Gå til innhold

Hvorfor kommer man ikke til 1.uleste innlegg i en tråd lengre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

På kvinneguiden fikset de dette i løpet av to dager eller noe sånt. Går det ikke an å spørre de om hjelp?

Anonymkode: 1ad48...413

Hvis jeg ikke tar helt feil, er det de samme folka som fikser der som her.  

Anonymkode: 4e60d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis jeg ikke tar helt feil, er det de samme folka som fikser der som her.  

Anonymkode: 4e60d...2b4

Du mener, de samme folka som fikser det der, men som ikke fikser det her ;) 

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du mener, de samme folka som fikser det der, men som ikke fikser det her ;) 

Anonymkode: 1ad48...413

Ja. 

Anonymkode: 4e60d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

På kvinneguiden fikset de dette i løpet av to dager eller noe sånt. Går det ikke an å spørre de om hjelp?

Anonymkode: 1ad48...413

På Kvinneguiden fikk vi første varsel fra brukere om at det var en feil på søndag. Det er samme programvare og script som kjøres på alle sammen, men ikke alle opplever feilen av en eller annen grunn noe som gjorde feilsøkingen vanskelig. Så at det tok kortere tid for å få en fiks der var kun fordi feilen ble oppdaget tidligere her og på doktor online.

Det er samme fiksen på alle forumene, men som sagt så oppleves det forskjellig. Jeg fikk f.eks hopping på doktor online og KG, men ikke her. Og senere hadde jeg kun feil på KG, men ikke her eller DOL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (2 timer siden):

Så at det tok kortere tid for å få en fiks der var kun fordi feilen ble oppdaget tidligere her og på doktor online.

De løste problemet fortere på kvinneguiden, fordi problemet ble funnet her først, hvordan gir det noen mening?

Anonymkode: 95c7f...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

De løste problemet fortere på kvinneguiden, fordi problemet ble funnet her først, hvordan gir det noen mening?

Anonymkode: 95c7f...130

Det er utført samme fiksen på alle forumene våre. Hørte med teknisk nå, og det hadde vist hengt seg opp her. Oppdatert nå, og da skal feilen være borte fra alle forumene våre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

De løste problemet fortere på kvinneguiden, fordi problemet ble funnet her først, hvordan gir det noen mening?

Anonymkode: 95c7f...130

Det skjønner du hvis du legger godvilja til 👍

Anonymkode: 4e60d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (På 1.11.2023 den 14.19):

Det er utført samme fiksen på alle forumene våre. Hørte med teknisk nå, og det hadde vist hengt seg opp her. Oppdatert nå, og da skal feilen være borte fra alle forumene våre. 

Det fungerer fint nå, takk :) 

Kan dere sette igang igjen poengtelleren også?

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (50 minutter siden):

Tenker du innleggstelleren? Jeg har varslet om det, og det vet jeg er ett problem vi har hatt før og.

Nei poengtelleren, den som teller all aktivitet (tror jeg) slik at man etterhvert får ny rang. Postet bilde for en liten stund siden i denne tråden, på denne siden her eller forrige. 

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (På 24.10.2023 den 13.12):

Dette er det jeg mener med poengteller. Det er denne som har stoppet opp.

93A676F2-562D-4D00-A3A5-A0117837FB0D.jpeg

Anonymkode: 1ad48...413

Denne, @Admin

Den har stått stille på 1113 poeng til neste rang, siden de andre problemene.

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Denne, @Admin

Den har stått stille på 1113 poeng til neste rang, siden de andre problemene.

Anonymkode: 1ad48...413

Ah ja, vi tenker på samme ting er bare meg som har gitt den ett annet ord i hodet mitt fordi jeg trodde den fikk på innlegg og ikke poeng. Men den er meldt ifra om ja. Men om jeg husker rett fra sist så teller den fortsatt, men selve utseende har stoppet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (43 minutter siden):

Ah ja, vi tenker på samme ting er bare meg som har gitt den ett annet ord i hodet mitt fordi jeg trodde den fikk på innlegg og ikke poeng. Men den er meldt ifra om ja. Men om jeg husker rett fra sist så teller den fortsatt, men selve utseende har stoppet. 

Supert :) 

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Admin skrev (På 6.11.2023 den 13.49):

Ah ja, vi tenker på samme ting er bare meg som har gitt den ett annet ord i hodet mitt fordi jeg trodde den fikk på innlegg og ikke poeng. Men den er meldt ifra om ja. Men om jeg husker rett fra sist så teller den fortsatt, men selve utseende har stoppet. 

Hei!

Kommer dette til å ta lang tid? Det har stått stille her siden oktober i fjor, og det virker ikke som den teller i det hele tatt.

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hei!

Kommer dette til å ta lang tid? Det har stått stille her siden oktober i fjor, og det virker ikke som den teller i det hele tatt.

Anonymkode: 1ad48...413

Oj, det ble ordnet en fiks på den, men da sier jeg ifra så får vi sett på det på nytt. Kunne du sendt meg en PM så jeg får brukernavnet ditt slik at vi får sett om det er noe galt med en profil eller alle. Har ikke hørt om samme problemet fra andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (32 minutter siden):

Oj, det ble ordnet en fiks på den, men da sier jeg ifra så får vi sett på det på nytt. Kunne du sendt meg en PM så jeg får brukernavnet ditt slik at vi får sett om det er noe galt med en profil eller alle. Har ikke hørt om samme problemet fra andre.

Det fungerer helt normalt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 time siden):

Oj, det ble ordnet en fiks på den, men da sier jeg ifra så får vi sett på det på nytt. Kunne du sendt meg en PM så jeg får brukernavnet ditt slik at vi får sett om det er noe galt med en profil eller alle. Har ikke hørt om samme problemet fra andre.

Jeg ønsker ikke det.

Kan vi ikke heller få en oversikt over hva som gir poeng og hva som ikke gir poeng?

Jeg fikk poeng for hver melding jeg sendte før, mens nå får jeg ikke poeng for det.

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (43 minutter siden):

Det fungerer helt normalt her.

Så du får poeng for hver PM du sender til noen?

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ønsker ikke det.

Kan vi ikke heller få en oversikt over hva som gir poeng og hva som ikke gir poeng?

Jeg fikk poeng for hver melding jeg sendte før, mens nå får jeg ikke poeng for det.

Anonymkode: 1ad48...413

Ah, det forklarer. Rangen har tidligere vært basert på antall innlegg en bruker postet. Etterhvert som det kom nye oppdateringer så ble systemet omgjort og nesten alt av aktiviterer en bruker gjorde ga poeng, så å sende PM, redigere ett innlegg, poste ett bilde, likte innlegg o.s.v ga alle poeng for rangstigen, noe som ble feil siden det var opprinnelig ment som at rangen steg basert på antall innlegg man har postet.

Dermed ble dette omgjort og det er tilbake til normalen hvor kun postede innlegg påvirker rangen man har på forumet. Å sende PM, like innlegg o.s.v skal derfor ikke telles og vi har tilbakestilt poengene for noen som ønsker at det stemmer overens med postede innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Så du får poeng for hver PM du sender til noen?

Anonymkode: 1ad48...413

Hæh? Nå sender jeg ikke pm, men det som telles var jo alltid  innlegg.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...