Luksusdyret Skrevet 15. september 2021 #126 Skrevet 15. september 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Så søtt. Hersketeknikken din suger, men du skal ha for forsøket. Nå skal jeg sove litt. Anonymkode: 50954...578 Det samme gjør din påtatte nysgjerrighet om hvordan det føles for meg. God natt og ta resten på PM, slik at du ikke spammer alle trådene der jeg svarer ved å bjeffe på meg.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2022 #127 Skrevet 7. juli 2022 Dette temaet er bare idiotisk. Jeg har lest alle kommentarene, og vil bare rope og gråte samtidig over hvor dumme og dømmende folk kan være. Jeg er 38 år og går på fest hver lørdag kveld. Jeg har alltid en barnevakt den kvelden eller tanten til barnet mitt som kommer til hjemmet mitt lørdag kveld. Du er ikke en dårlig forelder bare for det, er du? Jeg er fra Danmark fra starten, og det sosiale livet er helt annerledes i andre land enn Norge. I Norge har man ikke lov til å gjøre noe som forelder....Jeg ville derimot aldri hatt fest hjemme eller sitte og drikke hjemme. Jeg er ikke rik men jeg prioriterer en hel kveld en gang i uken så jeg kan gå ut og slappe av og være sosial og drikke litt... Da er en barnevakt perfekt. Barnet sover hele kvelden og natten. Jeg vet at i Norge er folk så dømmende på dette. Man blir til og med meldt til barnevernet når folk er sjalu.. Da må hele Europa ha skikkelig dårlige foreldre da man i land som Holland, Tyskland, England, Danmark alltid går ut i helgen som forelder eller en herlig torsdag ..... Barna har det bra. Norske foreldre trenger å slappe av... Men da synes jeg faktisk ikke det er ok å sitte full hjemme og barnet kan oppleve utrygghet....Derfor er det greit å ha en barnevakt eller et familiemedlem når man skal ut og ha det gøy! Anonymkode: 2d6e7...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå