Gå til innhold

Heisann.Tenkte jeg skulle dra igang en presentasjonsrunde jeg for de som hører til her inne, med termin i januar!


Lillypia

Anbefalte innlegg

Heisann heisann!

 

Har teset positivt idag! For et par timer siden bare! Utrolig spennende! Håper spiren sitter nå... Hadde en SA i feb i uke 8/9. Men tenker positivt!

 

Selv er jeg snart 23 år, samboer er 27 år. Ingen barn fra før, det er vårt første :) Vi har vært sammen i litt mer en 3 år og samboere ca 2.5 år. Bor litt utenfor Bergen o g er student på heltid! Satser på et friår med baby hvis vi er så heldige at spiren sitter :)

 

Lykke til alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :D

Jeg er 29 år og kommer fra Hamar. Samboeren er 33 år. Jeg har en sønn på 7 år fra før. Min andre og samboerens 1. Har termin 1.januar!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jente fra Oslo på 21 her. Samboer er 34. Etter et hendelig uhell har jeg havnet her inne. Testet positivt i dag, 7 dager over ikm. Skal fortelle det til samboeren min i dag. Stakkers, han kommer til å få seg litt av et sjokk, akkurat som jeg fikk når ikke mensen kom. Gruer meg veldig til å fortelle det, for er bekymret for hans reaksjon, men mest sannsynlig så blir han glad. Er første for oss begge. Jeg har vurdert å ikke beholde det, men har ikke psyke til å gå igjennom en abort.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 23 år, bor på vestlandet-stvg, har en jente på 4 og en gutt på 6,5mnd. Har termin 1.jan.

Har samboer på 28 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo, har samboer, og en datter på snart 3 år. Har termin 2. januar ifølge kalkulatoren her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har foreløbig termin 3 januar (hvis alt går bra), er gift og har en sønn på 3 år. Er 35 år og mannen min er 28. Jeg er interiørdesigner og han er musiker. Bor i Hønefoss, men oppvokst i Oslo begge to.

Prøvd på nr.2 siden september 04 og ble gravid i januar dette året, men mistet i 8.uke i SA. Testet positivt igjen sist fredag. Denne gangen skal det gå bra.!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Koselig med presentasjonsrunde!!!

 

Jeg er 24 år (82 modell) og kjæresten er snart 25 år (81 modell). Vi har en datter fra før på snart 2 år og venter nå en til med termin 12 januar.

I tillegg har vi to små hunder.

 

Nå gleder vi oss veldig til nr 2 kommer og krysser fingrene for at det går bra (mistet en i MA for ikke veldig lenge siden)....

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg meldte meg inn her i dag, og er i min 6 uke.. Det er første gang og jeg er 24 år. Samboeren er 29 år. Ser ut som terminen er 3 januar i følge kalkulatoren her. Jeg bor i Bergen og har fra før bare 2 kaniner;)

 

Kan jeg spørre hva folk mener når de sier at de er gravide i 6+4 uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

35 år, har en datter fra før som snart er 13. Mannen min har en sønn på snart 11, så her i huset får vi en skikkelig atpåklatt!!

Tok testen i dag som viser at jeg er gravid. Termin..1/1-06, så jeg ser vi er flere som kjemper om nyttårsbarnet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+4 betyr 6 fullgåtte uker og 4 dager. Når du kommer til 6+7, så er det det samme som 7+0, dvs 7 fullgåtte uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er en kvinne på 36 år, gift og ingen barn. Har mistet en gang tidligere (i desember) så det med litt bekymring vi starter igjen. Men håper virkelig at det skal gå bra denne gangen. Håper på termin 17 januar, og krysser alle fingre for at dette går bra....ooo babylykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har temin ca 3 januar. Bor i Bergen og har en gutt på 4 fra før. Og han har sååå lyst å bli storebror, blir stas å fortelle det til han, men blir endel uker til det enda. Jeg er 30 og pappaen er 31. Har mistet i uke 13 en gang, så krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trønderpie på snart 28 som er gift med en trøndergutt på 30. Vi har prøvd i ca et halvt år nå, og fikk bekreftelsen for ca en og halv uke siden: Nå er det spire i magen! Beregnet termin er 7. januar. Første for begge to, så vi går rundt og gleder oss, er spente og litt nervøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jente på 31 år med samboer på 35 år. Er endelig gravid for første gang!! 5 uker og 5 dager, termin 8/1. Sluttet med p-piller i 1999. Aktiv prøving med tre pergotime-kurer i over ett år. Skulle egentlig startet med ivf behandling 20. mai. Er ikke kvalm, men har daglige smerter i mage og rygg. Ingen småblødning. I følge Rikshospitalet er dette helt normalt. Er så utrolig redd for at det ikke skal gå bra. Klarer ikke helt å være glad ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år, bor i Vestfold. Sønn på 10 år.

Usikker på termin da dette er IVF-forsøk,men etter kalkulatoren er det 19januar. Satt inn 2 jenteegg så blir det tvillinger blir det vel før tenker jeg. Skal ha planlagt keisersnitt så jeg kan nok bestemme dato sånn nesten selv.....

Mistet 2 i sen-abort mellom uke 13-17 samt 3 SA.....håper det går bra denne gangen,men nå vet vi at det er friske egg, det var det ikke de andre gangene....

Klarer ikke helt å synke inn at vi har lykkes til slutt, men alle svangerskapstegn er lykkelige for meg ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en jente på 23 som i følge bim-kalkulatoren har termin 9.januar. Det ligger til slekta mi å fa to-tre uker for tidlig, så det er mulig det blir desember. Håper på januar.

Jeg er sammen med drømmeprinsen. Han blir 30 i sommer.

Vi bor i trondheim, og dette blir vårt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei!

 

Jeg er snart 25 år, gift og bor på Rena i Østerdalen. Vi har blitt gravide igjen etter en SA i Mars. Får håpe alt går bedre denne gangen!

Vi har ingen barn sammen fra før, men mannen min har ei datter på snart 4 år.

 

Jeg går på sykepleieskolen og er ferdig sykepleier 9. Juni. Passer utmerket med termin i Januar. Da rekker jeg å jobbe meg opp fødsels penger...det er en stooor fordel.

 

Hvis nå alt går etter planen er terminen 16. Januar

 

Hyggelig å være med i en termin klubb igjen!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, gift med en 35-åring, bosatt i Trøndelag og har ei jente på 2 år. Det var planlagt denne gangen (i motsetning til forrige gang... hehe) men det var ikke helt planlagt at det skulle skje så innmari fort. Men velkomment er det :) Har ikke peiling på terminen - annet enn at det er i januar. Vi har hus, hage, stasjonsvogn, giftering, katt og unge, tidsklemme og dårlig råd, men utroooolig lykkelige!!! hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! La nettopp ut dette som eget innlegg i Januarklubben, men legger det i tillegg ut på denne tråden, da innlegget mitt i hovedsak dreiet seg om presentasjon... :o)

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Melder meg herved inn i Januar 07-klubben. Har regnet meg frem til at jeg har termin 7. januar, men har ikke vært hos legen ennå, så jeg er jo ikke sikker...

 

Jeg er 30 år, gift med verdens herligste mann på 28, og dette blir vårt første barn. Vi hadde egentlig planlagt å prøve til sommeren/høsten, men så sluttet jeg på p-pilla i mars av andre grunner. Kjøpte inn en pakke med kondomer og HAR brukt, men ikke hver gang... Tenkte at det sannsynligvis kom til å ta litt tid, så vi ga litt blaffen og ble enige om at "skjer det, så skjer det"... Det skjedde!!

 

Første dag i siste mens 5. april, syklus på 23 dager, vanligvis... Stemmer at terminen min blir 7. januar, da??? :o)

 

Vi er hoppende glade!! :o)

 

Gleder meg til å dele ventetiden her inne sammen med noen! :o)

 

Ha en strålende fin dag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er en logisk termin ja :) Lykke til, og gratulerer!!!

ps: samme som oss - vi blei fortere gravide enn vi trodde gitt. Men: hurra for oss likevel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg må melde meg inn her nå, etter en positiv test i går:)

ca termin er 18 januar! jeg er 20 år og samboern min er 23. vi er fra og bor i trondheim! dette er vår første, og vi gleder oss veeeeldig mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år,24 i september,gift med verdens hærligste mann,syntes jeg da:) Vi bor i vestfold og har en gutt på snart 2 år.. Er nå 4+4(i følge babyverden) så jeg har termin 18 januar..

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! JEg er 34 år, har to små fra før - og håper på at det er tredjemann som forvolder litt kvalme og hodebry om dagen... Hadde IKM på fredag, må jeg vente lenge før jeg tester ? På de to andre var jeg liksom ikke helt klar for å finne det ut - så jeg drøyde, men nå MÅ jeg bare vite... I følge babyverden vil jeg i så fall ha termin 21. januar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...