Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #126 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Klarte du ikke å se sammenhengen? Det var snakk om hva det er vanlig å lyve om. Hvor vanskelig skal alt være for enkelte av dere egentlig? Anonymkode: b02bd...8d2 Det er fremdeles bare din personlige mening at det er vanlig å lyve om. Anonymkode: ef5ce...8fe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #127 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvis du er interessert i å finne ut om det er noe i hva andre påstår, så tar du deg tid til å finne det ut. Dette har heller ingenting med fordommer å gjøre, men noe absolutt alle innen psykologien og som jobber med avhengighet og skam vet veldig godt. Om du tror det er min subjektive mening så får du nå bare tro det. Anonymkode: b02bd...8d2 Men alikevel så klarer du å ikke å underhygge det litt en gang. Anonymkode: ef5ce...8fe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #128 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Nei, det er feil. VI skal ikke bevise ditt argument for deg. Anonymkode: d4c87...638 Nei det har jeg ikke bedt om heller. Hvis du vil finne ut, så kan du det. Vil du ikke så lar du være. Enkelt og greit. Anonymkode: b02bd...8d2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #129 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Men alikevel så klarer du å ikke å underhygge det litt en gang. Anonymkode: ef5ce...8fe Jeg ser ingen krav til å måtte dokumentere hva en skriver her? Den jobben gidder jeg ikke å gjøre, og uansett så vil jeg ikke legge fram noe og ikke annet. For de som er interesserte så fins det mye om dette. Er du ikke interessert og heller ikke tror meg, så helt i orden. Anonymkode: b02bd...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå