Gå til innhold

Rett over gaten til min sønns skole ligger Meny….


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mamma til adhd gutt<3 skrev (48 minutter siden):

Jeg spiser aldri godteri , men gutta mine spiser sjokolade omtrent hver eneste dag etter trening. Hadde de kjøpt seg sjokolademelk , boller eller smoothie etter skolen så hadde det vært helt ok. De trener hardt og både tåler og trenger mange kalorier. Faktisk så er det vi som kjøper inn sjokoladen og ofte slenger jeg det oppi treningsbagen også. 

Finnes vel litt sunnere kalorier enn sjokolade, boller og sjokomelk hver eneste dag eller? Hva med den dagen de kanskje slutter å trene så hardt da, og fortsetter med det mønsteret? 

Vi har 2 tenåringsjenter som vi har fortalt at det er ikke lurt å bruke alle pengene sine på godteri osv hver eneste dag, for det første så forsvinner pengene fort og for det andre er det virkelig ikke sunt å trøkke i seg sukker hver eneste dag. Men ja, det skjer at de gjør dette da de går forbi butikken hver dag fra bussen. Alt dette sukkeret kommer i tillegg til helgekosen. Og for å si det sånn så spiser jeg godteri selv, så er ikke anti godteri.

Anonymkode: 35a16...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke noe dårlig argument. Det gjør de jo. Jeg kjenner mange som gjør det, og foreldrene aner ingenting. For hos dem har de klare regler og de er til for å følges. Så sitter jeg der da og vet så godt at de blir lurt😂

Anonymkode: bf056...8be

Da må du nesten forklare HVORFOR det er et godt argument, i den konteksten vi diskuterer i denne tråden?

Anonymkode: 5710c...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, og det er jo det som stadig vekk formidles, senest i den tråden om kaker og konfirmasjon.

Der er man superspesiell og usosial hvis man ikke tilbyr nærmest en hel kake til hver av gjestene etter middagen, og de stakkars hungrige gjestene må innom bensinstasjonen og gasse seg med pølser og is etterpå. Og man er superspesiell og usosial hvis man ikke smaker på de 20-30 kakene som vertskapet har satt frem.

Og så, i neste tråd, så klager man sin nød over at man ikke klarer å gå ned i vekt, eller man diskuterer stoffskifte og slankemedisiner og slankeoperasjoner.

Så har du vel omlag 4% av trådene som verken handler om å stappe seg med mat eller om å slanke seg. 

Anonymkode: befdf...ec1

Jeg skjønner.

Anonymkode: a8e93...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...