Gå til innhold

Heisann.Tenkte jeg skulle dra igang en presentasjonsrunde jeg for de som hører til her inne, med termin i januar!


Lillypia

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og samboeren min er begge 26 år med termin 5. januar.

Ingen barn fra før, og hadde vel ingen planer om barn nå heller.

Synes dette er supervanskelig; kvalme, svimmelhet og samtidig prestere 100% og reise halve verden rundt på jobb..

Ønsker å beholde gullungen min nå, men synes dette er TØFT!

Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er en jente på 16år fra stavanger, jeg og kjæresten min venter barn 5 januar 07, dette er vårt første barn. Gleder oss veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! er vel her jeg hører hjemme jeg også da:) jeg testa positivt i går, foreløpig beregnet termin 15.januar. har ikke helt gått opp for meg enda. håper alt går bra, forferdelig kvalm og lite energi, men det er egentlig bare koselig, rart!! har en sønn som blir 6 i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35,har ei lita prinsesse på 13 mnd,har prøvd å bli gravid siden Des-05.Hadde en SA 17 April i år.

Har no testet positivt på ikm den 12.Mai og satser på at no sitter den.

Har termin utifra kalkulatoren her inne,den 21. Jan.

Er gift(med verdens skjønneste mann,på alle mulige måter(",))han er 2 år yngre enn meg og vi bor ca 6 mil nord for Ålesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+2 på vei og er 32 år, jeg bor i Oslo men før bebis kommer har vi flyttet til Skien. Det er første og termin dato er 010107 enn så lenge :) Skal på UL på privat klinikk om 4 uker så da får vi vel vite mer, så er det jo vanlig UL i uke 18. Glede og glede og atter glede !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er 26 år fra Østfold. Har ei 2 år gammel skuddårsprinsesse.

 

Ifølge termin kalkulatoren er nestemann ventet 18 januar. Jeg har ikke testet ennå, men er ei uke over den vanlige tida. Så jeg håper virkelig på at jeg ikke "er litt sent ut" bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI!

 

Jeg er 25, gift, og har en datter på 2år. Bor utenfor Bergen. Vi har termin 15 januar. Har prøvd i over et år, så dette er veldig stort.. Håper alt går bra..

 

Gratulerer til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 30 år gammel og bor i Oslo sammen med mannen min på 28 år og sønnen vår på 9 mnd. Har foreløpig termin 13. januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, jeg er ei jente på 29 fra Nord-Norge, samboer er 36. Termin er 17. januar, i følge kalkulatoren. Dette er første gang, så alt er veldig nytt og spennende. Her i huset er det bare hunder fra før, og det er ikke helt det samme :-) Håper bare at alt går bra...blir litt skremt av alle som har hatt SA. Har forresten VELDIG lyst til å fortelle folk om det, men holder tett så godt jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år fra Asker, men bor på sula ved Ålesund.Gift, vi har 3 barn fra før.

 

Jente på 10

Jente på 8

Gutt på 2

 

Venter vår fjerde den 14 Januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og har termin 27.01. Ingen barn fra før. Hadde exu i mars og dermed kun en eggleder, men ble gravid på 1 pp etter dette. Spent, håper den sitter på rett sted denne gangen.....

 

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 26 år og min mann er 29,vi har en datter på 3 1/2 og venter nå nr 2 håper vi. ifølge bim sin terminkalkulator har vi termin 18 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... Jente 25 år. Var med i November klubben, men er nå med her.

Har en gutt på 4 år. Samboer på 31. Har termin 30 januar, så foreløbig melder jeg meg med her.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Er en jente fra Rygge,Østfold, 29 år gift med en på 28. Begge er sykepleiere. Vi har en gutt på 2,5 år, verdens herligste..... Det var vanskelig å få han, nesten SA. Og nå er jeg i uke 5, og de trodde det var en exu, så jeg ble operert i går, men det var det heldigvis ikke! Men jeg er livredd, er fortsatt under observasjon, med blodprøver annen hver dag... Vil ikke miste den!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år fra sørlandet, gift, med termin 15.januar... Men det gjør ingenting om gullet ikke viser seg før februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Får vel skrive noen ord jeg og da;)

Jer er 23, pappan er 24.. Har termin i januar engang, vet ikke når enda siden jeg er en stoor vims og ikke husker når jeg hadde sisite mens!

Og da skjønner vel alle at dette ikke var planlagt;)

Men gøy er det, og vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! ; )

Jeg er 29 og mannen/kjærsten min da er yngre. Går dette bra (krysse, krysse fingrene) så kommer babyen i slutten av januar. Jeg testet positivt i går -og kan egentlig ikke tro det. . .

Håper alle føler seg bra og er i god form en god stund til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29, gift, mamma til verdens vakreste gutt på 1,5 år og håper nå på ei fin lillesøster eller en lillebror til luringen vår. Har hund og bor i skogen i Akershus. Tror terminen er 14. januar. Gleder oss fryktelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg blir 31 år neste måned, er gift. Har skjønne gutter i alderen 1 år til 6,5 år. Testa positivt for ca 3 uker sider. Har vært i sjokktilstand i noen uker nå. Begynner nå etterhvert å bli vant med tanken på en ny baby i januar. Så da blir vi altså 4. Litt rart. Men det blir nok koselig:).

Da er det bare å kutte strengen etterpå, så slipper vi å tenke mer på det:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sann. jente på 24 som er gravid med andre man,har en gutt på 3og ett halvt år,kan si jeg burde være vant med det her men har fortrengt forrige svangerskap,hehe så nå er det pån igjen.

er fra oslo og har en herlig samboer som har en datter på 2og ett halvt år,mine dine og våre barn,hihi.

terminen er forløpig 15 januar,så får vi se.

hilsen siw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du.det sies at fosteret ligger to uker etter mensterminen,slik at når man går utifra siste mensen tar det gjerne rundt 10 dager før egget er befruktet og klart så da skriver man at man er i 6+4,du er i uke 6 i følge mens,mens fosteret er i da uke 4.

sånn har jeg forstått:)

jeg er visst også i uke 6 men jeg har termin 15 januar..sikker på du ikke er lenger enn uke 6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 32 år fra Bærum.(født og oppvokst i Trondheim) Har termin 13. januar. Jeg og samboeren min gleder oss veldig til vårt 1. barn

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

jeg er 29 år og min samboer er 32, jeg har 2 gutter fra før på snart 4 og 6 år og vi bor i stavanger og venter barn sammen ca 26 januar, og det gleder vi oss masse til, særlig samboer som ikke har barn fra før

 

lykke til

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei;)

eg er 21 år om sambo det same..ingen barn i frå før...har testa positivt igår å idag...så etter BIM kalkulatoren ha eg termin 29januar- 2007...

spennande...håpe spiren sitter godt fast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...