Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #101 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg skrev ikke at alle andre snakker sant heller. Jeg snakker om hva som er typisk å lyve om, og hvem som gjør det. Dette er faktisk ikke særlig nytt og har ingenting med dessillusjon å gjøre. Det er en realitet. Anonymkode: b02bd...8d2 Men om det så var en realitet, så endrer ikke det på at HI gikk til legen med noe som ikke var påvirket av vekta hennes. Og hun trengte følgelig ikke å oppgi den - verken riktig vekt eller løgn om vekt spilte noen rolle der. Anonymkode: d4c87...638
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #102 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men om det så var en realitet, så endrer ikke det på at HI gikk til legen med noe som ikke var påvirket av vekta hennes. Og hun trengte følgelig ikke å oppgi den - verken riktig vekt eller løgn om vekt spilte noen rolle der. Anonymkode: d4c87...638 Jeg har kommentert dette tusen ganger. Anonymkode: b02bd...8d2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #103 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg har kommentert dette tusen ganger. Anonymkode: b02bd...8d2 Og det er det eneste du trenger å kommentere, ettersom det er det tråden handlet om. Alt annet er avsporinger. Anonymkode: d4c87...638
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #104 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Alkoholikere lyver, overvektige lyver, alle som er avhengige av noe lyver, og de som får beroligende lyver. Dette vet leger, og de er da ikke så dumme at de tar alt for god fisk. Det hadde tatt seg ut. Derfor sjekker de ting de har mistanke om ikke blir etterlevd. Dette er gode leger som gjør jobben sin. Du kan lyve til psykologen din, og hn må bare spille med. Der kan behandleren vente til du er klar til å være ærlig som et ledd i behandlingen. Dette blir selvfølgelig helt annerledes hos en lege. Fryktelig umodne og banale mange er her. Anonymkode: b02bd...8d2 Nemlig. Anonymkode: 2a529...f4f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #105 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Og det er det eneste du trenger å kommentere, ettersom det er det tråden handlet om. Alt annet er avsporinger. Anonymkode: d4c87...638 Hva er det du snakker om? Skal du bestemme hva jeg skal skrive? :-D alt jeg har nevnt her er høyst relevant til hva HI skriver. Anonymkode: b02bd...8d2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #106 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg skrev ikke at alle andre snakker sant heller. Jeg snakker om hva som er typisk å lyve om, og hvem som gjør det. Dette er faktisk ikke særlig nytt og har ingenting med dessillusjon å gjøre. Det er en realitet. Anonymkode: b02bd...8d2 Og denne innsikten har du fått hvor? Anonymkode: ef5ce...8fe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #107 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Og denne innsikten har du fått hvor? Anonymkode: ef5ce...8fe Hvis du skulle være uenig, så er det jo fint om du argumenterer mot istedenfor å komme med barnslige nebbete spørsmål som dette. Anonymkode: b02bd...8d2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #108 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvis du skulle være uenig, så er det jo fint om du argumenterer mot istedenfor å komme med barnslige nebbete spørsmål som dette. Anonymkode: b02bd...8d2 Så det er en personlig mening med andre ord. Anonymkode: ef5ce...8fe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #109 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Så det er en personlig mening med andre ord. Anonymkode: ef5ce...8fe Hvordan tolket du det dithen? Du kan helt sikkert veldig lett finne ut mer om dette hvis du vil :-) Anonymkode: b02bd...8d2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #110 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva er det du snakker om? Skal du bestemme hva jeg skal skrive? 😄 alt jeg har nevnt her er høyst relevant til hva HI skriver. Anonymkode: b02bd...8d2 JEG skal ikke bestemme det, men forumreglene bestemmer at avsporinger ikke er lov. Og nei, en generell betraktning om at folk med avhengighetsatferd har tendens til å lyve, er ikke en relevant kommentar til innholdet i tråden. Anonymkode: d4c87...638
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #111 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hvis du skulle være uenig, så er det jo fint om du argumenterer mot istedenfor å komme med barnslige nebbete spørsmål som dette. Anonymkode: b02bd...8d2 Svar heller på spørsmålet, du. Det var saklig stilt. Ingen var nebbete eller barnslig, du ble bare tatt med buksa nede. Anonymkode: d4c87...638
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #112 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvordan tolket du det dithen? Du kan helt sikkert veldig lett finne ut mer om dette hvis du vil 🙂 Anonymkode: b02bd...8d2 "Dette er min mening, hvis du mener noe annet, kan du selv finne fram bevisene på at jeg har rett"! Fantastisk!🤣 Beklager altså, men det er en av de mest utbredte logiske feilene som begås. Dersom du faktisk mener at du sitter på sannheten, så er det ikke den andres jobb å motsi seg selv ved å leite opp din sannhet fra ett eller annet obskurt rom. Du får selv flagge den høyt og si hvor du fant den. Anonymkode: d4c87...638
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #113 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvordan tolket du det dithen? Du kan helt sikkert veldig lett finne ut mer om dette hvis du vil 🙂 Anonymkode: b02bd...8d2 Det er du som kommer med en påstand du ikke kan underbygge. Derfor tolker jeg det til at det er en personlig mening. Anonymkode: ef5ce...8fe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #114 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): JEG skal ikke bestemme det, men forumreglene bestemmer at avsporinger ikke er lov. Og nei, en generell betraktning om at folk med avhengighetsatferd har tendens til å lyve, er ikke en relevant kommentar til innholdet i tråden. Anonymkode: d4c87...638 Alt jeg har skrevet er relevant til det som blir diskutert her. Slutt nå med det maset. Anonymkode: b02bd...8d2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #115 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er du som kommer med en påstand du ikke kan underbygge. Derfor tolker jeg det til at det er en personlig mening. Anonymkode: ef5ce...8fe Så får du undersøke litt på egen hånd da. Ikke så krevende med internett. Anonymkode: b02bd...8d2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #116 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så får du undersøke litt på egen hånd da. Ikke så krevende med internett. Anonymkode: b02bd...8d2 Nei, da er ditt argument dessverre ugyldig. "Finn ut selv at jeg har rett" er ikke en begrunnelse eller et belegg for noe. Anonymkode: d4c87...638
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #117 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Alt jeg har skrevet er relevant til det som blir diskutert her. Slutt nå med det maset. Anonymkode: b02bd...8d2 Nei, det er ikke relevant å skrive om alkoholisme i en tråd om sprukken trommehinne 🙄 Anonymkode: d4c87...638
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #118 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så får du undersøke litt på egen hånd da. Ikke så krevende med internett. Anonymkode: b02bd...8d2 Som sagt, det er du som kommer med en påstand, ikke jeg. At du er så motvillig til å hoste opp noe som helst som underbygger påstanden din viser bare at det er kun din egen personlige fordomsfulle mening, ikke noe annet. Anonymkode: ef5ce...8fe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #119 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (På 3/24/2022 den 7.53): Så hvis du hadde problem med blodtrykk, og legen tilbød seg å sjekke det samtidig, så hadde du blitt sur? Anonymkode: b02bd...8d2 Det kan ikke sammenlignes! Anonymkode: 2f19e...f95
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #120 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Å være overvektig er ikke synonymt med å være «avhengig» av noe, for det første.🙄 Og for det andre så skal ikke legen gå i gang med å kurere alle mulige ting som pasienten ikke har bedt om. Kommer du med eksem, skal hun se på eksemet, hun skal ikke si «jeg ser at du halter, la meg kikke på foten din også». Anonymkode: d4c87...638 En god fastlege skal se hele mennesket og ikke bare ta imot bestilling på behandling. Selvføkfelig vil en god lege se på foten også. Jeg er superheldig som gar en lege som faktisk bryr seg om pasientene sine og til og med om mennesker som ikke er pasienter av henne. Hun hjelper deg med det som faktisk er problemet ditt, ikke bare med det du tror er problemet. Anonymkode: e44ed...722
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #121 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): En god fastlege skal se hele mennesket og ikke bare ta imot bestilling på behandling. Selvføkfelig vil en god lege se på foten også. Jeg er superheldig som gar en lege som faktisk bryr seg om pasientene sine og til og med om mennesker som ikke er pasienter av henne. Hun hjelper deg med det som faktisk er problemet ditt, ikke bare med det du tror er problemet. Anonymkode: e44ed...722 En god fastlege skal ikke anta at hun vet hva som plager DEG. Det beste verktøyet hennes er dialog. Anonymkode: d4c87...638
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #122 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Nei, det er ikke relevant å skrive om alkoholisme i en tråd om sprukken trommehinne 🙄 Anonymkode: d4c87...638 Klarte du ikke å se sammenhengen? Det var snakk om hva det er vanlig å lyve om. Hvor vanskelig skal alt være for enkelte av dere egentlig? Anonymkode: b02bd...8d2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #123 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Som sagt, det er du som kommer med en påstand, ikke jeg. At du er så motvillig til å hoste opp noe som helst som underbygger påstanden din viser bare at det er kun din egen personlige fordomsfulle mening, ikke noe annet. Anonymkode: ef5ce...8fe Hvis du er interessert i å finne ut om det er noe i hva andre påstår, så tar du deg tid til å finne det ut. Dette har heller ingenting med fordommer å gjøre, men noe absolutt alle innen psykologien og som jobber med avhengighet og skam vet veldig godt. Om du tror det er min subjektive mening så får du nå bare tro det. Anonymkode: b02bd...8d2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #124 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Klarte du ikke å se sammenhengen? Det var snakk om hva det er vanlig å lyve om. Hvor vanskelig skal alt være for enkelte av dere egentlig? Anonymkode: b02bd...8d2 Og det var irrelevant likevel, for HI lurte ikke på hva som er vanlig å lyve om. Hun hadde ikke tenkt å lyve heller, og det hun i så fall skulle ha løyet om, hadde ingenting med trommehinna hennes å gjøre. Det var DEN hun kom til lege for. Har du normalt så tungt for det? Anonymkode: d4c87...638
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #125 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis du er interessert i å finne ut om det er noe i hva andre påstår, så tar du deg tid til å finne det ut. Dette har heller ingenting med fordommer å gjøre, men noe absolutt alle innen psykologien og som jobber med avhengighet og skam vet veldig godt. Om du tror det er min subjektive mening så får du nå bare tro det. Anonymkode: b02bd...8d2 Nei, det er feil. VI skal ikke bevise ditt argument for deg. Anonymkode: d4c87...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå