Gå til innhold

Dere som ikke har bil, men som har behov for kjøring iblant


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

😂😂 Artig skrue du. Så jeg skal låne bort min bil på fast basis fordi noen velger å ikke ha bil. 

Så du tenker at HI får bedre tid til å kjøre på trening, når hun og to barn står klare på trappa for å ta over min bil. Eller tenker du at hun skal kjøre meg på jobb, for så å ha bilen hele dagen frem til trening? 

Anonymkode: 7adc5...afe

Det der er jo bare forumkverulanten, personen er veldig lett å kjenne igjen.

Anonymkode: b46fa...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke at evnen til å tenke lenger enn nesa rekker er til stede. Faktisk. 

Anonymkode: f4f59...9a2

Når du ikke klarer å finne gode svar, så blir du ufin. Hva er greia med det? 

Anonymkode: 7adc5...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

😂😂 Artig skrue du. Så jeg skal låne bort min bil på fast basis fordi noen velger å ikke ha bil. 

Hvis du synes det er så stress å ha unger, som du ga uttrykk for, så ja, da tenker jeg det kunne vært en idé :) 

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Så du tenker at HI får bedre tid til å kjøre på trening, når hun og to barn står klare på trappa for å ta over min bil. Eller tenker du at hun skal kjøre meg på jobb, for så å ha bilen hele dagen frem til trening? 

Anonymkode: 7adc5...afe

Ja, tror det første der burde være helt greit. Så kan du gå inn og kollapse, mens HI tar over. 

Anonymkode: 3a386...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det der er jo bare forumkverulanten, personen er veldig lett å kjenne igjen.

Anonymkode: b46fa...8c0

Du har ikke kommet med ett konstruktivt svar i denne tråden, det er du som kverulerer.

Anonymkode: 3a386...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Når du ikke klarer å finne gode svar, så blir du ufin. Hva er greia med det? 

Anonymkode: 7adc5...afe

Akkurat.

Anonymkode: 3a386...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint, da ordnet det seg. Noen tar med barnet ditt på trening fordi de synes synd på barnet. 

Anonymkode: f6bfa...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så fint, da ordnet det seg. Noen tar med barnet ditt på trening fordi de synes synd på barnet. 

Anonymkode: f6bfa...df3

Leste du ikke hva hun skrev. For mange kommer 100 kr godt med. 

Anonymkode: 3a386...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Leste du ikke hva hun skrev. For mange kommer 100 kr godt med. 

Anonymkode: 3a386...e04

Ja, det gjør det. De fleste ville uansett gjort det hvis det stod mellom det at barnet fikk delta eller at det ikke fikk delta. De fleste vil nok uansett føle at pengene ikke veier opp for ansvaret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (8 timer siden):

Poenget er at foreldrevettreglene i idretten sier tydelig at barn trenger og vil at foreldrene skal være der. Dette er ikke basert på en enkelt ungdom eller en familie. 

Det er ikke nødvendig vis en sannhet. Jeg drev med idrett i mange år, etter hvert på høyt nivå og jeg hadde gode foreldre som jeg hadde et veldig godt forhold til. Likevell ønsket jeg ikke å ha dem tilstede på treninger eller konkurranser. Idretten var mitt område. Der jeg hadde mine venner og der jeg fikk utvikle meg helt uten innblanding, ros eller skuffelse fra foreldrene mine. Faren min satt lenge i styret, og moren min stolte opp med å kjøre utstyr til konkurranser noen ganger, men det var noe annet. Av og til kjørte de meg også, men de var aldri igjenn og så på. Jeg er evig takknemlig for at de ga meg den friheten og at jeg gikk holde på med noe som bare var "mitt". 

Anonymkode: 87496...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...