Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 ...unndra deg de pliktene og det ansvaret som ligger i å være et voksent medlem av samfunnet. Du kan ikke bare gi og gi og gi av deg selv, uten å sette grenser for deg selv, og så skal noen andre komme og si «Stakkars Lillemor, så snill og søt og grei du er, la oss ta over, og så skal du sitte her og hvile deg litt!» Nei. Det er ditt ansvar å sette grenser. Den dagen du knekker sammen og ikke orker mer, kan du takke deg selv. Og når ungene dine ikke greier seg i livet, fordi de ikke vet hvordan man ivaretar seg selv, og sin egen helse, fordi de ikke vet hva grensesetting er, kan du takke deg selv. Vil du delta i arbeids- og samfunnsliv på linje med oss andre, så må du også yte som oss andre. Og kom ikke her og blink blunk og plink plonk og fjollete latter og blafrende vipper. Man er ikke en fjollete dukke, bare fordi man er en kvinne. Anonymkode: 4bab8...db3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 Jøss, sier du at 50% av verdens befolkning må være ansvarlige voksne? Wow.. Anonymkode: 9b2de...3cf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ok😅😂 Anonymkode: 72b93...0a4 Og nei, jeg er ikke en mann. Null vits med fjollete emoticons. Anonymkode: 4bab8...db3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jøss, sier du at 50% av verdens befolkning må være ansvarlige voksne? Wow.. Anonymkode: 9b2de...3cf Eh. Nei. Men det å klare å lese og forstå en tekst, før man plaprer i vei, kan du gjerne legge til som en av de voksne pliktene. Anonymkode: 4bab8...db3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 Hva babler du om?! Anonymkode: 986da...83c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 Noen har tydeligvis hatt en dårlig dag 😄 Anonymkode: 9373a...c4f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 HI. Jeg er ikke nødvendigvis uenig i budskapet ditt. Men her er det et eller annet som plager deg og gjør deg så innbitt og cranky. Kanskje du heller skulle kjenne etter hva det er? Ta noen dype pust - hva er det du løper hos deg selv fra ved å jazze deg sånn opp over hva andre gjør? Anonymkode: 8fe95...5b5
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 Hva faen snakker du om? Anonymkode: 3ae14...de9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #10 Skrevet 30. mai 2021 8 minutes ago, Anonym bruker said: Eh. Nei. Men det å klare å lese og forstå en tekst, før man plaprer i vei, kan du gjerne legge til som en av de voksne pliktene. Anonymkode: 4bab8...db3 Kan du ikke kjefte mer på folk som har mistet passet sitt 🤭 Anonymkode: 9b2de...3cf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 Og mens vi er i gang.. - hold orden på hvor du har passet ditt, fremfor å bry politiet med dine dårlige vaner - kontakt lege, når barnet ditt er sykt, fremfor å sitte her og skravle om alle symptomene som det stakkars vanskjøttede barnet ditt har - sett deg inn i hvordan lønn trekkes og feriepenger utbetales, slik at det ikke kommer som et sjokk at du ikke får lønn når du tar deg fri - lær deg å bruke hele setninger slik at andre kan forstå deg, fremfor «hø?» «hæ?» «babler du om?» - har du tenkt å bruke «Men hva med pensjonsopptjening?» i en debatt, når noen ønsker å gå hjemme, bør du først sørge for å kjenne til din egen pensjonsplan Det var alt for i kveld, mer kommer når jeg føler meg inspirert. Anonymkode: 4bab8...db3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #12 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Kan du ikke kjefte mer på folk som har mistet passet sitt 🤭 Anonymkode: 9b2de...3cf Haha, jeg hadde skrevet det på før du rakk å foreslå det, men takk for tips! Setter pris på det! Anonymkode: 4bab8...db3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #13 Skrevet 30. mai 2021 Stakkars menneske. Anonymkode: a9e12...714
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #15 Skrevet 30. mai 2021 Men kjære deg! Håper du snart får det bedre ♥️ Anonymkode: 114c3...9c9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #16 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Og mens vi er i gang.. - hold orden på hvor du har passet ditt, fremfor å bry politiet med dine dårlige vaner - kontakt lege, når barnet ditt er sykt, fremfor å sitte her og skravle om alle symptomene som det stakkars vanskjøttede barnet ditt har - sett deg inn i hvordan lønn trekkes og feriepenger utbetales, slik at det ikke kommer som et sjokk at du ikke får lønn når du tar deg fri - lær deg å bruke hele setninger slik at andre kan forstå deg, fremfor «hø?» «hæ?» «babler du om?» - har du tenkt å bruke «Men hva med pensjonsopptjening?» i en debatt, når noen ønsker å gå hjemme, bør du først sørge for å kjenne til din egen pensjonsplan Det var alt for i kveld, mer kommer når jeg føler meg inspirert. Anonymkode: 4bab8...db3 Så det er ettermiddagskverulanten som er i farta igjen, får du fremdeles ikke oppmerksomhet? Anonymkode: e606f...7de
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #17 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Og nei, jeg er ikke en mann. Null vits med fjollete emoticons. Anonymkode: 4bab8...db3 Da er du åpenbart et godt eksempel på "kvinner er kvinner verst" og på at kvinner også kan være sjåvinister. Når ble f.eks. ungene og hvordan det går med dem i livet, mors ansvar? Anonymkode: 9373a...c4f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #18 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): HI. Jeg er ikke nødvendigvis uenig i budskapet ditt. Men her er det et eller annet som plager deg og gjør deg så innbitt og cranky. Kanskje du heller skulle kjenne etter hva det er? Ta noen dype pust - hva er det du løper hos deg selv fra ved å jazze deg sånn opp over hva andre gjør? Anonymkode: 8fe95...5b5 Lurer du virkelig på det? Her er et lite knippe med innlegg som tyder på at her inne har kvinner null ambisjoner utover å høres tåpelige ut; Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Stakkars menneske. Anonymkode: a9e12...714 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): What??! Anonymkode: a0111...e7d Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men kjære deg! Håper du snart får det bedre ♥️ Anonymkode: 114c3...9c9 Og hvorfor? Innbiller de seg at de blir søte av en sånn innstilling? At det vil vekke omsorgsinstinktet i menn? Nei, det er ingentig søtt over en kvinne over 30, som står med fingeren i munnen og store øyne og later som hun ikke skjønner noe av verden. Klart det plager meg at kvinner tilsynelatende konkurrerer i å bli mest mulig banal. Anonymkode: 4bab8...db3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2021 #19 Skrevet 30. mai 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Lurer du virkelig på det? Her er et lite knippe med innlegg som tyder på at her inne har kvinner null ambisjoner utover å høres tåpelige ut; Og hvorfor? Innbiller de seg at de blir søte av en sånn innstilling? At det vil vekke omsorgsinstinktet i menn? Nei, det er ingentig søtt over en kvinne over 30, som står med fingeren i munnen og store øyne og later som hun ikke skjønner noe av verden. Klart det plager meg at kvinner tilsynelatende konkurrerer i å bli mest mulig banal. Anonymkode: 4bab8...db3 Slutningene dine er kortsluttet. Du trekker slutninger om hele mennesket ut i fra små innlegg på DIB. Ingen er ufeilbarlige, da heter det narsissistisk personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: a9e12...714
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #20 Skrevet 31. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Lurer du virkelig på det? Her er et lite knippe med innlegg som tyder på at her inne har kvinner null ambisjoner utover å høres tåpelige ut; Og hvorfor? Innbiller de seg at de blir søte av en sånn innstilling? At det vil vekke omsorgsinstinktet i menn? Nei, det er ingentig søtt over en kvinne over 30, som står med fingeren i munnen og store øyne og later som hun ikke skjønner noe av verden. Klart det plager meg at kvinner tilsynelatende konkurrerer i å bli mest mulig banal. Anonymkode: 4bab8...db3 Jeg kunne finne på å skrive noe av det du siterer. Jeg er over 30, har gjort karriere, har flere meningsfylte hobbyer som gir ekstra inntekt, fire barn, eget hus og to biler. Skifter dekk og olje på bilen selv, kan mekke det meste av småtteri i huset og driver Heimen AS fra mandag til torsdag alene mens mannen er på jobb i en annen by. Jeg har aldri vært søt, veldig feminin eller hjelpeløs. Men jeg kunne altså ha skrevet det du siterte. For øvrig mener du tydeligvis at menn skal være babyer, siden du legger alt ansvaret for barneoppdragelsen på kvinnen. Anonymkode: 47b4e...7f5
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #21 Skrevet 31. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Og mens vi er i gang.. - hold orden på hvor du har passet ditt, fremfor å bry politiet med dine dårlige vaner - kontakt lege, når barnet ditt er sykt, fremfor å sitte her og skravle om alle symptomene som det stakkars vanskjøttede barnet ditt har - sett deg inn i hvordan lønn trekkes og feriepenger utbetales, slik at det ikke kommer som et sjokk at du ikke får lønn når du tar deg fri - lær deg å bruke hele setninger slik at andre kan forstå deg, fremfor «hø?» «hæ?» «babler du om?» - har du tenkt å bruke «Men hva med pensjonsopptjening?» i en debatt, når noen ønsker å gå hjemme, bør du først sørge for å kjenne til din egen pensjonsplan Det var alt for i kveld, mer kommer når jeg føler meg inspirert. Anonymkode: 4bab8...db3 Du er jo helt loka. Anonymkode: b067d...b32
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #22 Skrevet 31. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Lurer du virkelig på det? Her er et lite knippe med innlegg som tyder på at her inne har kvinner null ambisjoner utover å høres tåpelige ut; Og hvorfor? Innbiller de seg at de blir søte av en sånn innstilling? At det vil vekke omsorgsinstinktet i menn? Nei, det er ingentig søtt over en kvinne over 30, som står med fingeren i munnen og store øyne og later som hun ikke skjønner noe av verden. Klart det plager meg at kvinner tilsynelatende konkurrerer i å bli mest mulig banal. Anonymkode: 4bab8...db3 Hva i helsike! Ta deg sammen! Makan til sutring! Anonymkode: b067d...b32
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #23 Skrevet 31. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva i helsike! Ta deg sammen! Makan til sutring! Anonymkode: b067d...b32 Pass deg, ellers vil HI stemple deg som uselvstendig og barnslig, sånn som hun gjorde med andre som gikk imot Anonymkode: 47b4e...7f5
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #24 Skrevet 31. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): For øvrig mener du tydeligvis at menn skal være babyer, siden du legger alt ansvaret for barneoppdragelsen på kvinnen. Anonymkode: 47b4e...7f5 - Kjære, skal vi dra til Frankrike eller Danmark i sommer? - Ehm...Frankrike høres jo bra ut....eller? - Det var det jet visste! Det er på grunn av hun franske kollegaen din, eller? Du synes hun er deilig, hva? Nå får du ALDRI lov å gå på jobb igjen! Og så liker du ikke min danske venninne. Hvorfor liker du ikke min danske venninne? Hva har hun gjort som er så galt? Anonymkode: 4bab8...db3
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2021 #25 Skrevet 31. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): - Kjære, skal vi dra til Frankrike eller Danmark i sommer? - Ehm...Frankrike høres jo bra ut....eller? - Det var det jet visste! Det er på grunn av hun franske kollegaen din, eller? Du synes hun er deilig, hva? Nå får du ALDRI lov å gå på jobb igjen! Og så liker du ikke min danske venninne. Hvorfor liker du ikke min danske venninne? Hva har hun gjort som er så galt? Anonymkode: 4bab8...db3 Hva har dette med hovedinnlegget å gjøre? Du snakker om sykelig sjalusi, kontrollbehov og paranoia. Du skrev om noe annet i hovedinnlegget, altså uselvstendighet. Nå er det sjalusi og kontrollbehov. Hva blir neste du skriver om for å trykke ned kvinner? Anonymkode: 47b4e...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå