Gå til innhold

Hvorfor kommer man ikke til 1.uleste innlegg i en tråd lengre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre, hvor jeg skal slette eller hva jeg skal slette. 

Dette bør @Admin finne ut av innen fredag, hvis ikke er det takk for meg etter mange år. Dette gidder jeg ikke. 

Anonymkode: e849f...0fd

Den er grei du!

Anonymkode: 4e60d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lastet nettopp ned adblock, slik at jeg ikke får reklame på siden lenger. Problemet med hoppinga er pr. nå borte. 

Anonymkode: 4e60d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både nettleser med adblock og uten adblock og får nå det samme problemet som dere. Så det positive er at nå får vi testet litt ut om vi får opp feilmeldinger eller ikke som følge av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips. Har lastet ned Brave nettleser på telefonen. Her finnes det ikke cookies eller annonser, og det hopper ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kjørt en utseende oppdatering, samt en nullstilling av forumcache. Det burde hvert fall ha hjulpet på bildeproblemene, og forhåpentligvis hoppingen. Om dere opplever at hoppingen fortsetter, kan dere notere ned hvilken annonser som vises når det skjer? De skal ikke påvirke, men om dette ikke har hjulpet er det mulig synderen er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (56 minutter siden):

Da er det kjørt en utseende oppdatering, samt en nullstilling av forumcache. Det burde hvert fall ha hjulpet på bildeproblemene, og forhåpentligvis hoppingen. Om dere opplever at hoppingen fortsetter, kan dere notere ned hvilken annonser som vises når det skjer? De skal ikke påvirke, men om dette ikke har hjulpet er det mulig synderen er der. 

Tok bort adblock, problemet er der enda. Da var denne annonsen der:

Screenshot_20231023_133137_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 4e60d...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (55 minutter siden):

Da er det kjørt en utseende oppdatering, samt en nullstilling av forumcache. Det burde hvert fall ha hjulpet på bildeproblemene, og forhåpentligvis hoppingen. Om dere opplever at hoppingen fortsetter, kan dere notere ned hvilken annonser som vises når det skjer? De skal ikke påvirke, men om dette ikke har hjulpet er det mulig synderen er der. 

Det skjer hver eneste gang, ikke bare innimellom slik det gjør med store annonser. Det er de samme annonsene som før. Testet ut tre ganger, da var det filmweb, merkekongen, og den med naturlig lanolinkrem. Dette skjedde aldri før med de annonsene.

Telleverket for poeng/rang står enda stille.

De rosa damene med tutt (default profilbilde) er nå tilbake. 

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer med alle tråder uavhengig av annonse hos meg. Boots, Volvo, Specsavers, Inwear, Oda...

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært av de som har vært spart for denne feilen Fram til nå. Nå har jeg den også i Chrome, men ikke i Safari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (2 timer siden):

Jeg har vært av de som har vært spart for denne feilen Fram til nå. Nå har jeg den også i Chrome, men ikke i Safari.

Bare vent.. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (2 minutter siden):

Bare vent.. 🤣

Testet på en annen PC med chrome. Der har jeg adblock, og der hopper det ikke. Glad det ikke er meg som skal finne ut av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper hver eneste gang, uansett hvilken reklame det er.

Skjer ikke av og til, skjer hver eneste gang. 

Anonymkode: bd303...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hopper hver eneste gang, uansett hvilken reklame det er.

Skjer ikke av og til, skjer hver eneste gang. 

Anonymkode: bd303...4a7

Samme her 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Hopper hver eneste gang, uansett hvilken reklame det er.

Skjer ikke av og til, skjer hver eneste gang. 

Anonymkode: bd303...4a7

 

Kira skrev (52 minutter siden):

Samme her 🙄

Samme her, ekstremt irriterende.

Anonymkode: 95c7f...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

 

Samme her, ekstremt irriterende.

Anonymkode: 95c7f...130

Igjen. Last ned Brave. Da slipper dere det problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elizabeth skrev (37 minutter siden):

Igjen. Last ned Brave. Da slipper dere det problemet. 

Gidder ikke å laste ned en ny nettleser , når jeg har en som fungerer utmerket alle andre steder enn her.

Anonymkode: 95c7f...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Gidder ikke å laste ned en ny nettleser , når jeg har en som fungerer utmerket alle andre steder enn her.

Anonymkode: 95c7f...130

Så slutt å klage da. Jeg gjorde som hun sa, fungerer perfekt. 

Anonymkode: e849f...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elizabeth skrev (1 time siden):

Igjen. Last ned Brave. Da slipper dere det problemet. 

 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Så slutt å klage da. Jeg gjorde som hun sa, fungerer perfekt. 

Anonymkode: e849f...0fd

Jeg har telefon og pc via jobben, og har derfor ikke lov eller muligheten til å laste ned slikt.

Anonymkode: 57732...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere som har adblock opplever kun problemet når den er skrudd av?

Jeg fikk selv feilen i går på ett av de andre forumene, men kun i en periode og har ikke fått den igjen. Verken på mobil eller pc, og ikke på noen av nettleserene. Om jeg bare fikk feilen så kunne den vært gjenskapt og kanskje funnet ut av så dette var noe knot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (22 minutter siden):

Så dere som har adblock opplever kun problemet når den er skrudd av?

Jeg fikk selv feilen i går på ett av de andre forumene, men kun i en periode og har ikke fått den igjen. Verken på mobil eller pc, og ikke på noen av nettleserene. Om jeg bare fikk feilen så kunne den vært gjenskapt og kanskje funnet ut av så dette var noe knot. 

Problemene her inne kom samtidig som de varslet ustabilitet på kvinneguiden, og samtidig som både kvinneguiden og dette forumet her, fikk en ny look på profilen. Blant annet legg til en venn-knappen ser annerledes ut nå enn før, den er mindre.

De rosa damene med tutt forsvant, men de kom igjen da du fikset et eller annet her om dagen.

Jeg har ved flere anledninger nevnt at poengtelleren (den som gjør at man få ny rang innimellom) har stoppet opp. Denne har ikke stoppet opp på kvinneguiden.

Det samme gjelder denne hoppingen, det gjelder kun her inne.

Dersom du ser på de ulike problemene og setter de i sammenheng med hverandre, så er det kanskje enklere å se hva det hele er?

Ingen andre her har nevnt om poengtelleren har sluttet å fungere eller om den har begynt igjen da de lastet ned brave eller adblock. Det hadde kanskje vært nyttig å vite?

Selv har jeg verken brave eller adblock, jeg er 100% sikker på at dette handler om noe som skjedde i forbindelse med en liten oppgradering/oppdatering på forumene som skjedde fredag(?) og som kun rammer dette forumet, ikke kvinneguiden.

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det jeg mener med legg til en venn-knappen. Den pleide å fylle en tredjedel av den linjen den ligger på. Nå er den mindre.

CC114805-D921-4672-BD25-BB74C4BA5AE1.jpeg

Anonymkode: 1ad48...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

De rosa damene med tutt forsvant, men de kom igjen da du fikset et eller annet her om dagen.

Det ble vel fikset da teknisk oppdatert utseende og oppdaterte cache i går. Det er altså ikke jeg som fikser dette, men egne utviklere. Jeg er bare mellomdame. 

 

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Selv har jeg verken brave eller adblock, jeg er 100% sikker på at dette handler om noe som skjedde i forbindelse med en liten oppgradering/oppdatering på forumene som skjedde fredag(?) og som kun rammer dette forumet, ikke kvinneguiden.

Anonymkode: 1ad48...413

Forumene ble oppgradert torsdag kveld/fredag morgen. Problemet er også kun lokalisert på tre av våre forum. Teknisk er klar over problemet og jobber med det. Problem med telleren har vi hatt før også mener jeg å huske, så der burde vi ha en fiks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...