til høsten så da kunne vi kost oss med husbygging først og baby etterpå. Pussig så enkelt det plutselig ble og bli gravid (vi brukte prevansjon rundt eggløsnigstid). Jeg har fått et irriterend håp om at det betyr at det blir jente denne gangen. Jeg liker ikke å være optimist, da kan man bli skuffet.

 

Jeg hadde lite symtomer sist, og er ikke kvalm denne gangen heller (ja jeg er veldig taknemlig). Men jeg er veldig trøtt og sliten og har dårlig matlys, så verdagen har noen ekstra utfordringer om dagen.

 

Dette ble langt, beklager. Lykke til alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 23 år gammel og bor i Oslo, sammen med samboer (27). Jeg er gravid med min første og har termin (i følge legen i dag) 19.Januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år gammel og venter mitt andre barn 16 januar.

Har ingen følelse av kjønn men svangerskapet til nå har vært veldig likt det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Fyller 24 om fire dager. Bor på Sofienberg i Oslo med min herlige samboer:) Har termin 9, januar ifølge legen, er altså 8 (+ 4). Graviditeten var ikke planlagt, men nå gleder vi oss og håper alt går bra. Er førstegangsmamma.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei! Eg er 24 år,bur utanfor bergen og skal ha min første engel 21.januar 2007 :) Kan nesten ikkje venta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg er 38 år og har tre barn fra før, 19, 17 og 15 og venter barn 24 januar. er veldig glad for dette :) har ikke fortalt barna det enda....venter i det lengste :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...