Gå til innhold

Heisann.Tenkte jeg skulle dra igang en presentasjonsrunde jeg for de som hører til her inne, med termin i januar!


Lillypia

Anbefalte innlegg

Jeg får vel begynne jeg da:) Er ei 21 år gammel jente som for tiden bor i Bergen. Har ingen barn fra før, bare en pusekatt:)

Samboer blir 26. Har termin ifølge bim sin kalkulator 1.januar, kanskje nyttårsbarn?:)

 

Så er det dere......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er 28.år og kommrt fra vestlandet. Er samboer med verdens snillest mann. Vi har ingen barn ( mistet tvilling jenter i uke 20 for 7.mnd siden).

Prøver å bli gavid igjen, men det er ikke så lett. Har hatt pp no så får krysse fingrene og håpe at det har klaffet denne gangen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er ei jente på 24år ganske snart,samboren min er 25år og vi bor i nord-trønderlag.Har ingen barn fra før og ønsker og håper at det kommer et lite spir nå snart.Er på min 8pp nå..blir det så det termin nå 9 januar!lykke til alle sammens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 21 år som bor litt utafor Oslo:)

Min samboer er 29 år å dette blir forhåpentlighvis NÅ, den første for begge to:)

Flytter snart til Asker i en litt større leilighet nå som vi (håper) vi blir 3! ;-)

 

Ifølge terminkalulatoren har jeg termin den 12.januar!

Så nå krysser jeg fingre og tær her for at tante rød IKKE kommer!

 

Lykke til alle..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27 og har en gutt på 20 mnd. Vi bor, jeg, gutten, sambo og en liten ilder, i vestfold.

Hvis dette klaffer nå så vil termin (ifg. kalkulatoren her) være ca 18.januar. (litt tidlig i forhold til hva vi hadde tenkt, men vi måtte jo bare slutte på p-pillen.. Kan jo skje at vi ikke er gravide og at det tar lang tid)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28 og har et barn på 3 år. Mannen min er 32 år.

Testet positivt i går :-) og terminkalk. viser datoen 01.01.2007.

Det er spennende......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hå. Jeg er 32 år. Terminkalk viser 1 januar. Ingen barn fra før og håper for alt i verden at dette skal gå bra. Litt redd, men mest spent og glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg hører sannsynligvis til her. I følge bims terminkalkulator har jeg termin 31.12.06... Men det blir sikkert januar, er det ikke alltid sånn?

Jeg er hvertfall 27 år og bor i Asker utenfor Oslo. Den lille spiren er mer enn ønsket. Vi har prøvd i snart to år og mistet to ganger. Så nå er vi forsiktig overlykkelige. Har to firbente hundebarn fra før.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Hører plutselig til her inne jeg også :o) Har testet positivt i dag!!! Tror nesten ikke det er sant, men det er det visst... :o) I følge terminkalkulatoren har jeg termin 03.01.2007. Er så utrolig spent og lykkelig, men litt bekymret også...håper dette går bra! Jeg er snart 28 år, vi har ingen barn fra før, bor i nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i går! I følge terminkalkulatoren har jegtermin 3.januar 2007. Har en datter på 7 måneder, så dette blir vel det man kaller to tette... he he.. spennende...Er 29 år og gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittei!!

jeg er 22 år og har en samboer på 25.

jeg har termin 8 januar og gleder meg noe vanvittig!!

jeg skal fortelle det til min bedre halvdel idag og gleder meg til hans reaksjon... vi har nemlig prøvd lenge og hatt 2 SA, men denne gangen skal det gå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei!

Jeg er ei trønderjente på snart 27 år, og jeg har nettopp oppdaget min første graviditet.. Det var "planlagt", men likevel føles det kjemperart! Samboeren min er 31 år. Han har fast jobb, men selv er jeg student, og har fortsatt et år igjen av studietida.

I følge kalkulatoren så har jeg termin 5. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 23år gammel jente som er ferdig å studere nå til sommeren,fikk etterlengtet + tegn på CB for tre dager siden-utrolig moro!Samboer og jeg gleder oss stort!Termin 1.januar (knipe,knipe på nyttårsaften;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har terming 1 januar! Så viss alt går etter planen blir bebisen eldst i klassen sin! ;)

 

Er 25 år og bur i Bergen.

 

NiaMia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 og bor i Kristiansand, men planlegger å flytte til østlandet om et par måneder. Har termin 4.januar ifølge bim kalkulatoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. marianne her. jeg er 25 år fra stavanger. har ett barn på 2.5 år. samboer er 31. jeg har mens termin 5. januar. har ikke vært hos lege enda, så det kan være at den endres litt.. gleder meg veeeldig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 27 år gammel og er fra rogaland. Har en gutt på 6 1/2 år fra før av. Terminen ifølge kalkulatoren bli 9 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 med ett barn fra før. Bor i oslo, gift. Ellers så har jeg mens termin 26/12 , men positiv ELtest viser termin 4/1....det blir koselig å bli kjent med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, gift med en australer, og vi bor i Australia.

Vi har ei jente som ble 1 år for noen uker siden, og nå fikk vi to streker idag!!!

 

Pga litt forvirring rundt syklus og sånn, så har vi termin mellom 2. og 7. januar en plass :)

 

Gratulerer med spirer alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 23 år, samboer er 25 og i går testa jeg positivt! Klaff på første forsøk gitt! Termin er 5. januar. Er fra Vestfold.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!!!

Jeg er en jente på 24 som har termin 1.jan.07. Jeg er samboer med den vakreste som finnes,han er 29. Vi mistet senest i feb. og har mistet tre ganger før dette oxo, så nå håper vi det vil gå bra denne gangen. Lykketil alle sammen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...