Gå til innhold

Heisann.Tenkte jeg skulle dra igang en presentasjonsrunde jeg for de som hører til her inne, med termin i januar!


Lillypia

Anbefalte innlegg

Er en jente på 28 som er gift med en politimann (som er veldig kjekk i uniform syntes ihvertfall jeg....). Vi har en herlig gutt på 3 år, og det ser ut som han så skal få en liten bror eller søster rundt den 22 januar. Magefølesen sier meg at jeg blir eneste jente i flokken og må kjempe for retten til å se på "Frusterte fruer" istedet for fotball..... Altså en liten røver til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg har akkurat tatt min andre test og har i følge babyverden termin 24. januar. Vi bor i Shanghai, og håper det ikke skaper noen problemer for svangerskapet. Det er min første, og vi er så stolte at vi snart sprekker!

Jeg er 27 og samboeren min er 35.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)Er 25år og mannen min blir også 25 iår.Vi har vært ilag i 8 år,og gift i 2år og ser no fram til å få vårt første barn:)Er veldig spendt,og redd for å miste.Har eit vennepar som ikkje kan få(prøver prøverør)Synst derfor det er rart og urettferdig att det skulle våre så fort gjordt for oss.Men er selfølgelig lykkelig for å være gravid:)Har verdens hærligaste hund som blir 4 år 1.juni,og som har vært enebarn så lenge att vi lurer litt på korleis ho vill reagere.

Terminen min blei den samme her som på babynett:20.jan.2007

Og kjem frå ei bygd i Møre og Romsdal.

Plagast litt med å få til innlogginga desverre,så ej heter også barnimagen som nick.Men ej håper ej fe det til dinne gongen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22år og endelig gravid :) Det er så herlig å kunne si det!

 

Dette er prøverørsbarn -full klaff på første runde! Terminen er 28januar etter papirene fra sykehuset.

 

Vi bor rett utenfor Ålesund, som flere har sett på nicket mitt :)

Vi har ei jente på 6år sammen fra før.

Har ikke brukt prev på 5,5år.

 

Har tatt hele 5 tester, men har enda problemer med at det ikke er syner eller feil på testene. Får -takk og lov- svar på blodprøver rett over helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel på tide å tørre å melde min ankomst her;-) Er ei jente på 25 år, førstegangs gravid med termin 19. januar. Jeg er 5+4, og testet positiv allerede for to uker siden, men har ikke helt våget å tro på det før nå...

 

Jeg bor i Oslo, er student og det er utenfor min fatteevne hvordan jeg skal komme igjennom alle aksamener, for jeg er så trøtt at det er vanskelig å beskrive;-)

 

Gratulerer, og lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 32 år, bor rett utenfor Oslo sammen med mannen min og våre to sønner. Terminen min er ca 20. januar, og vi gleder oss vilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, er 21år, venter nr.2 26jan, viss alt går bra. har ein gutt på snart 2 frå før av. sambuar e 26. glede osse, men d føles så ein evighed t januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

er 23 år og venter min første 15.januar. Er veldig spent:) Bor i Stavanger med min kjære samboer som er 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er 23 og samboer med en på 26. Vi har prøvd i 7 mnd, og er endelig på vei :) Termin 27. januar, gleder oss veldig! Er likevel litt bekymret, har mistanke om at jeg mistet et lite knøtt for noen måneder siden. (mens 1 uke forsinket, kraftig blødning, men 0 av 3 positive tester ila uka...) Er jo tidlig enda, så ting kan skje. Men jeg håper på et lite nurk i slutten av januar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Jeg er 30, mannen min 32. Vi har to barn fra før, en gutt på tre år og ei jente på halvannet. Venter nr tre 25.januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. I dag har jeg testet positiv. Er 31 år og har to gutter på 11 og 8 år. Har termin 26. januar. Gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Er 21 år fra troms, saboer fyller 29 år i år og dette er vårt første barn. Testet positiv på test i dag, og har termin etter babyverden den 25. januar. Håper alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er ei jente på 25 år som bor i trondheim. Har fra før en gutt på 5 år. Hadde en SA for 4 mnd siden, men er nå heldigvis blitt gravid igjen, og har termin rundt 6. januar.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

 

Jeg er en jente på 24 år (25 4. juni) som venter mitt andre barn i januar.

Termin er svært usikkert.. da jeg ikke har fått tilbake mes siden jeg fikk førstemann.

Litt overraskende å være gravid igjen alt.. men har begynt å glede oss nå.

Har en på 8 mnd. fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er straks 25 år fra Mosjøen, men bor og jobber i Tromsø. Sambo er 29, dette bli første barnet hans, hvis det går bra denne gangen. Er 4. gangs gravid med 1 SA i august, 1 MA i september (2eggede tvillinger) og 1 EXU i desember (fikk cellegift da). Har en datter på 4 fra et tidligere forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Glemte selvfølgelig å skrive termindato... Ifølge bim.kalk. har jeg termin 3. januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Gift,31 år.. mannen er 40 år........et barn fra før 1.5 år.......Har en hund en golden reitriver på 3år... bor i Lørenskog og har termin 13 januar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Etter en del gjestebesøk har jeg endelig blitt medlem jeg også. Jeg er 22 år og førstegansfødende og har i følge bim-kalkulatoren termin 7 januar. Har snart visst det i 3 uker nå. Har samboer på snart 23. Vi er selvfølgelig kjempespente og gleder oss enormt!:) Det var vel egentlig ikke helt planlagt.

Har tusen tanker som surrer rundt og jeg lurer på en hel del ting..alt er jo så nytt for oss begge.

Ble tipset av en venninne om å sjekke ut denne siden og jeg må få si at jeg synes det er både trygt og lærerikt å lese om andre som er i akkurat samme situasjon som meg. :) Jeg er innom her så og si hver eneste dag! :)

 

Vil bare få gratulere alle sammen med de små miraklene som vokser rundt om kring i forskjellige mager!:)

Lykke til i denne spennende og hærlige tiden fremover!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt med her jeg også, viser det seg og hvis alt går som jeg håper - har termin 27.1.07. Har en gutt på 19 mnd (i dag!), er gift og bor i en liten utkantkommune i nord-norge uten slitsomt mange andre gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en jente på 25, med samboer på 27, og bor i oslo med to pusekatter. Dette er første gangen for meg, så mye nytt å sette seg inn i!! Fullstendig enspora for tida, jeg ;), Slutta på p-piller for ikke lenge siden, så dette gikk raskere enn forventet, kan man si. Men gleder oss masse, og terminen er i følge kalkulatoren her rundt 16 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en 18 år gammel jente som har fått termin 13 januar..kjæresten min blir 21 år snart:) litt unge kanskje..men det skal gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle sammen!

 

Er ei "dame" på 33 fra Østlandet. Har termin i følge siste mens-utregningen +/- 16.januar 2007. Har selv bursdag 8.januar, så kanskje får jeg verdens beste gave neste år:)

 

Er gift med verdens beste mann og det er andre gangen vår. Mistet forrige gang i uke 14 så jeg er litt bekymra, men mest glad.

 

Har lest meg igjennom alle de andre svarene her og det er to ord som går igjen veldig, men som jeg ikke skjønner hva betyr: SA og IKM, hva betyr det?

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er en 23 år gammel jente i Trondheim. Har ingen barn fra før, vet ikke nøyaktig termin, men er i begynnelsen av januar. Har verdens snilleste samboer da.Han er 27. Dette blir spennende.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...