Gå til innhold

Hvorfor kommer man ikke til 1.uleste innlegg i en tråd lengre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag opplever jeg at tråden hopper til 1. innlegg når jeg åpner en tråd. Før kom jeg direkte til 1. uleste innlegg.

Anonymkode: cbe93...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg kommer til 1 uleste innlegg.

Anonymkode: 95c7f...130

Må redigere meg selv litt her.  Jeg kommer til første uleste innlegg når jeg går inn i trådene, men når jeg skal tilbake til anonymforumet, så hopper det den opp til toppen igjen, selv om jeg har skrollet meg halveis ned på siden. Utrolig irriterende, for jeg treffer reklamene på toppen rimelig ofte nå.

Anonymkode: 95c7f...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken nettleser og enhet er det dere bruker? Har prøvd å gjenskape problemet, men hos meg fungerer det både i chrome og firefox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (6 minutter siden):

Hvilken nettleser og enhet er det dere bruker? Har prøvd å gjenskape problemet, men hos meg fungerer det både i chrome og firefox.

Her virker det som vanlig igjen i dag, ingen problemer med hopping.

Anonymkode: 95c7f...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hopper både på laptop med Firefox og mobil med Chrome. Ett sekund er det åpent på første uleste innlegg, så hopper det opp til starten av tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (2 timer siden):

Det hopper både på laptop med Firefox og mobil med Chrome. Ett sekund er det åpent på første uleste innlegg, så hopper det opp til starten av tråden.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (3 timer siden):

Det hopper både på laptop med Firefox og mobil med Chrome. Ett sekund er det åpent på første uleste innlegg, så hopper det opp til starten av tråden.

Samme her. Mac og Chrome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hopper det også opp til hovedinnlegget, veldig irriterende.

Skjer både på pc og mobil.

Anonymkode: bd303...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh, nå gidder jeg ikke gå inn her fordi det hopper sånn.

Håper dere får orden på det i morgen.

Anonymkode: bd303...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (18 timer siden):

Det hopper både på laptop med Firefox og mobil med Chrome. Ett sekund er det åpent på første uleste innlegg, så hopper det opp til starten av tråden.

Samme her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (23 timer siden):

Hvilken nettleser og enhet er det dere bruker? Har prøvd å gjenskape problemet, men hos meg fungerer det både i chrome og firefox.

Ikke i chrome hos meg. 

Anonymkode: e849f...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var teknisk som gjorde meg obs på problemet og jeg startet med mine vanlige spørsmål for feilsøking slik at det kan bli sjekket ut.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (4 timer siden):

Var teknisk som gjorde meg obs på problemet og jeg startet med mine vanlige spørsmål for feilsøking slik at det kan bli sjekket ut.

Admin

Du kunne godt skrevet at du melder inn til teknisk istedenfor å gi inntrykk for at det ikke skjer noe. Trodde teknisk har egen bruker som de kan bruke til å stille spørsmål? Eller har de sluttet med det? Sånn at det ikke trenger å være så mange ledd. 

Anonymkode: 4e60d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (4 timer siden):

Var teknisk som gjorde meg obs på problemet og jeg startet med mine vanlige spørsmål for feilsøking slik at det kan bli sjekket ut.

Admin

Litt rart at teknisk gjorde deg obs på problemet tre dager etter at det ble meldt her. Tyder på at du ikke tar feilmeldingene på alvor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...