Gå til innhold

Pinlig å se polkøene!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hengebukksvinet skrev (5 minutter siden):

Det kan hun sikkert ikke. Evnen til å se nyanser er jo fullstendig fraværende. Enten er du avholds, eller så er du alkis. Da er det temmelig håpløst å diskutere!

At dere ikke blir lei 🤣🤣🤣

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Milfy Way skrev (2 minutter siden):

At du ikke blir lei er mer utrolig.

Anonymkode: 1d52e...11e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

At du ikke blir lei er mer utrolig.

Jepp 🤣

Skrevet
Milfy Way skrev (5 minutter siden):

Men kan du underbygge påstanden din?

Og så er det morsomt at du lurer på om ikke andre blir lei når du har et utrolig antall innlegg selv. 

Skrevet
*Miss Marple* skrev (2 minutter siden):

Men kan du underbygge påstanden din?

Og så er det morsomt at du lurer på om ikke andre blir lei når du har et utrolig antall innlegg selv. 

Utrolig antall innlegg? Seriøst? Det sier du som har vært på forumet i sikkert 20 år? 

Skrevet
Milfy Way skrev (Akkurat nå):

Utrolig antall innlegg? Seriøst? Det sier du som har vært på forumet i sikkert 20 år? 

Jeg spør jo heller ikke om hvorfor andre engasjerer seg? 

Men hvordan vet du hvor lenge jeg har vært her? Eneste grunnen må jo være at du har vært her selv? 

Men nå mister vi fokus her. Har du link til påstanden din om at de fleste drikker altfor mye? Og legg gjerne med malen for hva som er for mye i samme slengen?

Skrevet
*Miss Marple* skrev (Akkurat nå):

Jeg spør jo heller ikke om hvorfor andre engasjerer seg? 

Men hvordan vet du hvor lenge jeg har vært her? Eneste grunnen må jo være at du har vært her selv? 

Men nå mister vi fokus her. Har du link til påstanden din om at de fleste drikker altfor mye? Og legg gjerne med malen for hva som er for mye i samme slengen?

Det er mitt personlige inntrykk. Kan du bekrefte alle dine personlige inntrykk med statistikk og vitenskapelige artikler? Er det et krav på dette forumet at man skal skrive en avhandling for hvert eneste svar, med vitenskapelige linker, maler og sånt? Nope. 

Skrevet
Milfy Way skrev (1 minutt siden):

Det er mitt personlige inntrykk. Kan du bekrefte alle dine personlige inntrykk med statistikk og vitenskapelige artikler? Er det et krav på dette forumet at man skal skrive en avhandling for hvert eneste svar, med vitenskapelige linker, maler og sånt? Nope. 

Du la det frem som en påstand, ikke som et inntrykk eller mening. 

Jeg har skjønt at du lever i et ganske annen type miljø enn meg, mitt inntrykk er slett ikke at de fleste drikker alt for mye alkohol. 

Skrevet
Milfy Way skrev (4 minutter siden):

Ditt personlige inntrykk er svogerforskning.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ditt personlige inntrykk er svogerforskning.

Det er det nok ikke, for det er denne brukeren STERKT i mot. 

Anonymkode: 30f74...52a

Skrevet
Milfy Way skrev (1 time siden):

Men dette sier jo ingenting om foreldres alkoholforbruk og er dermed en pussig referanse i denne debatten. Det er forskjell på å nyte er glass vin selv og det å tilby dette til tenåringen, sende med dem alkohol på fest eller akseptere at de drikker før de er gammel nok. Jeg tar meg gjerne et glass vin til en ekstra god middag i helgen eller et glass på kvelden innimellom. Selv om vi har alkohol hjemme er jeg (og vil fortsette å være) en slik kjip foreldre som beskrevet her. Jeg har selv sett eller blitt fortalt om alvorlige episoder med mine venner da de drakk som unge (15-17) så for meg er det viktig at mine barn venter med alkohol. Nå er ikke mine så gamle enda (eldste er 15), men i eldste sin klasse er det en gjeng som drikker og skryter av hvor dårlige de blir. Heldigvis for oss virker disse historiene avskrekkende på barnet vårt (og de fleste andre i klassen). 

Anonymkode: 5ffcc...7ad

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Snakk om at noen har truffet en øm nerve hos deg. Du er nok en smule avhengig av alkohol, men den siste som innrømmer det er jo den avhengige selv. 

Anonymkode: 7ace9...a81

Du er trolig for enkelt møblert til å forstå det selv, men når du begynner å anklage andre på ikke-eksisterende grunnlag så har du tapt. På alle mulige plan.

Du er nok en smule dum, men dumme folk skjønner jo ikke selv at de et dumme.

Ser du? Det er SÅ LETT å barn kaste av seg drit! 😆

Anonymkode: 63bd4...07e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...