Gå til innhold

Hvorfor kommer man ikke til 1.uleste innlegg i en tråd lengre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det er ingen endring her, like ille enda....

Anonymkode: bd303...4a7

Så merkelig, her fungerer alt som det skal igjen. Var bare sånn hos meg på tonsdag. Men herregud, så irriterende det er.

Anonymkode: 95c7f...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (16 timer siden):

Litt rart at teknisk gjorde deg obs på problemet tre dager etter at det ble meldt her. Tyder på at du ikke tar feilmeldingene på alvor. 

Nå er jeg usikker på hva du mener? Problemet ble meldt inn her på forumet onsdag 18:44, og på torsdag rundt 12 tiden svarte jeg første gangen i forhold til feilsøkingen som vi normalt starter med. Så usikker på hvor tre dager kommer fra når det gikk i underkant av ett døgn.

 

Jeg har fortsatt ikke greid å gjenskape problemet. Det er mulig det er cookies i nettleseren som henger igjen som lager problemer siden noen opplever at problemet har ordnet seg selv. De av dere som fortsatt har problemer, kan dere prøve å slette cookies for foreldreforumet? Da må dere logge inn på nytt igjen så det er viktig å huske epost og passord. Hvordan det gjøres er avhengig av nettleser og enhet, men det letteste er å google "slette cookies + nettleser + enhet". Husk å kun slette cookies for denne siden, ikke for hele enheten.

Er man på pc eller pad med eksternt tastatur kan man også prøve å holde SHIFT-tasten nede mens man oppdaterer siden med F5 tasten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 time siden):

Nå er jeg usikker på hva du mener? Problemet ble meldt inn her på forumet onsdag 18:44, og på torsdag rundt 12 tiden svarte jeg første gangen i forhold til feilsøkingen som vi normalt starter med. Så usikker på hvor tre dager kommer fra når det gikk i underkant av ett døgn.

 

Jeg har fortsatt ikke greid å gjenskape problemet. Det er mulig det er cookies i nettleseren som henger igjen som lager problemer siden noen opplever at problemet har ordnet seg selv. De av dere som fortsatt har problemer, kan dere prøve å slette cookies for foreldreforumet? Da må dere logge inn på nytt igjen så det er viktig å huske epost og passord. Hvordan det gjøres er avhengig av nettleser og enhet, men det letteste er å google "slette cookies + nettleser + enhet". Husk å kun slette cookies for denne siden, ikke for hele enheten.

Er man på pc eller pad med eksternt tastatur kan man også prøve å holde SHIFT-tasten nede mens man oppdaterer siden med F5 tasten

Meldingen din om teknisk kom fredag. Tråden opprettet onsdag. Mellom der ikke noe fra deg. 

Jeg har problemer på telefon, Chrome. Pc, chrome. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (På 19.10.2023 den 12.04):

Hvilken nettleser og enhet er det dere bruker? Har prøvd å gjenskape problemet, men hos meg fungerer det både i chrome og firefox.

 

Lektor Doppler med tillegg skrev (1 minutt siden):

Meldingen din om teknisk kom fredag. Tråden opprettet onsdag. Mellom der ikke noe fra deg. 

Jeg har problemer på telefon, Chrome. Pc, chrome. 

Får du ikke opp innlegget jeg lenket til over? Mulig det har blitt noe mer tull.

 

Hjelper ikke shift+F5, eller sletting av cookies hos deg heller? Siden det fungerer hos noen igjen kan det se ut som cookies er problemet. Teknisk har heller ikke greid å gjenskape problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 minutt siden):

 

Får du ikke opp innlegget jeg lenket til over? Mulig det har blitt noe mer tull.

 

Hjelper ikke shift+F5, eller sletting av cookies hos deg heller? Siden det fungerer hos noen igjen kan det se ut som cookies er problemet. Teknisk har heller ikke greid å gjenskape problemet.

Telefon nå. Android med chrome 

Har slettet alt av cookies og cashe og feilen vedvarer. Jeg får også feil ved innlogging, kan ikke hente siden. Gikk via bjella for å komme hit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (1 minutt siden):

Telefon nå. Android med chrome 

Har slettet alt av cookies og cashe og feilen vedvarer. Jeg får også feil ved innlogging, kan ikke hente siden. Gikk via bjella for å komme hit. 

Takk for svar. Da melder jeg det videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (14 minutter siden):

Takk for svar. Da melder jeg det videre.

Når jeg åpnet innlegget ditt må, fra bjella, så ser jeg meldingen i 2-3 sek og så hopper tråden til reklamen på toppen. Ikke til første innlegg men reklamen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (10 minutter siden):

Når jeg åpnet innlegget ditt må, fra bjella, så ser jeg meldingen i 2-3 sek og så hopper tråden til reklamen på toppen. Ikke til første innlegg men reklamen. 

Akkurat det samme skjer her, og jeg har også slettet cookies. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 time siden):

 

Får du ikke opp innlegget jeg lenket til over? Mulig det har blitt noe mer tull.

 

Hjelper ikke shift+F5, eller sletting av cookies hos deg heller? Siden det fungerer hos noen igjen kan det se ut som cookies er problemet. Teknisk har heller ikke greid å gjenskape problemet.

Jeg har ikke problemer lenger, og har ikke slettet en eneste coockies.

Anonymkode: 95c7f...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet.  Jeg bruker nettleseren som er på telefonen,  den har ikke navn. Telefonen er en Galaxy a51.  

Før i dag logget jeg på chrome på telefonen. Har aldri brukt den nettleseren før på denne telefonen.  Akkurat samme problemet der. Det skjer ikke på KG.

Anonymkode: 4e60d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har ikke problemer lenger, og har ikke slettet en eneste coockies.

Anonymkode: 95c7f...130

Nettleseren skal oppdaterer de automatisk, men innimellom så henger det seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Safari på iPhone.

Det som sies her, med at det hopper opp og ned, fremfor til første uleste, det gjelder hos meg også.

I tillegg er de rosa damene med tutt forsvunnet fra profilbildet til de som ikke har lagt inn eget profilbilde.

I tillegg har poeng-telleverket stoppet slik at jeg ikke får noen ny rang, dersom det ikke kommer i gang igjen.

Det har vært slik siden det skjedde en endring med forum, for eksempel at der du kan legge til en venn, ser helt annerledes ut enn før. Fredag formiddag tror jeg det skjedde. 

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Jeg bruker Safari på iPhone.

Det som sies her, med at det hopper opp og ned, fremfor til første uleste, det gjelder hos meg også.

I tillegg er de rosa damene med tutt forsvunnet fra profilbildet til de som ikke har lagt inn eget profilbilde.

I tillegg har poeng-telleverket stoppet slik at jeg ikke får noen ny rang, dersom det ikke kommer i gang igjen.

Det har vært slik siden det skjedde en endring med forum, for eksempel at der du kan legge til en venn, ser helt annerledes ut enn før. Fredag formiddag tror jeg det skjedde. 

Anonymkode: 1ad48...413

Nå er det bare tull igjen her og, det hopper noe voldsomt, mangler og de anonyme profilbildene. I tillegg så står flere nicknavn dobbelt over hverandre, inkludert mitt eget som står på toppen av siden. 

Bruker Firefox på Pc

Anonymkode: 95c7f...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker ikke på chrome på mobil. Fortsetter det slik, gidder jeg ganske enkelt ikke å være her mer. 

Anonymkode: e849f...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (På 21.10.2023 den 17.39):

Telefon nå. Android med chrome 

Har slettet alt av cookies og cashe og feilen vedvarer. Jeg får også feil ved innlogging, kan ikke hente siden. Gikk via bjella for å komme hit. 

Kan du forklare meg hva cookies er, og hvordan man sletter dem på mobil??? 

Anonymkode: e849f...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (4 minutter siden):

Alle bildene til de som bruker nick og har eget bilde, blir kun slike spørsmålstegn hos meg nå.

IMG_2899.jpeg

Samme hos meg, i tillegg til at det hopper. Dette må det da være mulig å få ordne opp i uten at det skal gå vinter og vår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kan du forklare meg hva cookies er, og hvordan man sletter dem på mobil??? 

Anonymkode: e849f...0fd

Informasjonskapsler. De inneholder informasjon om passord feks eller sender beskjed til Facebook om hvilke sider du er på. 

Hvordan de slettes variere fra nettleser til nettleser men å slette dem finner du under personvern eller personverninnstilinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (10 timer siden):

Informasjonskapsler. De inneholder informasjon om passord feks eller sender beskjed til Facebook om hvilke sider du er på. 

Har ikke peiling... Vet ikke hva du snakker om eller hva som sender informasjon til ditt eller datt. 

 

Lektor Doppler med tillegg skrev (10 timer siden):

Hvordan de slettes variere fra nettleser til nettleser men å slette dem finner du under personvern eller personverninnstilinger

Bruker chrome. Hvor finner jeg personvern og personvernistillinger? 

Anonymkode: e849f...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Har ikke peiling... Vet ikke hva du snakker om eller hva som sender informasjon til ditt eller datt. 

 

Bruker chrome. Hvor finner jeg personvern og personvernistillinger? 

Anonymkode: e849f...0fd

Google Chrome og enheten du bruker. 

Anonymkode: 4e60d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Google Chrome og enheten du bruker. 

Anonymkode: 4e60d...2b4

Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre, hvor jeg skal slette eller hva jeg skal slette. 

Dette bør @Admin finne ut av innen fredag, hvis ikke er det takk for meg etter mange år. Dette gidder jeg ikke. 

Anonymkode: e849f...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...