Gå til innhold

Hvorfor kommer man ikke til 1.uleste innlegg i en tråd lengre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sug lut skrev (2 timer siden):

Fortsatt balle.

Dessverre klar over det. Det "positive" er at det skjedde hos teknisk selv i dag, så da har han all mulighet for å feilsøke på egenhånd 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Admin skrev (46 minutter siden):

Dessverre klar over det. Det "positive" er at det skjedde hos teknisk selv i dag, så da har han all mulighet for å feilsøke på egenhånd 😅

Alltid en fryd😄!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en scriptfeil. Sikkert skjedd i forblindende med noe oppdateringer hos leverandør av forumet. Helt utrolig at det skal ta en uke å fikse. Enda mer utrolig at man ikke bare sier det som det er - en feil i forumet, ikke brukerne. 

Anonymkode: 993db...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Dette er en scriptfeil. Sikkert skjedd i forblindende med noe oppdateringer hos leverandør av forumet. Helt utrolig at det skal ta en uke å fikse. Enda mer utrolig at man ikke bare sier det som det er - en feil i forumet, ikke brukerne. 

Anonymkode: 993db...69b

Det skjedde som sagt ved en oppdatering ja, det er vi klar over og har sagt. Og når vi ber brukere om å slette cookies og cache er det ikke fordi det er brukeren sin feil, men fordi cache og cookies ofte kan være årsaken til at slike tekniske feil da cookies og cache som er lagret i nettleser ikke samarbeider med nåværende utseende og system og derfor blir det tull. Å slette cookies/cache er litt som den standard IT-support setningen med "Har du prøvd å skru den av og på igjen" fordi overraskende ofte så kan det være løsningen, og de har jeg erfart selv. 

Det er heller ikke første gangen en slik feil har oppstått i programvaren, det har også skjedd tidligere, og da måtte det en oppdatering fra leverandøren for å fikse det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 time siden):

Og når vi ber brukere om å slette cookies og cache

Det er ikke så lett å slette noe jeg ikke vet hva er...

Anonymkode: e849f...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke så lett å slette noe jeg ikke vet hva er...

Anonymkode: e849f...0fd

Nei det er forståelig. Derfor la jeg ved hvordan lettest finne instrukser på det. Men det er nå prøvd av flere og fungerte ikke, samt at vi selv kjørte en cacheoppdatering som tvinger nettleserene til å skaffe seg de siste uten at det hjalp. Så nå er det opp til teknisk å finne ut av det, eller om vi faktisk må vente på en fix fra serverleverandør fordi problemet kommer fra programvaren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (6 minutter siden):

Nei det er forståelig. Derfor la jeg ved hvordan lettest finne instrukser på det. Men det er nå prøvd av flere og fungerte ikke, samt at vi selv kjørte en cacheoppdatering som tvinger nettleserene til å skaffe seg de siste uten at det hjalp. Så nå er det opp til teknisk å finne ut av det, eller om vi faktisk må vente på en fix fra serverleverandør fordi problemet kommer fra programvaren. 

Man kan jo ikke slette eller gjøre noe med cookies eller cache. Logge ut og inn hjelper jo ingenting. Har lastet ned annen nettleser. Funker best slik. Og så er det veldig lettvint. 

Anonymkode: e849f...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Man kan jo ikke slette eller gjøre noe med cookies eller cache. Logge ut og inn hjelper jo ingenting. Har lastet ned annen nettleser. Funker best slik. Og så er det veldig lettvint. 

Anonymkode: e849f...0fd

Alle nettlesere kan slette cache/cookies. Det er disse som er årsaken til at den f.eks husker at du er logget inn på nettsiden vår. Det er også årsaken til at du ikke trenger å laste inn absolutt all tekst og bilder hver gang du kommer inn på enn nettside altså som gjør at ting laster fortere. 

Om du ber nettleseren din om å slette cookies/cache etter hver økt så vil du måtte logge inn på nytt hver gang, samt at nettsider vil bruker lengre tid å laste seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (39 minutter siden):

Nei det er forståelig. Derfor la jeg ved hvordan lettest finne instrukser på det. Men det er nå prøvd av flere og fungerte ikke, samt at vi selv kjørte en cacheoppdatering som tvinger nettleserene til å skaffe seg de siste uten at det hjalp. Så nå er det opp til teknisk å finne ut av det, eller om vi faktisk må vente på en fix fra serverleverandør fordi problemet kommer fra programvaren. 

Så det du sier er at det ikke vil komme en løsning på dette med det første?

Anonymkode: 95c7f...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Så det du sier er at det ikke vil komme en løsning på dette med det første?

Anonymkode: 95c7f...130

Jeg håper at det vil ta kort tid nå som teknisk selv har fått problemet og kan feilsøke. Om det er en feil fra leverandøren pleier det også gå rimelig kjapt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det nå gått feil vei: nå hopper det på laptop igjen, hvilket det ikke gjorde for noen dager siden. Adblock og Firefox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (3 timer siden):

Her har det nå gått feil vei: nå hopper det på laptop igjen, hvilket det ikke gjorde for noen dager siden. Adblock og Firefox.

Å nei! Aff, vel, nå er problemet over hele fjøla så det virker som om teknisk er nær en løsning i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe fremgang i dette eller? Synes det er helt utrolig at det ikke kan bli fikset når det er minst 12 dager siden det ble meldt om første gangen.

Anonymkode: 95c7f...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (3 minutter siden):

HALLELUJA! I øyeblikket virker det normalt! 

Og jeg håper det blir sånn 😂 Nå funker det på alle plattformer for meg hvertfall. Så da burde det fungere likt hos alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (16 minutter siden):

Og jeg håper det blir sånn 😂 Nå funker det på alle plattformer for meg hvertfall. Så da burde det fungere likt hos alle. 

Hurra🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (54 minutter siden):

Og jeg håper det blir sånn 😂 Nå funker det på alle plattformer for meg hvertfall. Så da burde det fungere likt hos alle. 

Hvor lenge var Adam i paradis... nå hopper det jaggu igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka i ca én tråd. Nå hopper det både i nettleseren til mobilen og i Chrome på mobil.

Anonymkode: 4e60d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (27 minutter siden):

Men er det bare i tråder, eller er det bare i kategoriene?

Begge.

Anonymkode: 4e60d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kvinneguiden fikset de dette i løpet av to dager eller noe sånt. Går det ikke an å spørre de om hjelp?

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...