Gå til innhold

Bør det ikke være mulig å stenge noen brukere ute av sin egen tråd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ok?

Jeg trykker iallfall ikke inn i tråder for å skape helvete for trådstarter, hehe så du er sikker en av dem? Men ellers ja enig med din nederste

Anonymkode: 0fed9...c68

Det ene utelukker ikke det andre. Bare det at du skriver trådstarter, fremfor å skrive HI, er vel nok til at enkelte av de faller bakover på stolen :fnise: 

Anonymkode: a5223...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det ene utelukker ikke det andre. Bare det at du skriver trådstarter, fremfor å skrive HI, er vel nok til at enkelte av de faller bakover på stolen :fnise: 

Anonymkode: a5223...c24

Ja de sier jo det og på kvinneguiden😂

Anonymkode: 0fed9...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Nåvel. Det ville nok heller øke kvaliteten på forumet. Er jo bare å se på kvalitetsforskjellen mellom de forumene man kan være anonym på og de man ikke kan være anonym på.

Men at brorparten av de som er her per i dag, ikke hadde giddet, det tror jeg nok. De er rett og slett ikke i stand til å oppføre seg.

Det er veldig tydelig at når ett forum legger ned (VGD) eller de rydder på et forum (kvinneguiden) så synker kvaliteten på et annet forum (de fra VGD rømte til diskusjon.no, og da de ikke fikk bli der, så laget de et eget, de som ble jaget fra kvinneguiden er nå her inne, og jeg har en følelse av at de holder på å ‘ta en kvinneguiden’ her inne også).

Men hvem vet. Det kan være det er for lite forum til at de gidder. Det er fremdeles slik at kjernen her inne er noen som ikke har vært småbarnsforeldre siden 90-tallet, tidlig 00-tallet…

Anonymkode: a5223...c24

Jeg oppfører meg, men har null interesse av å skrive med nick.  Det har jeg gjort før, og det har jeg dårlig erfaring med.

Hva er problemet med at kjernen ikke har vært småbarnsforeldre siden 90-tallet egentlig?

Anonymkode: e279e...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jo nokså dumt altså!

Jeg mener, mange ganger er de så smarte, de som skriver, mens jeg ikke er det. Så jeg har ikke noe motargument. Så da føler jeg meg dum. Og det er sååå kjedelig å tenke eller lese eller sette seg inn i nye ting. Så det beste ville jo vært om jeg kunne skjelle ut de smarte, og være skikkelig spydig og råtten, slik at de begynte å gråte. Men da blir jo jeg tatt bort av moderator. Jeg!!! Og det kan vi jo ikke ha noe av…

Så et godt alternativ er å stenge de smarte ute og fryse ut de intelligente, akkurat slik vi gjorde i barnehagen og på barneskolen. Vi er tross alt en del som verken har fått de ekstra hjernecellene, eller en god oppdragelse - selv om vi er voksne.

:ironi:

Anonymkode: a5223...c24

Herlig 😁

Anonymkode: 801d5...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Helt riktig.

Man skal være bra ugjennomtenkt for å skrive et sånt innlegg som HI.

Anonymkode: a5223...c24

Hun traff da midt i ditt ømme punkt, i det minste. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet. Dere tror alltid jeg er den samme som alle andre dere er uenig med. Problemet er når det er to eller tre av oss i samme tråd :fnise: 

Ikke kan dere rapportere oss heller, for da ender det med at deres egne innlegg blir slettet. 

Anonymkode: a5223...c24

Hvis vi alltid tror at du er den som ødelegger tråder, så har vi jo rett. Takk for at du understreket poenget. 

Anonymkode: d1e12...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hun traff da midt i ditt ømme punkt, i det minste. 

Hvis vi alltid tror at du er den som ødelegger tråder, så har vi jo rett. Takk for at du understreket poenget. 

Anonymkode: d1e12...904

Det er ikke vanskelig å vite hvem c24 er, noen er røde lys i seg selv.

Anonymkode: e279e...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Se her tiltrekkes de som fluer til fluepapir hi 😂

Anonymkode: e279e...497

Ja de går rett på med en gang og bekrefter innlegget 100% 😆😆

Anonymkode: e4ac3...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Det er ikke vanskelig å vite hvem c24 er, noen er røde lys i seg selv.

Anonymkode: e279e...497

Og hvem er c24 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østerdølen skrev (6 minutter siden):

Og hvem er c24 da?

De som vet, de vet, og de som ikke vet, trenger ikke vite. 

Anonymkode: d1e12...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De som vet, de vet, og de som ikke vet, trenger ikke vite. 

Anonymkode: d1e12...904

Nei,det beviser vel bare at du bare gjetter og rett og slett ikke vet noen verdens ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østerdølen skrev (6 minutter siden):

Nei,det beviser vel bare at du bare gjetter og rett og slett ikke vet noen verdens ting....

Nope. Jeg vet hva jeg vet. At du ikke gjør det betyr ingenting for meg. 

Anonymkode: d1e12...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men hvem vet. Det kan være det er for lite forum til at de gidder. Det er fremdeles slik at kjernen her inne er noen som ikke har vært småbarnsforeldre siden 90-tallet, tidlig 00-tallet…

Anonymkode: a5223...c24

Det snakkes mye om kjernen her inne, men hvem er egentlig det? Det er vanskelig å vite hvem som er hvem når flesteparten skriver som anonym. 
Jeg hadde hverken barn på 90-tallet eller tidlig 2000-tallet, men spiller det noen rolle? Selv om det til tider blir diskutert amming, valg av barnehage og lignelsen, så trenger ikke de som har eldre barn gå inn på disse trådene. Man har mye å bidra med i andre tråder, feks i veske-tråden hvor alle som bruker veske er kjerringer 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg har merket meg at det er en bruker, sikkert flere, men spesielt en her inne som er veldig aktiv og som har mye ufint å si i andres innlegg. Synes virkelig det bør være mulig for hovedinlegger av tråden å blokkere brukere som ikke kan oppføre seg, og som ikke kan argumentere på et saklig nivå. Har dette noen gang vært prøvd ut? Jeg tror faktisk det kunne blitt veldig mye kjekkere her inne dersom man fikk mulighet for å blokke enkelte i egne innlegg. 

Det er veldig leit å se at forumet blir ødelagt på den måten, at man ikke lenger kan spør om noe eller skrive om noe sårt, før det kommer nett-troll som sårer og latterliggjør innlegget. Jeg vet at administrator kan stenge brukere ute, men det bare inntil videre og det er fort gjort å kjenne igjen den/de som er utestengt en periode, og som plutselig er tilbake, selv om vedkommende skriver anonymt. Det er leit at ett eller få mennesker skal ødelegge et helt forum med usakligheter. 

Anonymkode: e4ac3...4aa

Hvor mange brukerdebatt- tråder skal du lage på dette forumet?  Du bør seriøst få hjelp til opphenget ditt i enkelte brukere, for det er virkelig ikke normalt å være så påvirket av helt ukjente folk på nett. Kan bare ane hvordan slike som deg opptrer hvis noen krenker dem irl....

Anonymkode: 59322...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Nope. Jeg vet hva jeg vet. At du ikke gjør det betyr ingenting for meg. 

Anonymkode: d1e12...904

Så lenge du ikke er moderator,vet du faktisk ingen verdens ting. Så ikke skryt på deg noe du ikke vet,det er både barnslig,flaut og utrolig latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvor mange brukerdebatt- tråder skal du lage på dette forumet?  Du bør seriøst få hjelp til opphenget ditt i enkelte brukere, for det er virkelig ikke normalt å være så påvirket av helt ukjente folk på nett. Kan bare ane hvordan slike som deg opptrer hvis noen krenker dem irl....

Anonymkode: 59322...940

Og innlegget ditt beviser jo hele HI sitt argument om at det hadde vært greit å kunne utestenge noen fra tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østerdølen skrev (15 minutter siden):

Og innlegget ditt beviser jo hele HI sitt argument om at det hadde vært greit å kunne utestenge noen fra tråden.

Gjør det ikke litt vondt å skyte seg selv i foten når man ellers kjemper for alles frihet til å være overalt alltid?

Utestengning av meningsmotstandere ville blitt resultatet, det er for mange småttinger her som ikke vil ha noe av å bli argumentert mot. Skadedyrkontrollen (moderator)  får ta de som er direkte ødeleggende, resten må man faktisk forholde seg til, om man velger å være på et åpent forum.

Anonymkode: 801d5...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hvor mange brukerdebatt- tråder skal du lage på dette forumet?  Du bør seriøst få hjelp til opphenget ditt i enkelte brukere, for det er virkelig ikke normalt å være så påvirket av helt ukjente folk på nett. Kan bare ane hvordan slike som deg opptrer hvis noen krenker dem irl....

Anonymkode: 59322...940

Jeg har overraskende nok aldri laget et slikt innlegg her før. Jeg merker meg bare at det er spesielt en bruker, som nå er anonym men som skrev med nick hele tiden før, som fortsatt ødelegger. Vi vet nok alle hvem det er, men vedkommende er smart nok til å skrive anonymt nå. 

Anonymkode: e4ac3...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østerdølen skrev (29 minutter siden):

Så lenge du ikke er moderator,vet du faktisk ingen verdens ting. Så ikke skryt på deg noe du ikke vet,det er både barnslig,flaut og utrolig latterlig.

Det er nok ikke jeg som er latterlig her. Du vet  nok også at man kan lese svært mye ut av hvordan folk ordlegger seg og noen har en svært gjenkjennelig skrivestil. Det er ikke noe hokkus pokus ved det. 

Anonymkode: d1e12...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har overraskende nok aldri laget et slikt innlegg her før. Jeg merker meg bare at det er spesielt en bruker, som nå er anonym men som skrev med nick hele tiden før, som fortsatt ødelegger. Vi vet nok alle hvem det er, men vedkommende er smart nok til å skrive anonymt nå. 

Anonymkode: e4ac3...4aa

Nå ser det ut som det ble en kort gjestevisitt denne gang, det ble nok utestengelse litt raskere enn antatt. 

Anonymkode: d1e12...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (12 timer siden):

Det snakkes mye om kjernen her inne, men hvem er egentlig det? Det er vanskelig å vite hvem som er hvem når flesteparten skriver som anonym. 
Jeg hadde hverken barn på 90-tallet eller tidlig 2000-tallet, men spiller det noen rolle? Selv om det til tider blir diskutert amming, valg av barnehage og lignelsen, så trenger ikke de som har eldre barn gå inn på disse trådene. Man har mye å bidra med i andre tråder, feks i veske-tråden hvor alle som bruker veske er kjerringer 😉

Veldig enig i dette. Ingen trenger å ha noe å melde i alle tråder. Tenker dessuten at vi må tåle alle svar som er innenfor regelverket her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har overraskende nok aldri laget et slikt innlegg her før. Jeg merker meg bare at det er spesielt en bruker, som nå er anonym men som skrev med nick hele tiden før, som fortsatt ødelegger. Vi vet nok alle hvem det er, men vedkommende er smart nok til å skrive anonymt nå. 

Anonymkode: e4ac3...4aa

Når du skriver at det er smart å skrive som anonym forteller det dessverre veldig mye om forumet og en del brukere her.

Anonymkode: 59322...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Når du skriver at det er smart å skrive som anonym forteller det dessverre veldig mye om forumet og en del brukere her.

Anonymkode: 59322...940

Man trenger jo ikke være rakettforsker for å skjønne grunnen til at vedkommende har sluttet med å signere med nick. Det er nok fordi hun ønsker å herje her så lenge som mulig. 

Anonymkode: e4ac3...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Man trenger jo ikke være rakettforsker for å skjønne grunnen til at vedkommende har sluttet med å signere med nick. Det er nok fordi hun ønsker å herje her så lenge som mulig. 

Anonymkode: e4ac3...4aa

Du må rapportere ut fra kommentarer og ikke hvem som skriver dem. Det er fint at du og andre ikke har mulighet til å gå etter spesifikke brukere, for det har det vært for mye av her. Hvis det er regelbrudd vil det nok bli ryddet av moderator.

Anonymkode: 59322...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du må rapportere ut fra kommentarer og ikke hvem som skriver dem. Det er fint at du og andre ikke har mulighet til å gå etter spesifikke brukere, for det har det vært for mye av her. Hvis det er regelbrudd vil det nok bli ryddet av moderator.

Anonymkode: 59322...940

ja det gjør man jo veldig ofte også. Men det hadde vært fint om man kunne blokke de som er ufine i egne innlegg man skriver. Det er ikke verre enn det, ingen som kjenner hverandre her. Jeg ønsker bare ikke at mine tråder gang på gang skal bli ødelagt av personer som latterliggjør og avsporer hele tiden. Jeg bør få velge selv om et råttent egg skal få lov til å ødelegge min tråd eller ei. At folk er uenige er helt greit, det er jo et debatt-forum. Men å aktivt gå inn for å være bedriten er noe helt annet. 

Anonymkode: e4ac3...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

ja det gjør man jo veldig ofte også. Men det hadde vært fint om man kunne blokke de som er ufine i egne innlegg man skriver. Det er ikke verre enn det, ingen som kjenner hverandre her. Jeg ønsker bare ikke at mine tråder gang på gang skal bli ødelagt av personer som latterliggjør og avsporer hele tiden. Jeg bør få velge selv om et råttent egg skal få lov til å ødelegge min tråd eller ei. At folk er uenige er helt greit, det er jo et debatt-forum. Men å aktivt gå inn for å være bedriten er noe helt annet. 

Anonymkode: e4ac3...4aa

Jeg skjønner at dine tråder trigger enkelte, men da får du rapportere og overse kommentarer som mange av oss gjør. Du blir jo også trigget og jeg må jo si at å lage en slik tråd som dette med spekulasjoner om brukere er minst like råttent som å kommentere upassende i en tråd!

Anonymkode: 59322...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...